Masiff Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam! Po 2 latach przerwy znow zaczalem uczyc sie grafiki 3D. Tym razem moj wybor padl na Autodesk Maya, bo 3ds max-a nie ma na Mac OS X. Zalaczam moj pierwszy projekt, a dokladniej jego poczatek. Wiem, ze wyglada to razie jak budowla z gry komputerowej, ale trzeba jeszcze wiele obiektow i detalow dorobic. Edytowane 6 Sierpień 2009 przez Masiff
latos Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 Zapowiada się ładnie tylko po co ten stelaż na środku? Zadbaj o proporcje.
Bielik93 Napisano 1 Czerwiec 2009 Napisano 1 Czerwiec 2009 Jak na poczatek jest git. Nie bede duzo komentowac bo nie wiem co to ma byc. Ale popraw to sztaluge chyba troche za gruba. :)
Godzil Napisano 3 Czerwiec 2009 Napisano 3 Czerwiec 2009 Według mnie proporcje leżą. Jeśli to na czym stoi sztaluga (ke?) ma być asfaltem, to pęknięć za dużo, jakby wypalona ziemia. Tyle na razie mogę napisać. Powodzenia
Masiff Napisano 11 Czerwiec 2009 Autor Napisano 11 Czerwiec 2009 Popracowalem nad proporcjami. Dodalem kilka nowych obiektow. Teraz chce dokonczyc i poprawic to co juz jest zrobione.
Rogal Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 Obrazek fajny, ale na apokalipse to to mi nie wygląda ;)
Double_G Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 Jeśli chodzi o postapokaliptyczny obrazek raczej coś w tym stylu http://img30.imageshack.us/img30/3232/2970129455ab2e38f65fo.jpg no ale jeszcze pewnie trochę tą scenkę zagracisz różnym złomem ;p
Morphe Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 kraweznik jest zle zrobiony- to sa idealne wrecz elementy polozone po pijaku, musza byc ostre, pokruszone, asfalt musi byc nierowny z wyrwami w ktorychwidac podklad, to amo z ziemia, dziury, zlom.. budynki musza byc poniszczone, a nie tak jak powiedzieli wezesniej - porzucona budowa - no i te roslinki, sa nietakowe.
Masiff Napisano 12 Czerwiec 2009 Autor Napisano 12 Czerwiec 2009 Morphe: Kraweznik zrobie od nowa :) To co zrobilem wczoraj:
Masiff Napisano 12 Czerwiec 2009 Autor Napisano 12 Czerwiec 2009 Rogal: Obrazek fajny, ale na apokalipse to to mi nie wygląda ;) Bedzie jeszcze duzo nowych obiektow. Tekstury dostana nowe warstwy z brudem, ale to planuje zrobic troche pozniej.
Double_G Napisano 12 Czerwiec 2009 Napisano 12 Czerwiec 2009 Sztaluga jest niewiele większa od cegły krawężnikowej.
maksymilion Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 nie zile tylko te budynki z tyłu nie wyglądają na zniszczone tylko na nie dobudowane ale chyba to poprawisz
Gość szysia565 Napisano 13 Czerwiec 2009 Napisano 13 Czerwiec 2009 Ładne drzewka ;) A tak to za mało walającego się gruzu. Skoro od tych domków na drugim planie odpadły dachy, to się tak zapytam... Gdzie one teraz są? Albo chociaż ściany? Szególnie te od strony kamery, bo te dalsze to mógł wiatr gdzieś porwać czy coś... Konkludując; za mało bałaganu ;p
Rogal Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 A te drzwi i ściana na pierwszym piętrze to prawie jak nowe :)
latos Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Żaden krawężnik nie uszkodził się podczas tej apokalipsy?
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Właśnie, te budynki popraw, aby wyglądały na trochę zniszczone. Bo jak to napisał maksymilion to one wyglądają jak nie dobudowane. Ale i tak b. ładnie. Powodzenia.
tamb Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Idziesz w dobra strone :) Proporcje troche leza. sztaluga -kraweznik-drzewka-trawka-kuchnia-beczki. Ustaw sobie jednostki na cm i pomierz wszystko zeby mialo w miare realne rozmiary . Sama droga wydaje mi sie dziwna. Wyglada na jezdnie dla ruchu pojazdow, ale nie sadze zeby wyminely sie na niej 2 samochody. CHyba ze jest to droga tylko dla pieszych , swiadzczyl by o tym brak chodnika. Asfalt zbyt rownomiernie popekany, a te cegielki tworzace kreweznik za duze i wygladaja jakby ktos je poprostu polozyl na ziemi. Dalbym na nie tez jakas bardziej detalicznie zroznicowana teksture, bo ta wyglada jak zwykly szary noise. Przyczepilbym sie tez do tekstury beczek. Ogolnie bylaby ok, ale jej kolor w tej scenie, moze sprawiac wrazenie ze odbijaja sie w niej chmury i niebo, a raczej takiego chromu na beczkach nikt nie ma :P Niebieski kolor im pasuje wiec moze zamiast tego jasnego brudu dasz rdze i powinno byc ok. Nie wiem co zamierzasz jeszcze dodac do sceny, ale na Twoim miejscu duza uwage zwrocilbym na ta droge, bo stanowi spora czesc obrazka. Najlepiej asfalt i pekniecia wymodeluj, dodaj rozne odlamki, kamienie, ziemie i inne male pierdolki. I koniecznie zrob cos z tymi cegielkami, moze nawet calkiem je usun i zrob zwykly ciagły kraweznik ? Scene moze byc udana ale trzeba duzo pracy w to wlozyc. Tego typu sceny to nie zwykla czysta ,ladna wizualizacja. Musisz tu dodac mnostwo malych detali zeby wygladlo to ok.Zawsze mozesz zdetonowac gdzies w miescie jakis mala atomowke i pozniej porobic pare fotek referencyjnych :P Pozdro i powodzenia
Masiff Napisano 14 Czerwiec 2009 Autor Napisano 14 Czerwiec 2009 Piekne dzieki za wszystkie komentarze :). Biore sie do pracy! screenshot:
Camel Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Post apokalityczna scena to moim zdaniem poważne znisczenia, zwiędłe drzewa i krzaczory, strawienie przez ogień i ciemne niebo. Zniszczenia muszą nabrać realizmu. Chyba że mieszasz cukierkową scenkę z odrobiną masy krytycznej uranu :D Tych rzeczy w tej scenie trzeba jeszcze więcej bo to co wrzuciłeś to za mało :) Szczerze mówiąc ta sztaluga strasznie dokucza - bo po katastrofie na pewno nie przeżyłaby. Zabawna scena :p
Soul Master Napisano 14 Czerwiec 2009 Napisano 14 Czerwiec 2009 Mógłbyś nadać temu trochę efektu z Czarnobyla, ale nie przesadnie.:)
Camel Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 (edytowane) Teren zrób ciut górzysty, poddany erozji, daj spalonej trawy... ciemne niebo koniecznie... rób coś :D maksymilion: jak dopiero budowany :D maksymilion 2gi raz: EDYTUJ POSTY :p Edytowane 16 Czerwiec 2009 przez Camel
maksymilion Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 a ten budynek na samym tyle jest jak nowy
maksymilion Napisano 15 Czerwiec 2009 Napisano 15 Czerwiec 2009 ale widać mały postęp.Mógłbyś dodać jakieś zniszczone auta na poboczu lub na ulicy
Trybal Napisano 16 Czerwiec 2009 Napisano 16 Czerwiec 2009 Podoba mi się gruz. Mógłbyś mi powiedzieć jak go zrobiłeś? ;> Czy to sam displacement? ;> Jeśli nie miałbyś nic przeciw to interesowały by mnie również parametry światła bo również mi się podoba :)
Masiff Napisano 18 Czerwiec 2009 Autor Napisano 18 Czerwiec 2009 Trybal: Gruz to displacement + bump. Swiatlo to Physical Sun and Sky wewnatrz Mental-ray. Tutaj nowy up. Postep maly (dodalem displace na asfaltcie, i kilka detali). Ustawilem tez nowy kadr (tymczasowo):
SWRSC Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 proporcje sztalugi dalej coś nie teges. Chyba że to dziecięca.
Rogal Napisano 18 Czerwiec 2009 Napisano 18 Czerwiec 2009 Co ty z tymi drzwiami w tym pierwszym budynku? Są za nowe, połam je, zniszcz :P Ogólnie całej scenie przydałoby się trochę rozruby.
Trybal Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 Czy te promienie słoneczne odbijające się w kadrze kamery to posprodukcja czy sam czysty render? ;>
maksymilion Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 albo zrób dziure tam gdzie powinny być drzwi.
Camel Napisano 20 Czerwiec 2009 Napisano 20 Czerwiec 2009 a trzecia noga sztalugi jest tak, że jej cienia nie widzę na gruncie. Lewituje? :D O matko... Sztaluga nie ma żadnego cienia na gruncie!
marc_in Napisano 21 Czerwiec 2009 Napisano 21 Czerwiec 2009 wez se moj spychacz z avatara i niszcz, niszcz gwalc i pladruj ! :D bo do apokalipsy to sporo narazie sa radosne zabawy widze :] podobaja mi sie, ale z koncepcja sie troche mijasz :D i te zbrojenie wychodzace na gorze do poszarpania bo taki lamiace sie na poligonach nie szczegolnie wygladaja :D i noise`a im :P
torm Napisano 24 Czerwiec 2009 Napisano 24 Czerwiec 2009 znak ze ślepą uliczką przed skrzyżowaniem? ;)
Masiff Napisano 25 Czerwiec 2009 Autor Napisano 25 Czerwiec 2009 Nowy up! 1. 80% zmian to teksturyr i shadery. 2. Kilka nowych malych patentów.
maksymilion Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Ja dalej myśle ,że to jakieś gruzowisko a nie apokalipsa. Wiele zmian nie ma.Chyba lubisz pracować powoli.
Double_G Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Zrzuć na to porządną atomówkę bo mi to dalej wygląda jak opuszczony plac budowy. Zostaw textury i popracuj nad modelami. Ta mała kupka gruzu nie załatwia wszystkiego. Pododawaj jakieś śmieci walające się po całym terenie, różne kamyki i gruz. Zburz w końcu ten budynek z tyłu. Niebo jest zbyt spokojne, na drodze, krawężniku i budynkach brak pyłu i brudu. Daj nam do zrozumienia, że gdzieś tam faktycznie wybuchła bomba atomowa. Możesz na przykład dodać szkielet powiedzmy listonosza który roznosił sobie spokojnie listy kiedy dosięgła go niszczycielska moc bomby. BTW poczytaj to http://www.mojeopinie.pl/czy_mozna_przezyc_wojne_nuklearna,3,1244047960 wciąga jak rzeka ;p
jimi Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Bardzo estetycznie, zależy ile lat minęło od rozpierduchy ale może ciemniejsze niebo, pyłem zasnute, i gdzieś klepnął bym znak anty radioaktywności, może podsunąłem Ci akurat jakiś pomysł. ;) pozdro
WilL Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Apokalipsa powiadasz ?? Mi to wyglada na takie opuszczone osiedle :) Dwa bloki które są nienaruszone, wszystko czyste i pogodne. Proponowałbym jakies rakiety na niebie, śmigłowce, ogien, bardziej pomarańczowe niebo, agresywniejszy kadr, porostawiane wojskowe bazy oraz druty kolczaste. Cos co bedzie dawało troche emocji i rozmyślania bo narazie jest sztucznie, sztywno i nudno ;) No ale bede zagladał bo jeszcze bedzie ciekawie ta scena wygladać :P Pozdrawiam :)
kamode Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Ja bym wyrzucił ze sceny tą sztaluge. Jakoś mi nie pasuje do całości.
DonJakub Napisano 1 Lipiec 2009 Napisano 1 Lipiec 2009 Faktycznie jak większość tutaj już wspomina to raczej nie wygląda na apokaliptyczną scenkę. Raczej bardziej w klimatach Chernobyl/Prypiat ew. Iraq czy coś w tym stylu. Ten gruz mi sie podoba chodź trochę wygląda jak by był z waty. Dodaj może tam kilka elementów jak np proste kawałki cegieł, ścian, prętów itp. na obrzeżach tego gruzowiska też jakieś kawałki rozsypane. Budynki z tyłu trochę porozwalaj. Dodaj śmieci na ulicy jakieś kartki latajace w powietrzu. Na koniec trochę unoszącego się kurzu ale to juz detal do poprawki np w PH. Ogólnie podoba mi się :) czuć w tym klimat. Pozdrawiam i dodaję 2 screeny pomocnicze http://themacgamer.com/wp-content/gallery/COD4/nuke2.png http://1.bp.blogspot.com/_qLuIARsvZWw/SY5HdhYqReI/AAAAAAAACX0/gKTpZUUcIGU/s1600-h/shot0040.jpg
noiprox Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Ale fajowo, ściany się posypały, ale drewniane drzwi i meble sobie przetrwały :) Słaby materiał coś był ;) Albo ktoś już się tam zagospodarował :)
_Orion_ Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Będziesz musiał zmienić klimat, bo piękne słoneczko świeci a tu taka masakra... Drzewa również nie ucierpiały, tylko im liście pospadały. Jakaś taka nieprzemyślana ta praca :(
latos Napisano 6 Sierpień 2009 Napisano 6 Sierpień 2009 Budynek z naprzeciwka jest w trakcie budowy z tego co rozumiem ale coś go musiało uszkodzić. Budynki w tle są jak nowe zrób coś z nimi. Powywracaj krzesła a nie wszystko sobie stoi idealnie. To ma być katastrofa a nie zburzona ściana ;p
Masiff Napisano 8 Sierpień 2009 Autor Napisano 8 Sierpień 2009 noiprox: tak wiem, ten fragment zostanie jeszcze bardziej dopracowany. _Orion_: klimat bedzie taki jaki jest - nie lubie myszlec klasycznymi stereotypami :) Slonce moze swiecic tez po wybuchu... latos: sam to juz zauwazylem, budynki w tle sa tymczasowo, planuje zrobic jakas rafinerie, albo cos przemyslowego.
Gość szysia565 Napisano 9 Sierpień 2009 Napisano 9 Sierpień 2009 Myślałeś może żeby wszystko zrobić w czarno-białym? I tak w ogóle to chyba za jasno jest.
wormer Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 A ja bym pojechał bardziej żółtym falloutowym oświetleniem. Nawaliłbym gazet, śmieci. jakąś skrzynkę pocztową, kilka puszek i butelek też by nie zaszkodziło.
Gość szysia565 Napisano 10 Sierpień 2009 Napisano 10 Sierpień 2009 No nie było by źle... Więcej bałaganu!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się