kellyq Napisano 27 Listopad 2009 Autor Napisano 27 Listopad 2009 chyba pogodzę teren i studio i zrobię tak jeszcze przejście ładne muszę zrobić z tego stepu do czystego studia
Matchias Napisano 29 Listopad 2009 Napisano 29 Listopad 2009 Kellyq jeśli to jest yafaray to jak trawę zrobiłeś?
kellyq Napisano 29 Listopad 2009 Autor Napisano 29 Listopad 2009 ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .
mandragora Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 wytłumacz mi mapowanie czegoś takiego, bo odpowiednie ustawienie uv musi byc męczące czy po prostu shader ?
kellyq Napisano 1 Grudzień 2009 Autor Napisano 1 Grudzień 2009 ale czego, maz-a? poszczegolne elementy mapowane byly osobno, a potem teksture w "projection painting" malowalem, jak wyszlo to kazdy widzi.
kellyq Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 koniec maza, nie będę go brudził i siata jak by to kogoś interesowało
wizz Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 model fajowy, ale to tło fioletowe :) ej no weź !? :)
GrześDuro Napisano 6 Grudzień 2009 Napisano 6 Grudzień 2009 Też własnie nie wiem co jest grane? Czy to jest autko dla barbie? czy dla G.I.JOE?
kellyq Napisano 7 Grudzień 2009 Autor Napisano 7 Grudzień 2009 dlaczego nie fioletowy........? .............................. Toyota
mrkrzysiek Napisano 8 Grudzień 2009 Napisano 8 Grudzień 2009 maz wyszedł świetnie texturki karoserii jedynie mogły by być lekko zabrudzone gdzieniegdzie co do toyoty a może by tak screeny z perspektywy porobić:)
kellyq Napisano 8 Grudzień 2009 Autor Napisano 8 Grudzień 2009 (edytowane) niedługo zapodam, próg jeszcze i kilka elementów i można oceniać body ................ koło takie, tylko nie jestem pewien co do rozmiar // perspektywa Edytowane 11 Grudzień 2009 przez kellyq
JohnZi Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 troszke pogiety, jak nie widzisz gdzie to Ci pokaze:)
Gość kakaku Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D
kellyq Napisano 13 Grudzień 2009 Autor Napisano 13 Grudzień 2009 troszke pogiety, jak nie widzisz gdzie to Ci pokaze:) poproszę ;) printy --->
indian Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 piękny model, masz może rendery tyłu tego cacka
trosiek Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.
aknochaco Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 A masz moze jeszcze blueprinta z góry?? może tez bym se machnął taką bryke :D
Gość kakaku Napisano 13 Grudzień 2009 Napisano 13 Grudzień 2009 kellyq: Wielkie dzieki:) aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P
kellyq Napisano 13 Grudzień 2009 Autor Napisano 13 Grudzień 2009 (edytowane) no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty. właśnie od tego jest wip ;) generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione od tyłu // powoli ale do przodu, już niewiele zostało Edytowane 19 Grudzień 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 24 Grudzień 2009 Autor Napisano 24 Grudzień 2009 (edytowane) praktycznie koniec modelowania Edytowane 27 Grudzień 2009 przez kellyq
kellyq Napisano 27 Grudzień 2009 Autor Napisano 27 Grudzień 2009 czyżby czasy gdy chodziło się w glanach bezpowrotnie minęły
plasti Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D
kellyq Napisano 27 Grudzień 2009 Autor Napisano 27 Grudzień 2009 (edytowane) lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D no problem :) ..... skończyłem Hondę Edytowane 28 Grudzień 2009 przez kellyq
plasti Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 honda ładna, nawet bardzo:D a i jeszcze jeden szkopul, glany sa troszke wezsze w miejscu gornego sciegna ahillesa, w tym miejscu troszku inaczej idzie profil:P
kellyq Napisano 28 Grudzień 2009 Autor Napisano 28 Grudzień 2009 dzięki plasti cieszę się, że się podoba co do glanów to podciągnąłem przód do góry a z tym profilem to teraz ciężko będzie chyba już ta zostanie pozdro
trosiek Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 bardzo ładne buty! podziel się siatkami i kręć tutki jak Ci to tak wszystko ładnie wychodzi :) niby do blendera, ale przecież zasady modelowania są prawie takie same jak dla np. maxa.
Gość kakaku Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 No no no:) Gratuluje Hondy. Bardzo mi sie podoba. Najlepszy z Twoich modeli. Możesz się podzielić siatką ?:P
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 tyl rowniez rewelka tutaj profil o ktory mi chodzi(stalkapy nie dalem rady podniesc w liquify:P) ty pracujesz w blenderze?? right?? wiec nie powinienes miec problemow w skulptorze z poprawieniem profilu:D
kellyq Napisano 28 Grudzień 2009 Autor Napisano 28 Grudzień 2009 trochę siatek ( plasti czy o to Ci chodzi z tym czubem)
plasti Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 dokladnie tylko kapa rowniez powinna byc lekko wygieta.... dokladnie o to mi chodzilo>>>>>>
kellyq Napisano 29 Grudzień 2009 Autor Napisano 29 Grudzień 2009 normalnie coś mnie trafia ..... :( zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??) no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona, i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?
Lucek Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Maska na dobrą część modelu i deformation -> smart resym na każdym subdiv od najniższego. 1
kellyq Napisano 29 Grudzień 2009 Autor Napisano 29 Grudzień 2009 coś mi nie wychodzi albo źle robię bo nic się nie dzieje jak ukrywam tą dobrą część, jest tylko napisane że nie "Symmetry result 0%. Symmetry point found. Symmetry map not found"
Lucek Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 No to nie mam pojęcia. Wrzuć ztoola jak chcesz to zobaczymy.
Lucek Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 kellyq masz zbrusha 3.5? Nie chce mi się ten tool w ogóle otworzyć. Poza tym przeskanuj sobie kompa antywirem bo buczy że w pliku jest trojan.
kellyq Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Napisano 30 Grudzień 2009 dobra sorry że zawracałem tym głowę chyba z tą moją jaszczurką coś nie tak bo na standardowych ztool'ach to działa, najwyżej od nowa zrobię , dzięki
DonJakub Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 chyba muszę tu częściej zaglądać :) ale ogólnie wszystkie modele są dopieszczone i z detalem. Pozdrawiam
kellyq Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Napisano 30 Grudzień 2009 ehh... jaszczur już prawie gotowy do detalu nie mogę tylko sobie poradzić z oczami , tylko nie zmieszajcie mnie z piachem bo to mój pierwszy sculpt ;)
kellyq Napisano 30 Grudzień 2009 Autor Napisano 30 Grudzień 2009 w googlach wklep "lizard" i tak mniej więcej pierwsze 2 strony fotek to moje referki tzn. taki mix a nie konkretny gatunek, od jednego pochodzi łapka od innego kawałek głowy itd.
Ania Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Ramiona jakby zbyt muskularne, zbyt ludzkie, i za mało tej obwisłej skóry która gdzie indziej jest.
mookie Napisano 31 Grudzień 2009 Napisano 31 Grudzień 2009 Głowa ma zły kształt, oczy są w nieodpowiednim miejscu i powinny być znacznie większe; łapki faktycznie zbyt ludzkie. Te zwierzaki mają dużo mniejsze mięśnie i głowę wyraźnie szerszą od tułowia.
kellyq Napisano 1 Styczeń 2010 Autor Napisano 1 Styczeń 2010 wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej a tak to z detalem wyszło teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują
Trybal Napisano 1 Styczeń 2010 Napisano 1 Styczeń 2010 No fajnie, fajnie. Tylko czy ten "bump" nie jest za głęboki? ;>
kellyq Napisano 1 Styczeń 2010 Autor Napisano 1 Styczeń 2010 bumpa mogę potem w blenderze kontrolować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się