indian Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 (edytowane) słowo wsparcia: renderował mkeruj Edytowane 8 Kwiecień 2009 przez indian
mkeruj Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Tutaj jeszcze taka zabawa, zapaliło mi się w jednym miejscu: Panowie VegA92 i Dunablaster: Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Powyższe scenki zostały wyrendzone przy subdivide LC = 200, na IRR - LOW 50/20 dosłownie w kilk / kilkanaście minut. Błędy w tej scenie leżały całkowicie gdzie indziej. Odnajdźcie wątek "Light contest". Trochę umarł ostatnio, ale jest w nim cała kupa skrinów i testów. Jak go przeczytacie od deski do deski, zwłaszcza pamiętną "bitwę" między chłopakami, zrozumiecie, że żyłowaniem ustawień nic nie osiągniecie. Przykład powyżej mkeruj
indian Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 (edytowane) mkeruj kocham cię Edytowane 8 Kwiecień 2009 przez indian
KaeMS Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Duuużo tych kabli. Głośniki po prawej, w notorycznie lądowałyby na ziemi. Dałbym tam zestaw 2+1 a jak już komuś bardzo zależy na większej ilości głośników to rozmieściłbym gdzieś w pokoju.
Vega Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Błędy w tej scenie leżały całkowicie gdzie indziej. A możesz napisać co to za błąd?
mkeruj Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Przede wszystkim - skala sceny była zła. Jeśli ktoś ją zatargał, musiał to zauważyć. Światła, mimo, że są vrayowe, należy jeszcze troszkę pokonfigurować. Było kilka błędów spowodowanych poradami prowadzącymi donikąd -m.in. ustawienie dynamic memory na 3000! Tyle jeśli chodzi o poważne błędy. A długi rend - jak zwykle - był spowodowany ciągnięciem ustawień do góry w nadziei, że może czas uleczy wizkę. Oprócz tego zastosowałem kilka wizkowych tricków znanych właściwie wszystkim.
mkeruj Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 Portale w okna, balans bieli w kamerze, color maping odpowiedni, ogólnie takie tam. 1
Camel Napisano 11 Kwiecień 2009 Napisano 11 Kwiecień 2009 mkeruj dziękuję za radę i podanie mi źródła do dobrych setupów w v-rayu :) dziękuję Ci bardzo ;) Reput! :D
Camel Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 daj spakowany pliczek max i wyślij mi na PM link albo na mój e-mail a ja Ci to zrendzię. nawet w nocy czas na to mi wystarcza, i przy 3,25 GB Ramu pójdzie gites. Jaką chcesz rozdzielczość? :) U mnie pójdzie do 2048x1536 (5 h w nocy)
phatum32 Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 uuuu... mi sie bardzo podobaa ;p nie pasuje mi natomiast ten cien wiatraka ... jakby za duze ziarno albo musi takie byc ;p, ale ogolnie spoko i podoba mi sie
Camel Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Bardzo pięęknie :) w rzeczy samej moje propozycje co do setupów LC w V-Rayu były zawyżone i to wcale nie oznaczało dobrego setupu.. na przyszłość będę mądry :) - a dziękuję mkeruj'owi. :)
Rogal Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Cudo :) Mam nadzieję, że mi się kiedyś też uda coś takiego zrobić. Mam tylko jedno pytanie. Ty te rośliny modelowałeś ręcznie, czy to jakiś generator?
Camel Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Mogły być z biblioteki :) ale ja widzę że ręcznie.
jahred6 Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 No ładnie to wyczesałeś.... :) Gratulacje.
cucsoniuss Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 to drzewko po lewej mi nie pasuje. Gałęzie za bardzo "łukowate" i za grube w stosunku do mniejszych gałązek:) też że to była kopiowana jedna gałąź.No i kolor liści jakiś....niezielony. Okno po prawej stronie wydaje się nieotwieralne...tzn nie widać rozróżnienia na futrynę i ramę okna...(ale to jest zbytnia przesada z mojej strony dostrzegłem to po 5 min wpatrywania się w render :) Ogólnie fajnie tylko popraw drzewko
indian Napisano 15 Kwiecień 2009 Autor Napisano 15 Kwiecień 2009 macie jeszcze jakieś, propozycje co zmienić, albo co...
Camel Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 materiał wiatraka i model obudowy komputera...
hcpiter Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Przedewszystkim materialy wygladaja sztucznie i ogolnie troszke kontrast przydalo by sie podciagnac bo blado textury wyszly. W tak malym wnetrzu mozna by bylo bardziej poeksperymentowac ze swiatlem bo wkoncu to tylko dwa okienka :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się