F/X Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 (edytowane) Moj pomysł: Kiedyś, jeszcze przed wojna, doszło do incydentu, ktory doprowadzil do krzyzowki genow ludzkiej kobiety i bazyliszka. Tym samym początkując nowy gatunek sworzen wygladających jak ludzie ale posiadających siłe, wytrzymałość i oczy bazyliszków. Ludzie w obawie przed tymi potworami zabili wszystkich potomków tamtej kobiety, lecz nie udalo sie to dokonca gdyz jedno dziecko zostało ukryte przez matke. W nastepnych pokoleniach tajemnicze geny bazyliszka nie uaktywnily sie, az kilkaset lat pozniej rodzi sie nasz bohater. co do samego bohatera- mutanta: posiada wszystkie cehy krzyzowki bazyliszka i czlowieka, ale uzywajac magi symbolow potrafi przytlumic swoje zdolnosci na tyle, zeby nie petryfikowac wszystkiego co sie rusza. bron: zastanawiam sie nat rapierem wzmocnionym magia symboli wstepne koncepty (slaba jakosc ze zdjecia- jak skoncze wrzuce skany) Edytowane 17 Maj 2009 przez F/X
Gość Morte Napisano 17 Marzec 2009 Napisano 17 Marzec 2009 pomysł bardzo ciekawy, podoba mi sie choć zamiast słowa incydent bym wstawił eksperyment. mniej skojarzeń nasuwa. Co do szkicu: oczy wymyśliłeś barzo fajne, sam strój wymaga jednak jeszcze sporo roboty. Co do broni... tak patrze na te postać. A młot dwuręczny nie lepiej? Z jednej strony piszesz o nadludzkiej sile , z drugiej o wzroku bazyliszka. Takiego spertyfikowanego to najlepiej z młota potraktować i już nikt go nie od-pertyfikuje...
krzys!3k Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 historia jak i pomysł podobać sie, jeśli chodzi o sam szkic to może tylko zbyt przyjażnie wygląda ale zdaje sobie sprawę że to dopiero początek, także powodzenia i czekam na update'y ;)
F/X Napisano 18 Marzec 2009 Autor Napisano 18 Marzec 2009 2 szkice: Morte: Młot dwureczny bedze chyba najlepszym rozwiazaniem. Na poczatku chcialem dac tej postaci troche bardziej finezyjna bron, ale mocne uderzenie chyba bardziej pasuje do tej postaci Krzys!3k: docelowo postac ma byc mroczna :D
Gość Morte Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Co do postaci to sam chyba wiesz ze nie trzyma proporcji.. miecz fajny, ale ten kołnierz sprawia ze kojarzy mi sie z kapłanem z WH i nic innego niż młot mi nie pasuje w jego łapach. pracuj dalej stary! może przynajmniej ty skończysz.
F/X Napisano 21 Marzec 2009 Autor Napisano 21 Marzec 2009 (edytowane) Na razie rozrysowuje kazdy element ekwipunku osobno. I taki tescik kilku rzeczy: zrobie takich kilka i zobacze ktora twarzyczka najbardziej pasuje do takiej postaci Edytowane 21 Marzec 2009 przez F/X
F/X Napisano 21 Marzec 2009 Autor Napisano 21 Marzec 2009 Kolejne proby, szkice, szukanie proporcji i charakteru:
F/X Napisano 22 Marzec 2009 Autor Napisano 22 Marzec 2009 Na razue proboje poskladac ten model jakas, potem zacznie sie modelowanie:
Gość Morte Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 dziwnie póki co- ręce strasznie wygięte, palce płaskie i torchę dziwią mnie te wgłębienie w kolanach
krzys!3k Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 nogi wydają się za krótkie i może spróbuje wygiąć kręgosłup bardziej w literę "s"
ledyr Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Rozumiem, że to może być czlowiek, mutant, obcy albo inne żyjątko ale proporcje muszą być porządne (ładne/dobre/ciekawe) u ciebie jest z tym problem. Widze ze gostek bedzie miał sporo ubrania wiec skup sie na partii barki-szyja-glowa, rece jeszcze jako tako ujda jak je ulozysz naturalnie. popracuj szczegolnie nad glową, wez pierwsza fote jaka znajdziesz faceta z poł-profilu i porównaj do swojego modelu: http://img.listal.com/image/7501/600full-jim-carrey.jpg http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/cleanscruffy/brad_pitt.jpg Powodzenia :)
Matys Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 hej F/X to co powiem moze Cie zniechecic ale wydaje mi sie ze powiniens sprobowac zrobic jakis model mechaniczny z elementami anatomi jakiegos cyborga albo caly mech, bo jak patrzylem na poprzednie Twoje medole to w tym czujesz sie o wiele lepiej niz w anatomia i postaciach ludzkich. Tutaj masz zbyt wiele bledow by je poprawiac i wytykac nalezalo by zaczac zupelnie od poczatku :/
F/X Napisano 23 Marzec 2009 Autor Napisano 23 Marzec 2009 Nie czuje sie w postaciach ludzkich pewnie. Wlasnie dlatego wybralem taki a nie inny koncept. Mam motywacje zeby nauczyc sie robic odpowiednie proporcjie, anatomie itp przez nastepny miesiac. Mam zamiar modelowac kazda z czesci tak dlugo az bedzie wygladala tak jak nalezy. Poki co w modelu wszystko jest testowe. btw. Jest jakis plugin albo ktos wie jak w zbrushu uzywac Mova na wszyskie subtoole na raz?
Gość Morte Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 żeby brusha używać na wszystkich toolach to sie nie da z tego co wiem, ale jest subtool master mozna sciagnać ze strony pixologic. Najpierw trzeba zadbać o dobre proporcje ciałka a potem obudowywać je w ekwipunek.
F/X Napisano 23 Marzec 2009 Autor Napisano 23 Marzec 2009 (edytowane) Morte: Najpierw proporcje ciala, a potem znowu przestawic proporcje juz z calym eq Wspomorzecie mnie rada co do proporcji?: Jeszcze wersja bez butow Edytowane 23 Marzec 2009 przez F/X
Kirian Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 Witam Hmmm z proporcjami niema jako takiego problemu...chodzi raczej o jako taka budowe człowieka jako istoty żywej- kosci+miesnie sama znajomosc tych podstaw lekko mowiac kuleje u kolegi:)) proponuje rozebrac goscia i studiowac sobie jego anatomie i proporcje poszczególnych czesci ciała wzgledem siebie:) ...ze tak powiem , braknie Ci czasu by nadrobic te zaległosci do konca tego DW:) ale powodzenia i wytrwalosci w dalszej pracy zycze!
ledyr Napisano 23 Marzec 2009 Napisano 23 Marzec 2009 blad,jesli musisz zrobic dziury w kolanach zeby nakolanniki ladnie wygladaly to cos jest nie tak. normalnie nie robi sie dziur w kolanach na nakolanniki chyba ze cos zle zrouzmialem ;p
Szczery. Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Sorry ale porywasz się z motyką na Księżyc albo i na Marsa. Z takimi umiejętnościami, mówię o modelowaniu postaci możesz potraktować swój udział w dv jako okazję do podniesienia umiejętności. Jak na razie jest tragedia.
Ex3 Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 Szczery. To chyba normalne że ogromna większość z osób startujących w DW robi to dla podniesienia skilla a nie dla nagród.
Szczery. Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 dobra dobra, oni wszyscy tak tylko mówią a na prawdę każdy po cichu liczy że uda się jakoś zabłysnąć ;)
F/X Napisano 24 Marzec 2009 Autor Napisano 24 Marzec 2009 (edytowane) Szczery…wystartuj i zajmij pierwsze miejsce. Ja nie będę miał nic przeciwko. Mysle ze z twoim skilem nie będzie to trudne. Jak już wcześniej mówiłem. Startuje żeby mieć motywacje i wyrobić sobie skilla. Liczę że wspomożecie mnie rada co jest nie tak i co do poprawy. znowu proby zalapania proporcji (stopy uciete, dlonie nie skonczone): Edytowane 24 Marzec 2009 przez F/X
Tomala Napisano 24 Marzec 2009 Napisano 24 Marzec 2009 F/X na moje oko to trochę utrudniasz sobie sprawę z tymi rękoma. Chyba łatwiej się pracuje nad dłońmi i całymi ramionami jak są ustawione w takiej klasycznej pozycji gdzie spody dłoni skierowane są w dół. Mam nadzieję że ubranie to tylko taki szkic dla podglądu bo o wiele dokładniej wymodelujesz to w normalnym programie do 3d, szczególnie paski szlufki i inne pierdoły a po fałdki wrócisz do zbrusha ;) Popracuj nad głową, teraz jest w niej dużo do poprawy. Robiąc ciało nie zaprzątaj sobie głowy ubraniami, zrobisz je później.
F/X Napisano 28 Marzec 2009 Autor Napisano 28 Marzec 2009 (edytowane) Tomala: troche rzeczywiscie utrudniam sobie sprawe z tymi rekoma, dletego ze w podobnej pozycji bedzie stal docelowo. Tak ubrania sa szkicowe. Musze wszystkie czesci zalczyc, zobaczyc jak wygladaja (na mid detalach) i wtedy zajac sie wlasciwym modelowaniem Cialo wlasciwie skonczone. Do wymodelowania sa w nim jeszcze detale i jakies bazyliszkowe motywy typu kolce na rekach itp Myslalem nad zmienieniem troche konceptu i daniem mu kaptura. a teraz taki maly up. (cos mi caly czas nie pasoje w butach, ale jeszcze nie wiem co): i wersja z kapturem na szybko: Edytowane 28 Marzec 2009 przez F/X
kamil-kk Napisano 28 Marzec 2009 Napisano 28 Marzec 2009 ja bym się jednak skłaniał do wersji bez kaptura, czyli obecnej :) kaptur by pewnie kłócił się z tym fajnym kołnierzem. co do butów to może to, że są za płaskie z przodu?
F/X Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 Ja jednak zostawie kaptur. Bardziej pasuje mi do mrocznej wersji :D Na razie trzymam wszystko na mid detalach, poniewaz jeszcze sporo rzeczy dojdzie (np. naramiennik, rekawice, cos na plecach do trzymania mlota itp): UP:
kamil-kk Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 cofam co mówiłem wcześniej. z kapturem lepiej :)
soda Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 wszystko fajnie, wyglada coraz lepiej ale nadgarstki blagaja o jakas odpowiednia grubosc i ksztalt:]
Przybysz Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Troche nie kumam koncepcji tej postaci. Buty chyba wyszły najfajniej, a to co mu zwisa między nogami....fuj
giorgione Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 tak patrze na tą postać i bardzo przypomina mi jednego gostka z poprzedniej bitwy
Kuba Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Też mi trochę przypomina postać z III, chyba Bulgarova. Detal trochę przytłacza, no i te łapki ;)
F/X Napisano 30 Marzec 2009 Autor Napisano 30 Marzec 2009 Dzieki za komenty. Na razie przypomina troche Ramzesa z DW III ale docelowo postaram sie nadac tej postaci zupelnie inny kilmat Co do dloni to sa tylko podgladowe. Nie bedzie ich w koncowym modelu. a teraz pora na up. 3 szkice shoulder pada. Chce rzeby byl smukly i w miare niewielki (nie tak jak w wh40k :P). Te z rogami daja male pole popisu co do detali:
Przybysz Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Bez 'przytrzymywacza' wszystko poleci wiec stawiałbym na 2.
Tomala Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 2 połączone z 3 bo dwójka ma "przytrzymywacz" a trójka jest masywna i wygląda jak element ochronny a nie ozdobny jak dwa pierwsze.
F/X Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 ok. Mi tez 2 najbardziej podpasowala. Za wasza rada staralem sie zrobic bardziej pancerz niz ozdobe ale nie tracac jej smuklosci. Efekt: dzisiaj tylko tyle. biore sie za rekawice
F/X Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 dzisiaj niewiele (cos mi nie leza te rekawice)
kamil-kk Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 od razu lepiej z rękawicami, aczkolwiek wydaje mi się, że za bardzo przylegają do skóry na śródręczu.
ETA Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Ten plaszcz przywodzi mi na myśl tkaie figurki z gumy odlewane... pozatem mi się podobać :)
Levus Napisano 2 Kwiecień 2009 Napisano 2 Kwiecień 2009 Czuć glutem gdzieniegdzie, zrób ładne hardsurfacy, jeśli w zbrushu Ci niewygodnie, a tak pewnie jest, zrób retopo, exportuj siateczki i w jakimś sofcie porób hardedge i wogóle już gotowe twarde elementy, zaimportuj sobie i do dodawaj detal typu dziury po uderzeniach or something...
F/X Napisano 2 Kwiecień 2009 Autor Napisano 2 Kwiecień 2009 (edytowane) ETA: Za płaszcz sie jeszcze nie brałem. Myśle ze jak skoncze detale to bedzie bardziej realistyczny Levus: Mysle ze hardsufracy zrobie w zbrushu. Jest to kolejna rzecz ktorej chce sie nauczyc. Ok. Pomimo że do dodania jest jeszcze kilka czesci, kusilo mnie zrobienie detalu jakiegos. Wkoncu warto zaznaczyc ze to mutant :D Jeszcze nie jest zbyt skladny ale wrzucam: zblizenie: UP: Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez F/X
F/X Napisano 5 Kwiecień 2009 Autor Napisano 5 Kwiecień 2009 (edytowane) Taki szybki overpaint mojego celu: Na srodku widac jeden z symboli. Takie swiecace "hologramy" unoszace sie kolo ich namalowanych (wychawtowanych, napisanych itp) uproszczonych znakow. Ten jest akurat glownym symbolem "Grzechu" ktory niweluje wszystkie zdolnosci postaci. Edytowane 5 Kwiecień 2009 przez F/X
Gość Morte Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Over bardzo fajny, czuć klimacik. nie wiem jednak czy nie przesadzasz detalem, jest przytłaczający i ciężko skupić sie na jakimś konkretnym elemencie.
Tomala Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 no detalu trochę za dużo nawalone ;) popracuj jeszcze nad twarzą koniecznie
Trybal Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Kaptur trochę mały i z tyłu trochę pusto, a tak to gratz :>
Loki Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 jakos tak ciasno kolanka trzyma ten koleś.. jak hmm dziewica na zlocie motocyklistów :D poza tym dziarsko, chociaz płaszcz przesadziłeś nieco, wywal te "obręcze" i zrób bardziej zwiewny / łopoczący. Coś a'la inkwizytor z warhammera czy coś takiego (nie wiem czy dobrze to określiłem)
Jonasz_Real Napisano 5 Kwiecień 2009 Napisano 5 Kwiecień 2009 Właśnie... twarz... koniecznie popracuj nad twarzą. :)
F/X Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 Dzieki za rady. Up: -plaszcz przemodelowany -spodnie tak samo -nakolannik -szmatka z tylu -kilka detali Nad twarza musze jeszcze posiedziec. Jak macie jakies pomysły albo sugestie co do niej to chetnie posłucham. Niedługo koncze modelowanie.Do zrobienia zostalo jeszcze: -Uprzaz na bron - jakas sensowna twarz na która nie mam teraz pomyslu :/ - mlot bojowy - buty - detal….dodanie go w kilku miejscach i zabranie tam gdzie go za duzo. A przypomnialo mi się. Znalazłem plugin do zbrusha o którego pytalem na początku. Transpose master. Pozwala spłaszczyć wszystkie subtoole, zmienic proporcje, i wrócić powrotem na poziom detali. I jeszcze mam takie pytanie. Jak się robi dziury w geometrii w zbrushu? Tak dla podglądu jak będą wyglądać postrzępione szaty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się