ledyr Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 (edytowane) Ludek robiony z konceptu do warhammera: http://img2.imageshack.us/img2/6305/ca080707a.jpg także troche jeszcze dojdzie ale to juz w maxie jak tak teraz patrze to taki troche karłowaty wyszedł ale to nic, poprawie to juz na modelu low poly co do pepka to rzeczywiscie cos mi sie pomieszalo ale w sumie to i tak nie bedize widac go, bo zostanie zakryty pasem wiec zostawie tak jak jest :/ chciałem zrobic te paski tez w zbrushu ale zmienilem zdanie i machne je w maxie, w kazdym razie tak one wygladaja mnej wiecej: Fajny Shader :D pozdrawiam Edytowane 23 Maj 2009 przez ledyr
PIraT Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Nie znam się, ale wygląda bardzo fajnie. Zobaczymy jak będzie z resztą, która stanowi większość modelu. ;)
Gość Morte Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Ale proporcje nie siedzą- już na koncepcie coś jest nie tak, ma jakieś powyłamywane, bułowate ramiona, u ciebie też tak jest ale dochodzi jeszcze za duża glowa i przykrótkie nogi.
Eddy__ Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 model zacny... tylko ten pępek :D a tak to wygląda groźnie :)
Davegraph Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 wygląda świetnie :) Tylko żyły gdzie nie gdzie się źle zlewają i są chyba zbyt mocne ale tak to jest git!
Kruku Napisano 26 Kwiecień 2009 Napisano 26 Kwiecień 2009 Ma dosyć karłowate proporcje, a te materiały wyglądają organicznie ;]
ledyr Napisano 16 Maj 2009 Autor Napisano 16 Maj 2009 tak jak pisałem wcześniej, nie mogę poprawić proporcji przed wypaleniem normali ;/ sporo trisów wyszło w sumie... prawie 17 000 xD to przez łańcuchy ale no nie moge ich wywalić, próbowałem ale nie moge :]
_michal Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Z normalem da radę, in game w czasie akcji nie zauważysz różnicy, no i nie używając dwustronnego materiału zjedziesz do 4 tris na ogniwo :)
Gość Morte Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 a te łańcuchy nie lepiej na planeach z alphą? a pozatym ładnie edit:-> ło sory nie zauważyłem ze juz tak sobie naodpowadaliscie ...
F/X Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Jak poprawisz proporcje to będzie spoko. Chociaż jak zrobisz to na LP to rozjadą ci się pewnie tektury. Dużo łatwiej poprawić proporcje w zbrushu. A skoro masz już model LP to możesz podpiąć go do modelu HP i modyfikować oba na raz. Trisów znacznie za dużo. Te łańcuchy na udach i na głowie, kółka na pasku, Te paski na plecach razem z łączeniem możesz spokojnie usunąć i wypalić je na normalce. Pousuwaj Chamery (zostaw tylko te na pasie) i powinno spaść poniżej 10k tri.
ledyr Napisano 16 Maj 2009 Autor Napisano 16 Maj 2009 racja, poprawie jednak te lancuchy na planey. potestowalem i nie najgorzej to wyglada. render modelu z normalami z zbrushowej czesci. Shogun - Grześ to bardzo ładne imie przeciez, no offence :) ale to musi byc Grześ oj chyba duzo poprawek bedzie ze o proporcjach nie wspomne ;/
Kuba Napisano 16 Maj 2009 Napisano 16 Maj 2009 Głowa imo za duża, kojarzy mi się z ośmiornicą lub cebulą, a nie workiem na głowie. Kark, szyja strasznie gruba, bicepsy wyglądają na wykręcone. Okolica nadgarstka, grzbiet dłoni i kciuk wyglądają trochę dziwnie, jakby w rękawiczkach nic nie było. Na łańcuchach aż czarno od trójkątów, a na haku zwisającym z pasa same kanty.
ofca Napisano 17 Maj 2009 Napisano 17 Maj 2009 hehe :D cale szczescie ze to poprawiles, wiesz co by bylo gdybys nie !? ... :D
snajper992 Napisano 18 Maj 2009 Napisano 18 Maj 2009 Witam, Mi nie pasują proporcje konceptu z tym wykonanym modelem. Zwróć uwagę na wielkość głowy do reszty ciała. pozdro snajper
ledyr Napisano 21 Maj 2009 Autor Napisano 21 Maj 2009 narazie nie poprawiałem modelu ino wywaliłem te kijki bo mi sie przestały podobać taka bazowa teksturka poki co (bez speculara)
wizz Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 niezłe niezłe :) jedynie co mi sie niepodoba to troche te rękawice takie proste niby i niekształtne.
Gość Morte Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 no i finalnie z iloma trisami skończyłeś? teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było.
Kruku Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Koniec? może od pasa w dół pokombinuj bo strasznie się zlewa tam wszystko, muskulatura wygląda najlepiej ;] ale to oko .. kojarzy mi się z medievil z PSX ;p (trochę takie sowie oko 0o ). Jak stwierdziłeś że styka to rób następną postać ;]
F/X Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Skóra super. I od strony tektury i od sculptu. Ogólnie bardzo fajny modelik. Myślę że mógłbyś popracować jeszcze trochę nad dłońmi (które są najsłabsza częścią modelu) i kolcami.Te wszystkie kolce mogłyby bardziej współgrać z modelem.
PIraT Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Od pasa w górę jest niesamowity, może w rękawiczkach brakuje mi jakiś plamek... Najgorsza ta szmata i metal taki trochę mało metalowy ;) Ogólnie super ;)
Eddy__ Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 te szelki trochę lewitują :D ale tak to model konkret ;) tekstury też extra
Kuba Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Wyszło fajnie, może wygładź żyły na normalu, żeby tak się nie odcinały. Tatuaż nie wygląda dobrze; pomijam już kolor, ale jego nasycenie jest zbyt intensywne. pozdrawiam ;)
Ardeni Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Mnie tam sie podobie szmatka, poszarpaj ja tylko tam na końcach ;)
Hatred Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 ambient occulusion by nie zaszkodzil, a jesli juz go masz to trochu mocniejszy :)
AkkA Napisano 27 Maj 2009 Napisano 27 Maj 2009 Jako całość model średnio mi się podoba ( ten worek na głowie), od strony techniczenj jest dobrze ale można by lepiej.... chyba wszyscy widzieliśmy za dużo świetnych modeli z Dominance War i przy tamtych ten poprostu niepowala.
Pussik Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 (edytowane) no i finalnie z iloma trisami skończyłeś? teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było. Świetna praca jak na polskie warunki. Nie sposób mi się jednak nie zgodzić z uwagami Mortego. :) Od siebie dodam, że kolorystycznie dół postaci jest w porządku. Nie zlewa się, nie ma przesycenia detali. Te zwisające kółko i półkole przy nogach postaci mogłeś zrobić alphą. Zaoszczedziłbyś trisów, a i bardziej okrągłe by było. Łańcuch przy szyi , podsuń pod brodę. Chyba, ze wolisz worek modyfikować. ;) Ile trisów? Edytowane 2 Czerwiec 2009 przez Pussik
Eric_Draven Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 to byłaby naprawde fajna postać gdyby nie ten worek ;)
Gość User190 Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 Hmm.. wersja hi-poly wyszła naprawdę ładnie, ale LP mi się nie podoba - IMHO postać zrobiła się strasznie toporna - pod pachami siatka mógłby mieć większe wcięcia, może jakieś lepsze, bardziej zróżnicowane światełko w renderze by nie zaszkodziło?
Gość Marioza Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 fajnie fajnie ale nie nie podoba mi się ta głowa jest zbyt wysoko osadzona, ten łańcuch zamiast opinać szyję jest na wysokosci ust lub nawet nosa a poza tym fajnie fajnie =)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się