Napisano 27 Listopad 200915 l Autor chyba pogodzę teren i studio i zrobię tak jeszcze przejście ładne muszę zrobić z tego stepu do czystego studia
Napisano 29 Listopad 200915 l Autor ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .
Napisano 30 Listopad 200915 l wytłumacz mi mapowanie czegoś takiego, bo odpowiednie ustawienie uv musi byc męczące czy po prostu shader ?
Napisano 1 Grudzień 200915 l Autor ale czego, maz-a? poszczegolne elementy mapowane byly osobno, a potem teksture w "projection painting" malowalem, jak wyszlo to kazdy widzi.
Napisano 5 Grudzień 200915 l Autor koniec maza, nie będę go brudził i siata jak by to kogoś interesowało
Napisano 6 Grudzień 200915 l Też własnie nie wiem co jest grane? Czy to jest autko dla barbie? czy dla G.I.JOE?
Napisano 7 Grudzień 200915 l Autor dlaczego nie fioletowy........? .............................. Toyota
Napisano 8 Grudzień 200915 l maz wyszedł świetnie texturki karoserii jedynie mogły by być lekko zabrudzone gdzieniegdzie co do toyoty a może by tak screeny z perspektywy porobić:)
Napisano 8 Grudzień 200915 l Autor niedługo zapodam, próg jeszcze i kilka elementów i można oceniać body ................ koło takie, tylko nie jestem pewien co do rozmiar // perspektywa Edytowane 11 Grudzień 200915 l przez kellyq
Napisano 13 Grudzień 200915 l Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D
Napisano 13 Grudzień 200915 l Autor troszke pogiety, jak nie widzisz gdzie to Ci pokaze:) poproszę ;) printy --->
Napisano 13 Grudzień 200915 l no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.
Napisano 13 Grudzień 200915 l A masz moze jeszcze blueprinta z góry?? może tez bym se machnął taką bryke :D
Napisano 13 Grudzień 200915 l kellyq: Wielkie dzieki:) aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P
Napisano 13 Grudzień 200915 l Autor no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty. właśnie od tego jest wip ;) generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione od tyłu // powoli ale do przodu, już niewiele zostało Edytowane 19 Grudzień 200915 l przez kellyq
Napisano 24 Grudzień 200915 l Autor praktycznie koniec modelowania Edytowane 27 Grudzień 200915 l przez kellyq
Napisano 27 Grudzień 200915 l lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D
Napisano 27 Grudzień 200915 l Autor lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D no problem :) ..... skończyłem Hondę Edytowane 28 Grudzień 200915 l przez kellyq
Napisano 27 Grudzień 200915 l honda ładna, nawet bardzo:D a i jeszcze jeden szkopul, glany sa troszke wezsze w miejscu gornego sciegna ahillesa, w tym miejscu troszku inaczej idzie profil:P
Napisano 28 Grudzień 200915 l Autor dzięki plasti cieszę się, że się podoba co do glanów to podciągnąłem przód do góry a z tym profilem to teraz ciężko będzie chyba już ta zostanie pozdro
Napisano 28 Grudzień 200915 l bardzo ładne buty! podziel się siatkami i kręć tutki jak Ci to tak wszystko ładnie wychodzi :) niby do blendera, ale przecież zasady modelowania są prawie takie same jak dla np. maxa.
Napisano 28 Grudzień 200915 l No no no:) Gratuluje Hondy. Bardzo mi sie podoba. Najlepszy z Twoich modeli. Możesz się podzielić siatką ?:P
Napisano 28 Grudzień 200915 l tyl rowniez rewelka tutaj profil o ktory mi chodzi(stalkapy nie dalem rady podniesc w liquify:P) ty pracujesz w blenderze?? right?? wiec nie powinienes miec problemow w skulptorze z poprawieniem profilu:D
Napisano 28 Grudzień 200915 l dokladnie tylko kapa rowniez powinna byc lekko wygieta.... dokladnie o to mi chodzilo>>>>>>
Napisano 29 Grudzień 200915 l Autor normalnie coś mnie trafia ..... :( zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??) no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona, i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?
Napisano 29 Grudzień 200915 l Maska na dobrą część modelu i deformation -> smart resym na każdym subdiv od najniższego.
Napisano 29 Grudzień 200915 l Autor coś mi nie wychodzi albo źle robię bo nic się nie dzieje jak ukrywam tą dobrą część, jest tylko napisane że nie "Symmetry result 0%. Symmetry point found. Symmetry map not found"
Napisano 30 Grudzień 200915 l kellyq masz zbrusha 3.5? Nie chce mi się ten tool w ogóle otworzyć. Poza tym przeskanuj sobie kompa antywirem bo buczy że w pliku jest trojan.
Napisano 30 Grudzień 200915 l Autor dobra sorry że zawracałem tym głowę chyba z tą moją jaszczurką coś nie tak bo na standardowych ztool'ach to działa, najwyżej od nowa zrobię , dzięki
Napisano 30 Grudzień 200915 l chyba muszę tu częściej zaglądać :) ale ogólnie wszystkie modele są dopieszczone i z detalem. Pozdrawiam
Napisano 30 Grudzień 200915 l Autor ehh... jaszczur już prawie gotowy do detalu nie mogę tylko sobie poradzić z oczami , tylko nie zmieszajcie mnie z piachem bo to mój pierwszy sculpt ;)
Napisano 30 Grudzień 200915 l Autor w googlach wklep "lizard" i tak mniej więcej pierwsze 2 strony fotek to moje referki tzn. taki mix a nie konkretny gatunek, od jednego pochodzi łapka od innego kawałek głowy itd.
Napisano 30 Grudzień 200915 l Ramiona jakby zbyt muskularne, zbyt ludzkie, i za mało tej obwisłej skóry która gdzie indziej jest.
Napisano 31 Grudzień 200915 l Głowa ma zły kształt, oczy są w nieodpowiednim miejscu i powinny być znacznie większe; łapki faktycznie zbyt ludzkie. Te zwierzaki mają dużo mniejsze mięśnie i głowę wyraźnie szerszą od tułowia.
Napisano 1 Styczeń 201015 l Autor wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej a tak to z detalem wyszło teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto