Skocz do zawartości

Modele 3D: Wszelakie moje obiekty


kellyq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 470
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ehh... musisz sobie wymodelować kępkę trawy lub kilka ale różnych, dodać ją do grypy ( Ctrl + G) i do podłoża dodać system partykli z wizualizacją ustawioną właśnie na tą grupę

dzięki czemu partykle rozrzucą to zielsko po całym terenie, aha można też bawić się w malowanie wag tego terenu --> dzięki temu wpływa się na gęstość trawy w danym miejscu , czy też jej wielkość. I w tym momencie utopia się kończy bo wszystko to trzeba potem na mesha przekonwertować żeby yafray mógł to wyeksportować. Ale wiadomo jak zaszalejesz z verteksami to potem może być nieciekawie. U mnie jak było zbyt dużo zielska to yafray się wysypywał ale i to nie zawsze, więc chyba nie ma reguły .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna bryka:) Też chciałem go modelować, ale znajdywałem tylko za małe blueprintsy, mógłbyś wrzucić te z których Ty korzystasz?:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kellyq: Wielkie dzieki:)

aknochaco:http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/toyota/4344/view/toyota_celica_2005/ Tutaj jest z góry, tylko ta rozdziałka... W maxie nic prawie nie widać:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeszcze zostało troszkę detali do poprawienia - np. końce rowków, obwódki szyb itp. i tak jak johnzi zauwazył, jest pogięty.

 

właśnie od tego jest wip ;)

generalnie teraz chodzi mi o to żeby body było elegancko zrobione

 

od tyłu

2_26.jpg

 

 

//

powoli ale do przodu, już niewiele zostało

1_54.jpg

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze sa wersje glanow nieco drozszych, gdzie jest profilowana stalowa wkladka w podeszwie ktora wygina przod glana w gore(stalkape):D

 

no problem :)

 

.....

skończyłem Hondę

HONDA_1_LO.png

Edytowane przez kellyq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normalnie coś mnie trafia ..... :(

 

zrobiłem sobie taką bazę do zbrusha (jak to oceniacie??)

2_48.jpg

 

no i wszystko ładnie śmiga ale żeby mieć porządek w przestrzeni ukryłem część modelu i zająłem się skulpem łapki, włączyłem mirrora i ogień

 

po nadaniu odpowiedniego profilu przywróciłaem w viewporcie cały model ale druga łapka po przeciwnej stronie była nieruszona,

 

i tu moje pytanko czy da radę jakoś zrobić żeby druga łapka była taka sama bez reimportu modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem nie jest doskonały ale w przyszłości będzie lepiej

 

a tak to z detalem wyszło

qqqp.th.jpg

 

teraz tylko muszę obczaić jak się pracuje z tymi subtulami i jak dodawać inne obiekty do sceny, morfing, rendering i kilka(set) innych rzeczy które mnie nurtują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności