Skocz do zawartości

Teczka 2D: Kubasa


Kubasa

Rekomendowane odpowiedzi

kurde chciałem zrobić update "po Omenowemu" :P ale nie bardzo mi wychodzi no i w robocie czasu mało na takie bajery :) także tradycyjnie wrzucam nowego posta z ostatnimi wypocinami" koncepcik szybko orkusa i ilustracja na okładkę systemu bitewnego :) pozdrawiam wszystkich gorąco i dzięki z góry za komentarze! AYE!

 

artus:

 

warcantofinito1small800.jpg

 

kilka "lupek" i szkice :) pewnie na własną zgube :P ale co tam...

 

8001z.jpg

 

 

no i speedowy łorkus :)

 

ork1gotowysmall800.jpg

 

 

P.S wszystko max 800 Coyocie :P pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 141
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość dekiel

zanim zaczniesz "wylizywac" wszystki swoje prace to radze najpierw skupic sie na proporcjach, kompozycji, grze swiatla i dopiero kiedy to przygwoździsz zacznij detalowac po pracach widac ewidentne braki a potencjał masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dzięki za komentarze, szczególnie Tobie Telthona :) bardzo to miłe co napisałaś i odważne, w kontekście innych wypowiedzi, za co jestem Ci szczególnie wdzięczny ;) dorzucam najnowsze wypociny plus malutki s-by-s, wilkołaczek szaman :) pozdrowiona

 

wufwuf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i niech ktoś powie, że tu kompozycja jest zła ;P

 

bardzo fajne kolory :D elementy dekoracyjne kojarzą mi się trochę z kulturą majów lub azteków :) jedyne co bym zmieniła to tą opaskę na ramieniu: jest w nieco innym odcieniu niż reszta postaci, przez co rzuca się w oczy i trochę "odstaje od reszty". myślę że warto by było też te koszary w dole ukonkretnić: może nadać jakiejś tekstrurki, trochę więcej detali, co by sugerowały że jest bardziej realistycznie to namalowane. nadałoby też to głębi ostrości w tle. i byłoby już naprawde super :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym nakryciem glowy udalo Ci sie pozbyc plaskosci obrazka, co bylo Twoim najwiekszym problemem moim zdaniem (no moze grzbiecik jeszcze nieco zbyt plaski wyszedl). pracka jest fajowa :) moze rzeczywiscie jakas teksturke na "te koszary" moglbys dac.... ;) no i moze fajnie by zrobila jekas mocniejsza atmosferka- jakas mgielka na tej czarnej nodze i moze wiecej troche tych promieni swiatla jakos z wyczuciem. wtedy by jeszcze klimatu troche zlapalo. ale generlanie jest super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz trochę takie płaskorzeźbowe te postaci, choć mi się to akurat podoba. To co moją uwagę zwróciło, to brak konsekwencji w oświetleniu. na przykład w scenie z krasnoludem i orkiem - cień orka sugeruje oświetlenie z lewej. góry w tle tam samo. Sam ork natomiast oświetlony jest z przeciwnej strony. Krasnolud ma światło na rękach ma światło tam, gdzie powinien byc cień. Poza tym chyba śnieg jest zbyt biały i też dodatkowo spłaszcza. Moim zdaniem ładnie, konsekwentnie oświetlona ta praca byłaby super. Niechby i nawet były te prace takie płaskorzeźbowe i ornamentalne, moim zdaniem mogłoby to byc twoim atutem akurat - ale zaznaczam - moim zdaniem.

Wilk-szaman też całkiem daje radę, a szkicom to moim zdaniem nic nie brakuje. Gubisz gdzieś po drodze ten gest, lekkośc ze szkiców - no ale wiadomo, łatwo jedt gadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha - teraz jak patrze i przeczytałem o tych "koszarch" to faktycznie popracuje jeszcze nad tymi koszarami, zmobilizowany zostałem, niedługo postaram się wrzucić update :)

- co do kultury majów i inków, no tak się ma kojarzyć, bo nie chciałem by było klasycznie celtycko/druidycznie, więc są lasy, bory, wilkołaki, ale elementy ornamentyki i ozdobniki będę zapożyczał z ameryki tak południowej jak północnej, bo znów jeśli chodzi o religię i kulturę to najbardziej chciałbym się w przypadku tych miśków wzorować na Indianach Północnoamerykańskich :) ale jak widać ( ozdoba na ręku ) elementy celtyckie też się pojawiają :P

- lordzie, dzięki, dzieki, dzieki :) teraz się dopiero zmobilizowałem, bo już myślałem, ze postęp zerowy :) wiem, że jeszcze sporo roboty przedemną, ale cieszę się, ze jest lepiej z tą bryłowatością i "płaskością" bo jeśli chodzi oto, to większego speca do Ciebie, którego styl wymusza perfekcję w budowaniu bryły, to tu nie ma moim zdaniem - także dzięks :)

- jeśli chodzi o ten brak konsekwencji w oświetleniu... no starłęm się naprawdę się starałem, a wyszło jak zwykle :)) to znaczy, zamysł był taki, jak przedsatwiłem poniżej, ale pewnie nic z tego nie widać i się zdaje jakby światło padało bez sensu :) no nic, będe pracował

slonko.jpg

 

 

dzięki wszystji za mobilizujace komentarze i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dorzuce jeszcze ostatnei widoczki, chociaz niektórzy pewnie już widzieli :) natomiast specjalnie dla "Maxa" wersja z zoomami :) mam nadzieję, że się spodoba. Zadanie tych envirków to pokazać klimat i specyfikę miejsca i krain w którym żyją dane rasy :) wielkosć i panoramiczność narzucona :) użytych zdjęć do podmalunku póltora, użytych zdjęć jako refki - pięć :) generalnie jestem zadowlony, pewnie, że można lepiej, ale klimat myślę oddają - pozdro

 

probka1.jpg

 

no i zoomy :P

 

tratata.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego wyjasnienia ktore przedstawiles wynika chyba, ze gora powinna rzucac na ziemie i pana po lewej wyrazny cien :) Ale jak dla mnie to ta scenka jest potwornie trudna do oswietlenia, na tym etapie nie potrafilbym powiedziec co tu jest dobrze, a co nie tak, bo trzeba by bylo wziac pod uwage takie kwestie jak swiatlo odbite od sniegu i zachmurzenie - wyglada na to ze akcja nie rozgrywa sie w pelnym sloncu. Chociaz rzeczywiscie moze troche niekonsekwencji widac jak sie popatrzy na samego krasnoluda (noge i reke np) ...niemniej jednak, jak zwykle wcale to nie przeszkadza w odbiorze Twoich prac :D

 

Envirosy w ogole mi sie bardzo podobaja, szczegolnie ten z wilkolakami. Przy tym sawannowatym z nosorozcami nie pasuja mi tylko te swietlne obwodki wokol wszystkich elementow, bo bardzo splaszczaja obrazek (dzialaja podobnie jakby sie w fotoszopie plaskorzezbe zastosowalo ;>) i w rzeczywistosci swiatlo by sie tak nie zachowywalo.

 

Dopiero teraz zauwazylem tego linkacza w Twoim podpisie -> http://www.dwarftales.com

Mozesz zdradzic co to za projekt i kiedy ruszy? :> Bardzo fajnie sie tam Twoje prace wpasowaly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak obiecałem wrzucam mini poprawkę do wilczka :) oczywiście jak zaczołem poprawiać to się okazało, że całego bym najchętniej zrobił nowego, ale czasu już nie ma na takei zabawy, także tylko mała kosmetyka, zgodnie z uwagami :) koszary starałem się trochę upiększyć, nie wiem czy lepiej to wyszło czy jak.... telthona - specjalnie dla Ciebie zmianiłem tą nieszczęsną "opaske" ;) pozdro i dzięki za cenne uwagi, nawet jeśli nie wszystkei udało mi sie wdrożyć :P

 

@Urbanboogie: dzięki, dzięki, no ja też zawsze jak kończe to zastanawiam się pzrede wszytskim czy odbiór całości jest oki i jak tak to "lece dalej z koksem" mimo, że czasem można by jeszcze coś poprawić, ale człowiek ma za dużó pracy, a klient za zwyczaj czy odbiorca ( nie mega-masakratorzy jak tutaj co juz mają wypaczone spojrzenie i widzą wszystko :P ) zazwyczaj i tak nie zauwazy różnicy, oczywiście ja staram się robić "the best of" ale jak po skończonej pracy zaczynam widzieć błędy ( co jest standartem) to zazwyczaj nie wracam już i zapamiętuję tylko by sie na przyszłość poprawić :)

Co do twojego pytania: no niedługo wszystko już będzie jasne, generalnie realizuję swoje największe marzenie,( kosztowało mnie to kawał życia, mase pieniędzy i samozaparcia, ale wiem, że było warto ) czyli by stworzyć własny, autorski i wymarzony MÓJ świat dark fantasy, taki jaki zawsze chciałem... i pokazać go światu w formie takiej by móc z tego żyć :) no i pracy jest ogrom, od dwóch lat pracuje nad tym projektem, zarządzam nim i koordynuje pracę, a ilustracje i koncepty to najprzyjeniejsza część :) ale już za chwilunię wszystko się "wypremierzy" :P na razie nie chcę za dużo mówić, bo nie lubię mówić o czymś co jeszcze nie jest gotowe, generalnie: świat, gra, figurki td. ;) już bym się chciał pochwalić, ale jeszcze trochę cierpliwości :) mam nadzieję i wierzę, że się spodoba, staram się by to co robimy było na przyzwoitym poziomie i myślę, że jest - pozdro

 

 

pacleaderart01colornews.jpg

Edytowane przez Kubasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dzięki :) to jeszcze coś wrzuce, a sru :P sorra, ale musiałem "wyblurzyć" nazwy krain i całego świta :)mam nadzieję, że zrozumiecie...

oto mapka oficjalna - generalnie jest ogromna, wrzucam całość i kilka zoomów, ale i tak zmniejszonych znacznie, jestem z niej dumny jak cholera :P oczywiście jest też mitologia, historia itd. eh... kupa życia :) no teraz to już finish, także wytrwałość mam, już najgorsze za plecami zostawiłem :) pozdro

 

39379723.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dekiel

te speedy panoramy sa fajne - szegolnie ta sniezna panorama. szkoda tylko ze dalej "lejesz wode" w sprawie kolorów co calkowicie psuje tak swietny obrazek. Zastanow sie dobrze czy przy takich warunkach klimatycznych i tak gestej atmosferze byloby widac takie cieple pastelowe kolory na postaciach i ew posągu? nie ma szans (poprzeglądaj sobie jakies refki ze zrozumieniem)! zatem nie do konca jeszcze rozumiesz to co rysujesz ale spokojnie - wg mnie dasz rade. no i ten czarny - tam nie powinien sie byl pojawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Projekt marzenie :) Sam chciałbym w czymś takim pomagać :D Jakbyś znał kogoś, kto też robi coś podobnego i szuka ludzi to daj znać. Byłbym wdzięczny za to :)

 

Kiedy premiera konkretnie?

 

Acha, jeśli już tu jestem - błędnie rysujesz bicepsy. Pomijasz brachialis muscle (wybacz, nie wiem jak to jest po polsku), czasem pomijasz nawet tricepsy. Biceps z profilu, do strony zewnętrznej nie jest tak mocno widoczny i nie jest tak okrągły, jakby się to mogło wydawać, taki kształt przybiera dopiero przy zupełnym zaciśnięciu, a w innych pozycjach ma bardziej podłużny kształt z lekkim wgięciem na środku.

Nawet przy widoku od strony bicepsa mięśnie brachialis i triceps będą widoczne (bo ręka widziana od góry, przekrojem, ma kształt mniej więcej uciętego trójkąta, gdzie czubkiem jest właśnie biceps).

Warto też pamiętać, że biceps jest mocno rozciągnięty, od radius bone (kość łokciowa) do tuberos, to miejsce na łopatce (czyli biceps nie łączy się z humerus bone, kość ramienna? co sugerować mogłyby Twoje bicepsy, a leci po nim od przedramienia do kadłubka) dlatego też nie ma szansy, by tak napęcznieć przy wyprostowanym członku ;).

 

Przerośnięty biceps powoduje, że przedramiona dziwaczeją, bo nie ma miejsca na brachioradialis muscle, który wychodzi jeszcze w przedramieniu spomiędzy brachialis a jednego z tricepsów. Jak wyprostujesz rękę, to zobaczysz takie największe wybrzuszenie przy łokciu, a obok dołek i łokieć, to on :) Ten mięsień tworzy flaczek przy zupełnym zgięciu ręki w łokciu.

 

Wybacz brak obrazków, na pewno znajdziesz masę referencji co do tego o czym pisze, ale obecnie nie mam czasu na więcej. Mam nadzieję, że choć to pomogło. Jeszcze raz, wybacz tą angielszczyznę, net działa mi w kratkę i nie mam jak sprawdzić tłumaczeń czy fotek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No naprawdę pozazdrościć projektu. Widać że masz *b00za* do tematu i to Cię dodatkowo nakręca. Odnośnie mapy to tylko to że jest mało zróżnicowana - ale pewnie takie było odgórne założenie więc nie Twoja wina. Czy przy enviro wspomagałeś się refkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka

Super ta mapka.

Co do tego bicepsa to racja- nawet nie e względu na anatomię, ale te krzywizny po prostu lepiej wyglądaja na rysunku.

I na tym obrazku z wilkołakiem za bardzo nie wiem na czym się skupić - może daj gdzieś jakiś focus point? Nie wiadomo co postać robi - i jest troszkę za bardzo centralnie umieszczona chyba.

Tak samo tutaj http://img268.imageshack.us/img268/4008/warcantofinito1small800.jpg - nie wiem gdzie jest focus point.

 

I z tego co mnie troszkę razi, to to ze czasami trudno odseparować poszczególne plany.

To jest szczególnie widoczne w tych podłużnych obrazkach.

Np w tym lesie zupełnie ginie pierwszy plan - nie jestem w stanie go odseparować od 2go. Chyba za łatwo rezygnujesz z perspektywy powietrznej. I masz kilka tak samo ciemnych kształtów, które się na jednym planie ustawiają

Na poprzednich stronach te obrazki z większą perspektywą powietzrną byłyby o nniebo lepsze (i tak są bardzo spox:P)

Np tutaj http://img266.imageshack.us/img266/9198/towarfinitobrownsmall.jpg

Jakbyś oziębił tło troszkę, byłoby "dalej".

Takie coś maznąłem. Może nie widać różnic wielkich, ale co mam za duzo pisać:P Tylko tą perspektywe pow. poprawiłem troszke.

Spróbowałem trochę przyciemnić rogi, ale niepotzrebnie chyba.

 

IPrzesunąłem tą rzeźbę, ale teraz wszystko sie zaczeło przechylać:P

3obr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dzięki chopoki :P wielkie dzięki, no projekt marzenie - ale trochę się trzeba było namęczyć i napracować przy, już nie do końca tak fajnych projektach, by to marzenie można było zacząć realizować...gdybyście wy wiedzieli czym ja się zajmuję od lat to byście wymiękli :) a zresztą wam powiem - kojarzycie ( mam nadzieję, że nie ) takie klimaty typu: Róże Gali, Kobieta Glamour, Kobiecy Samochód Roku, Viva Photo Awards, Viva Najpiękniejsi itd. - no to każdą z tych statuetek projektował Kubasia :P taaa - kasa mega dobra, jak się domyślacie, tylko już tak miło to nie wygląda co? :) już nie taki projekt marzenie :) ale taka praca pozwoliła mi na uzbieranie kasy by ten projekt ruszył, w sumie to chyba naturalna kolej rzeczy, tylko... jak cały świat szedł do przodu, rozwiajał się i wyprzedzał mnie o lata świetlne w tym czym chciałbym się zajmować, to ja statuetki projektowałem :P no i teraz trzeba nadrabiać i to szybko :) i to po pracy, bo żyć tez trzeba jakoś :) no ale nie ważne... jak tylko wszystko ruszy to obiecuje, że tutaj ogłoszę to nawet minute przed premierą :P a przewidziany termin to wrzesień :) już się nie moge doczekać bo jestem zmęcozny strasznie pracą na trzy etaty od dwóch lat ... eh

 

@emmilius - no mam mega power do tego co robię i nakręcony jestem strasznie, utelniam się i osiągam poziom SuperSajanina IV jak Goku w DragonBallu :P - pozdro

 

@prrrszalony - ale, żeś chłopie zabłysnoł teraz :P szok! ja tam nie będe ukrywał takiej wiedzy o anatomi nie mam :) nieźle, dzieki, dzięki - wiem oco chodzi, będę uważał na to ;)

 

@dekiel - dzięki za uwagi, bardzo się przydadzą, chociaż nie do końca ze wszystkimi się zgadzam, to w przytłaczającej większości masz rację :) i potrafisz to w konkretny i rzeczowy sposób przedstawić ( chociaż też nie zawsze :P ) i z ato wielkie dzięki - cieszę, się, że chce Ci się komentować moje prace i analizować - pozdro

 

@gutekfiutek - no i musze poprawiać :P bo oczywiscie te Twoje wersje są lepsze o niebo ( poza leśną :P ) ale mi małego Wak-waka który jest przywiazany do dużego za "perspektywe powietrzną" chowałeś :P łaaaa :) kurde dzięki wielkie za dobre słowo i szczegółową analize i porady - bardzo się przydadzą i oczywiscie masz rację i z "focusem" i z "powietzrem" wiem, wiem - takie złe nawyki, czasami to silniejsze odemnie jest, ale wciaż nad sobą pracuję - dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera też bym chciał tyle samozaparcia co ty. Swoją drogą w tym roku na Przedsiębiorczość do szkoły dałem biznes plan firmy która też stworzyła by system RPG, figurki, gre via www itp. : P

krainy masz naprawdę fajne. mape ostatnio sam malowałem ale teraz mam całkowicie inne spojrzenie na temat za co dziękuje. zostaje czekać aż blękitny piasek sie przesypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny koncept który jest UWAGA! :P "żywą" reklamą tego forum :) oto nowy koncepcik husara, który to właśnie husar był pierwszą pracką którą tu wrzuciłem, dla porównania zapraszam na pierwszą stronkę tego tematu :) mineło kilka miesięcy i w dużej mierze dzięki uwagą, krytyce i dysputom na tym forum, które to mnie bardzo mobilizują ( tak to mi sie czasem nie chciało dłubać pewnych spraw, a tu wstyd, tacy wymiatacze oglądają :P ), nowy husar wygląda tak - patrz poniżej :)) także dzięki :) specjalnie dla Max3D - "eksluziw" czyli mały step by step, gdyby ktos był zainteresowany i kilka zumów ;) pozdro

 

aha - w husarze poprawię to udo :) bo trochę za grube wyszło he he :) ale już nie będe wrzucał - yo

 

husar3dmx01.jpg

 

tu biguś :)

 

bighusarmax3d1.jpg

 

no i mały stepik - yo

 

stepbystephusar01small.jpg

Edytowane przez Kubasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

był :) z 1612 "ofkors" :P nie chciałem by był jakoś mega podobny, bo za ładny michałek jest :P ale cieszę się, że i tak widać jakieś tam podobieństwo, oczywiście (jak się domyślasz pewnie) tylko facjata, reszta total z głowy :)

Edytowane przez Kubasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny koncepcik :) krasnoludzki ciężki piechór - elyta :) eh, jednak 800 na szerokość to mało kurde jest, no ale co zrobić, jeśli ktoś mnie zapyta, z jakiej refki korzystałem, przy malowaniu twarzy, z jakiego Pana - uznam to za policzek, obrazę i dyshonor i strzelę mega focha :P pozdrowiona

 

szkoda - ale tak się tylko mieści

dwarfmlociazr01small222.jpg

 

 

no i zoomik mały :)

dwarfmlociazr01small02.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zajebiście poprawiłeś tego wilkołaka :) o wiele wiele lepiej się teraz prezentuje.

 

Co do husara: dalej uważam że skrzydła powinny być w nieco innej perspektywie względem siebie - bo wyglądają jakbyś użył komendy "kopiuj-wklej" i tylko zmienił krycie tej drugiej warstwy :P Myśle że skrót ctrl+T w photoshopie powinien załatwić problem

Za to trzeba przyznać, że samo wykończenie postaci jest naprawde efektowne :)

 

co do "michałka" :P - na wipach jakoś to żywiej wygląda, i wiem dlaczego. Białe tło spłaszczyło Ci efekt. Malowałeś na szarym, a potem zamalowałeś tło na niemal biały. Myślę że można by było pozostawić szare, czy tam brązowe i dodać po prostu jakieś sugestie w postaci linii horyzontu czy ziemi.

 

Ostatni krasnolud jest super zrobiony :) moze tylko przedramiennik (czy jak to nazwać) się dziwnie w perspektywie rozciąga, ale ozdoby kamuflują ten błąd :)

 

PS: czyli za jakiś czas będę mogła "przyszpanować" znajomym że znam twórcę takiej i takiej gry? :D :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu bym spróbował coś bardziej stonowanego w tle, bo biały sporo zabiera, bije po oczach i zabiera siłę odblaskom, które w innym przypadku bardziej rzucałyby się w oczy. Albo mógłbyś rzucic cień krasnoluda na tę białą ścianę za nim (sytuacja oświetleniowa sprzyja). A tak poza tym to wida dużą inwestycję czasu w detale co mi się spodobało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, dzięki :) wiedziałem, co robię dając husarowi "twarz" Michała Żebrowskiego - od razu zainteresowanie się pojawiło :P hehe

 

@telthona - dzięki wielkie, cieszę się, że wilkołak sie podoba, bo głównie za Twoją namową i sugestoach o "koszarach" :P wziołęm się za poprawianie tego misiaka :)... co do husara, no tak, tak srzydełka to oczywiście Copy/Past :) specjalnie mi nie zależało nawet na tym, bym to tuszować, bo umieściłem je tam tylko dla ukazania jak się z nimi prezentuje, nie chciałem by grały pierwsze skrzypce, do tego to koncept dla rzeźbiarza i spokojnie mu starczy :) gdyby to byłą ilustarcja pełna - to zapewniam Cię, że skrzydełka inaczej bym potraktował ;) tu chodziło głównie o detal zbroi, poze itp. żeby rzeźbiarz wiedział co i jak, skrzydła są np. już gotowe :) aaa no i dzięki, dzięki za rady ze skrutami, heheh, mam obcykane wszystkie- spoko;) no przedramiennik u krasia trochę "płynie" :P wiem, ale juz postanowiałem to olać, sru, nie mam już siły go poprawiać :)

 

:P no jasne, że będziesz mogła "przyszpanować" :) tylko wiesz, grę tworzy kilka osób, ja to wszystko nadzoruje, bo tam masa matematyki jest, testów, liczb...to nie dla mnie :P natomiast będziesz mogła przyszpanować, że znasz twórcę i projektanta całego tego świata i wszystkich jego mieszkańców, co ta gra się bedzie w nim rozgrywać, no i projektanta wszystkich figurek ;) mam nadzieję, że się to wszytsko sposoba :)

 

@ EthicallyChallenged - dzięki :) no wiem, z tą bielą ( zresztą telthona ) tez o tym wpsominała, to jest śmieszne :) bo macie racje z tym wyżeraniem, a ja właśnie specjalnei chciałem na białym tle spróbować kilku konceptów, bo jak wczesniej możecie zauważyć, nigdy na białym tle ( no prawie nigdy ) nie "konceptowałem" hehe :) no i tak jakoś mnie naszło, z tym cieniem to masz rację - spróbuję pokombinować :P pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka, fajne te koncepciki.

Jednakże.

W metalu by się więcej metalu przydało. Znaczy metallicu, odblasków. za matowe to jak dla mnie. By się przydało więcej takich jakby "gradientów" na tym mwtalu.

I można z matową rdzą/lśniącym metalem pograć.

A tutaj se próbowałem trochę to unaocznić (tak przy okazji mój pomysł na hełm, coby ten naramiennik potraktować jako dziób, a hełm jako głowę, tylko trzeba by posiedzieć dłużej niż parę minut nad designem, teraz jak kura wyglada:P)

 

huza.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :)

hehehe, no tym razem jednak się nie zastosuje do Twych zaleceń :P dlaczego? a dla tego ( jak mawia Janek Tomaszewski :P ) :

- na codzień pracuję przy projektowaniu biżuteri, obróbce złota, srebra na zdjęciach, statuetakch itp. i szczerze, żygam metalaicznymi fakturami, a gradientów wszelkich wręcz nie nawidze używać :) raczej staram się malować tak jakbym miał do dyspozycji tylko hropowaty pędzel, bez miękich przejść, tak już mam, nawet kosztem metaliczności czy innych efektów - gradientów nie trawię, tutaj oczywiście, że mozna by łatwo podkreślić metaliczność, nawet wygładzaniem powierzchni, ale postanowiłem zostawić takie chropowate - tak się mi poodoba, ale dzieki byku za rady :)

 

- co do hełmu, heheh, no jednak pozostanę przy swoim "designie" bo jestem z niego bardzo zadowolony :)) Twój natomiast nie do końca mnie przekonuje :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh? Oddział stalowego kurczakowego rycerstwa, to by było coś:D

 

Budziłby obawę, że przeciwnik ucieknie się do dywersji i na polu bitwy rozsypie kilka korców smakowitego ziarna...

Swoją drogą... Możność oglądania oddziału pogdakujących wesoło stalowych kuraków, dziobiących z nonszalancją ziarno i roztrącających czerstwą glebę stalowymi łapkami... Ech, bezcenne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Yordval kończył obchód górnych sal i zbrojowni. Był doświadczonym weteranem, brał udział w tak dużej ilości bitew, wojen i potyczek, że starczyłoby by obdzielić kilku krasnoludzkich wojów a i tak każdy miałby się czym pochwalić. Dla tego właśnie to Yordval dostąpił zaszczytu dowodzenia osobista gwardią królewską. Gdy mijał właśnie korytarz prowadzący do sali tronowej, coś poruszyły się wysoko ponad górnymi balkonami, jakiś cień przemknął niemal bezszelestnie, Yordval przystanął - uważnie wpatrując się w ciemność...mocniej chwycił swój wierny bojowy topór. No dalej! - pomyślał.... :P

 

heja :)

miał być koncept, ale tak się mi spodobał, że pocisnoł tego krasia w ilustarcje ( wiem,wiem to widać w braku jakiegokolwiek dynamizu, ale trudno :) ) już nie mam siły przy tym dłubać, jak ktoś ma może jakieś sugestie to poproszę może mnie zmobilizują :)m na razie odpuszczam - głównie chodzi mi o ten kadr całościowy, bo z samego krasia jestem raczej zadowlony, szczególnie z wyrytych na zbroi "trafień" heheh :P dzięki za komy wszelkie i pozdrawiam

 

no tu kadr cały - niestety...800 to mało na szerokość :)

123333333333333333333.jpg

 

krasiek - zoomowany

2222asp.jpg

Edytowane przez Kubasa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

but na prawej nodze to przegiecie,

bardzo niewygodne musza byc takie trzewiki=]

pas przypodlkogowy jak dlamnie troche zajasny i za czysty ale moze sie myle teke trzymajaca ustawilbym tak zeby topur kierowal sie ku dolowi

fajny pomys z osypujacym sie stropem ale postaralbym sie zwrocic na to wieksza uwage

kras stoi troche jakby zaraz mial sie gibnac na plecy=] moze szerszy roztaw nog

ogolnie...fajoskio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tą stopą jest wyraźnie coś nie tak, trochę jak noga słonia wygląda tutaj. Topór mógłby koleś utrzymać w takiej pozycji najwyżej przez chwilę, więc myślę, że dobrze by było jednak go oprzeć o coś. Poza tym naprawdę fajnie jest - dużo detali i fajne koncepty. Mnie tam się nawet podoba ta cała chropowatość metalu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie opcje "w obronie" :D Kubasy

 

a) to może być złapana właśnie chwila w której tak trzyma topór (kto wie, może dopiero co się obrócił i uniósł topór )

 

b) może głownię oparł o biodro

 

ogólnie to zazdroszczę ci a z resztą jak wielu innym warsztatu ^^ jak się podszlifuję to może będę kiedyś porównywalny

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh Joel - dzięki za "obrone" :) dokładnie właśnie oto mi chodziło :)

- raz by pokazać, "lujowatość" krasia i to, że może taki topór tak trzymać, bo ma taki power w łapie, zapewniem, że Pudzianowi, takie trzymanie topora nie sprawiłoby najmniejszego problemu, nawet przez dłuższą chwile, a gdzie Pudzianowi do krasnoludzkiego miśka :P hehehe

- dwa właśnie o moment "uniesienia" topora w gotowości do wyprowadzenia ciosu, chciałem uchwycić :)

- co do buta, no ale krasnoludzkie buty nie mają być wygodne, tylko masywne, cięzkie i sprawiajace, że jeszcze ciężej takiego krasia przesunać czy pzrewrócić :) no ale to już kwestai gustu, oczywiście mogły być skurzane, ale dla mnie panceran piechota musi być pancerna ;)

 

dzięki za komy, a tutaj koncept, który jednak pociągnoęłm do końca, wrzucam z digarta, bo tutaj w szerokości 800pix to byłoby bez sensu :)

 

pozrowiona

 

http://www.digart.pl/praca/4134943/Dwarven_Veteran_-_concept.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja :)

wrzucam nizioła "wiewióra" na bitewkę na digu, wiedźmińską, strasznie mi się temat spodobał ( i praca Amelii mnie zainspirowała :) ), no i tak w "międzyczasie" go maznołem, także nie będe ukrywał, że pewne elementy ( większość ) trochę na odwal i na szybko... ale przynajmniej jest :) najbardziej chciałem pokazać wkur***ą facjate nizioła, a nie kolejnego poczciwego hobbita, no i jestem zadowolony z efektu, już i tak nie dam rady go poprawiać, chociaż bym chciał, bo do roboty czas wracać, takie życie... :)

Pozdrawiam

 

niziolefinitosmall00d.jpg

 

no i "z twarzy podobny zupełnie do nikogo" :P

gowaaaa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się twoje prace bardzo podobają, masz wspaniały styl, ogólnie to już widziałem twoje dzieła na długo przed wkroczeniem do zacnego grona forumowiczów.A niewielkie i rzadkie uchybienia anatomiczne w cale nie przeszkadzają w odbiorze

Sam się że sobą morduję by osiągnąć tak ładną paletę kolorystyczną.

Imho nizioł bomba. O kurde ale wazeliniarska wypowiedź :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie Joel za miłe słowo :) i wcześniejszą "obronę" :) krasnolud takich rzeczy nie zapomina :P cieszę, się, że się podoba, za stary już jestem, żeby mnie pochwały zepsuły, a krytyka załamała, także dziękuję Ci i wracam do dalszej pracy ;)... a gdzie można jakieś Twoje prace znaleźć? bo nic nie widzę na forum... pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten Nizioł ma minę jakby mówił sławienną kwestie z killera "chce mi sie szczaaaaaać" :D

raczej jakby się właśnie zeszczał :D

 

Obaj Panowie mozecie miec racje, bo Kubasa sadysta mu rozporek zaszyl :P

 

Ew. moze byc zly ze przegapil najnowszy odcinek swojego ulubionego serialu (wnioskuje po tatuazu "Scotfield" ktory na pewno nie znalazl sie tam przypadkowo)

 

Rysunek ogolnie fajny, tylko anatomia ramion jakos nie tego. Geba faktycznie wyszla super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności