Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

chyba pogodzę teren i studio i zrobię tak

 

jeszcze przejście ładne muszę zrobić z tego stepu do czystego studia

1_52.jpg

2_37.jpg

  • Odpowiedzi 470
  • Wyświetleń 107,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę

dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .

Napisano

wytłumacz mi mapowanie czegoś takiego, bo odpowiednie ustawienie uv musi byc męczące czy po prostu shader ?

Napisano
  • Autor

ale czego, maz-a?

 

poszczegolne elementy mapowane byly osobno, a potem teksture w "projection painting" malowalem, jak wyszlo to kazdy widzi.

Napisano
  • Autor

koniec maza, nie będę go brudził

maz.jpg

i siata jak by to kogoś interesowało

 

maz_siata.jpg

Napisano
  • Autor

dlaczego nie fioletowy........?

 

..............................

Toyota

 

1_43.jpg 2_19.jpg 3_14.jpg 4_25.jpg 5_1.jpg 6_2.jpg 7_3.jpg 8_8.jpg 9_13.jpg

Napisano

maz wyszedł świetnie texturki karoserii jedynie mogły by być lekko zabrudzone gdzieniegdzie

 

co do toyoty a może by tak screeny z perspektywy porobić:)

Napisano
  • Autor

niedługo zapodam, próg jeszcze i kilka elementów i można oceniać body

 

................

koło takie, tylko nie jestem pewien co do rozmiar

1_39.jpg

 

 

//

perspektywa

1_59.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D

Napisano
  • Autor
troszke pogiety, jak nie widzisz gdzie to Ci pokaze:)

 

poproszę ;)

 

printy --->1999ToyotaCelica.jpg

Napisano

no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

Napisano

kellyq: Wielkie dzieki:)

aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P

Napisano
  • Autor
no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

 

właśnie od tego jest wip ;)

generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione

 

od tyłu

2_26.jpg

 

 

//

powoli ale do przodu, już niewiele zostało

1_54.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano
  • Autor

praktycznie koniec modelowania

 

1_59.jpg

2_28.jpg

3_9.jpg

 

 

Edytowane przez kellyq

Napisano
  • Autor

czyżby czasy gdy chodziło się w glanach bezpowrotnie minęły

1_52.jpg

Napisano

lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

Napisano
  • Autor
lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

 

no problem :)

 

.....

skończyłem Hondę

HONDA_1_LO.png

Edytowane przez kellyq

Napisano

honda ładna, nawet bardzo:D

 

a i jeszcze jeden szkopul, glany sa troszke wezsze w miejscu gornego sciegna ahillesa, w tym miejscu troszku inaczej idzie profil:P

Napisano
  • Autor

dzięki plasti cieszę się, że się podoba

 

co do glanów to podciągnąłem przód do góry a z tym profilem to teraz ciężko będzie chyba już ta zostanie

pozdro

 

HONDA_2_LO.png

Napisano

bardzo ładne buty! podziel się siatkami i kręć tutki jak Ci to tak wszystko ładnie wychodzi :) niby do blendera, ale przecież zasady modelowania są prawie takie same jak dla np. maxa.

Napisano

No no no:)

Gratuluje Hondy. Bardzo mi sie podoba. Najlepszy z Twoich modeli.

Możesz się podzielić siatką ?:P

Napisano

tyl rowniez rewelka

 

tutaj profil o ktory mi chodzi(stalkapy nie dalem rady podniesc w liquify:P)

 

ty pracujesz w blenderze?? right?? wiec nie powinienes miec problemow w skulptorze z poprawieniem profilu:D

mo_6.jpg

Napisano

dokladnie tylko kapa rowniez powinna byc lekko wygieta....

 

dokladnie o to mi chodzilo>>>>>> c_big807650.jpg

Napisano
  • Autor

normalnie coś mnie trafia ..... :(

 

zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??)

2_48.jpg

 

no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień

 

po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona,

 

i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?

Napisano

Maska na dobrą część modelu i deformation -> smart resym na każdym subdiv od najniższego.

Napisano
  • Autor

coś mi nie wychodzi albo źle robię bo nic się nie dzieje jak ukrywam tą dobrą część, jest tylko napisane że nie "Symmetry result 0%. Symmetry point found. Symmetry map not found"

Napisano

kellyq masz zbrusha 3.5? Nie chce mi się ten tool w ogóle otworzyć. Poza tym przeskanuj sobie kompa antywirem bo buczy że w pliku jest trojan.

Napisano
  • Autor

dobra sorry że zawracałem tym głowę chyba z tą moją jaszczurką coś nie tak bo na standardowych ztool'ach to działa, najwyżej od nowa zrobię ,

dzięki

Napisano

chyba muszę tu częściej zaglądać :) ale ogólnie wszystkie modele są dopieszczone i z detalem. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ehh... jaszczur już prawie gotowy do detalu nie mogę tylko sobie poradzić z oczami , tylko nie zmieszajcie mnie z piachem bo to mój pierwszy sculpt ;)

 

95539038.th.jpg

Napisano
  • Autor

w googlach wklep "lizard" i tak mniej więcej pierwsze 2 strony fotek to moje referki tzn. taki mix a nie konkretny gatunek, od jednego pochodzi łapka od innego kawałek głowy itd.

Napisano

Ramiona jakby zbyt muskularne, zbyt ludzkie, i za mało tej obwisłej skóry która gdzie indziej jest.

Napisano

Głowa ma zły kształt, oczy są w nieodpowiednim miejscu i powinny być znacznie większe; łapki faktycznie zbyt ludzkie. Te zwierzaki mają dużo mniejsze mięśnie i głowę wyraźnie szerszą od tułowia.

Napisano
  • Autor

wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej

 

a tak to z detalem wyszło

qqqp.th.jpg

 

teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności