Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Moj pomysł:

 

Kiedyś, jeszcze przed wojna, doszło do incydentu, ktory doprowadzil do krzyzowki genow ludzkiej kobiety i bazyliszka. Tym samym początkując nowy gatunek sworzen wygladających jak ludzie ale posiadających siłe, wytrzymałość i oczy bazyliszków. Ludzie w obawie przed tymi potworami zabili wszystkich potomków tamtej kobiety, lecz nie udalo sie to dokonca gdyz jedno dziecko zostało ukryte przez matke. W nastepnych pokoleniach tajemnicze geny bazyliszka nie uaktywnily sie, az kilkaset lat pozniej rodzi sie nasz bohater.

 

co do samego bohatera- mutanta: posiada wszystkie cehy krzyzowki bazyliszka i czlowieka, ale uzywajac magi symbolow potrafi przytlumic swoje zdolnosci na tyle, zeby nie petryfikowac wszystkiego co sie rusza.

 

bron: zastanawiam sie nat rapierem wzmocnionym magia symboli

 

 

wstepne koncepty (slaba jakosc ze zdjecia- jak skoncze wrzuce skany)

Edytowane przez F/X

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 46,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pomysł bardzo ciekawy, podoba mi sie choć zamiast słowa incydent bym wstawił eksperyment. mniej skojarzeń nasuwa.

 

Co do szkicu:

oczy wymyśliłeś barzo fajne, sam strój wymaga jednak jeszcze sporo roboty.

Co do broni... tak patrze na te postać. A młot dwuręczny nie lepiej? Z jednej strony piszesz o nadludzkiej sile , z drugiej o wzroku bazyliszka. Takiego spertyfikowanego to najlepiej z młota potraktować i już nikt go nie od-pertyfikuje...

Napisano

historia jak i pomysł podobać sie, jeśli chodzi o sam szkic to może tylko zbyt przyjażnie wygląda ale zdaje sobie sprawę że to dopiero początek, także powodzenia i czekam na update'y ;)

Napisano
  • Autor

2 szkice:

scan0006u.jpg

 

scan0007w.jpg

 

Morte: Młot dwureczny bedze chyba najlepszym rozwiazaniem. Na poczatku chcialem dac tej postaci troche bardziej finezyjna bron, ale mocne uderzenie chyba bardziej pasuje do tej postaci

 

Krzys!3k: docelowo postac ma byc mroczna :D

Napisano

Co do postaci to sam chyba wiesz ze nie trzyma proporcji.. miecz fajny, ale ten kołnierz sprawia ze kojarzy mi sie z kapłanem z WH i nic innego niż młot mi nie pasuje w jego łapach. pracuj dalej stary! może przynajmniej ty skończysz.

Napisano
  • Autor

Na razie rozrysowuje kazdy element ekwipunku osobno. I taki tescik kilku rzeczy:

 

zbrushdocument.jpg

 

zrobie takich kilka i zobacze ktora twarzyczka najbardziej pasuje do takiej postaci

Edytowane przez F/X

Napisano
  • Autor

Kolejne proby, szkice, szukanie proporcji i charakteru:

 

zbrushdocument1g.jpg

 

zbrushdocument2.jpg

Napisano
  • Autor

Na razue proboje poskladac ten model jakas, potem zacznie sie modelowanie:

 

zbrushdocument2.jpg

Napisano

dziwnie póki co- ręce strasznie wygięte, palce płaskie i torchę dziwią mnie te wgłębienie w kolanach

Napisano

nogi wydają się za krótkie i może spróbuje wygiąć kręgosłup bardziej w literę "s"

Napisano

Rozumiem, że to może być czlowiek, mutant, obcy albo inne żyjątko ale proporcje muszą być porządne (ładne/dobre/ciekawe) u ciebie jest z tym problem. Widze ze gostek bedzie miał sporo ubrania wiec skup sie na partii barki-szyja-glowa, rece jeszcze jako tako ujda jak je ulozysz naturalnie. popracuj szczegolnie nad glową, wez pierwsza fote jaka znajdziesz faceta z poł-profilu i porównaj do swojego modelu:

http://img.listal.com/image/7501/600full-jim-carrey.jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/cleanscruffy/brad_pitt.jpg

Powodzenia :)

Napisano

hej F/X to co powiem moze Cie zniechecic ale wydaje mi sie ze powiniens sprobowac zrobic jakis model mechaniczny z elementami anatomi jakiegos cyborga albo caly mech, bo jak patrzylem na poprzednie Twoje medole to w tym czujesz sie o wiele lepiej niz w anatomia i postaciach ludzkich. Tutaj masz zbyt wiele bledow by je poprawiac i wytykac nalezalo by zaczac zupelnie od poczatku :/

Napisano
  • Autor

Nie czuje sie w postaciach ludzkich pewnie. Wlasnie dlatego wybralem taki a nie inny koncept. Mam motywacje zeby nauczyc sie robic odpowiednie proporcjie, anatomie itp przez nastepny miesiac. Mam zamiar modelowac kazda z czesci tak dlugo az bedzie wygladala tak jak nalezy. Poki co w modelu wszystko jest testowe.

 

btw. Jest jakis plugin albo ktos wie jak w zbrushu uzywac Mova na wszyskie subtoole na raz?

Napisano

żeby brusha używać na wszystkich toolach to sie nie da z tego co wiem, ale jest subtool master mozna sciagnać ze strony pixologic.

Najpierw trzeba zadbać o dobre proporcje ciałka a potem obudowywać je w ekwipunek.

Napisano
  • Autor

Morte: Najpierw proporcje ciala, a potem znowu przestawic proporcje juz z calym eq

 

Wspomorzecie mnie rada co do proporcji?:

zbrushdocument3.jpg

 

 

Jeszcze wersja bez butow

Edytowane przez F/X

Napisano

Witam

Hmmm z proporcjami niema jako takiego problemu...chodzi raczej o jako taka budowe człowieka jako istoty żywej- kosci+miesnie sama znajomosc tych podstaw lekko mowiac kuleje u kolegi:))

proponuje rozebrac goscia i studiowac sobie jego anatomie i proporcje poszczególnych czesci ciała wzgledem siebie:) ...ze tak powiem , braknie Ci czasu by nadrobic te zaległosci do konca tego DW:) ale powodzenia i wytrwalosci w dalszej pracy zycze!

2b853cb07fac523f.jpg

Napisano

blad,jesli musisz zrobic dziury w kolanach zeby nakolanniki ladnie wygladaly to cos jest nie tak. normalnie nie robi sie dziur w kolanach na nakolanniki chyba ze cos zle zrouzmialem ;p

Napisano

Sorry ale porywasz się z motyką na Księżyc albo i na Marsa. Z takimi umiejętnościami, mówię o modelowaniu postaci możesz potraktować swój udział w dv jako okazję do podniesienia umiejętności. Jak na razie jest tragedia.

Napisano

Szczery. To chyba normalne że ogromna większość z osób startujących w DW robi to dla podniesienia skilla a nie dla nagród.

Napisano

dobra dobra, oni wszyscy tak tylko mówią a na prawdę każdy po cichu liczy że uda się jakoś zabłysnąć ;)

Napisano
  • Autor

Szczery…wystartuj i zajmij pierwsze miejsce. Ja nie będę miał nic przeciwko. Mysle ze z twoim skilem nie będzie to trudne.

 

Jak już wcześniej mówiłem. Startuje żeby mieć motywacje i wyrobić sobie skilla. Liczę że wspomożecie mnie rada co jest nie tak i co do poprawy.

 

znowu proby zalapania proporcji (stopy uciete, dlonie nie skonczone):

 

zbrushdocument4p.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

F/X na moje oko to trochę utrudniasz sobie sprawę z tymi rękoma. Chyba łatwiej się pracuje nad dłońmi i całymi ramionami jak są ustawione w takiej klasycznej pozycji gdzie spody dłoni skierowane są w dół. Mam nadzieję że ubranie to tylko taki szkic dla podglądu bo o wiele dokładniej wymodelujesz to w normalnym programie do 3d, szczególnie paski szlufki i inne pierdoły a po fałdki wrócisz do zbrusha ;)

Popracuj nad głową, teraz jest w niej dużo do poprawy. Robiąc ciało nie zaprzątaj sobie głowy ubraniami, zrobisz je później.

Napisano
  • Autor

Tomala: troche rzeczywiscie utrudniam sobie sprawe z tymi rekoma, dletego ze w podobnej pozycji bedzie stal docelowo.

 

Tak ubrania sa szkicowe. Musze wszystkie czesci zalczyc, zobaczyc jak wygladaja (na mid detalach) i wtedy zajac sie wlasciwym modelowaniem

 

Cialo wlasciwie skonczone. Do wymodelowania sa w nim jeszcze detale i jakies bazyliszkowe motywy typu kolce na rekach itp

 

Myslalem nad zmienieniem troche konceptu i daniem mu kaptura.

 

a teraz taki maly up. (cos mi caly czas nie pasoje w butach, ale jeszcze nie wiem co):

 

zbrushdocument5.jpg

 

i wersja z kapturem na szybko:

 

zbrushdocument6.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

ja bym się jednak skłaniał do wersji bez kaptura, czyli obecnej :)

kaptur by pewnie kłócił się z tym fajnym kołnierzem.

co do butów to może to, że są za płaskie z przodu?

Napisano
  • Autor

Ja jednak zostawie kaptur. Bardziej pasuje mi do mrocznej wersji :D

 

Na razie trzymam wszystko na mid detalach, poniewaz jeszcze sporo rzeczy dojdzie (np. naramiennik, rekawice, cos na plecach do trzymania mlota itp):

 

UP:

zbrushdocument7.jpg

Napisano

wszystko fajnie, wyglada coraz lepiej ale nadgarstki blagaja o jakas odpowiednia grubosc i ksztalt:]

Napisano

Troche nie kumam koncepcji tej postaci. Buty chyba wyszły najfajniej, a to co mu zwisa między nogami....fuj

Napisano

Też mi trochę przypomina postać z III, chyba Bulgarova. Detal trochę przytłacza, no i te łapki ;)

Napisano
  • Autor

Dzieki za komenty. Na razie przypomina troche Ramzesa z DW III ale docelowo postaram sie nadac tej postaci zupelnie inny kilmat

 

Co do dloni to sa tylko podgladowe. Nie bedzie ich w koncowym modelu.

 

a teraz pora na up. 3 szkice shoulder pada. Chce rzeby byl smukly i w miare niewielki (nie tak jak w wh40k :P). Te z rogami daja male pole popisu co do detali:

 

zbrushdocument8.jpg

Napisano

2 połączone z 3 bo dwójka ma "przytrzymywacz" a trójka jest masywna i wygląda jak element ochronny a nie ozdobny jak dwa pierwsze.

Napisano
  • Autor

ok. Mi tez 2 najbardziej podpasowala. Za wasza rada staralem sie zrobic bardziej pancerz niz ozdobe ale nie tracac jej smuklosci. Efekt:

 

zbrushdocument11a.jpg

 

dzisiaj tylko tyle. biore sie za rekawice

Napisano
  • Autor

dzisiaj niewiele (cos mi nie leza te rekawice)

 

zbrushdocument13.jpg

Napisano

od razu lepiej z rękawicami, aczkolwiek wydaje mi się, że za bardzo przylegają do skóry na śródręczu.

Napisano

Ten plaszcz przywodzi mi na myśl tkaie figurki z gumy odlewane... pozatem mi się podobać :)

Napisano

Czuć glutem gdzieniegdzie, zrób ładne hardsurfacy, jeśli w zbrushu Ci niewygodnie, a tak pewnie jest, zrób retopo, exportuj siateczki i w jakimś sofcie porób hardedge i wogóle już gotowe twarde elementy, zaimportuj sobie i do dodawaj detal typu dziury po uderzeniach or something...

Napisano
  • Autor

ETA: Za płaszcz sie jeszcze nie brałem. Myśle ze jak skoncze detale to bedzie bardziej realistyczny

 

Levus: Mysle ze hardsufracy zrobie w zbrushu. Jest to kolejna rzecz ktorej chce sie nauczyc.

 

Ok. Pomimo że do dodania jest jeszcze kilka czesci, kusilo mnie zrobienie detalu jakiegos.

Wkoncu warto zaznaczyc ze to mutant :D

Jeszcze nie jest zbyt skladny ale wrzucam:

 

zbrushdocument14.jpg

 

zblizenie:

 

zbrushdocument15.th.jpg

 

 

UP:

 

zbrushdocument16c.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano
  • Autor

Taki szybki overpaint mojego celu:

Na srodku widac jeden z symboli. Takie swiecace "hologramy" unoszace sie kolo ich namalowanych (wychawtowanych, napisanych itp) uproszczonych znakow. Ten jest akurat glownym symbolem "Grzechu" ktory niweluje wszystkie zdolnosci postaci.

 

 

overpaintv.jpg

Edytowane przez F/X

Napisano

Over bardzo fajny, czuć klimacik. nie wiem jednak czy nie przesadzasz detalem, jest przytłaczający i ciężko skupić sie na jakimś konkretnym elemencie.

Napisano

no detalu trochę za dużo nawalone ;) popracuj jeszcze nad twarzą koniecznie

Napisano

jakos tak ciasno kolanka trzyma ten koleś.. jak hmm dziewica na zlocie motocyklistów :D

 

poza tym dziarsko, chociaz płaszcz przesadziłeś nieco, wywal te "obręcze" i zrób bardziej zwiewny / łopoczący.

 

Coś a'la inkwizytor z warhammera czy coś takiego (nie wiem czy dobrze to określiłem)

Napisano
  • Autor

Dzieki za rady.

 

Up:

-plaszcz przemodelowany

-spodnie tak samo

-nakolannik

-szmatka z tylu

-kilka detali

 

Nad twarza musze jeszcze posiedziec. Jak macie jakies pomysły albo sugestie co do niej to chetnie posłucham.

 

zbrushdocument18.jpg

 

Niedługo koncze modelowanie.Do zrobienia zostalo jeszcze:

-Uprzaz na bron

- jakas sensowna twarz na która nie mam teraz pomyslu :/

- mlot bojowy

- buty

- detal….dodanie go w kilku miejscach i zabranie tam gdzie go za duzo.

 

A przypomnialo mi się. Znalazłem plugin do zbrusha o którego pytalem na początku. Transpose master. Pozwala spłaszczyć wszystkie subtoole, zmienic proporcje, i wrócić powrotem na poziom detali.

 

I jeszcze mam takie pytanie. Jak się robi dziury w geometrii w zbrushu? Tak dla podglądu jak będą wyglądać postrzępione szaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności