Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie bede juz pisal o czym bedzie praca... zamieszczam to co narazie mam ...

 

praca:

ev3.jpg

 

concept (Luisa Royo):

3-fallen_angel_3.jpg

 

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 7,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

...więc powtórzę się:

TWARZjest jak najbardziej TWARZOWA!

 

ale czy mięśnie brzucha nie są zbyt wysoko? może to tylko taki skrót choć nie wydaje mi się...

 

życzę powodzenia

Napisano

theurgicus concept jest Luisa Royo, zreszta swietny, gdzies mam podobny hmm zaraz poszukam :)

co do pracy, twarz ma wyraz, swietna... ale miesnie brzucha jak juz wspomnieli sa chyba za wysoko... jedak to ty jestes autorem ;]

Napisano
  • Autor

tak wiem ze miesnie brzucha sa wysoko ale skoro jest to upadly aniol to nie wiadomo jaka jest jego anatomia :D zrobilem to specjalnie i sie zastanawiam czy zrobic model bardziej anatomiczny czy np. straszny przedstawiajacy demona z wysunietymi po bokach zebrami i szczatkami miesni .... :( mam problem ....

Napisano

Wydaje mi sie że za wysoko umieściłeś mięśnie \"brzucha\"?? - tak od razu podmklatą to żadko coś takiego możesz spotkać.

A co do twarzy na prawdę imponująca:)

 

Pozdr

giorgione

Napisano

Wydaje mi się, że lepiej byłoby, gdybyś jednak starał się zachować odpowiednie proporcje. Nie stoi to przecież w sprzeczności z wystającymi żebrami, itp.

Jeśli pociągniesz dalej to co już masz, istenieje duże prawdopodobieństwo, że skończysz na półmetrowym karle ;).

Napisano
  • Autor

taki maly update - dzieki za wskazowki - lepiej jest ? jakby co to zaznaczcie co jest nie tak :D

ev4.jpg

Napisano

moglbys pokazac render prawie ze z boku, chcialbym sprawdzic miesnie klatki piersiowej, bo teraz wydaja sie jakby plaskie i plytkie...

Napisano

korzystałeś z jakichś referek, przy modelowaniu poszczególnych partii ciała?

Napisano
  • Autor

glowe to jakies refery z 3d.sk i potem wlasne przerobki, cialo jakies blokowe refery z onnovanbraam.com i tez troche przerobek reszte sie zobaczy - mam problem ze skrzydlami bo nie wiem zbytnio jak je zrobic :(

Napisano

Vetis tak jak przypuszczalem, miesnie klatki piersiowej sa za plytkie w stosunku do miesni brzucha.

Napisano

na mnie robi wrazenie ten koncept jak i to co pkazales do tej pory, Czuje dobra prace w powietrzu :)

Napisano
  • Autor

taki maly apdejt - jak wy te skrzydla robicie bo mi nie wychodza :(

ev6.jpg

Napisano

Dobrze wychodzą... Poprostu zrób kilka warstw, tak zeby się częściowo nakładały...

Napisano

Zapowaida się naprawdę ogoromnie potężnie! Tak trzymaj... szkoda jednak że nie robisz takich skrzydeł jak na koncepcie Luisa... teraz to tak odstają od resztu moedelu... :/ nie do końca to pasuje... jeśli pójdizesz w tą stronę to trzeba będzie spotro detali dodać...

ogólnie zapowiada się bardzo fajna pracka

Napisano

Zgadzam się z Kris_R - skrzydła jak u polskiej jazdy... Zmień bo reszta modelu po prostu wymiata i gotów się zmarnować ;-)

Napisano

zgadzam sie z przedmowcami. No i to wyglada jakbys powiesil pare parowek obok siebie.

 

Pozdro

Napisano

Nie macie duszy artystów widać :)

Pracuj dalej i pokazuj co potrafisz :D

Napisano
  • Autor

dobra sprobuje zrobic takie skrzydal jak na szkicu. a tymczasem render z 1 wersja raczek - nie wiem co z nimi nie tak ale wiem ze cos napewno - help

ev7.jpg

Napisano

Mi się wydaje że układ mięśni jest si .. ale za wąskie jest za ramionami .. między ramionami a bicepsem .. troszkę możesz pogrubić to miejsce :)

Napisano

Triceps brachi jest za bardzo sciety przy lokciu. Powinien byc bardziej rownomierny a jego szczyt bardziej na wysokosci jego polowy. Poza tym jest MIOD :D

Napisano

Troszkę dziwna ta anatomia ramion lol. (patrzyłeś na referka z właściwej strony?). Bo troszkę naknociłeś z mięśniami.

1. mięsień naramienny do głębokiej poprawy

2. Naramienny jest trójkąty i położony wertykalnie do kości(nie ma tam dwóch mięśni)

3. Coś nie tak z dołem łokciowym

4. Obojczyk coś ci nie wyszedł (nie taki nitkowaty i troszkę krótszy)

5. żeber nie powinno być widać spod takich zwałów mięsni...

 

Tak poza tym to spox. Fajny koncepcik i czekam na ciąg dalszy.

 

Pozdro

Salvator

(poprzednio nie przyglądałem się zbytnio ;)

 

Napisano
wypasiona anatomia. Oby tak dalej

 

 

 

Troszkę dziwna ta anatomia

 

heh, zdecyduj się

 

a co do modelu to jest wyjedwabisty :D

Napisano
  • Autor

dobra maly update:

1. nogi bede poprawial

2. zaczynam odbiegac od kenceptu tak jak na wstepie wspomnialem

3. zbroja bedzie taka czesciowa - ale to sie jeszcze zobaczy

4. czekam na komentarze

5. skad wziac rzuty dloni i stop ?

 

render:

ev8.jpg

Napisano
  • Autor

nie jestem taki szybki jak giorg i troche teraz mnie nie bylo ... ale obiecuje ze sie pospiesze ;)

Napisano

Zarysuj mocniej kolana bo wogóle ich nie widać ,rzepkę trochę uwidocznij,(proponuję wziąść jako referencję swoje własne kolanko ghyghy), może mieśnie łydki zrób trochę bardziej wąskie i trochę wyprostuj mu te piszczele.

 

Napisano

wydaje mi sie, ze uda od wewnetrznej strony cos dziwnie sie prezentuja.. powinny byc chyba troche masywniejsze, a miesnie ciut mniej zarysowane

Napisano

Hehe .. rzeczywiscie .. kolanka i łydki.

To jest troszkę za kwadratowe miejscami :)

Napisano

Mi sie wydaje, ze wogole kolana sa za bardzo do srodka skierowane...dziwnie wygladaja...no i jak tak modelujesz blisko siebie nuzki...to chyba pozniej z riggowaniem bedziesz mial problemy tak mi sie wydaje...jezeli chodzi o reszte..to jest zajebiozka..boba w trombę...jezeli szukasz strony z rekami i czyms tam jeszcze to byla taka kiedys strona www.creatureshop.com (albo jakos tak) moze mi sie powalilo nie mam jak sprawdzic bo jestem na wyjezdzie...to bylo w nr 3d (swietej pamieci) z 2002r. chyba ..w dziale nowosci..ale zamieszalem dupa ze smalcem pozdr...i powodzenia ..

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności