Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

chyba pogodzę teren i studio i zrobię tak

 

jeszcze przejście ładne muszę zrobić z tego stepu do czystego studia

1_52.jpg

2_37.jpg

  • Odpowiedzi 470
  • Wyświetleń 110k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę

dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .

Napisano

wytłumacz mi mapowanie czegoś takiego, bo odpowiednie ustawienie uv musi byc męczące czy po prostu shader ?

Napisano
  • Autor

ale czego, maz-a?

 

poszczegolne elementy mapowane byly osobno, a potem teksture w "projection painting" malowalem, jak wyszlo to kazdy widzi.

Napisano
  • Autor

koniec maza, nie będę go brudził

maz.jpg

i siata jak by to kogoś interesowało

 

maz_siata.jpg

Napisano
  • Autor

dlaczego nie fioletowy........?

 

..............................

Toyota

 

1_43.jpg 2_19.jpg 3_14.jpg 4_25.jpg 5_1.jpg 6_2.jpg 7_3.jpg 8_8.jpg 9_13.jpg

Napisano

maz wyszedł świetnie texturki karoserii jedynie mogły by być lekko zabrudzone gdzieniegdzie

 

co do toyoty a może by tak screeny z perspektywy porobić:)

Napisano
  • Autor

niedługo zapodam, próg jeszcze i kilka elementów i można oceniać body

 

................

koło takie, tylko nie jestem pewien co do rozmiar

1_39.jpg

 

 

//

perspektywa

1_59.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano

Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D

Napisano
  • Autor
troszke pogiety, jak nie widzisz gdzie to Ci pokaze:)

 

poproszę ;)

 

printy --->1999ToyotaCelica.jpg

Napisano

no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

Napisano

kellyq: Wielkie dzieki:)

aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P

Napisano
  • Autor
no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

 

właśnie od tego jest wip ;)

generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione

 

od tyłu

2_26.jpg

 

 

//

powoli ale do przodu, już niewiele zostało

1_54.jpg

Edytowane przez kellyq

Napisano
  • Autor

praktycznie koniec modelowania

 

1_59.jpg

2_28.jpg

3_9.jpg

 

 

Edytowane przez kellyq

Napisano
  • Autor

czyżby czasy gdy chodziło się w glanach bezpowrotnie minęły

1_52.jpg

Napisano

lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

Napisano
  • Autor
lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

 

no problem :)

 

.....

skończyłem Hondę

HONDA_1_LO.png

Edytowane przez kellyq

Napisano

honda ładna, nawet bardzo:D

 

a i jeszcze jeden szkopul, glany sa troszke wezsze w miejscu gornego sciegna ahillesa, w tym miejscu troszku inaczej idzie profil:P

Napisano
  • Autor

dzięki plasti cieszę się, że się podoba

 

co do glanów to podciągnąłem przód do góry a z tym profilem to teraz ciężko będzie chyba już ta zostanie

pozdro

 

HONDA_2_LO.png

Napisano

bardzo ładne buty! podziel się siatkami i kręć tutki jak Ci to tak wszystko ładnie wychodzi :) niby do blendera, ale przecież zasady modelowania są prawie takie same jak dla np. maxa.

Napisano

No no no:)

Gratuluje Hondy. Bardzo mi sie podoba. Najlepszy z Twoich modeli.

Możesz się podzielić siatką ?:P

Napisano

tyl rowniez rewelka

 

tutaj profil o ktory mi chodzi(stalkapy nie dalem rady podniesc w liquify:P)

 

ty pracujesz w blenderze?? right?? wiec nie powinienes miec problemow w skulptorze z poprawieniem profilu:D

mo_6.jpg

Napisano

dokladnie tylko kapa rowniez powinna byc lekko wygieta....

 

dokladnie o to mi chodzilo>>>>>> c_big807650.jpg

Napisano
  • Autor

normalnie coś mnie trafia ..... :(

 

zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??)

2_48.jpg

 

no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień

 

po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona,

 

i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?

Napisano

Maska na dobrą część modelu i deformation -> smart resym na każdym subdiv od najniższego.

Napisano
  • Autor

coś mi nie wychodzi albo źle robię bo nic się nie dzieje jak ukrywam tą dobrą część, jest tylko napisane że nie "Symmetry result 0%. Symmetry point found. Symmetry map not found"

Napisano

kellyq masz zbrusha 3.5? Nie chce mi się ten tool w ogóle otworzyć. Poza tym przeskanuj sobie kompa antywirem bo buczy że w pliku jest trojan.

Napisano
  • Autor

dobra sorry że zawracałem tym głowę chyba z tą moją jaszczurką coś nie tak bo na standardowych ztool'ach to działa, najwyżej od nowa zrobię ,

dzięki

Napisano

chyba muszę tu częściej zaglądać :) ale ogólnie wszystkie modele są dopieszczone i z detalem. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

ehh... jaszczur już prawie gotowy do detalu nie mogę tylko sobie poradzić z oczami , tylko nie zmieszajcie mnie z piachem bo to mój pierwszy sculpt ;)

 

95539038.th.jpg

Napisano
  • Autor

w googlach wklep "lizard" i tak mniej więcej pierwsze 2 strony fotek to moje referki tzn. taki mix a nie konkretny gatunek, od jednego pochodzi łapka od innego kawałek głowy itd.

Napisano

Ramiona jakby zbyt muskularne, zbyt ludzkie, i za mało tej obwisłej skóry która gdzie indziej jest.

Napisano

Głowa ma zły kształt, oczy są w nieodpowiednim miejscu i powinny być znacznie większe; łapki faktycznie zbyt ludzkie. Te zwierzaki mają dużo mniejsze mięśnie i głowę wyraźnie szerszą od tułowia.

Napisano
  • Autor

wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej

 

a tak to z detalem wyszło

qqqp.th.jpg

 

teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.