Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Panie Piotrze jak sie robi taki mieszek na kapeluszu? Co się dzieje w tle? Tam jest jakaś poszarpana szmata która powinna być po za focusem czy to po prostu ala "rozerwany papier fotograficzny na czarnym tle".

  • Odpowiedzi 63
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

C-C-C-Combo Breaker - to apropo przerwania potopu prac 2d na froncie :)

 

Wiem, ze znikam na cale miesiace ale juz tak mam. Dzieki za komentarze, tutaj wieksze info z pytaniami z roznych forum.

No wiec, przepisze to co nasmarowalem po angliku oczywiscie nie slowo w slowo bo nie mam zamiaru robic kariery tlumacza.

 

Model w zbrushu mial jakies 8 milionow plus minus 1. Przegialem bo glowa spokojnie mogla by byc zrobiona z 2. Tekstury od 2k do 4k.

 

Oswietlenie dwa area lighty bez przezroczystosci bo wtedy render trwa kilka razy dluzej + 5 swiatel z 1k deep shadows. Raytrace na twarzy i oczach. Displace na czym sie tylko da. Dodatkowo dodalem fractala jako displace na ubrania, dlatego maja taki zmechacony wyglad, zwlaszcza kapelusz. Dodatkowo lekki falloff czy jak to zwie sie w maxie.

 

Displace wiadomo najmocniejsza strona rendermana tak wiec wyczesane ostre sa, w mental failu slabo to widze. Ale jak ktos chce to moze probowac :).

 

Wlosow ze 100k, cala scena bedzie w czasie rendera przez tego fractala miec z 10 milionow.

 

Dof + dobre AA, 8x8 sampli, 8 szerokosc, Sinc (cos jak catmull rom).

Shading rate 0,25 czyli 4x4 sample na pixel (poligony itp).

 

Render 30 minut + raytraced AO rowniez 30 minut jako pass. Xsi 7.01 + 3delight 2

 

-materialy, architectural na ubrania bo ma oren-nayar. Cook-torrance na guziki i takie tam bo archi ma buga ze specularem. Fastskin na twarzy + skin2 preset (myk w 3dfx2)

 

-Pory i selery, kilka warstw z alphami piasku, betonu itp. Wiekszosc zmarszczek recznie. Usta wymodeluje szybciej niz znajde dobra alphe dlatego tak robie. Probowalem z ciekawosci inflata i wygladalo to nedznie. Tak wiec standardowa szczota + beton = win.

 

- Nie wiem ile to robilem. Po pierwsze musialem sie podszkolic w renderze. Od zera uczyc sie kompozytora czy wlosow. Same problemu z mental failem. Fast skin, physical SSS, architectural, normal maps - wszystko w siodemce xsi lezy i kwiczy. A po tym jak strzelil focha i scena nawet po mergu nie chciala sie renderowac podziekowalem, wzialem zabawki i zmienilem piaskownice. Powracalem do tej pracy przez pewien okres jak robilem cos innego, bo lubie przeskakiwac miedzy modelami.

 

-korekcja kolorow i ziarna w poscie.

 

I wsio.

Napisano

Kurcze piękna praca!!! naprawdę warta fronta!!! Niesamowita skóra! Kurde ja tez chcę znać ZiBa!!! 5******

 

P.S. O tym co na stronce to już nie ma co pisać! Mistrz!

Napisano

Swietne !

Widzialem kilka dni temu na CGtalku i szczena mi opadla. Naprawde robi wrazenie, jedna z lepszych glowek jakie widzialem - ma charakter.

Dzieki tez za dodatkowe informacje.

*****




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności