Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 470
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę

dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .

Napisano

ale czego, maz-a?

 

poszczegolne elementy mapowane byly osobno, a potem teksture w "projection painting" malowalem, jak wyszlo to kazdy widzi.

Napisano (edytowane)

niedługo zapodam, próg jeszcze i kilka elementów i można oceniać body

 

................

koło takie, tylko nie jestem pewien co do rozmiar

1_39.jpg

 

 

//

perspektywa

1_59.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano

Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D

Napisano

kellyq: Wielkie dzieki:)

aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P

Napisano (edytowane)
no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

 

właśnie od tego jest wip ;)

generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione

 

od tyłu

2_26.jpg

 

 

//

powoli ale do przodu, już niewiele zostało

1_54.jpg

Edytowane przez kellyq
Napisano (edytowane)
lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

 

no problem :)

 

.....

skończyłem Hondę

HONDA_1_LO.png

Edytowane przez kellyq
Napisano

honda ładna, nawet bardzo:D

 

a i jeszcze jeden szkopul, glany sa troszke wezsze w miejscu gornego sciegna ahillesa, w tym miejscu troszku inaczej idzie profil:P

Napisano

dzięki plasti cieszę się, że się podoba

 

co do glanów to podciągnąłem przód do góry a z tym profilem to teraz ciężko będzie chyba już ta zostanie

pozdro

 

HONDA_2_LO.png

Napisano

bardzo ładne buty! podziel się siatkami i kręć tutki jak Ci to tak wszystko ładnie wychodzi :) niby do blendera, ale przecież zasady modelowania są prawie takie same jak dla np. maxa.

Napisano

No no no:)

Gratuluje Hondy. Bardzo mi sie podoba. Najlepszy z Twoich modeli.

Możesz się podzielić siatką ?:P

Napisano

tyl rowniez rewelka

 

tutaj profil o ktory mi chodzi(stalkapy nie dalem rady podniesc w liquify:P)

 

ty pracujesz w blenderze?? right?? wiec nie powinienes miec problemow w skulptorze z poprawieniem profilu:D

mo_6.jpg

Napisano

normalnie coś mnie trafia ..... :(

 

zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??)

2_48.jpg

 

no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień

 

po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona,

 

i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?

Napisano

coś mi nie wychodzi albo źle robię bo nic się nie dzieje jak ukrywam tą dobrą część, jest tylko napisane że nie "Symmetry result 0%. Symmetry point found. Symmetry map not found"

Napisano

kellyq masz zbrusha 3.5? Nie chce mi się ten tool w ogóle otworzyć. Poza tym przeskanuj sobie kompa antywirem bo buczy że w pliku jest trojan.

Napisano

dobra sorry że zawracałem tym głowę chyba z tą moją jaszczurką coś nie tak bo na standardowych ztool'ach to działa, najwyżej od nowa zrobię ,

dzięki

Napisano

ehh... jaszczur już prawie gotowy do detalu nie mogę tylko sobie poradzić z oczami , tylko nie zmieszajcie mnie z piachem bo to mój pierwszy sculpt ;)

 

95539038.th.jpg

Napisano

w googlach wklep "lizard" i tak mniej więcej pierwsze 2 strony fotek to moje referki tzn. taki mix a nie konkretny gatunek, od jednego pochodzi łapka od innego kawałek głowy itd.

Napisano

Głowa ma zły kształt, oczy są w nieodpowiednim miejscu i powinny być znacznie większe; łapki faktycznie zbyt ludzkie. Te zwierzaki mają dużo mniejsze mięśnie i głowę wyraźnie szerszą od tułowia.

Napisano

wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej

 

a tak to z detalem wyszło

qqqp.th.jpg

 

teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności