Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

(praca skończona!)

 

Wizje przyszłości w latach 50-tych i 60-tych były godnymi podziwu wyobrażeniami futurystów o wyjątkowo rozległej wyobraźni. Domy przyszłości, przedmioty codziennego użytku, wszystko to miało być skomputeryzowane (a może raczej - "zrobotyzowane"). Niestety, jak dzisiaj widzimy, wizje te bardzo się różniły od obecnej rzeczywistości...

 

(prosiłbym o przetłumaczenie na angielski jeśli można :>)

 

Copyof666.jpg

Edytowane przez KMiklas

  • Odpowiedzi 41
  • Wyświetleń 13,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mnie zastanawia trochę jak to się ma do niezrealizowanych wynalazków...

Ktoś gdzieś kiedyś próbował coś takiego zrobić?

 

koncept świetny tylko nie wiem czy na temat

Napisano
  • Autor

Wiesz, wydaje mi się że tu nie chodzi raczej o odtwarzanie pomysłów innych ludzi, a o troche inwencji twórczej i własnego szalonego pomysłu :> Oczywiście mogę się mylić, jednak ja właśnie w ten sposób zinterpretowałem ten temat. Fakt faktem wielu pomysłów w klimatach steampunkowych nikt raczej nigdy nie bedzie nawet próbował zrealizować (chociaz jest sporo fanatyków, to jednak najbardziej odważne pomysły pozostają tylko pomysłami i marzeniami). ;)

Napisano
  • Autor
Starsza wersja lepiej pasowała do opisanego przez ciebie klimatu.

 

Sam pomysl na scenke mi sie w glowie troche zmienil, ale mysle ze bedzie nawet lepiej. No i ta wersja mi sie bardziej podoba ;>

 

render1.jpgrender2.jpg

 

Drzwi nie dalem na renderach bo sa na razie brutalnie wyciete i by sie wbijały w resztę :P

Napisano
  • Autor

Taki wstepny zarys scenki, oczywiscie jesli o kadr to bedzie taki obejmujacy troche wiecej niz prawie sam pojazd, no i ustawienie kamery tez inne bedzie. ;) planuje dodac tez takie szczegoly jak rozgwiazdy przyczepione do karoserii, glony i inne "owoce" morza ;D

Napisano
  • Autor

Początki wnętrza - potem będę je niszczył/postarzał/moczył...? :D

Napisano
  • Autor

renderint7.jpg

 

Wnętrze chyba skończone, co najwyżej małe detale dojdą, o których mogłem zapomnieć.

 

Zastanawia mnie jeszcze sprawa poprawiania małych rzeczy na renderze, czy danie tekstury na całość w programie od 2D, tak jak tutaj:

 

http://kmiklas.deviantart.com/art/Pure-retro-120572223

 

Dokładniej to chodzi mi o zgodność z regulaminem, nie moglem się doczytać wzmianki o tym :P

 

I nie obraziłbym się na troszkę więcej komentarzy ;)

Napisano

świetnie to wygląda :))

a postpro oczywiscie dozwolona ;]

 

pozdro!

Napisano

Idzie bardzo fajnie. Myślałeś coś o scenerii ?

Napisano
  • Autor

Na razie nie, mam pomysły na sam pojazd, ale na scenkę nie bardzo, ciągle się zastanawiam czy rzeczywiście go umieścić pod wodą :P widzi mi się też jakaś stara szopa/stodoła, chociaż to trochę oklepane ;P

Napisano
  • Autor

A więc, jak niektórzy zauważyli, zmieniłem koncepcję całej pracy.

 

Mimowolnie zacząłem od pojazdów. :>

 

Na tego dojdą jeszcze normal mapki i kilka szczegółów.

6.jpg

 

Poza tym powyżej, będą też inne wozy :P

 

Na scenkę mam masę pomysłów, jednak na razie żadnych konkretów. ;)

Napisano

auta pasują do tego "retrofuturystycznego" klimatu.

Boje się, że znowu padnie kolejna zmiana koncepcji. Jak w każdym procesie produkcji, najważniejsze jest planowanie. Wtedy nie wyskakują niespodzianki.

Trzymam kciuki i zapraszam na IRC'a naturalnie :)

Napisano
  • Autor

11.jpg10.jpg

 

Ten jeden skończony, z racji tego, że mocne lowpoly, to będzie stał w oddali.

Napisano

łeeee szkoda ze zmieniłeś koncept, ale ten też fajny, lubie taki klimat konceptów z lat 50-tych :)

Bardziej bym widział coś w tym stylu:

709221779_7afc3b9eba.jpg

3016264752_1f35edc1ca.jpg

 

i zachowanie tych kolorów oldschool'owych, jak na ilustracjach - wtedy będzie mega :)

Napisano
  • Autor

Dokladnie takie coś chcę osiągnąć - bez obaw, wręcz kocham ten styl, więc motywacji nie zabraknie ;)

Napisano

no no no. Bardzo ładnie. Strasznie mi się to kojarzy z BioShockiem. Ślicznie :)

Napisano

fajnie ci to wychodzi, też bardzo lubię ten styl z lat 50-tych. Twoja wieża przypomina mi tą z Seattle, Space Needle, może ci się do czegoś przyda.

 

 

450SpaceNeedleBW.jpg

 

link z google

Napisano

przydałoby się więcej wysokich budynków, sprawiłoby to ze miasto wyglądało by na nowocześniejsze, bardziej zurbanizowane, a tak wygląda jak autostrada przyszłości na wylotówce do jakiegoś większego miasta, gdzieś w przyszłości ...

Napisano
  • Autor

7.png9.png10.png

 

(ta scena jest tymczasowa :P)

 

Wydaje mi się, że scenę jednak zrobię w ten sposób:

 

Widok z wnętrza wielkiego warsztatu, wszędzie pełno dziwnych narzędzi, w tle, przez bramę widać ulicę i w oddali resztę miasta. Wszystko w piękny słoneczny dzień albo o zachodzie słońca.

Edytowane przez KMiklas

Napisano

chyba ciezko bedzie mu wyjechac, z tego warszatu , brama wydaje sie znacznie mniejsza, nie wiem jak uda ci sie umiescic widok na miasto, scena wyglada jakby to było wnetrze tego warsztatu, lepiej by to wygladało jakby samochod byl gdzies na ulicy, kilka podobnych samochodow zaparkowanych przy tej ulicy, dziwnie futurystycznie ubrani ludzie, charakterystyczne budynki i inne elementy miasta przyszlosci w stylu retro :)

Napisano
  • Autor

edselfurn.png

 

Jak mówiłem, tak wyjaśniam: Wokół pojazdu będzie sporo obiektów z epoki, porozrzucanych tu i ówdzie. Tył samochodu i kilka przedmiotów będą przykryte płachtą materiału.

 

A tego robota to zrobie od nowa, mam lepszy pomysł ;>

Napisano

Te czarne kable/przewody sa strasznie kanciaste. Przy tak dokladnym modelu wypadaloby je troche wygladzic.

Podloga ma wyraznie fakture jakiegos plotna. Moze jakis inny mniej charakterystyczny wzorek/desen? Teraz sugeruje to, ze obiekty sa miniaturowe albo ze plotno jest zrobione z jakichs strasznie grubych wlokien.

Napisano

podoba mi się końcowa praca, ale bardziej spodziewałem się że uda Ci się skończyć ten pomysł z tym miastem w wersji retro, może po skończeniu bitwy spróbuj na nowo dokończyć swój pomysł, szkoda by to tak zostawiać

Napisano

Gratulujemy nominacji! Przypominamy, iż prace końcowe należy oddać najpóźniej 12 lipca o godz. 23:59 (do ostatniej sekundy 12 lipca).

 

Powodzenia!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności