Napisano 2 Kwiecień 200915 l Taurus mod. 608, .357 magnum - taka podreczna armata :-) Modeling prawie skonczony, pozniej przyjdzie czas na materialy i animacje. Edytowane 31 Styczeń 201114 l przez Horus
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Autor Animacja to bedzie cos jak wstepniak (menu) do filmu Max Payne -ot tam pare strzalow, obrot bebna, łogień z lufy - nic wielkiego i długiego. Siatki nie pokaże, bo wstyd :D Mam tam całą mase loopow ktore się ciągną przez cały szkielet i trzeba by je zlikwidowac, ale skoro nie przeszkadzają to zostawiam, bo szkoda czasu. Jednak siatka jest przykladem-jak NIE modelowac :-) Dodam tylko, ze napisy, logo na szkielecie i okladziny rękojeści to vray displacement.
Napisano 2 Kwiecień 200915 l Autor Dzieki :-) Tu jako ciekawostka, bęben wysuniety a w srodku ośmiu malych kolesi, którzy są dużo szybsi od ciebie :-) http://img11.imageshack.us/img11/7715/tau3.jpg Czas brac sie za materialy.
Napisano 2 Kwiecień 200915 l dobra rzecz taka armata pod pachą... czekam na to jak ci pójdzie z materiałami ;)
Napisano 3 Kwiecień 200915 l Autor NeotiX - oczywiscie, ze lufa byla gwintowana, jednak to co widac, np na 2 renderku, to tak naprawde oslona lufy. Prawdziwa lufa siedzi w srodku i konczy sie przed tymi 4 dziurkami do zmniejszania podrzutu. Skoro nalegacie, to wrzucam siatke, ale jak juz pisalem-jest zła :-) http://img23.imageshack.us/img23/7567/tauwire.jpg
Napisano 1 Maj 200915 l siatkę przy końcu lufy dziwnie ułożyłeś :P myślałem, że napisy jakoś bolkiem wyciąłeś ważne, że efekt końcowy jest świetny, czekam na animkę :)
Napisano 2 Maj 200915 l Autor Na muszce jest pełno loopow z powodu zabkow, musialem je jakos do konca pociagnac, dlatego tak gesto. Booleanem nie, booleanem to by patologia wyszla :-) Moze ktos polecic jakis prosty tutek do afterburna albo fume fx zeby płomienie z lufy zrobic?
Napisano 2 Maj 200915 l Oooo fajne. Na animacji się nie znam ale model wygląda spoko. Ciekawi mnie co z tego wyjdzie ;)
Napisano 3 Maj 200915 l Tutaj masz naprawdę dobre tutki do fume Fx'a: http://www.allanmckay.com/ . Allan Mckay robił chyba też darmowe.
Napisano 3 Maj 200915 l Autor To, ze Allan ma dobre tutki to wiem, niestety wie o tym pół świata, dlatego stale jest "Concurrent download limit exceeded." :( Moze ktos zna jakies mirrory?
Napisano 3 Maj 200915 l Nie no bajka :) model rewelacja :) a na czym się wzorowałeś?? masz taką armatkę pod ręką?? :)
Napisano 3 Maj 200915 l Autor Miałem :-) Pojechalismy z Valerym na strzelnice, postrzelalismy, zdjecia porobilem i gitara :-) Btw znalazlem jakies mirrory w... Iranie O_o Jak by ktos chcial to: http://visualeffects.persianblog.ir/
Napisano 21 Grudzień 201014 l Autor Taurusowi było smutno samemu więc dostanie kolege. Na koniec wszystko zostanie przerenderowane w studiu pod jakąś scenkę. Na zwalniaczu zamka disp się rozjeżdża, w paru innych miejscach pewnie też, zostanie to poprawione na etapie texturowania. Animka z Taurusem powstała, ale nie byłem zadowolony z rezultatów, więc projekt został odsunięty na czas nieokreślony :)
Napisano 25 Styczeń 201114 l no ładniutko wygląda ;) , poza tym frezem w łbie śruby, który jest wypełniony drewnem, ale nawet z tym uszczerbkiem jest fajnie
Napisano 26 Styczeń 201114 l Autor Dzieki za krytyke, zupelnie nie zwrocilem uwagi na sruby. Troche też chyba nadto wystają. Sproboje wywiercic dziure displacem, bo siatka jest taka ze ciezko ją mądrze zedytowac w tym miejscu. Ale jak narazie mecze jeszcze szkielet, zamek wydaje mi sie ok, ale lover receiver (jak to jest po polsku?) mi sie nie podoba jesli o rysy chodzi. Edit: Cocojambo i do przodu: Edytowane 26 Styczeń 201114 l przez Horus
Napisano 26 Styczeń 201114 l Hey. Model ładny. Może skoro masz wymodelowany ten magazynek to usuń go z pistoletu i daj kilka naboi do magazynku i na stół. Nie podobają mi się czerwone odblaski na spluwie i kadr. Studio wydaje się słabe bo ten metal chyba nie ma co odbijać. Śrubki fajne wyszły ;) W porównaniu z poprzednim renderem myślę że jest lepiej.
Napisano 26 Styczeń 201114 l Autor Tak wlasnie bedzie z nabojami, ale dopiero zabieram się za ich materiał. Kadr będzie zupełnie inny, bo do towarzystwa dojdzie Taurus i działka białego proszku ;-) Studio jest chwilowe, tzn mocno uszczuplone finalne, ot byle bylo cokolwiek do odbijania, bo testowanie czarnego materialu w czarnej pustce bylo slabym pomyslem. Tak wiec to jeszcze nie koniec.
Napisano 27 Styczeń 201114 l Masz może jakies linki konkretnie do tego modelu bo wygląda jakbyś go z dwóch poskładał. http://www.ugimports.com/shop/images/products/springfield-PC9111.jpg http://ecx.images-amazon.com/images/I/41GAzJw%2BanL.jpg
Napisano 27 Styczeń 201114 l bbandi ma rację co do tego modelu, jest niezgodny z oryginałem. a więc. w ogół śrubek na drzewie masz taki gładki romb a takie coś posiadał 1911 , bo 1911a1 już tego czegoś nie ma. do tego spust. 1911a1 ma pełny spust bez dziur. ten Springfield co ty pokazałeś to wersja Springfield Armory Tactical. odsyłam ciebie do Spisy Wszystkich Modeli wzorowanych na m1911 :) http://www.imfdb.org/index.php/1911 M1911A1 którą można rozpoznać po podfrezowaniu w okolicy spustu, które ma ułatwiać strzelanie z tego pistoletu osobom o krótszych palcach, oraz tylnej części chwytu (poniżej bezpiecznika) z frezowanymi podłużnymi nacięciami zmniejszającymi obracanie się broni na boki.
Napisano 27 Styczeń 201114 l Autor Tytuł może być troche mylący, zaczynałem od A1, pozniej poszedlem w springfielda Tutaj springfield: http://www.littlegun.be/arme%20americaine/colt/colt%2045%201911a1%20springfield%20armory-01.jpg http://www.littlegun.be/arme%20americaine/colt/colt%2045%201911a1%20springfield%20armory-05.jpg Spust wymieniłem, bo wentylowany mi sie bardziej podoba. Generalnie jest to broń gangstera, gangsterzy tuningują swoje giwerki a wymiana spustu to nie jest nic nadzwyczajnego. Nie trzymam się sztywno konwencji, gdyż ma to być scenka a nie wierne przedstawienie samego modelu.
Napisano 27 Styczeń 201114 l a ja z chęcią bym zobaczył wersje LONG slide. z długą lufą. coś na wzór tego:D http://www.imfdb.org/images/1/11/Hardballer_Longslide.jpg i z magazynkiem na 23 pestki, jak to.:D http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20100916055717/mafiagame/images/f/ff/Mafia_II_-_Digital_Deluxe_Artbook-154.png
Napisano 27 Styczeń 201114 l o ! fajne giwery ! na lover receiverze powinny byc pionowe rysy i pościerana farba od ciągłego wsadzania i wyciągania oddolnego zmieniacza amunicji ;) modele i renderki bardzo porządne poza tym czerwonym odbiciem - IMO lepiej jakby było białe albo jakies cieplejsze
Napisano 28 Styczeń 201114 l Autor Tak mniej wiecej widze final, oczywiscie mieszkanie sie zapelni i dojdzie DOF. No i ta amfa ;-) mateogala-przedłużany magazynek ciekawy, ale chyba nie bede juz nic zmienial. jaras-nie za bardzo rozumiem, gdzie powinny byc te rysy-w gniezdzie magazynka?
Napisano 28 Styczeń 201114 l No i ta amfa ;-) Rozumiem że praca ma podłoże edukacyjne:), osobiście wolałbym zobaczyć oryginały w jakiejś ładnej gablocie a nie gangsterskie podróbki, no ale skoro przyjąłeś taki koncept to zobaczymy.
Napisano 29 Styczeń 201114 l a takie coś jak ci się podoba ? też spriengfield armory http://www.imfdb.org/images/6/67/WA-WLUF_2_mark.jpg oglądam te colty i oglądam i sporo ich jest. samych oryginalnych przeróbek jest ok 50 jak nie więcej... z taką ilością dało by się niezłą galerie stworzyć :)
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor UP: Historia jest taka, że dwaj młodzi wilcy relaksują sie przed robotą. Postaram się jeszcze czymś zapełnić stolik - karta kredytowa, kluczyki od samochodu (wszak jednym z atutów młodych wilków jest brawurowa jazda samochodem cinquecento;-) ) moze jakies kielonki. Jestem otwarty na ciekawe propozycje (aczkolwiek tancząca na stole panienka była by juz przesadą).
Napisano 31 Styczeń 201114 l Sam blat stołu przydałoby się poniszczyć i pobrudzić, to samo z lusterkiem, nawet po zgarnięciu tej mąki czy co tam jest ;) reszta powierzchni nie będzie idealnie czysta. Poza tym, moim zdaniem kompozycja mało ciekawa, mamy porozrzucane obiekty, wszystko praktycznie na tym samym planie, nie wiadomo na czym się skupić, do prezentacji modeli może i dobre, ale jako sam w sobie obrazek nie bardzo. Ja bym proponował kamerę niżej, skierować uwagę np. na ten ciemniejszy pistolet (fajniej wygląda), trochę dalej lusterko (ale tak żeby jeszcze było w miarę wyraźne) a resztę w tle, poza głębią ostrości. Do tego dodać drobinki kurzu w powietrzu, może efekt voume light...Dodanie innych obiektów i render w obecnym ujęciu to nie jest zbyt dobry pomysł, chyba że chcesz osiągnąć efekt zdjęcia przedmiotów do aukcji na allegro :p Dobra, więcej się nie mądrze bo jeszcze ktoś pomyśli że się znam ;)
Napisano 31 Styczeń 201114 l hmmm. Rewolwer z lewej strony, ustawiony lufą do przodu, colt po środku ustawiony aby było widać całość, magazynek wyciągnięty, a zamek zablokowany na tylnej pozycji, do tego przydała by się jakaś ładownica do rewolweru, no te pociski też mogą być, masz zbyt skadrowane zdjęcie, za dużo stołu widać, jak ustawisz inaczej kamerę to nie będzie efektu takiej przestrzeni, tam widać jak ten stół byłbym ustawiony z 2 połówek jedna w zupełności by starczyła. do tego jakieś kluczyki od Daewoo TICO paczka papierosów, popielniczka, zapalniczka, możesz ubrudzić blat spalonym tytoniem, co do lusterka, zobacz filmiki jak oni rozkładają kreski, masz jedną kupkę białego i to się dzieli , wiec pomiędzy kreskami powinno być brudne. no to chyba tyle wymądrzania :D Edytowane 31 Styczeń 201114 l przez mateogala
Napisano 31 Styczeń 201114 l zadziwiające jak wszyscy na tym forum się znają na robieniu kresek :D:D:D:D:D ( żeby nie było, ja tez! ) ;)
Napisano 31 Styczeń 201114 l Niektórzy przy deadline pracują po 20h na dobę, muszą sobie jakoś radzić :p
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor Dzieki za odpowiedzi. DOF oczywiście dojdzie, więc postrzeganie sceny sie zmieni. Aczkolwiek brudzenie stołu/kurz w powietrzu odpada. To jest po prostu mieszkanie, a nie złodziejska melina. Ot, wciągasz kreske, bierzesz graty i idziesz na robote :) Co do lusterka obaj macie racje, jest za czyste, nad nim jeszcze popracuje. O fajkach i zapalniczce sam myslałem, z tym, że teraz wydaje mi się troche za pusto, ale z drugiej strony nie chce naściubić niewiadomo ile elementów. No i muszę zrobić coś z materiałem Taurusa, bo narazie jest gorzej jak było. Colt nie jest wymodelowany w takim stopniu, by można było go zostawić z odciągniętym zamkiem, więc raczej zostanie już tak jak jest.
Napisano 1 Luty 201114 l Piękny GUN (ten na pierwszym planie), przepiękne przetarcia. Ten rewolwer też będziesz tak robił? Bo teraz troszkę plastikowo wygląda, chyba że on taki jest po prostu. Jeśli chodzi o kompozycję to osobiście obniżyłbym kamerę i zbliżył do lufy tego pierwszego, poza tym zbliżyłbym wszystkie te obiekty, żeby nie było widać tyle stołu. No i może jakies ciekawsze oświetlenie. Tak czy inaczej masz tu zaczątek fajnej sceny. Model mnie rozwalił w każdym razie.
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Bardzo skromniutki update, ale scena tego bardzo potrzebowala. Peter_f: co do rewolweru, to chcialbym uzyskac taki efekt jak na renderach wczesniejszych, gdy byl renderowany w czarnej pustce, ale przy tym oświetleniu i mając otoczeni ciężko mi to osiągnąć. Orginalnie materiał nie jest generalnie za ciekawy:http://www.nioatrading.com/Images/Taurus%20New/Taurus608SS6.jpg UP: Teścik: Edytowane 3 Luty 201114 l przez Horus
Napisano 4 Luty 201114 l Autor Tak mniej więcej finał widzę. Dodałem elementy tła i paczke fajek, wiecej obiektów już nie dodaje, bo zrobi się zbyt tłoczno.
Napisano 9 Luty 201114 l Super pracka ! Zdradzisz jak uzyskałeś taki efekt tego białego proszku na lusterku ;] ? Jakiś czas temu męczyłem się z czymś takim.
Napisano 9 Luty 201114 l Autor lSandwichl-ściezki są wymodeowane z boxa, a pyłek na lusterku to alpha map poprostu: http://img225.imageshack.us/img225/9836/lustroalpha.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto