Napisano 15 Kwiecień 200915 l (praca skończona!) Wizje przyszłości w latach 50-tych i 60-tych były godnymi podziwu wyobrażeniami futurystów o wyjątkowo rozległej wyobraźni. Domy przyszłości, przedmioty codziennego użytku, wszystko to miało być skomputeryzowane (a może raczej - "zrobotyzowane"). Niestety, jak dzisiaj widzimy, wizje te bardzo się różniły od obecnej rzeczywistości... (prosiłbym o przetłumaczenie na angielski jeśli można :>) Edytowane 7 Lipiec 200915 l przez KMiklas
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Mnie zastanawia trochę jak to się ma do niezrealizowanych wynalazków... Ktoś gdzieś kiedyś próbował coś takiego zrobić? koncept świetny tylko nie wiem czy na temat
Napisano 17 Kwiecień 200915 l Autor Wiesz, wydaje mi się że tu nie chodzi raczej o odtwarzanie pomysłów innych ludzi, a o troche inwencji twórczej i własnego szalonego pomysłu :> Oczywiście mogę się mylić, jednak ja właśnie w ten sposób zinterpretowałem ten temat. Fakt faktem wielu pomysłów w klimatach steampunkowych nikt raczej nigdy nie bedzie nawet próbował zrealizować (chociaz jest sporo fanatyków, to jednak najbardziej odważne pomysły pozostają tylko pomysłami i marzeniami). ;)
Napisano 20 Kwiecień 200915 l Autor Starsza wersja lepiej pasowała do opisanego przez ciebie klimatu. Sam pomysl na scenke mi sie w glowie troche zmienil, ale mysle ze bedzie nawet lepiej. No i ta wersja mi sie bardziej podoba ;> Drzwi nie dalem na renderach bo sa na razie brutalnie wyciete i by sie wbijały w resztę :P
Napisano 21 Kwiecień 200915 l Autor Taki wstepny zarys scenki, oczywiscie jesli o kadr to bedzie taki obejmujacy troche wiecej niz prawie sam pojazd, no i ustawienie kamery tez inne bedzie. ;) planuje dodac tez takie szczegoly jak rozgwiazdy przyczepione do karoserii, glony i inne "owoce" morza ;D
Napisano 25 Kwiecień 200915 l Autor Początki wnętrza - potem będę je niszczył/postarzał/moczył...? :D
Napisano 26 Kwiecień 200915 l Autor Wnętrze chyba skończone, co najwyżej małe detale dojdą, o których mogłem zapomnieć. Zastanawia mnie jeszcze sprawa poprawiania małych rzeczy na renderze, czy danie tekstury na całość w programie od 2D, tak jak tutaj: http://kmiklas.deviantart.com/art/Pure-retro-120572223 Dokładniej to chodzi mi o zgodność z regulaminem, nie moglem się doczytać wzmianki o tym :P I nie obraziłbym się na troszkę więcej komentarzy ;)
Napisano 26 Kwiecień 200915 l wnętrze bardzo fajne ale z tego kadru co go wcześniej ustawiłeś to nie bedzie go za wiele widać jeśli w ogóle coś :)
Napisano 27 Kwiecień 200915 l Autor Na razie nie, mam pomysły na sam pojazd, ale na scenkę nie bardzo, ciągle się zastanawiam czy rzeczywiście go umieścić pod wodą :P widzi mi się też jakaś stara szopa/stodoła, chociaż to trochę oklepane ;P
Napisano 4 Maj 200915 l Autor A więc, jak niektórzy zauważyli, zmieniłem koncepcję całej pracy. Mimowolnie zacząłem od pojazdów. :> Na tego dojdą jeszcze normal mapki i kilka szczegółów. Poza tym powyżej, będą też inne wozy :P Na scenkę mam masę pomysłów, jednak na razie żadnych konkretów. ;)
Napisano 4 Maj 200915 l auta pasują do tego "retrofuturystycznego" klimatu. Boje się, że znowu padnie kolejna zmiana koncepcji. Jak w każdym procesie produkcji, najważniejsze jest planowanie. Wtedy nie wyskakują niespodzianki. Trzymam kciuki i zapraszam na IRC'a naturalnie :)
Napisano 5 Maj 200915 l Autor Ten jeden skończony, z racji tego, że mocne lowpoly, to będzie stał w oddali.
Napisano 24 Maj 200915 l Autor Powoli zaczynam miasto, dojdzie jeszcze sporo szczegółów na budynki :>
Napisano 25 Maj 200915 l łeeee szkoda ze zmieniłeś koncept, ale ten też fajny, lubie taki klimat konceptów z lat 50-tych :) Bardziej bym widział coś w tym stylu: i zachowanie tych kolorów oldschool'owych, jak na ilustracjach - wtedy będzie mega :)
Napisano 25 Maj 200915 l Autor Dokladnie takie coś chcę osiągnąć - bez obaw, wręcz kocham ten styl, więc motywacji nie zabraknie ;)
Napisano 26 Maj 200915 l no no no. Bardzo ładnie. Strasznie mi się to kojarzy z BioShockiem. Ślicznie :)
Napisano 27 Maj 200915 l fajnie ci to wychodzi, też bardzo lubię ten styl z lat 50-tych. Twoja wieża przypomina mi tą z Seattle, Space Needle, może ci się do czegoś przyda. link z google
Napisano 30 Maj 200915 l przydałoby się więcej wysokich budynków, sprawiłoby to ze miasto wyglądało by na nowocześniejsze, bardziej zurbanizowane, a tak wygląda jak autostrada przyszłości na wylotówce do jakiegoś większego miasta, gdzieś w przyszłości ...
Napisano 31 Maj 200915 l Autor (ta scena jest tymczasowa :P) Wydaje mi się, że scenę jednak zrobię w ten sposób: Widok z wnętrza wielkiego warsztatu, wszędzie pełno dziwnych narzędzi, w tle, przez bramę widać ulicę i w oddali resztę miasta. Wszystko w piękny słoneczny dzień albo o zachodzie słońca. Edytowane 31 Maj 200915 l przez KMiklas
Napisano 31 Maj 200915 l chyba ciezko bedzie mu wyjechac, z tego warszatu , brama wydaje sie znacznie mniejsza, nie wiem jak uda ci sie umiescic widok na miasto, scena wyglada jakby to było wnetrze tego warsztatu, lepiej by to wygladało jakby samochod byl gdzies na ulicy, kilka podobnych samochodow zaparkowanych przy tej ulicy, dziwnie futurystycznie ubrani ludzie, charakterystyczne budynki i inne elementy miasta przyszlosci w stylu retro :)
Napisano 16 Czerwiec 200915 l Autor Jak mówiłem, tak wyjaśniam: Wokół pojazdu będzie sporo obiektów z epoki, porozrzucanych tu i ówdzie. Tył samochodu i kilka przedmiotów będą przykryte płachtą materiału. A tego robota to zrobie od nowa, mam lepszy pomysł ;>
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Te czarne kable/przewody sa strasznie kanciaste. Przy tak dokladnym modelu wypadaloby je troche wygladzic. Podloga ma wyraznie fakture jakiegos plotna. Moze jakis inny mniej charakterystyczny wzorek/desen? Teraz sugeruje to, ze obiekty sa miniaturowe albo ze plotno jest zrobione z jakichs strasznie grubych wlokien.
Napisano 26 Czerwiec 200915 l podoba mi się końcowa praca, ale bardziej spodziewałem się że uda Ci się skończyć ten pomysł z tym miastem w wersji retro, może po skończeniu bitwy spróbuj na nowo dokończyć swój pomysł, szkoda by to tak zostawiać
Napisano 30 Czerwiec 200915 l Gratulujemy nominacji! Przypominamy, iż prace końcowe należy oddać najpóźniej 12 lipca o godz. 23:59 (do ostatniej sekundy 12 lipca). Powodzenia!