Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nie lubię długich wstępów i opisów na początku wątku. Dlatego będę się streszczał.

Obiekt ma przypominać w przyszłości tramwaj, konkretnie model który się nazywa chyba "105na".

 

render3.jpg

 

render2.jpg

 

render1.jpg

 

 

Jeszcze jedno pytanie dot. Mayi:

Da się jakoś pokazać siatkę wszystkich obiektów bez MS? Tak żeby nie trzeba było dla każdego obiektu go wyłączać.

Edytowane przez P4VV37
  • Odpowiedzi 46
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Fajny pojazd do modelowania, wydaje mi się, że tramwaju nikt tu jeszcze nie modelował:) Przewidujesz jakąś większą scenę miejską?

 

edit do dołu: ok, więc nie miałem racji, co nie zmienia faktu, że nadal jest to raczej rzadki temat co jak dla mnie jest bardzo pozytywne

Edytowane przez Lucas
Napisano

Narazie niemyślę o tym co zrobię wokół tramwaju gdy go skończę, tylko o tym by go skończyć.

 

Miałem zrobić update dopiero po jakiś konkretnych poprawkach, ale widzę że zniknęły zdjęcia z 1 posta.

Więc robię go teraz:

 

362331697664abb5c897367463f7db3a1576f9d.jpg

 

3623315014d0236c21afd4c8a0af7df2fe18255.jpg

Napisano

Scena robi się dość ciężka...

 

Niech los zdecyduje co do wnętrza. W pon. pewnie będę takim jechał, zobaczę jak będzie wyglądał w środku.

 

Update:

 

36468715cd9d4a0cee4b73d9275b0a07b3cab73.jpg

 

36469080a77e2610ba329284a7dd037126c8b5b.jpg

 

Odbicia na szybach to mapa w environment w slocie reflect.

Napisano

Prace zwolniły z przyczyn maturalnych i innych, ale trwają.

Scena robi się bardzo ciężka, chyba będę musiał zastosować trochę uogólnień i zwolnić z detalami.

 

tram.jpg

tram2.jpg

Napisano

Nie oszczędzałem na poligonach, nawet śróbki mają MS :]

Na razie tego nie czuć, render, z przyczyny braku materiałów, przebiega całkiem szybko.

 

Cały czas szukam pomysłu na scenę, ale na razie dążę do zakończenia modelu i oteksturowania go. Potem zobaczymy..

Napisano

Najpierw skończę tramwaj, potem pomyślę nad sceną.

Skończę tramwaj, więc skończę modeling, texturing, ustawie materiały...

na scenie z oświetleniem studio, może takiej jak ta:

render-2.jpg

Ale bardziej dopracowanej:)

Następnie zrealizuje jakiś pomysł... mam ich już kilka.

 

Mam problem z pulpitem, i wogóle tym co z przodu za szybą.

Napisano

nie no model świetny i szczegółowy :) Dlaczego tylko jeden pantograf? będzie drugi ? :P

malowanie rozumiem robisz takie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Konstal_105Na_Fotka_003.jpg

mieszkasz w krakowie, więc co to za problem :P sam wiesz jak to najlepiej wygląda, a w razie czego możesz się udać na krótką przejażdkę i porobić fotki. Nawet ew. możesz poprosić motorniczego na zajezdni czy możesz zrobić zdjęcie kokpitu :) dasz radę! :D

Napisano

Studia już nie ma:/

Po przerwie maturalne-wracam do pracy.

Musiałem Wczytać wcześniejszy plik, ostatni uległ awarii :/

Męczę się z UV i w ramach relaksu z teksturami:)

Na razie wstępne kolorki, bez materiału właściwie:

wagon.jpg

my.php?image=wagon.jpg

Napisano

Update:

 

render1d.jpg

--------------------------------------------------------------------------

render2x.jpg

 

Mam, wydaje mi się, ciekawy pomysł na scenę. Niedługo się nim pochwalę.

Jeszcze ta konsola z przodu kilka tekstur i detale.

Napisano

Daj shell modifier na szyby, albo ior=1, bo teraz działają tak jakby cały wagon wypełniony był szkłem.

Jeszcze możesz dodać lekki noise na bump, w starych tramwajach szyby bywają lekko powyginane i nieregularne.

 

Teksturę obudowy też by można podniszczyć trochę, poobijać.

Napisano

Dzięki, rzeczywiście ior był za duży. Ale nie ustawiłem 1.0 tylko 1.1 a odbicia na 1.6, innnaczej tych szyb właściwie nie b←ło widać.

Obiekt jest czysty, bo zgodnie z planem ma to być eksponat muzealny, ale dodam mu jeszcze trochę zacieków.

 

render3g.jpg

 

Myślę, że szyby muszą mieć coś do odbijania, więc zostawie je takimi jakie są teraz dopóki nie pojawi się choć część sceny.

Napisano

A czy eksponaty muzealne nie są przypadkiem już takimi zużytymi (w tym wypadku) tramwajami ? :P A szyby są dziwne bo nie mają dobrego otoczenia tak mi się wydaje. Jeżeli teksturki pozwalają to można jakieś zbliżenie lub większy render ?

Napisano

Jeszcze go trochę zużją, spokojnie:)

Tutaj większy render-1280x960:

 

http://img156.imageshack.us/i/hqrender.png/

 

Coś dziwnego stało się na dachu. Tekstura się rozciągnęła i dalej nie umiem się pozbyć tej niebieskiej dziury, nie wiem z kąd się wzieła.

 

Pomysł na scenę jest dokładnie taki:

Muzeum o nowoczesnym wyglądze, czas - odległa przyszłość, widać ten tramwaj po lewej stronie, w około ludzie zwiedzający muzeum, okno po prawej a za tym dużym oknem widok nowoczesnego świata.

Co o tym myślicie?

 

Chcę teraz trochę przyśpieszyć. Jutro wrzucę część muzeum.

Napisano

Środek wygląda fajnie. Ten kierunkowskaz z boku powinien być taki kanciasty ? Z tym mapowaniem mogę zgadywać: nie zmapowane poly, może masz klon dachu "w dachu" ;).

Napisano

NIe mam podwójnego dachu, uv dachu trochę się pokrzywiło, pewnie tu jest problem.

Do tego wrócę później, na razie 1 render muzeum.

Tak bym to widział:

 

rendero.jpg

 

Oczywiście z materiałami i ciekawszym widokiem za oknem. Poza tym trzeba dodać jeszcze sporo elementów, jest strasznie pusto. Na pewno będzie jakaś gaśnica czy coś alarmowego w rogu a na suficie oświetlenie itd.

Xa tramwajem powinno być chyba jakieś tło, może zrobione w sposób który imitowałby jakiś hologram, jeszcze nie wiem.

 

To niebieskie to będzie wyświetlacz, mam chyba ciekawy pomysł na sposób w jaki będzie wyświetlał obraz. Zobaczę jak wyjdzie.

Za tablicą będą raczej IES,

Napisano

lepiej zmień widok, bo ten tramwaj Ci zniknie bardzo kiedy dodasz te wszystkie rzeczy o których piszesz, masz duzo niepotrzebnej przestrzeni w kadrze póki co

Napisano
Jakoś wydaje mi się że proporcje złe :P Tramwaj wydaje się 2x mniejszy niż jest w rzeczywistości. Może to wina tego kadru... albo ja mam zwidy ;)

 

dobrze prawisz :)

 

renderop.jpg

 

tramwaj fajny, ale wyexponuj go bardziej.. i szkoda zeby go tak w cien dawac. olbo daj swiatlo sloneczne na niego i okno blizej, albo jakies lampy nad nim. bedzie fajnie

Gość szysia565
Napisano

mpta... Ale słusznie.... Jeśli chodzi o proporcje, to ja bym to streścił w "coś tu nie gra" a tu proszę jakie konkrety!

Napisano

aaa ja Ci dam fajnego tricka! ściągnij sobie Advanced Tram Simulator (ats). Polski projekt darmowy. Tam sobie mozesz pojezdzic 105na a co najlepsze jest kokpit wiarygodny. w sensie ze sie mozesz na nim wzorowac bo koles robil go wlasnie po wycieczkach do zajezdni

  • Like 1
Napisano

Właśnie, z tą konsolą we wnętrzu kokpitu mam problem. Dzięki.

 

To był taki mój pierwszy pomysł na to wnętrze. Rzeczywiście, nie najlepszy:(

Zmieniłem go trochę, właściwie sporo kombinowałem, a to ostatnia wersja. Wydaje mi się, że teraz powinno być lepiej.

Ten klocek z lewej symbolizuje gostka.

 

rendert.jpg

 

Nie zrobiłem jeszcze wiele,świateł prawie nie ma, materiał jest jeden. Ta tablica też będzie wyglądać innaczej, ale myślę że widać o co chodzi.

Co o tym myślicie?

Gościa przesunołbym bardziej do przodu i może więcej ucioł na dole. Ale już nie dziś:)

Napisano

Nooo teraz jest ok :)

 

Moj kumpel takim jezdzi :P

od podstawowki jak my sie bawilismy w strzelanine, to on zbieral zdjecia tramwajow.

Jak nie znajdziesz tych refek wnetrza to postaram sie Ci zalatwic.

 

hej :)

Napisano

Znaczy się kieruje takim?

Kiedy zmęczy mnie scena znajdę tą grę i mam nadzieję że będzie wystarczyła, poza tym znalazłem kilka fotek, ale dzięki za propozycje, jeśli będę miał z tym problem to zwrócę się do ciebie.

 

Postęp:

renderbz.jpg

Mapa z tyłu to londyńskie metro. Zmienie ją potem, chciałem tylko zobaczyć jak wygląda scena z mapą na tej ścianie.

Napisano

sluchaj.......a moze.....kamerka na wysokości siedzącego pasażera z WEWNĄTRZ tramwaju, skierowana w stronę okna po przeciwnej stronie pojazdu? Tak jakby tlum gapiów obeserwował Cie jak siedzisz w tramwaju....myślę ze dodało by to do sceny coś jeszcze oprócz "o stary tramwaj w nowoczesnym muzeum"...no offence i mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi? hm?

Napisano

Czyli generalnie dobrze się zaczęło i teraz już tylko słabiej. Szkoda, bo wyglądało na to, że może być fajnie. Model w tym otoczeniu i z tą teksturką nie siedzi. Uszczelki w oknach jak by za wąskie. Całość jest już teraz tylko przeciętna. Dobrze, że to wip, to może będą jeszcze z tego dzieci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności