Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ja tylko wpiszę, że widoczki ze str 8 są fenomenalne. A co do ostatniego konceptu to zastanawia mnie automatycznie napinająca się pierś. Przydatny gadżet dla gwiazd hollywoodu.

  • Odpowiedzi 248
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@Serio - dzięki :)

Nie wiem jakim sposobem napisałem że tam pierś się napina (chyba źle użyłem skrótu myślowego) ale faktycznie tak to zabrzmiało, miałem na myśli że fragment stroju w który leci pocisk usztywnia się chroniąc klatkę piersiową. Ale w sumie napinanie piersi też mogłoby być, sylwetka byłaby bardziej aerodynamiczna ;)

Napisano (edytowane)

@SBT77 - Dzięki za komentarz:) nie mam zamiaru tego umieszczać w scenerii na razie bo jeszcze nie ustaliłem końcowego wyglądu tej postaci :) Jeszcze poszukuję jej ogólnego charakteru.

Jest gładko, bo tak najpewniej się czuję a ten etap szkiców i researchu nie musi być jakiś szczególnie dopieszczony, niedługo wrzucę pewnie jakiegoś arta dokładniejszego który mam nadzieję że bardziej się spodoba

Co do twarzy bohaterki, miałem o tyle łatwiej że do postaci mamy modelkę więc mam na czym się wzorować jeśli chodzi o twarz. Anatomia na razie leży i kwiczy bo wszystko robiłem w pośpiechu i z głowy, ale anatomią zajmę się później :)

 

W dziale WIP3D niedługo powstanie nowy temat który będziemy z kolegą prowadzić

szkicecopy.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Jak dla mnie najlepszy pierwszy koncept, taki spójny i wszystko się dobrze zgrywa. Tylko soczewkę cyfrową zrobiłbym trochę większą no i karabin dopracować. Co do reszty to dwa ostatnie sam nie wiem dlaczego mi nie podchodzą ;) a pozostałe to zwykłe dziewczyny w letnich strojach z jakimis niebieskimi bajerami na rękach i bluzkach ;) Zdecydowanie ciągnij dalej pierwszą

Napisano

@SBT77 - dzięki z komentarz :) Z tymże tak jak pisałem to nie jest monitorek, tylko soczewka kontaktowa

 

@Paster03 - Karabin będzie dopracowany, w późniejszej fazie, o ile w ogóle karabin będzie ;) Soczewki neistety nie mogę większej zrobić, bo oka by nie starczyło

 

@Selfy - dzięki za uwagi co do proporcji, na razie i tak do nich uwagi nie przywiązuję, ale będę uważał na głowę przy końcowych konceptach

 

Kolejne parę szybkich szkiców (szkiców, więc mogą być błędy anatomiczne - wybaczcie ;) )

szkice2.jpg

Napisano

ej ejj :D

moim zdaniem pierwsza i ostatnia jest super :D może nawet ta ostatnia bardziej się mi podoba, i chyba fajniej by własnie było, gdybyś wybrał taki strój, który pozwoli Ci na dużo zabawy z teksturkami.

 

A tak na marginesie: można robić prace dyplomowe na spółkę z kimś? XD bo zabawnie to brzmi.

Napisano (edytowane)

@Telthona - dzięki :) już ostatecznie uznaliśmy że będziemy realizować ostatni. Tak, można robić pracę dyplomową na spółkę ;) Ale zdaje się osobno

 

Zdaję sobie sprawę, że kompozycja leży i kwiczy. Trochę próbowałem naprawić kolory ale mi nie wyszło

lalalalaeum.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Nie no kolory akurat ładne w obu wersjach

Coś chmurki przycięzkawe, ale to za sprawka pedzla

Nie jestem pewien odbic na wodzie gdyz stara prawda rzecze - odbicie zawsze jest ciemniejsze. Być może zmętniona woda dała by taki, jasniejszy efekt przez efekt swiecenia cieczy.

No i najwazniejsze ten statek w rogu, przytaczajac raz jeszcze stara prawde - nie maluj elementow skupiajacych uwage na rogach kadru.

A w ogole to sprawia on (ten statek) wrazenie jakby nie wiedzial czy zostac w kadrze czy poza nim. Bym go przesunal bardziej zdecydowanie w któras ze stron.

 

No to ja juz sobie pojde ;)

Napisano

zes pojechal :D ....gory swietnie ci wychodza, nie wspominajac o kolorach.

 

Woda troszke hm..rozmazana. Odbicie raczej gladkie powinno byc, chyba ze lekko faluje .

 

 

pozdrawiam

Napisano

bardzo bardzo fajnie zaczynasz zabawy z kolorem. Statek faktycznie niefortunnie siedzi, przesun w lewo i obniz, popraw chmur(nawet zwyklym soft brushem), na wodzie tez jakis obiekt mozna by dac by nie bylo tak pusto.

pzdr

Napisano

@Łukasz Jaskólski - dzięki!

Faktycznie o chmurach zapomniałem, to miał być taki szybki speedzik 30-40minutowy i do chmur nie przykładałem uwagi, ale trochę się przeciągnęło bo zacząłem siedzieć nad górami i statkiem na pierwszym planie

Co do jeziora oczywiście masz rację, ale chciałem nadać jej takiego krystalicznego, czystego charakteru i zmniejszyłem jasność quick maskiem gradientowym. Chyba jednak bardziej by pasowała cała przyciemniona... :)

Co do statku to sam nie wiedziałem jak statki rozmieścić, żeby to wszystko trzymało się kupy więc je po prostu wrzuciłem.

 

@In Flaamess - dzięki :) Woda wymaga sporo dopracowania, tutaj już czasu brakowało i skorzystałem tylko z motion blura i lens blura, a potem trochę pojechałem smudgem

 

@DaRoZ - wielkie dzięki! Uwagi wzięte do serca :)

 

@dzudzu - ...zaskoczyłeś mnie :) wielkie dzięki

 

@peter_f - dzięki :)

 

Dzięki Wam wszystkim jeszcze raz, super jest słyszeć że mimo wszystko robi się jakieś postępy :)

Po Waszych uwagach chyba jeszcze trochę pociągnę ten rysunek

Napisano

Na odkopanie teczki dwa szybkie ćwiczenia kolorów

aaaaaaaaaj.jpg

A te drugie chyba z czasem doczeka się kontynuacji i wykończenia - postapokaliptyczna Japonia z kwitnącą wiśnią dla kontrastu. Na razie szkic z poprawkami pierwszymi. Na pewno jeszcze poszerzę kadr, i dodam jakiś element storytellingowy

japanz.jpg

Napisano

Katany są lekko po łuku - zakrzywione. A co do obrazków... hmmm widoczki aż się pchają na tapetę =] Ta rozmyta woda ma swój urok. Chmurki faktycznie można pomazać jeszcze z 5-10min.

Napisano

ładnie, obie wersje mi się podobaja, ale chyba ta dolna bardziej, pewnie statki wrzuciłes po namalowaniu gór i ci bylo szkoda je zasłaniac co... ;P

Napisano

Dzięki chłopaki :)

Niestety po 7 godzinach roboty w czasie zapisywania pracy zawiesił mi się komputer i plik jest uszkodzony :( Jakoś dziwnie odechciało mi się na nowo do tego zabierać :P

 

@IN Flaamess - jak już powiedział emmilius, katany są lekko zakrzywione ;)

 

@prrrszalony - tzn gdzie dokładnie zawiało waldkowym? Może nie za dużo blura, tylko za mało ostrości ;) Rysowałem twardym okrąglakiem, ale na razie za lekko dociskałem żeby coś ostrego wyszło

 

@masz)rum - haha, dokładnie, statki narysowałem jako ostatnie :P

Napisano

nie wiem jak ty to zrobiłeś że na tej postapokaliptycznej japonii - szkicu 1 bardziej jest tło wykończone, a na szkicu 2 bardziej postać XD zagadkowy z Ciebie człowiek ;D

Napisano (edytowane)

@telthona - Na szkicu powrzucałem byle co, żeby wyglądało to na chociaż trochę bardziej wykończone, i tak zamierzałem narysować je od nowa ;)

 

konc.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

widokówka ze statkami super, woda i kolory świetnie Ci wyszły, resztę wiesz od innych. Laski z katanami mi nie podeszły, za to kobietka stylizowana na gejsze nieco jest utrzymana w bardzo fajnej kolorystyce.

 

Ostatni koncept wygląda fajnie, ale chyba zmieniłeś koncepcję fryzurową po zrobieniu widoku z przodu i od tyłu na głowie ma zgrabny koczek, zamiast luźno opadających włosów?

Napisano

z przodu design stroju jest super, ale z tyłu mi sie nie podoba. myślę że można byłoby lepiej rozwiązać te spodenki. wygląda jakby miała strasznie ściśniętą pupę :( ta część metalowa czy z czego ona jest, ta na udach, powinna kończyć sie niżej. :P

Napisano

@Telthona - będę musiał pomyśleć o tych pośladkach. Postać i tak pewnie będzie pokazana w końcowym renderze od przodu, ale tyłowi też muszę zrobić koncept ;)

 

Trochę poprawione proporcje + bonus

Włosy wyszły mi tak przez przypadek, i tak będą inne

koncepcik.jpg

Napisano (edytowane)

Trochę bardziej wykończony obrazek będzie, ale szkoda wipa zakaładać

pierwsze plamy

 

ko2.jpg

Poprawione kolory i dopracowanie, i tymczasowo blur, żeby nie było speedowych maźnięć widać

ko5.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Twarz i ręka na gorsze... przydałoby się bardziej zróżnicować kolorystycznie, jakoś odciąć tło od pierwszego planu i tego blura wydaje mi się za dużo... pozdrawiam

Napisano

zez... jak w pysk strzelil

 

a tak powaznie to zwroc uwage na to, jak zaczynasz 'psuc' prace dopracowujac szczegoly, deformujesz twarz i cialo, porownuj prace zawsze do tego pierwszego szkicu a najlepiej zaczynaj od szkicu zarysu postaci i twarzy, dopracuj ten zarys i trzymaj na warstwie na gorze , zeby uniknac tego co sie zaczelo dziac tutaj

 

zrob tez warstwe hue/saturation i zjedz saturacja do zera i tez trzymaj ta warstwe na gorze i wlaczaj co jakis czas zeby sprawdzic walory tonalne jesli nie widzisz tego w kolorze, ja np widze ze sa zbyt jednolite, brakuje troche kontrastu

Napisano

Prawda lili, ja nadal zostaję przy swojej wyp., abyś poprawił kolory i jej twarz. Bo zacząłeś poprawiać co raz bardziej szczegóły, a nie zauważyłeś jak reszta się zaczęła zmieniać na gorsze. :/

Napisano

No niepotrzebnie impasty blurem zabiłeś. Pierwsze dla mnie zdecydowanie lepsze. Kobietę dopieść (anatomia, światłocień) i może nieznacznie kontrast większy. Pzdr i pokazuj next step.

Napisano

czy mi sie wydaje, czy na pierwszej wersji tej sceny haremowej twarz jest bardziej realistyczna i bardziej wykończona w ogóle? :P

i pokaż jej więcej cycka --> o ile w 1 wersji poza jest super, to w 2 wersji mamm wrażenie że powinna sie ta modelka bardziej pochylać - w sensie żeby była bardziej przygarbiona, ale z bardziej wklęśniętym brzuchem: taka pozycja dałaby możliwość pokazania ładnej piersi :P

 

 

co do designu postaci: strasznie mi sie spodobało to coś na ręce- taka rękawiczka-identyfikator i zegarek ze stoperem w jednym :D ładne i pożyteczne. pewnie za jakieś 50 lat coś takiego będzie normą, ale będzie wyglądało brzydziej xD

 

a, i strasznie mnie rozczuliły te pomalowane paznokcie :> tak rzadko artyści o tym pamiętają ! XD

Napisano (edytowane)

W wip3d to już wylądowało, to do teczki też wrzucę

Znowu praca inżynierska, dalej szkice

ilustracjadyp.jpg

Edytowane przez noiprox
Napisano

Nozki ma zacne, brzuch troszke plaski chyba, ale moze mi sie wydawac. Twarz- zrob oczodol w jej prawym oku i powinno byc lepiej, bo chyba tez deko wyglada jak naklejona. I cos mi chyba z jej lewa reka nie gra, za chuda,

sflaczala taka.

 

Bd to konczyl? bo postawa i tlo fajnie sie zapowiada :)

 

pozdrawiam

Napisano

kurcze... ta po lewej fajniejsza :P w sensie, oczywiście buziuchna i panna dopieszczona fajnie w tym po prawej, ale kolorki, tło ( szczególnie ten element zupełnie z prawej strony ) jakoś straciły się mi wydaje, tak się spłaszczyły... nie wiem takie moje odczucie, tam się jakoś tak fajnie coś działo, a ten element po prawej dzięki tym "maziają" to wyglądał nawet jakby się w nim cos odbijało :P ciśnij ją dalej ciśnij - pozdro

Napisano

@In Flamees - dzięki :) chciałem jej nadać azjatyckie rysy, a azjaci różnią się między innymi tym, że mają takie fałdki tłuszczu w powiekach, i oczodoły nie są takie wyraźne

 

@Kubasa - hyh ;) Ogólnie to tło po prawej zrobiłem w jakieś 5minut, żeby było cokolwiek innego niż to po lewej... i tak miało być inne. Dzięki za komentarz :)

 

@Leszek - mi też się szkicowa bardziej podobała ;)

 

Tutaj pociągnięte trochę dalej. Zrobiłem całkiem inne tło, bardziej współczesne (z założenia miała to być niedaleka przyszłość)

ilustracjalol.png

Napisano

Proporcje skopałeś przy poprawianiu. Ot, cała przewaga szkicu nad tym wypieszczonym. Teraz wygląda jakbyś na kolorowym stole bułki porozkładał i pomalował. Zapomniałeś o żebrach i mięśniach, jej krzywizny idą grzecznie łukiem od jednego ubranka do drugiego. Koniecznie podpatrz jakieś foty.

Napisano

Nom, chyba faktycznie proporcje skopałem, będę uważał przy następnym obrazku.

A za następny zabieram się teraz. W sumie obrazek wyżej miałem wykończyć, dopieścić ale skończyło sięna poprawieniu paru szczegółów i pobawienia się kolorami

ilustracjalol2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności