keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2008 hej ant-3d jedenk komentujesz moje pracki, fajnie ze sie nie zraziles do konca, zapraaszam kiedys na piwo, w koncu mieszkamy w tym samym miescie:p daje uv i siatke - co do teskturek to po prostu rozciagniete w ps i posklejane wielkie plutno skory jwedynie porobilem plamy na teksturze subdermal w miejscach gdzie chcialem: na nosi i policzkach np. A o jakie ustawienia Ci chodzi? materialu czy renderera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g0od Napisano 22 Grudzień 2008 Share Napisano 22 Grudzień 2008 Oceniał nie będę - różni ludzie, różne potrzeby - powiedzieć mogę co widzę na 'dobry początek': • model szczerze mówiąc nawet przyzwoity, oczywiście nos, usta i ich okolice do wymiany - ale o tym wspominać chyba nie trzeba • główny problem to UV - przecież to zwykły unwrap czy cylinder - czy cokolwiek z mapą po jej rozwinięciu robiłeś? Na moje oko nic, co widać po brodzie i nosie - i 'załatanym' czole - na samej UV widać overlaping i deformacje - które niestety ale trzeba dłubać RĘCZNIE - jak? w standardzie wystarczy wrzucić prostą szachownicę na texturę... i 'dłubać' UV aż na modelu nie będzie deformacji (przynajmniej w tym stopniu jak teraz) - i już jeden problem rozwiązujesz, bo nie musisz niczego 'chować' A swoją drogą... miej przynajmniej świadomość tego, że takim podejściem sam zamykasz sobie drogę do rozwoju - bo na zabiegi tego typu pozwolić sobie można (czasami nawet trzeba) w momencie gdy gonią Cię terminy, dedline za dwa dni a coś trzeba pokazać - ale robi się to świadomie, nie dlatego że czegoś się NIE UMIE wyeliminować, ale z braku czasu - czy brakuje Ci czasu na naukę PODSTAW? Zamiast bawić się 'realistyczną' skórę - najpierw posiedź nad UV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2008 (edytowane) hej uvka robiona jest relaxem i peltem potem poprawiana wlasnie recznie. jest ok. nic sie nie rozciaga. Te rozciagniecia widoczne na ostatnim renderze to wina tekstury nie uv pozdr! Edytowane 22 Grudzień 2008 przez keraj37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g0od Napisano 22 Grudzień 2008 Share Napisano 22 Grudzień 2008 Skoro tak twierdzisz... to ja wyłączam się z dyskusji. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 22 Grudzień 2008 Share Napisano 22 Grudzień 2008 Mnie też się uv nie podoba - szczególnie nos Próbowałeś roadkilla używać od mapowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Grudzień 2008 Share Napisano 22 Grudzień 2008 Przecież widać że uvałka jest kiepska,tak jak g0od napisał masz pełno overlapów-na nosie i uszach i oczach i na ustach chyba też ;) pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 22 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2008 no to zwracam honor ale tego nie widac tak czy siak za bardzo:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 Z tego ujęcia może nie. Ale dobra UVka to podstawa teksturowania przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 ~keraju mój drogi, każdy szczegół powinien być dopracowany, nie ma "nie widać go", wszystko powinno być zapięte na ostatni guzik! Jak byś się czuł, gdybyś grał w ulubionego FPS'a, i kodami podejrzał twarz głównego bohatera, a tam by był kręcący się box? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 keraj, komentuje jesli widze ze komenty cos wnosza do projektu. Tu przynajmniej cos robisz, pokazales uvke i jakas tam siatke. Progress :) Zrob uvke od nowa. Nie ma tak ze cos tam nie widac czy cos ukryjesz. Chcesz byc grafikiem nieudacznikem czy dobrym grafikiem? Obstawiam ze chesz byc dobrym grafikiem. Dlatego naucz sie robic dobra uvke. Odyslam do tutoriala o unwrapie tutorial Gdzies tam w dziale videotutoriale KLICEK w serii do zbrusha pokazal jak rozciac prawidlowo lepetyne w wingsie. Zobacz o co chodzi. Oczywiscie to nie jeden jedyny sluszny sposob. Wiem ze chcialbys wszystko szybko i dobrze ale tak nie da rady. Nie mozna byc kierowca rajdowym nie umiejac dobrze jezdzic samochodem. Daj screenshoty ustawien i rendera i materialu oraz screenshota z perspektywy jak masz polozone w scenie swiatlo, kamere i obiekt to wowczas ludzie powiedza wiecej o skorce. Chcesz konkretnej pomocy to zadaj zetelnie pytanie udokumentowane screenami. Samo pytanie jak ustawic radiusa czy cos to tak samo jakby mnie ktos spytal czy lepiej mu w zielonej bluzie czy w czerwonej. Powiedzialbym ze w rozowej bo i tak bym nie wiedzial jak ten ktos wyglada. Wspolpracuj z ludzmi a bedzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 (edytowane) najnowszy render: ciakawa uwaga:) Dam screen choty jutro obiecuje Faktycznie dobra uvka zaoszczedza duzo pracy, zoabczymy jaki efekt to da to z czym teraaz wlacze Edytowane 23 Grudzień 2008 przez keraj37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 No hm.. żyłki jeśli mają być realistyczne to zdrowo przeholowałeś :) Dymki z oczu hm... są takie Twoje ;) Cień pod ustami z kosmosu. Ale ogólnie jest dużo lepiej niż poprzednio Imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 te dymki z oczu szczerze powiedziawszy zupelnie na odwal sie. czarny kleks miekkim brushem...ale przynajmniej anatomicznie blizej mu do czlowieka. kurcze nurtuje mnie tylko o co chodzi z tym aby nazwac go centaurem przy renderze glowy...strasznie ciekawi mnie na jakiej fazie byles aby cos takiego wymyslic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 hej Pablo, dzieki za koment, postaram sie wrzucac bez postpro ale to bedzie trudne dla mnie bo lubie ukrywac blendy:) A Ty dalej swoje... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 jednak robisz wipa to dobrze,keraj to jest wip tu sie odkrywa bledy aby ludziowie mogli ci powiedziec co i jak poprawic ,a ty je zaslaniasz ,daj sam redner glowy z textura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 Ja sie tylko spytam czemu ta uvalka jest taka gesta? Nie wiem wkoncu podobno jestem beznadziejnym grafikiem ale z tego co wiem to uvw robi sie na modelu low znaczy na tym bez dodatkowej subdvision czy to w postaci meshsmootha czy turbosmootha. Latwiej jest opanowac i poprawnie rozlozyc taka uvalke a po zagesczeniu modelu uvalka sie dopasuje. To tyle z mojej strony mam nadzieje ze ten post byl dosc konstruktywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 hej, szczerze nie lubie pokzawyc renderow bez pospro, tak wiec tak jak napisalem bedzie to dla mnie trudne:> Uvka, faktycznie latwiej by bylo nawet nie wiezialem tego, ale na razie mam male problemy z mapowaniem. Na jakiej fazie bylem? Hehe ta nazwa byla pierwotna dla pierwszego kocneptu, teraz sie to zmienilo. Zylki nie maja byc realistyczne ale widoczne:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 Nie muszą być takie grube, żeby były widoczne ;) IMHO może zrób wszystko po kolei: najpierw dopieść modele, potem zajmiesz się shaderami. nie baw się w poprawianie w PS próbnych renderów, bo to strata czasu. Błędy zdarzają się nawet najlepszym wymiataczom, ale ich maskowanie zostawia się na sam koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ant-3d Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 keraj do cholery jasnej :) pokaz rendery bez postprodukcji i pokaz screeny z ustawieniami sceny, materialow i rendera. Chcesz konkretnej pomocy czy mamy znow za przeproszeniem tu sobie tak pitolic jaka ta praca powinna byc a nie jest? Bo jesli nie chcesz wspolpracowac to darujmy sobie ten watek bo wowczas szkoda twojego czasu i czasu ludzi ktorzy pisza tu komenty. A czas to bardzo drogi towar. Boisz sie pokazac? Spojrz w moja stopke :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 No, i zaczyna to powoli jakos wygladac. Tekstura wydaje mi sie jakies dwa razy za mala dla tego modelu, tak ze robi sie za bardzo rozciagnieta. A przynajmniej warstwa porów i wypuklosci. Moze sprobuj ja przerobic na gęstrzą. Żyłki fajnie wygladaja, tak jakby byly pod skorą ale nie podoba mi sie ten czarny brud na teksturze w okolicach ust i czola, moze to rodzaj cienia, ale wyglada malo estetycznie. Nos moim zdaniem calkowicie do poprawy, gorna czesc wyglada tragicznie, dolna moglaby zostac jesli to ma byc typ zakapiora. Usta i reszta twarzy bez wyrazu, sprobuj sobie wyobrazic czlowieka ktoremu pala sie oczy w piekle, pewnie pojawilyby sie jakies emocje, wyraz bolu, cierpienia, cokolwiek. Tu postac patrzy bezmyslnie przed siebie. Oczy - standard - zamaskowane jak nie czarnym prostokątem to w inny sposob. A co do tytulu - chyba najpierw robisz prace a dopiero potem ja nazywasz w zaleznosci od tego co wyjdzie, nie ? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 ca mel -jakbys zgadl, nazwa przychodzi pozniej hehe ant 3d: zaraz zarzuce ustawieniami wait a momento Seba O.: ale ja lubie sie bawic w ps:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 (edytowane) a co to są te dwa kleksy w miejsce oczu? Jeżeli już masz taki koncept, zrób coś na kształt makijażu; albo tatuażu, w każdym razie niech to będzie część tekstury, a nie taka prymitywna domalówka na renderze. Edytowane 23 Grudzień 2008 przez Faun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 faun: te kleksy to tak na rzie, bo w koncepcie tam beda elementy robotyki:D oto ustawienia renderera i materialu: moze cos tam zoabczycie nie tak albo jak najbardziej tak:> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 dziwnie oswietliles, buduj oswietlenie twarzy-postaci od konca, ustaw jednego spota z bardzo malym multi i przerenderuj potem dodaj nastepne swiatlo, poczytaj o oswietleniu chociazby 3punktowym edit: wylacz ten finalgather, oswietlaj normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 KLICEK: dzienki zawsze sie przyda rada fachowca. Mowisz zeby spotem osietalac? Dobra sporbuje na razie to sa same omni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoAd Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 COraz lepiej idzie, ale tez nie widze sensu wrzucania do wipa poretuszowanch obrazków, utrudniasz tylko prace ludzią którzy chcą ci pomóc. Shader juz jest calkiem spoko teraz bym sie na twoim miejscu skupil na reszcie, czyli na modelu teksturach i oswietleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 SoAd: dzienki, tak tez zrobie, najpierw pobawie sie z oswietleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kirian Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 No bardzo ladnie Keraj:) wiedze ze skill rosnie - juz nie zakladasz watkow ze smieciami w 3dfinished:) pogratulowac! jezeli jeszcze zaczniesz wiciagac wnioski z pomocnych komentarzy to juz wogole full progres:] co do modelu za duze pory na skórze sss za ostry(juz ktos Ci to mowil ale olałeś) i stawiam flaszke ze to nie Twoj model:) powodzenia:) "*" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 no to przegrales flaszke, kiedy oddasz? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 23 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 23 Grudzień 2008 hejka daje juz do FW: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 23 Grudzień 2008 Share Napisano 23 Grudzień 2008 hej, nie wrzucaj do finished! Naprawdę jest jeszcze sporo do poprawy. światło bardzo mocno leży. Shader tak samo. Metalowe części wywal albo przerenderuj jeszcze raz. Ogólnie to strasznie to wygląda. Za mocne kontrasty za agresywne światło, za duży SSS w shaderze... no ciągle to dalej wip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2008 hehe, coz juz wrzucilem ale chyba bede musial skasowac, szczerze to nie widze tych bledow, ale sie przyjrze, dzienki tweety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 (edytowane) hmmm rzucilem okiem w Twoj prafil z niego wynika ze masz 26 lat, jezeli w takim wieku nie czujesz roznic jakosciowych/przeslaniowych to radze sie zastanowic nad soba. W zasadzie zawsze mi sie wydwalo, ze takie doswiadczenie przychodzi z wiekiem, czlowiek jakby wiecej widzi, ale to rowniez przychodzi z doswiadczeniem w cg (doswiadczenie=wiek?). Polecam silvergallery, goldengallery albo cgtalk tam wejdz sobie w awardy i naogladaj sie maxymalnie prac, staraj sie je rozbijac na elementy i zastanow sie jak Ty bys uzyskal podobny efekt za pomoca narzedzi jakimi dysponujesz :) Ale taka rada odemnie, walnij to wszystko i naucz sie modelowac, panowac, rozumiec siatke oraz bryle, to jest temat na jakies 3-6 miechow, zeby modelowac na bardzo wysokim poziomie, pod warunkiem ze sie komus chce hehe Edytowane 24 Grudzień 2008 przez KLICEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mileS Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 KLICEK -> 3-6 miechow, zeby modelowac na bardzo wysokim poziomi Przez ciebie mam doła teraz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 3-6 miechow ,klicek tak specjalnie napisal rzeby zachecic keraja do nauki hehe, ja mysle ze 6 miechow to by poznal podstawy ,a potem szlifowanie do bolu przez 2-3 lata mysle moze sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 ja cie prosze zdecyduj sie na jakis konkretny charakter tej postaci... ogolnie jest o wiele lepiej (sam render wciaz lezy i kwiczy ale teraz mowie o samej postaci). o co chodzi z tymi rurkami z nosa ? moim zdaniem dzieki temu typ jest komiczny ;p wywalilbym te rurki i wzial sie od nowa za teksturki. sama glowa jako model ma multum bledow ale nie jest dramatycznie. ogolnie duzo lepiej niz pierwsza wersja. moze jakiegos claya wrzuc ? bo jak tyle w tym photoshopa to trudno powiedziec co do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2008 KLICEK: dzienki stary. Co do doswaidcznie to w cg siedze dopiero 2 lata, wczesniej nic w zasadzie, moze dlatego. Posiedze nad ta praca jeszcze i sie zastanowie co by porpwic. Moze masz jakies sugestie co do swiatla? khatake: Mowisz ze rednre kwiczy? ale gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 Keraj, przede wszystkim napisz do czego dążysz w tej pracy. Czy miałeś jakąś koncepcję na tę postać, czy też była to czysta improwizacja (co wyjdzie to będzie). Domyślam się, że to drugie. Wyjdź od pomysłu, a potem go konsekwentnie realizuj. I proszę Cię, absolutnie bez złośliwości, ale nie pisz więcej: "dzienki" dbaj o jakość forum również pod względem czystości języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g0od Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 Nie żebym się czepiał... ale przeczytaj te 9 stron - popraw to co było sugerowane, a dopiero później zadawaj pytania. Przez dwa lata powinieneś się już nauczyć DOCENIAĆ krytykę - bo ma największą wartość, pozwala zobaczyć błędy których nie było się świadomym... rozwijać się. Czego właściwie tu szukasz? Poklasku? To, że ktoś połechta Twoje ego - nic nie zmienia - powiem więcej, rozleniwia. Krytyka dla odmiany powinna motywować do dalszej pracy - a wiem to po sobie - gdy siedzi człowiek nad pracą dzień, drugi... tydzień - wszystko pięknie - 'jestem zadowolony'. Pokazujemy jednej, drugiej osobie - i nagle dociera do nas, że tak naprawdę 3/4 pracy jest do dupy. Irytujące, a i owszem - ale właśnie dzięki temu można 'przeskoczyć na kolejny poziom' - i w przyszłości tych błędów nie popełniać. Wracając do: 'siedzę dopiero 2 lata' - no nie wiem czy to dopiero, czy aż - bo w dwa lata można się naprawdę dużo nauczyć. Nie wspominając o tym, że według mnie, 3D jest sporo łatwiejsze niż 2D - poznasz program, narzędzia, techniki - i robisz co tylko się podoba, ogranicza jedynie pomysł i moc obliczeniowa. 2D... to już inna bajka, bo brakuje jednego magicznego przycisku 'Render' - wszystko trzeba 'ręcznie' - nie wspominając o detalach jak perspektywa, bryła, światło czy walor. Cóż... 'lekki' offtop się zrobił, ale naiwnie mam nadzieję, że coś z tego dotrze i może jakieś wnioski wyciągniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 24 Grudzień 2008 Share Napisano 24 Grudzień 2008 render kwiczy w momencie jak zdecydowales sie wsadzic jego nos w obiektyw ;] kurcze poprostu dales marnie zrobionego typa i wyeksponowales jego wady. teraz sam typ nawet mi sie podoba ale wciaz render ukazuje jego wady. poprostu nie kupuje tego bialego tla i swiatla. i odbrobinke zmiejsz speculara i bumpa shadera twarzy. poprawa moim zdaniem od razu bedzie widoczna i od razu na lepsze ;] (ale to moja opinia oczywiscie). a wracajac do rendera poprostu nie kupuje czyjegos nosa w kadrze , sorry ;p. ale ogolnie mysle ze pracka idzie w dobrym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2008 Faun: dzienki g0od: hmmm, nie powiem ale to do mnie dotarlo dzienki:)) khatake: dobra zrobie jak mowisz, zmenijsze bump i specular i zobaczymy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2008 zmniejszylem bump i troche specular jak mi radziliscie. Poniewaz ufam userowi tweety bardzo a on stwierdzil ze oswietlenie bardzo lezy to troche pozmienialem i teraz wyglada tak, nie wiem szczerze czy juz jest ok, ale moze chociaz lepiej. Dodalem rowniez tlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 25 Grudzień 2008 Share Napisano 25 Grudzień 2008 Czemu tlo jest sferyczne? nadal dziwne przepalenia po bokach a przez srodek postaci super mocny sss. On tam pusty ma ten leb? przez co przechodza te promienie swietlne? ogolnie sam pomysl postaci jest dosc fajny ale render nadal nie zaciekawy. Tlo powinno byc bardziej stonowane teraz to wyglada jak z innej bajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 25 Grudzień 2008 Share Napisano 25 Grudzień 2008 ogolnie coraz lepiej. nie wiem czy sam bym z tego cos wiecej wycisnal. jak na taki ryjek to chyba max co z tego pocisniesz. ew nad tlem i oswietleniem mozna popracowac. ja tam bym na twoim miejscu zapomnial i lecial dalej ;p dosc juz go chyba przekombinowales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 25 Grudzień 2008 Share Napisano 25 Grudzień 2008 jest lepiej,to znaczy ,ze idziesz w dobrym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2008 Temporal: tlo sferyczne nie za bardzo czaje, jest zwykla bitmapa bez spherical environ. Sss za mocne mowisz? Juz druga osoba mi to mowi wiec chyba tak jest, pozmieniam. Tlo osobiscie mi pasuje, ale pomysle nad tym. khatake: oswietlenie i tlo mowisz ok Eden-3d : milo uslyszec to z Twoich ust:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 25 Grudzień 2008 Share Napisano 25 Grudzień 2008 Keraj same tlo w sensie obrazka nie jest zle chodzi mi tylko ze sie zbytnio wyroznia i nie wyglada jak czesc tej pracy. Moze przyciemnij troche to tlo. A co do tego spherical to looknij na lewa strone to jest tak wykrecon jakby bylo spheryczne. Wiec wsumie wymieniam takie szczegoliki bo ogolnie to praca dosc spojna i fajna ale jak to sie mowi diabel tkwi w szczegolach wiec warto jeszcze dopiescic. Wiem ze taka zabawa w poprawianie szczegolow jest nudne ale w przyszlosci to zaowocuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2008 wiem o czym mowisz:] Sproboje zamiast przyciemnic to je rozjasnie, tak bedzie lepiej chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 25 Grudzień 2008 Share Napisano 25 Grudzień 2008 Keraj37- każdy twój temat wygląda tak samo, takie same odpowiedzi. zastanów się dlaczego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keraj37 Napisano 25 Grudzień 2008 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2008 ok zastanowie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się