Napisano 17 Marzec 200915 l Moj pomysł: Kiedyś, jeszcze przed wojna, doszło do incydentu, ktory doprowadzil do krzyzowki genow ludzkiej kobiety i bazyliszka. Tym samym początkując nowy gatunek sworzen wygladających jak ludzie ale posiadających siłe, wytrzymałość i oczy bazyliszków. Ludzie w obawie przed tymi potworami zabili wszystkich potomków tamtej kobiety, lecz nie udalo sie to dokonca gdyz jedno dziecko zostało ukryte przez matke. W nastepnych pokoleniach tajemnicze geny bazyliszka nie uaktywnily sie, az kilkaset lat pozniej rodzi sie nasz bohater. co do samego bohatera- mutanta: posiada wszystkie cehy krzyzowki bazyliszka i czlowieka, ale uzywajac magi symbolow potrafi przytlumic swoje zdolnosci na tyle, zeby nie petryfikowac wszystkiego co sie rusza. bron: zastanawiam sie nat rapierem wzmocnionym magia symboli wstepne koncepty (slaba jakosc ze zdjecia- jak skoncze wrzuce skany) Edytowane 17 Maj 200915 l przez F/X
Napisano 17 Marzec 200915 l pomysł bardzo ciekawy, podoba mi sie choć zamiast słowa incydent bym wstawił eksperyment. mniej skojarzeń nasuwa. Co do szkicu: oczy wymyśliłeś barzo fajne, sam strój wymaga jednak jeszcze sporo roboty. Co do broni... tak patrze na te postać. A młot dwuręczny nie lepiej? Z jednej strony piszesz o nadludzkiej sile , z drugiej o wzroku bazyliszka. Takiego spertyfikowanego to najlepiej z młota potraktować i już nikt go nie od-pertyfikuje...
Napisano 18 Marzec 200915 l historia jak i pomysł podobać sie, jeśli chodzi o sam szkic to może tylko zbyt przyjażnie wygląda ale zdaje sobie sprawę że to dopiero początek, także powodzenia i czekam na update'y ;)
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor 2 szkice: Morte: Młot dwureczny bedze chyba najlepszym rozwiazaniem. Na poczatku chcialem dac tej postaci troche bardziej finezyjna bron, ale mocne uderzenie chyba bardziej pasuje do tej postaci Krzys!3k: docelowo postac ma byc mroczna :D
Napisano 18 Marzec 200915 l Co do postaci to sam chyba wiesz ze nie trzyma proporcji.. miecz fajny, ale ten kołnierz sprawia ze kojarzy mi sie z kapłanem z WH i nic innego niż młot mi nie pasuje w jego łapach. pracuj dalej stary! może przynajmniej ty skończysz.
Napisano 21 Marzec 200915 l Autor Na razie rozrysowuje kazdy element ekwipunku osobno. I taki tescik kilku rzeczy: zrobie takich kilka i zobacze ktora twarzyczka najbardziej pasuje do takiej postaci Edytowane 21 Marzec 200915 l przez F/X
Napisano 22 Marzec 200915 l Autor Na razue proboje poskladac ten model jakas, potem zacznie sie modelowanie:
Napisano 22 Marzec 200915 l dziwnie póki co- ręce strasznie wygięte, palce płaskie i torchę dziwią mnie te wgłębienie w kolanach
Napisano 22 Marzec 200915 l nogi wydają się za krótkie i może spróbuje wygiąć kręgosłup bardziej w literę "s"
Napisano 23 Marzec 200915 l Rozumiem, że to może być czlowiek, mutant, obcy albo inne żyjątko ale proporcje muszą być porządne (ładne/dobre/ciekawe) u ciebie jest z tym problem. Widze ze gostek bedzie miał sporo ubrania wiec skup sie na partii barki-szyja-glowa, rece jeszcze jako tako ujda jak je ulozysz naturalnie. popracuj szczegolnie nad glową, wez pierwsza fote jaka znajdziesz faceta z poł-profilu i porównaj do swojego modelu: http://img.listal.com/image/7501/600full-jim-carrey.jpg http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/cleanscruffy/brad_pitt.jpg Powodzenia :)
Napisano 23 Marzec 200915 l hej F/X to co powiem moze Cie zniechecic ale wydaje mi sie ze powiniens sprobowac zrobic jakis model mechaniczny z elementami anatomi jakiegos cyborga albo caly mech, bo jak patrzylem na poprzednie Twoje medole to w tym czujesz sie o wiele lepiej niz w anatomia i postaciach ludzkich. Tutaj masz zbyt wiele bledow by je poprawiac i wytykac nalezalo by zaczac zupelnie od poczatku :/
Napisano 23 Marzec 200915 l Autor Nie czuje sie w postaciach ludzkich pewnie. Wlasnie dlatego wybralem taki a nie inny koncept. Mam motywacje zeby nauczyc sie robic odpowiednie proporcjie, anatomie itp przez nastepny miesiac. Mam zamiar modelowac kazda z czesci tak dlugo az bedzie wygladala tak jak nalezy. Poki co w modelu wszystko jest testowe. btw. Jest jakis plugin albo ktos wie jak w zbrushu uzywac Mova na wszyskie subtoole na raz?
Napisano 23 Marzec 200915 l żeby brusha używać na wszystkich toolach to sie nie da z tego co wiem, ale jest subtool master mozna sciagnać ze strony pixologic. Najpierw trzeba zadbać o dobre proporcje ciałka a potem obudowywać je w ekwipunek.
Napisano 23 Marzec 200915 l Autor Morte: Najpierw proporcje ciala, a potem znowu przestawic proporcje juz z calym eq Wspomorzecie mnie rada co do proporcji?: Jeszcze wersja bez butow Edytowane 23 Marzec 200915 l przez F/X
Napisano 23 Marzec 200915 l Witam Hmmm z proporcjami niema jako takiego problemu...chodzi raczej o jako taka budowe człowieka jako istoty żywej- kosci+miesnie sama znajomosc tych podstaw lekko mowiac kuleje u kolegi:)) proponuje rozebrac goscia i studiowac sobie jego anatomie i proporcje poszczególnych czesci ciała wzgledem siebie:) ...ze tak powiem , braknie Ci czasu by nadrobic te zaległosci do konca tego DW:) ale powodzenia i wytrwalosci w dalszej pracy zycze!
Napisano 23 Marzec 200915 l blad,jesli musisz zrobic dziury w kolanach zeby nakolanniki ladnie wygladaly to cos jest nie tak. normalnie nie robi sie dziur w kolanach na nakolanniki chyba ze cos zle zrouzmialem ;p
Napisano 24 Marzec 200915 l Sorry ale porywasz się z motyką na Księżyc albo i na Marsa. Z takimi umiejętnościami, mówię o modelowaniu postaci możesz potraktować swój udział w dv jako okazję do podniesienia umiejętności. Jak na razie jest tragedia.
Napisano 24 Marzec 200915 l Szczery. To chyba normalne że ogromna większość z osób startujących w DW robi to dla podniesienia skilla a nie dla nagród.
Napisano 24 Marzec 200915 l dobra dobra, oni wszyscy tak tylko mówią a na prawdę każdy po cichu liczy że uda się jakoś zabłysnąć ;)
Napisano 24 Marzec 200915 l Autor Szczery…wystartuj i zajmij pierwsze miejsce. Ja nie będę miał nic przeciwko. Mysle ze z twoim skilem nie będzie to trudne. Jak już wcześniej mówiłem. Startuje żeby mieć motywacje i wyrobić sobie skilla. Liczę że wspomożecie mnie rada co jest nie tak i co do poprawy. znowu proby zalapania proporcji (stopy uciete, dlonie nie skonczone): Edytowane 24 Marzec 200915 l przez F/X
Napisano 24 Marzec 200915 l F/X na moje oko to trochę utrudniasz sobie sprawę z tymi rękoma. Chyba łatwiej się pracuje nad dłońmi i całymi ramionami jak są ustawione w takiej klasycznej pozycji gdzie spody dłoni skierowane są w dół. Mam nadzieję że ubranie to tylko taki szkic dla podglądu bo o wiele dokładniej wymodelujesz to w normalnym programie do 3d, szczególnie paski szlufki i inne pierdoły a po fałdki wrócisz do zbrusha ;) Popracuj nad głową, teraz jest w niej dużo do poprawy. Robiąc ciało nie zaprzątaj sobie głowy ubraniami, zrobisz je później.
Napisano 28 Marzec 200915 l Autor Tomala: troche rzeczywiscie utrudniam sobie sprawe z tymi rekoma, dletego ze w podobnej pozycji bedzie stal docelowo. Tak ubrania sa szkicowe. Musze wszystkie czesci zalczyc, zobaczyc jak wygladaja (na mid detalach) i wtedy zajac sie wlasciwym modelowaniem Cialo wlasciwie skonczone. Do wymodelowania sa w nim jeszcze detale i jakies bazyliszkowe motywy typu kolce na rekach itp Myslalem nad zmienieniem troche konceptu i daniem mu kaptura. a teraz taki maly up. (cos mi caly czas nie pasoje w butach, ale jeszcze nie wiem co): i wersja z kapturem na szybko: Edytowane 28 Marzec 200915 l przez F/X
Napisano 28 Marzec 200915 l ja bym się jednak skłaniał do wersji bez kaptura, czyli obecnej :) kaptur by pewnie kłócił się z tym fajnym kołnierzem. co do butów to może to, że są za płaskie z przodu?
Napisano 29 Marzec 200915 l Autor Ja jednak zostawie kaptur. Bardziej pasuje mi do mrocznej wersji :D Na razie trzymam wszystko na mid detalach, poniewaz jeszcze sporo rzeczy dojdzie (np. naramiennik, rekawice, cos na plecach do trzymania mlota itp): UP:
Napisano 29 Marzec 200915 l wszystko fajnie, wyglada coraz lepiej ale nadgarstki blagaja o jakas odpowiednia grubosc i ksztalt:]
Napisano 29 Marzec 200915 l Troche nie kumam koncepcji tej postaci. Buty chyba wyszły najfajniej, a to co mu zwisa między nogami....fuj
Napisano 30 Marzec 200915 l tak patrze na tą postać i bardzo przypomina mi jednego gostka z poprzedniej bitwy
Napisano 30 Marzec 200915 l Też mi trochę przypomina postać z III, chyba Bulgarova. Detal trochę przytłacza, no i te łapki ;)
Napisano 30 Marzec 200915 l Autor Dzieki za komenty. Na razie przypomina troche Ramzesa z DW III ale docelowo postaram sie nadac tej postaci zupelnie inny kilmat Co do dloni to sa tylko podgladowe. Nie bedzie ich w koncowym modelu. a teraz pora na up. 3 szkice shoulder pada. Chce rzeby byl smukly i w miare niewielki (nie tak jak w wh40k :P). Te z rogami daja male pole popisu co do detali:
Napisano 30 Marzec 200915 l 2 połączone z 3 bo dwójka ma "przytrzymywacz" a trójka jest masywna i wygląda jak element ochronny a nie ozdobny jak dwa pierwsze.
Napisano 31 Marzec 200915 l Autor ok. Mi tez 2 najbardziej podpasowala. Za wasza rada staralem sie zrobic bardziej pancerz niz ozdobe ale nie tracac jej smuklosci. Efekt: dzisiaj tylko tyle. biore sie za rekawice
Napisano 1 Kwiecień 200915 l od razu lepiej z rękawicami, aczkolwiek wydaje mi się, że za bardzo przylegają do skóry na śródręczu.
Napisano 1 Kwiecień 200915 l Ten plaszcz przywodzi mi na myśl tkaie figurki z gumy odlewane... pozatem mi się podobać :)
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Czuć glutem gdzieniegdzie, zrób ładne hardsurfacy, jeśli w zbrushu Ci niewygodnie, a tak pewnie jest, zrób retopo, exportuj siateczki i w jakimś sofcie porób hardedge i wogóle już gotowe twarde elementy, zaimportuj sobie i do dodawaj detal typu dziury po uderzeniach or something...
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Autor ETA: Za płaszcz sie jeszcze nie brałem. Myśle ze jak skoncze detale to bedzie bardziej realistyczny Levus: Mysle ze hardsufracy zrobie w zbrushu. Jest to kolejna rzecz ktorej chce sie nauczyc. Ok. Pomimo że do dodania jest jeszcze kilka czesci, kusilo mnie zrobienie detalu jakiegos. Wkoncu warto zaznaczyc ze to mutant :D Jeszcze nie jest zbyt skladny ale wrzucam: zblizenie: UP: Edytowane 3 Kwiecień 200915 l przez F/X
Napisano 5 Kwiecień 200915 l Autor Taki szybki overpaint mojego celu: Na srodku widac jeden z symboli. Takie swiecace "hologramy" unoszace sie kolo ich namalowanych (wychawtowanych, napisanych itp) uproszczonych znakow. Ten jest akurat glownym symbolem "Grzechu" ktory niweluje wszystkie zdolnosci postaci. Edytowane 5 Kwiecień 200915 l przez F/X
Napisano 5 Kwiecień 200915 l Over bardzo fajny, czuć klimacik. nie wiem jednak czy nie przesadzasz detalem, jest przytłaczający i ciężko skupić sie na jakimś konkretnym elemencie.
Napisano 5 Kwiecień 200915 l no detalu trochę za dużo nawalone ;) popracuj jeszcze nad twarzą koniecznie
Napisano 5 Kwiecień 200915 l jakos tak ciasno kolanka trzyma ten koleś.. jak hmm dziewica na zlocie motocyklistów :D poza tym dziarsko, chociaz płaszcz przesadziłeś nieco, wywal te "obręcze" i zrób bardziej zwiewny / łopoczący. Coś a'la inkwizytor z warhammera czy coś takiego (nie wiem czy dobrze to określiłem)
Napisano 10 Kwiecień 200915 l Autor Dzieki za rady. Up: -plaszcz przemodelowany -spodnie tak samo -nakolannik -szmatka z tylu -kilka detali Nad twarza musze jeszcze posiedziec. Jak macie jakies pomysły albo sugestie co do niej to chetnie posłucham. Niedługo koncze modelowanie.Do zrobienia zostalo jeszcze: -Uprzaz na bron - jakas sensowna twarz na która nie mam teraz pomyslu :/ - mlot bojowy - buty - detal….dodanie go w kilku miejscach i zabranie tam gdzie go za duzo. A przypomnialo mi się. Znalazłem plugin do zbrusha o którego pytalem na początku. Transpose master. Pozwala spłaszczyć wszystkie subtoole, zmienic proporcje, i wrócić powrotem na poziom detali. I jeszcze mam takie pytanie. Jak się robi dziury w geometrii w zbrushu? Tak dla podglądu jak będą wyglądać postrzępione szaty.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto