Skocz do zawartości

Postać 3d: Grzesiek


ledyr

Rekomendowane odpowiedzi

Ludek robiony z konceptu do warhammera:

http://img2.imageshack.us/img2/6305/ca080707a.jpg

także troche jeszcze dojdzie ale to juz w maxie

 

jak tak teraz patrze to taki troche karłowaty wyszedł ale to nic, poprawie to juz na modelu low poly

14071916.jpg

co do pepka to rzeczywiscie cos mi sie pomieszalo ale w sumie to i tak nie bedize widac go, bo zostanie zakryty pasem wiec zostawie tak jak jest :/

16599083.jpg

chciałem zrobic te paski tez w zbrushu ale zmienilem zdanie i machne je w maxie, w kazdym razie tak one wygladaja mnej wiecej:

14702067.jpg

Fajny Shader :D

 

pozdrawiam

Edytowane przez ledyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ale proporcje nie siedzą- już na koncepcie coś jest nie tak, ma jakieś powyłamywane, bułowate ramiona, u ciebie też tak jest ale dochodzi jeszcze za duża glowa i przykrótkie nogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzesiu.jpg

 

tak jak pisałem wcześniej, nie mogę poprawić proporcji przed wypaleniem normali ;/

 

sporo trisów wyszło w sumie... prawie 17 000 xD

to przez łańcuchy ale no nie moge ich wywalić, próbowałem ale nie moge :]

wire.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

a te łańcuchy nie lepiej na planeach z alphą? a pozatym ładnie

 

edit:-> ło sory nie zauważyłem ze juz tak sobie naodpowadaliscie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poprawisz proporcje to będzie spoko. Chociaż jak zrobisz to na LP to rozjadą ci się pewnie tektury. Dużo łatwiej poprawić proporcje w zbrushu. A skoro masz już model LP to możesz podpiąć go do modelu HP i modyfikować oba na raz.

 

Trisów znacznie za dużo. Te łańcuchy na udach i na głowie, kółka na pasku, Te paski na plecach razem z łączeniem możesz spokojnie usunąć i wypalić je na normalce.

Pousuwaj Chamery (zostaw tylko te na pasie) i powinno spaść poniżej 10k tri.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja, poprawie jednak te lancuchy na planey. potestowalem i nie najgorzej to wyglada.

render modelu z normalami z zbrushowej czesci.

Shogun - Grześ to bardzo ładne imie przeciez, no offence :) ale to musi byc Grześ

grzesiu.jpg

 

oj chyba duzo poprawek bedzie ze o proporcjach nie wspomne ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowa imo za duża, kojarzy mi się z ośmiornicą lub cebulą, a nie workiem na głowie. Kark, szyja strasznie gruba, bicepsy wyglądają na wykręcone. Okolica nadgarstka, grzbiet dłoni i kciuk wyglądają trochę dziwnie, jakby w rękawiczkach nic nie było. Na łańcuchach aż czarno od trójkątów, a na haku zwisającym z pasa same kanty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

no i finalnie z iloma trisami skończyłeś?

teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniec? może od pasa w dół pokombinuj bo strasznie się zlewa tam wszystko, muskulatura wygląda najlepiej ;] ale to oko .. kojarzy mi się z medievil z PSX ;p (trochę takie sowie oko 0o ).

Jak stwierdziłeś że styka to rób następną postać ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skóra super. I od strony tektury i od sculptu. Ogólnie bardzo fajny modelik.

 

Myślę że mógłbyś popracować jeszcze trochę nad dłońmi (które są najsłabsza częścią modelu) i kolcami.Te wszystkie kolce mogłyby bardziej współgrać z modelem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło fajnie, może wygładź żyły na normalu, żeby tak się nie odcinały. Tatuaż nie wygląda dobrze; pomijam już kolor, ale jego nasycenie jest zbyt intensywne. pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako całość model średnio mi się podoba ( ten worek na głowie), od strony techniczenj jest dobrze ale można by lepiej.... chyba wszyscy widzieliśmy za dużo świetnych modeli z Dominance War i przy tamtych ten poprostu niepowala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i finalnie z iloma trisami skończyłeś?

teksturki mile ale nie podoba mi się ze te "szelki" tak mu lewitują nad ramionami, całość proporcja jak już mówiłem nie przypadła mi do gustu nawet na koncepcie, no i ten worek wygląda jakby tam głowy pod nim nie było.

 

 

Świetna praca jak na polskie warunki.

 

Nie sposób mi się jednak nie zgodzić z uwagami Mortego. :)

 

Od siebie dodam, że kolorystycznie dół postaci jest w porządku. Nie zlewa się, nie ma przesycenia detali.

 

Te zwisające kółko i półkole przy nogach postaci mogłeś zrobić alphą. Zaoszczedziłbyś trisów, a i bardziej okrągłe by było.

Łańcuch przy szyi , podsuń pod brodę. Chyba, ze wolisz worek modyfikować. ;)

 

Ile trisów?

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Hmm.. wersja hi-poly wyszła naprawdę ładnie, ale LP mi się nie podoba - IMHO postać zrobiła się strasznie toporna - pod pachami siatka mógłby mieć większe wcięcia, może jakieś lepsze, bardziej zróżnicowane światełko w renderze by nie zaszkodziło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marioza

fajnie fajnie ale nie nie podoba mi się ta głowa jest zbyt wysoko osadzona, ten łańcuch zamiast opinać szyję jest na wysokosci ust lub nawet nosa a poza tym fajnie fajnie =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności