Napisano 1 Czerwiec 200915 l Witam! Po 2 latach przerwy znow zaczalem uczyc sie grafiki 3D. Tym razem moj wybor padl na Autodesk Maya, bo 3ds max-a nie ma na Mac OS X. Zalaczam moj pierwszy projekt, a dokladniej jego poczatek. Wiem, ze wyglada to razie jak budowla z gry komputerowej, ale trzeba jeszcze wiele obiektow i detalow dorobic. Edytowane 6 Sierpień 200915 l przez Masiff
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Zapowiada się ładnie tylko po co ten stelaż na środku? Zadbaj o proporcje.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Jak na poczatek jest git. Nie bede duzo komentowac bo nie wiem co to ma byc. Ale popraw to sztaluge chyba troche za gruba. :)
Napisano 3 Czerwiec 200915 l Według mnie proporcje leżą. Jeśli to na czym stoi sztaluga (ke?) ma być asfaltem, to pęknięć za dużo, jakby wypalona ziemia. Tyle na razie mogę napisać. Powodzenia
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Autor Popracowalem nad proporcjami. Dodalem kilka nowych obiektow. Teraz chce dokonczyc i poprawic to co juz jest zrobione.
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Jeśli chodzi o postapokaliptyczny obrazek raczej coś w tym stylu http://img30.imageshack.us/img30/3232/2970129455ab2e38f65fo.jpg no ale jeszcze pewnie trochę tą scenkę zagracisz różnym złomem ;p
Napisano 11 Czerwiec 200915 l kraweznik jest zle zrobiony- to sa idealne wrecz elementy polozone po pijaku, musza byc ostre, pokruszone, asfalt musi byc nierowny z wyrwami w ktorychwidac podklad, to amo z ziemia, dziury, zlom.. budynki musza byc poniszczone, a nie tak jak powiedzieli wezesniej - porzucona budowa - no i te roslinki, sa nietakowe.
Napisano 12 Czerwiec 200915 l Autor Rogal: Obrazek fajny, ale na apokalipse to to mi nie wygląda ;) Bedzie jeszcze duzo nowych obiektow. Tekstury dostana nowe warstwy z brudem, ale to planuje zrobic troche pozniej.
Napisano 13 Czerwiec 200915 l nie zile tylko te budynki z tyłu nie wyglądają na zniszczone tylko na nie dobudowane ale chyba to poprawisz
Napisano 13 Czerwiec 200915 l Ładne drzewka ;) A tak to za mało walającego się gruzu. Skoro od tych domków na drugim planie odpadły dachy, to się tak zapytam... Gdzie one teraz są? Albo chociaż ściany? Szególnie te od strony kamery, bo te dalsze to mógł wiatr gdzieś porwać czy coś... Konkludując; za mało bałaganu ;p
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Właśnie, te budynki popraw, aby wyglądały na trochę zniszczone. Bo jak to napisał maksymilion to one wyglądają jak nie dobudowane. Ale i tak b. ładnie. Powodzenia.
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Idziesz w dobra strone :) Proporcje troche leza. sztaluga -kraweznik-drzewka-trawka-kuchnia-beczki. Ustaw sobie jednostki na cm i pomierz wszystko zeby mialo w miare realne rozmiary . Sama droga wydaje mi sie dziwna. Wyglada na jezdnie dla ruchu pojazdow, ale nie sadze zeby wyminely sie na niej 2 samochody. CHyba ze jest to droga tylko dla pieszych , swiadzczyl by o tym brak chodnika. Asfalt zbyt rownomiernie popekany, a te cegielki tworzace kreweznik za duze i wygladaja jakby ktos je poprostu polozyl na ziemi. Dalbym na nie tez jakas bardziej detalicznie zroznicowana teksture, bo ta wyglada jak zwykly szary noise. Przyczepilbym sie tez do tekstury beczek. Ogolnie bylaby ok, ale jej kolor w tej scenie, moze sprawiac wrazenie ze odbijaja sie w niej chmury i niebo, a raczej takiego chromu na beczkach nikt nie ma :P Niebieski kolor im pasuje wiec moze zamiast tego jasnego brudu dasz rdze i powinno byc ok. Nie wiem co zamierzasz jeszcze dodac do sceny, ale na Twoim miejscu duza uwage zwrocilbym na ta droge, bo stanowi spora czesc obrazka. Najlepiej asfalt i pekniecia wymodeluj, dodaj rozne odlamki, kamienie, ziemie i inne male pierdolki. I koniecznie zrob cos z tymi cegielkami, moze nawet calkiem je usun i zrob zwykly ciagły kraweznik ? Scene moze byc udana ale trzeba duzo pracy w to wlozyc. Tego typu sceny to nie zwykla czysta ,ladna wizualizacja. Musisz tu dodac mnostwo malych detali zeby wygladlo to ok.Zawsze mozesz zdetonowac gdzies w miescie jakis mala atomowke i pozniej porobic pare fotek referencyjnych :P Pozdro i powodzenia
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Autor Piekne dzieki za wszystkie komentarze :). Biore sie do pracy! screenshot:
Napisano 14 Czerwiec 200915 l Post apokalityczna scena to moim zdaniem poważne znisczenia, zwiędłe drzewa i krzaczory, strawienie przez ogień i ciemne niebo. Zniszczenia muszą nabrać realizmu. Chyba że mieszasz cukierkową scenkę z odrobiną masy krytycznej uranu :D Tych rzeczy w tej scenie trzeba jeszcze więcej bo to co wrzuciłeś to za mało :) Szczerze mówiąc ta sztaluga strasznie dokucza - bo po katastrofie na pewno nie przeżyłaby. Zabawna scena :p
Napisano 15 Czerwiec 200915 l Teren zrób ciut górzysty, poddany erozji, daj spalonej trawy... ciemne niebo koniecznie... rób coś :D maksymilion: jak dopiero budowany :D maksymilion 2gi raz: EDYTUJ POSTY :p Edytowane 16 Czerwiec 200915 l przez Camel
Napisano 15 Czerwiec 200915 l ale widać mały postęp.Mógłbyś dodać jakieś zniszczone auta na poboczu lub na ulicy
Napisano 16 Czerwiec 200915 l Podoba mi się gruz. Mógłbyś mi powiedzieć jak go zrobiłeś? ;> Czy to sam displacement? ;> Jeśli nie miałbyś nic przeciw to interesowały by mnie również parametry światła bo również mi się podoba :)
Napisano 18 Czerwiec 200915 l Autor Trybal: Gruz to displacement + bump. Swiatlo to Physical Sun and Sky wewnatrz Mental-ray. Tutaj nowy up. Postep maly (dodalem displace na asfaltcie, i kilka detali). Ustawilem tez nowy kadr (tymczasowo):
Napisano 18 Czerwiec 200915 l Co ty z tymi drzwiami w tym pierwszym budynku? Są za nowe, połam je, zniszcz :P Ogólnie całej scenie przydałoby się trochę rozruby.
Napisano 20 Czerwiec 200915 l Czy te promienie słoneczne odbijające się w kadrze kamery to posprodukcja czy sam czysty render? ;>
Napisano 20 Czerwiec 200915 l a trzecia noga sztalugi jest tak, że jej cienia nie widzę na gruncie. Lewituje? :D O matko... Sztaluga nie ma żadnego cienia na gruncie!
Napisano 21 Czerwiec 200915 l wez se moj spychacz z avatara i niszcz, niszcz gwalc i pladruj ! :D bo do apokalipsy to sporo narazie sa radosne zabawy widze :] podobaja mi sie, ale z koncepcja sie troche mijasz :D i te zbrojenie wychodzace na gorze do poszarpania bo taki lamiace sie na poligonach nie szczegolnie wygladaja :D i noise`a im :P
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Autor Nowy up! 1. 80% zmian to teksturyr i shadery. 2. Kilka nowych malych patentów.
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Ja dalej myśle ,że to jakieś gruzowisko a nie apokalipsa. Wiele zmian nie ma.Chyba lubisz pracować powoli.
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Zrzuć na to porządną atomówkę bo mi to dalej wygląda jak opuszczony plac budowy. Zostaw textury i popracuj nad modelami. Ta mała kupka gruzu nie załatwia wszystkiego. Pododawaj jakieś śmieci walające się po całym terenie, różne kamyki i gruz. Zburz w końcu ten budynek z tyłu. Niebo jest zbyt spokojne, na drodze, krawężniku i budynkach brak pyłu i brudu. Daj nam do zrozumienia, że gdzieś tam faktycznie wybuchła bomba atomowa. Możesz na przykład dodać szkielet powiedzmy listonosza który roznosił sobie spokojnie listy kiedy dosięgła go niszczycielska moc bomby. BTW poczytaj to http://www.mojeopinie.pl/czy_mozna_przezyc_wojne_nuklearna,3,1244047960 wciąga jak rzeka ;p
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Bardzo estetycznie, zależy ile lat minęło od rozpierduchy ale może ciemniejsze niebo, pyłem zasnute, i gdzieś klepnął bym znak anty radioaktywności, może podsunąłem Ci akurat jakiś pomysł. ;) pozdro
Napisano 25 Czerwiec 200915 l Apokalipsa powiadasz ?? Mi to wyglada na takie opuszczone osiedle :) Dwa bloki które są nienaruszone, wszystko czyste i pogodne. Proponowałbym jakies rakiety na niebie, śmigłowce, ogien, bardziej pomarańczowe niebo, agresywniejszy kadr, porostawiane wojskowe bazy oraz druty kolczaste. Cos co bedzie dawało troche emocji i rozmyślania bo narazie jest sztucznie, sztywno i nudno ;) No ale bede zagladał bo jeszcze bedzie ciekawie ta scena wygladać :P Pozdrawiam :)
Napisano 1 Lipiec 200915 l Faktycznie jak większość tutaj już wspomina to raczej nie wygląda na apokaliptyczną scenkę. Raczej bardziej w klimatach Chernobyl/Prypiat ew. Iraq czy coś w tym stylu. Ten gruz mi sie podoba chodź trochę wygląda jak by był z waty. Dodaj może tam kilka elementów jak np proste kawałki cegieł, ścian, prętów itp. na obrzeżach tego gruzowiska też jakieś kawałki rozsypane. Budynki z tyłu trochę porozwalaj. Dodaj śmieci na ulicy jakieś kartki latajace w powietrzu. Na koniec trochę unoszącego się kurzu ale to juz detal do poprawki np w PH. Ogólnie podoba mi się :) czuć w tym klimat. Pozdrawiam i dodaję 2 screeny pomocnicze http://themacgamer.com/wp-content/gallery/COD4/nuke2.png http://1.bp.blogspot.com/_qLuIARsvZWw/SY5HdhYqReI/AAAAAAAACX0/gKTpZUUcIGU/s1600-h/shot0040.jpg
Napisano 6 Sierpień 200915 l Ale fajowo, ściany się posypały, ale drewniane drzwi i meble sobie przetrwały :) Słaby materiał coś był ;) Albo ktoś już się tam zagospodarował :)
Napisano 6 Sierpień 200915 l Będziesz musiał zmienić klimat, bo piękne słoneczko świeci a tu taka masakra... Drzewa również nie ucierpiały, tylko im liście pospadały. Jakaś taka nieprzemyślana ta praca :(
Napisano 6 Sierpień 200915 l Budynek z naprzeciwka jest w trakcie budowy z tego co rozumiem ale coś go musiało uszkodzić. Budynki w tle są jak nowe zrób coś z nimi. Powywracaj krzesła a nie wszystko sobie stoi idealnie. To ma być katastrofa a nie zburzona ściana ;p
Napisano 8 Sierpień 200915 l Autor noiprox: tak wiem, ten fragment zostanie jeszcze bardziej dopracowany. _Orion_: klimat bedzie taki jaki jest - nie lubie myszlec klasycznymi stereotypami :) Slonce moze swiecic tez po wybuchu... latos: sam to juz zauwazylem, budynki w tle sa tymczasowo, planuje zrobic jakas rafinerie, albo cos przemyslowego.
Napisano 9 Sierpień 200915 l Myślałeś może żeby wszystko zrobić w czarno-białym? I tak w ogóle to chyba za jasno jest.
Napisano 10 Sierpień 200915 l A ja bym pojechał bardziej żółtym falloutowym oświetleniem. Nawaliłbym gazet, śmieci. jakąś skrzynkę pocztową, kilka puszek i butelek też by nie zaszkodziło.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto