Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Taurus mod. 608, .357 magnum - taka podreczna armata :-)

 

Modeling prawie skonczony, pozniej przyjdzie czas na materialy i animacje.

 

tau1.jpg

 

tau2b.jpg

Edytowane przez Horus
  • Odpowiedzi 49
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Animacja to bedzie cos jak wstepniak (menu) do filmu Max Payne -ot tam pare strzalow, obrot bebna, łogień z lufy - nic wielkiego i długiego.

Siatki nie pokaże, bo wstyd :D Mam tam całą mase loopow ktore się ciągną przez cały szkielet i trzeba by je zlikwidowac, ale skoro nie przeszkadzają to zostawiam, bo szkoda czasu. Jednak siatka jest przykladem-jak NIE modelowac :-)

Dodam tylko, ze napisy, logo na szkielecie i okladziny rękojeści to vray displacement.

Napisano

siatkę przy końcu lufy dziwnie ułożyłeś :P myślałem, że napisy jakoś bolkiem wyciąłeś

ważne, że efekt końcowy jest świetny, czekam na animkę :)

Napisano

Na muszce jest pełno loopow z powodu zabkow, musialem je jakos do konca pociagnac, dlatego tak gesto. Booleanem nie, booleanem to by patologia wyszla :-)

Moze ktos polecic jakis prosty tutek do afterburna albo fume fx zeby płomienie z lufy zrobic?

Napisano

To, ze Allan ma dobre tutki to wiem, niestety wie o tym pół świata, dlatego stale jest "Concurrent download limit exceeded." :( Moze ktos zna jakies mirrory?

Napisano

Taurusowi było smutno samemu więc dostanie kolege. Na koniec wszystko zostanie przerenderowane w studiu pod jakąś scenkę. Na zwalniaczu zamka disp się rozjeżdża, w paru innych miejscach pewnie też, zostanie to poprawione na etapie texturowania.

Animka z Taurusem powstała, ale nie byłem zadowolony z rezultatów, więc projekt został odsunięty na czas nieokreślony :)

1911r1.jpg

1911r2.jpg

Napisano (edytowane)

Dzieki za krytyke, zupelnie nie zwrocilem uwagi na sruby. Troche też chyba nadto wystają. Sproboje wywiercic dziure displacem, bo siatka jest taka ze ciezko ją mądrze zedytowac w tym miejscu. Ale jak narazie mecze jeszcze szkielet, zamek wydaje mi sie ok, ale lover receiver (jak to jest po polsku?) mi sie nie podoba jesli o rysy chodzi.

 

Edit: Cocojambo i do przodu:

1911r4.jpg

Edytowane przez Horus
Napisano

Hey. Model ładny.

 

Może skoro masz wymodelowany ten magazynek to usuń go z pistoletu i daj kilka naboi do magazynku i na stół.

 

Nie podobają mi się czerwone odblaski na spluwie i kadr. Studio wydaje się słabe bo ten metal chyba nie ma co odbijać. Śrubki fajne wyszły ;)

 

W porównaniu z poprzednim renderem myślę że jest lepiej.

Napisano

Tak wlasnie bedzie z nabojami, ale dopiero zabieram się za ich materiał. Kadr będzie zupełnie inny, bo do towarzystwa dojdzie Taurus i działka białego proszku ;-)

Studio jest chwilowe, tzn mocno uszczuplone finalne, ot byle bylo cokolwiek do odbijania, bo testowanie czarnego materialu w czarnej pustce bylo slabym pomyslem.

Tak wiec to jeszcze nie koniec.

Napisano

bbandi ma rację co do tego modelu, jest niezgodny z oryginałem.

 

a więc. w ogół śrubek na drzewie masz taki gładki romb a takie coś posiadał 1911 , bo 1911a1 już tego czegoś nie ma. do tego spust. 1911a1 ma pełny spust bez dziur.

ten Springfield co ty pokazałeś to wersja Springfield Armory Tactical.

 

odsyłam ciebie do Spisy Wszystkich Modeli wzorowanych na m1911 :)

 

http://www.imfdb.org/index.php/1911

 

M1911A1 którą można rozpoznać po podfrezowaniu w okolicy spustu, które ma ułatwiać strzelanie z tego pistoletu osobom o krótszych palcach, oraz tylnej części chwytu (poniżej bezpiecznika) z frezowanymi podłużnymi nacięciami zmniejszającymi obracanie się broni na boki.

Napisano

Tytuł może być troche mylący, zaczynałem od A1, pozniej poszedlem w springfielda

 

Tutaj springfield:

http://www.littlegun.be/arme%20americaine/colt/colt%2045%201911a1%20springfield%20armory-01.jpg

http://www.littlegun.be/arme%20americaine/colt/colt%2045%201911a1%20springfield%20armory-05.jpg

 

Spust wymieniłem, bo wentylowany mi sie bardziej podoba.

Generalnie jest to broń gangstera, gangsterzy tuningują swoje giwerki a wymiana spustu to nie jest nic nadzwyczajnego.

Nie trzymam się sztywno konwencji, gdyż ma to być scenka a nie wierne przedstawienie samego modelu.

Napisano

o ! fajne giwery ! na lover receiverze powinny byc pionowe rysy i pościerana farba od ciągłego wsadzania i wyciągania oddolnego zmieniacza amunicji ;) modele i renderki bardzo porządne poza tym czerwonym odbiciem - IMO lepiej jakby było białe albo jakies cieplejsze

Napisano

coltitaurus.jpg

Tak mniej wiecej widze final, oczywiscie mieszkanie sie zapelni i dojdzie DOF. No i ta amfa ;-)

mateogala-przedłużany magazynek ciekawy, ale chyba nie bede juz nic zmienial.

jaras-nie za bardzo rozumiem, gdzie powinny byc te rysy-w gniezdzie magazynka?

Napisano
No i ta amfa ;-)

 

Rozumiem że praca ma podłoże edukacyjne:), osobiście wolałbym zobaczyć oryginały w jakiejś ładnej gablocie a nie gangsterskie podróbki, no ale skoro przyjąłeś taki koncept to zobaczymy.

Napisano

UP:

colttaurus.jpg

 

Historia jest taka, że dwaj młodzi wilcy relaksują sie przed robotą.

Postaram się jeszcze czymś zapełnić stolik - karta kredytowa, kluczyki od samochodu (wszak jednym z atutów młodych wilków jest brawurowa jazda samochodem cinquecento;-) ) moze jakies kielonki. Jestem otwarty na ciekawe propozycje (aczkolwiek tancząca na stole panienka była by juz przesadą).

Napisano

Sam blat stołu przydałoby się poniszczyć i pobrudzić, to samo z lusterkiem, nawet po zgarnięciu tej mąki czy co tam jest ;) reszta powierzchni nie będzie idealnie czysta. Poza tym, moim zdaniem kompozycja mało ciekawa, mamy porozrzucane obiekty, wszystko praktycznie na tym samym planie, nie wiadomo na czym się skupić, do prezentacji modeli może i dobre, ale jako sam w sobie obrazek nie bardzo. Ja bym proponował kamerę niżej, skierować uwagę np. na ten ciemniejszy pistolet (fajniej wygląda), trochę dalej lusterko (ale tak żeby jeszcze było w miarę wyraźne) a resztę w tle, poza głębią ostrości. Do tego dodać drobinki kurzu w powietrzu, może efekt voume light...Dodanie innych obiektów i render w obecnym ujęciu to nie jest zbyt dobry pomysł, chyba że chcesz osiągnąć efekt zdjęcia przedmiotów do aukcji na allegro :p Dobra, więcej się nie mądrze bo jeszcze ktoś pomyśli że się znam ;)

Napisano (edytowane)

hmmm. Rewolwer z lewej strony, ustawiony lufą do przodu, colt po środku ustawiony aby było widać całość, magazynek wyciągnięty, a zamek zablokowany na tylnej pozycji, do tego przydała by się jakaś ładownica do rewolweru, no te pociski też mogą być, masz zbyt skadrowane zdjęcie, za dużo stołu widać, jak ustawisz inaczej kamerę to nie będzie efektu takiej przestrzeni, tam widać jak ten stół byłbym ustawiony z 2 połówek jedna w zupełności by starczyła. do tego jakieś kluczyki od Daewoo TICO paczka papierosów, popielniczka, zapalniczka, możesz ubrudzić blat spalonym tytoniem, co do lusterka, zobacz filmiki jak oni rozkładają kreski, masz jedną kupkę białego i to się dzieli , wiec pomiędzy kreskami powinno być brudne. no to chyba tyle wymądrzania :D

Edytowane przez mateogala
Napisano

Dzieki za odpowiedzi. DOF oczywiście dojdzie, więc postrzeganie sceny sie zmieni. Aczkolwiek brudzenie stołu/kurz w powietrzu odpada. To jest po prostu mieszkanie, a nie złodziejska melina. Ot, wciągasz kreske, bierzesz graty i idziesz na robote :) Co do lusterka obaj macie racje, jest za czyste, nad nim jeszcze popracuje. O fajkach i zapalniczce sam myslałem, z tym, że teraz wydaje mi się troche za pusto, ale z drugiej strony nie chce naściubić niewiadomo ile elementów.

No i muszę zrobić coś z materiałem Taurusa, bo narazie jest gorzej jak było.

Colt nie jest wymodelowany w takim stopniu, by można było go zostawić z odciągniętym zamkiem, więc raczej zostanie już tak jak jest.

Napisano

Piękny GUN (ten na pierwszym planie), przepiękne przetarcia. Ten rewolwer też będziesz tak robił? Bo teraz troszkę plastikowo wygląda, chyba że on taki jest po prostu. Jeśli chodzi o kompozycję to osobiście obniżyłbym kamerę i zbliżył do lufy tego pierwszego, poza tym zbliżyłbym wszystkie te obiekty, żeby nie było widać tyle stołu. No i może jakies ciekawsze oświetlenie. Tak czy inaczej masz tu zaczątek fajnej sceny. Model mnie rozwalił w każdym razie.

Napisano (edytowane)

kokap.jpg

 

Bardzo skromniutki update, ale scena tego bardzo potrzebowala.

 

Peter_f: co do rewolweru, to chcialbym uzyskac taki efekt jak na renderach wczesniejszych, gdy byl renderowany w czarnej pustce, ale przy tym oświetleniu i mając otoczeni ciężko mi to osiągnąć. Orginalnie materiał nie jest generalnie za ciekawy:http://www.nioatrading.com/Images/Taurus%20New/Taurus608SS6.jpg

 

UP: Teścik:

coltqt.jpg

Edytowane przez Horus
Napisano

coltdof2.jpg

 

Tak mniej więcej finał widzę. Dodałem elementy tła i paczke fajek, wiecej obiektów już nie dodaje, bo zrobi się zbyt tłoczno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności