Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Moj pomysł:

 

Kiedyś, jeszcze przed wojna, doszło do incydentu, ktory doprowadzil do krzyzowki genow ludzkiej kobiety i bazyliszka. Tym samym początkując nowy gatunek sworzen wygladających jak ludzie ale posiadających siłe, wytrzymałość i oczy bazyliszków. Ludzie w obawie przed tymi potworami zabili wszystkich potomków tamtej kobiety, lecz nie udalo sie to dokonca gdyz jedno dziecko zostało ukryte przez matke. W nastepnych pokoleniach tajemnicze geny bazyliszka nie uaktywnily sie, az kilkaset lat pozniej rodzi sie nasz bohater.

 

co do samego bohatera- mutanta: posiada wszystkie cehy krzyzowki bazyliszka i czlowieka, ale uzywajac magi symbolow potrafi przytlumic swoje zdolnosci na tyle, zeby nie petryfikowac wszystkiego co sie rusza.

 

bron: zastanawiam sie nat rapierem wzmocnionym magia symboli

 

 

wstepne koncepty (slaba jakosc ze zdjecia- jak skoncze wrzuce skany)

Edytowane przez F/X
  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pomysł bardzo ciekawy, podoba mi sie choć zamiast słowa incydent bym wstawił eksperyment. mniej skojarzeń nasuwa.

 

Co do szkicu:

oczy wymyśliłeś barzo fajne, sam strój wymaga jednak jeszcze sporo roboty.

Co do broni... tak patrze na te postać. A młot dwuręczny nie lepiej? Z jednej strony piszesz o nadludzkiej sile , z drugiej o wzroku bazyliszka. Takiego spertyfikowanego to najlepiej z młota potraktować i już nikt go nie od-pertyfikuje...

Napisano

historia jak i pomysł podobać sie, jeśli chodzi o sam szkic to może tylko zbyt przyjażnie wygląda ale zdaje sobie sprawę że to dopiero początek, także powodzenia i czekam na update'y ;)

Napisano

2 szkice:

scan0006u.jpg

 

scan0007w.jpg

 

Morte: Młot dwureczny bedze chyba najlepszym rozwiazaniem. Na poczatku chcialem dac tej postaci troche bardziej finezyjna bron, ale mocne uderzenie chyba bardziej pasuje do tej postaci

 

Krzys!3k: docelowo postac ma byc mroczna :D

Napisano

Co do postaci to sam chyba wiesz ze nie trzyma proporcji.. miecz fajny, ale ten kołnierz sprawia ze kojarzy mi sie z kapłanem z WH i nic innego niż młot mi nie pasuje w jego łapach. pracuj dalej stary! może przynajmniej ty skończysz.

Napisano (edytowane)

Na razie rozrysowuje kazdy element ekwipunku osobno. I taki tescik kilku rzeczy:

 

zbrushdocument.jpg

 

zrobie takich kilka i zobacze ktora twarzyczka najbardziej pasuje do takiej postaci

Edytowane przez F/X
Napisano

dziwnie póki co- ręce strasznie wygięte, palce płaskie i torchę dziwią mnie te wgłębienie w kolanach

Napisano

Rozumiem, że to może być czlowiek, mutant, obcy albo inne żyjątko ale proporcje muszą być porządne (ładne/dobre/ciekawe) u ciebie jest z tym problem. Widze ze gostek bedzie miał sporo ubrania wiec skup sie na partii barki-szyja-glowa, rece jeszcze jako tako ujda jak je ulozysz naturalnie. popracuj szczegolnie nad glową, wez pierwsza fote jaka znajdziesz faceta z poł-profilu i porównaj do swojego modelu:

http://img.listal.com/image/7501/600full-jim-carrey.jpg

http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/cleanscruffy/brad_pitt.jpg

Powodzenia :)

Napisano

hej F/X to co powiem moze Cie zniechecic ale wydaje mi sie ze powiniens sprobowac zrobic jakis model mechaniczny z elementami anatomi jakiegos cyborga albo caly mech, bo jak patrzylem na poprzednie Twoje medole to w tym czujesz sie o wiele lepiej niz w anatomia i postaciach ludzkich. Tutaj masz zbyt wiele bledow by je poprawiac i wytykac nalezalo by zaczac zupelnie od poczatku :/

Napisano

Nie czuje sie w postaciach ludzkich pewnie. Wlasnie dlatego wybralem taki a nie inny koncept. Mam motywacje zeby nauczyc sie robic odpowiednie proporcjie, anatomie itp przez nastepny miesiac. Mam zamiar modelowac kazda z czesci tak dlugo az bedzie wygladala tak jak nalezy. Poki co w modelu wszystko jest testowe.

 

btw. Jest jakis plugin albo ktos wie jak w zbrushu uzywac Mova na wszyskie subtoole na raz?

Napisano

żeby brusha używać na wszystkich toolach to sie nie da z tego co wiem, ale jest subtool master mozna sciagnać ze strony pixologic.

Najpierw trzeba zadbać o dobre proporcje ciałka a potem obudowywać je w ekwipunek.

Napisano (edytowane)

Morte: Najpierw proporcje ciala, a potem znowu przestawic proporcje juz z calym eq

 

Wspomorzecie mnie rada co do proporcji?:

zbrushdocument3.jpg

 

 

Jeszcze wersja bez butow

Edytowane przez F/X
Napisano

Witam

Hmmm z proporcjami niema jako takiego problemu...chodzi raczej o jako taka budowe człowieka jako istoty żywej- kosci+miesnie sama znajomosc tych podstaw lekko mowiac kuleje u kolegi:))

proponuje rozebrac goscia i studiowac sobie jego anatomie i proporcje poszczególnych czesci ciała wzgledem siebie:) ...ze tak powiem , braknie Ci czasu by nadrobic te zaległosci do konca tego DW:) ale powodzenia i wytrwalosci w dalszej pracy zycze!

2b853cb07fac523f.jpg

Napisano

blad,jesli musisz zrobic dziury w kolanach zeby nakolanniki ladnie wygladaly to cos jest nie tak. normalnie nie robi sie dziur w kolanach na nakolanniki chyba ze cos zle zrouzmialem ;p

Napisano

Sorry ale porywasz się z motyką na Księżyc albo i na Marsa. Z takimi umiejętnościami, mówię o modelowaniu postaci możesz potraktować swój udział w dv jako okazję do podniesienia umiejętności. Jak na razie jest tragedia.

Napisano

Szczery. To chyba normalne że ogromna większość z osób startujących w DW robi to dla podniesienia skilla a nie dla nagród.

Napisano (edytowane)

Szczery…wystartuj i zajmij pierwsze miejsce. Ja nie będę miał nic przeciwko. Mysle ze z twoim skilem nie będzie to trudne.

 

Jak już wcześniej mówiłem. Startuje żeby mieć motywacje i wyrobić sobie skilla. Liczę że wspomożecie mnie rada co jest nie tak i co do poprawy.

 

znowu proby zalapania proporcji (stopy uciete, dlonie nie skonczone):

 

zbrushdocument4p.jpg

Edytowane przez F/X
Napisano

F/X na moje oko to trochę utrudniasz sobie sprawę z tymi rękoma. Chyba łatwiej się pracuje nad dłońmi i całymi ramionami jak są ustawione w takiej klasycznej pozycji gdzie spody dłoni skierowane są w dół. Mam nadzieję że ubranie to tylko taki szkic dla podglądu bo o wiele dokładniej wymodelujesz to w normalnym programie do 3d, szczególnie paski szlufki i inne pierdoły a po fałdki wrócisz do zbrusha ;)

Popracuj nad głową, teraz jest w niej dużo do poprawy. Robiąc ciało nie zaprzątaj sobie głowy ubraniami, zrobisz je później.

Napisano (edytowane)

Tomala: troche rzeczywiscie utrudniam sobie sprawe z tymi rekoma, dletego ze w podobnej pozycji bedzie stal docelowo.

 

Tak ubrania sa szkicowe. Musze wszystkie czesci zalczyc, zobaczyc jak wygladaja (na mid detalach) i wtedy zajac sie wlasciwym modelowaniem

 

Cialo wlasciwie skonczone. Do wymodelowania sa w nim jeszcze detale i jakies bazyliszkowe motywy typu kolce na rekach itp

 

Myslalem nad zmienieniem troche konceptu i daniem mu kaptura.

 

a teraz taki maly up. (cos mi caly czas nie pasoje w butach, ale jeszcze nie wiem co):

 

zbrushdocument5.jpg

 

i wersja z kapturem na szybko:

 

zbrushdocument6.jpg

Edytowane przez F/X
Napisano

ja bym się jednak skłaniał do wersji bez kaptura, czyli obecnej :)

kaptur by pewnie kłócił się z tym fajnym kołnierzem.

co do butów to może to, że są za płaskie z przodu?

Napisano

Ja jednak zostawie kaptur. Bardziej pasuje mi do mrocznej wersji :D

 

Na razie trzymam wszystko na mid detalach, poniewaz jeszcze sporo rzeczy dojdzie (np. naramiennik, rekawice, cos na plecach do trzymania mlota itp):

 

UP:

zbrushdocument7.jpg

Napisano

Dzieki za komenty. Na razie przypomina troche Ramzesa z DW III ale docelowo postaram sie nadac tej postaci zupelnie inny kilmat

 

Co do dloni to sa tylko podgladowe. Nie bedzie ich w koncowym modelu.

 

a teraz pora na up. 3 szkice shoulder pada. Chce rzeby byl smukly i w miare niewielki (nie tak jak w wh40k :P). Te z rogami daja male pole popisu co do detali:

 

zbrushdocument8.jpg

Napisano

2 połączone z 3 bo dwójka ma "przytrzymywacz" a trójka jest masywna i wygląda jak element ochronny a nie ozdobny jak dwa pierwsze.

Napisano

ok. Mi tez 2 najbardziej podpasowala. Za wasza rada staralem sie zrobic bardziej pancerz niz ozdobe ale nie tracac jej smuklosci. Efekt:

 

zbrushdocument11a.jpg

 

dzisiaj tylko tyle. biore sie za rekawice

Napisano

Czuć glutem gdzieniegdzie, zrób ładne hardsurfacy, jeśli w zbrushu Ci niewygodnie, a tak pewnie jest, zrób retopo, exportuj siateczki i w jakimś sofcie porób hardedge i wogóle już gotowe twarde elementy, zaimportuj sobie i do dodawaj detal typu dziury po uderzeniach or something...

Napisano (edytowane)

ETA: Za płaszcz sie jeszcze nie brałem. Myśle ze jak skoncze detale to bedzie bardziej realistyczny

 

Levus: Mysle ze hardsufracy zrobie w zbrushu. Jest to kolejna rzecz ktorej chce sie nauczyc.

 

Ok. Pomimo że do dodania jest jeszcze kilka czesci, kusilo mnie zrobienie detalu jakiegos.

Wkoncu warto zaznaczyc ze to mutant :D

Jeszcze nie jest zbyt skladny ale wrzucam:

 

zbrushdocument14.jpg

 

zblizenie:

 

zbrushdocument15.th.jpg

 

 

UP:

 

zbrushdocument16c.jpg

Edytowane przez F/X
Napisano (edytowane)

Taki szybki overpaint mojego celu:

Na srodku widac jeden z symboli. Takie swiecace "hologramy" unoszace sie kolo ich namalowanych (wychawtowanych, napisanych itp) uproszczonych znakow. Ten jest akurat glownym symbolem "Grzechu" ktory niweluje wszystkie zdolnosci postaci.

 

 

overpaintv.jpg

Edytowane przez F/X
Napisano

Over bardzo fajny, czuć klimacik. nie wiem jednak czy nie przesadzasz detalem, jest przytłaczający i ciężko skupić sie na jakimś konkretnym elemencie.

Napisano

jakos tak ciasno kolanka trzyma ten koleś.. jak hmm dziewica na zlocie motocyklistów :D

 

poza tym dziarsko, chociaz płaszcz przesadziłeś nieco, wywal te "obręcze" i zrób bardziej zwiewny / łopoczący.

 

Coś a'la inkwizytor z warhammera czy coś takiego (nie wiem czy dobrze to określiłem)

Napisano

Dzieki za rady.

 

Up:

-plaszcz przemodelowany

-spodnie tak samo

-nakolannik

-szmatka z tylu

-kilka detali

 

Nad twarza musze jeszcze posiedziec. Jak macie jakies pomysły albo sugestie co do niej to chetnie posłucham.

 

zbrushdocument18.jpg

 

Niedługo koncze modelowanie.Do zrobienia zostalo jeszcze:

-Uprzaz na bron

- jakas sensowna twarz na która nie mam teraz pomyslu :/

- mlot bojowy

- buty

- detal….dodanie go w kilku miejscach i zabranie tam gdzie go za duzo.

 

A przypomnialo mi się. Znalazłem plugin do zbrusha o którego pytalem na początku. Transpose master. Pozwala spłaszczyć wszystkie subtoole, zmienic proporcje, i wrócić powrotem na poziom detali.

 

I jeszcze mam takie pytanie. Jak się robi dziury w geometrii w zbrushu? Tak dla podglądu jak będą wyglądać postrzępione szaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności