happy-angel Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Panie Piotrze jak sie robi taki mieszek na kapeluszu? Co się dzieje w tle? Tam jest jakaś poszarpana szmata która powinna być po za focusem czy to po prostu ala "rozerwany papier fotograficzny na czarnym tle".
Eden-3d Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 nie wiem czemu ,ale ten gosc kojarzy mi sie z policjantem,taki stary glina,pozdro i gratuluje fronta
Piotr Słomowicz Napisano 15 Lipiec 2009 Autor Napisano 15 Lipiec 2009 C-C-C-Combo Breaker - to apropo przerwania potopu prac 2d na froncie :) Wiem, ze znikam na cale miesiace ale juz tak mam. Dzieki za komentarze, tutaj wieksze info z pytaniami z roznych forum. No wiec, przepisze to co nasmarowalem po angliku oczywiscie nie slowo w slowo bo nie mam zamiaru robic kariery tlumacza. Model w zbrushu mial jakies 8 milionow plus minus 1. Przegialem bo glowa spokojnie mogla by byc zrobiona z 2. Tekstury od 2k do 4k. Oswietlenie dwa area lighty bez przezroczystosci bo wtedy render trwa kilka razy dluzej + 5 swiatel z 1k deep shadows. Raytrace na twarzy i oczach. Displace na czym sie tylko da. Dodatkowo dodalem fractala jako displace na ubrania, dlatego maja taki zmechacony wyglad, zwlaszcza kapelusz. Dodatkowo lekki falloff czy jak to zwie sie w maxie. Displace wiadomo najmocniejsza strona rendermana tak wiec wyczesane ostre sa, w mental failu slabo to widze. Ale jak ktos chce to moze probowac :). Wlosow ze 100k, cala scena bedzie w czasie rendera przez tego fractala miec z 10 milionow. Dof + dobre AA, 8x8 sampli, 8 szerokosc, Sinc (cos jak catmull rom). Shading rate 0,25 czyli 4x4 sample na pixel (poligony itp). Render 30 minut + raytraced AO rowniez 30 minut jako pass. Xsi 7.01 + 3delight 2 -materialy, architectural na ubrania bo ma oren-nayar. Cook-torrance na guziki i takie tam bo archi ma buga ze specularem. Fastskin na twarzy + skin2 preset (myk w 3dfx2) -Pory i selery, kilka warstw z alphami piasku, betonu itp. Wiekszosc zmarszczek recznie. Usta wymodeluje szybciej niz znajde dobra alphe dlatego tak robie. Probowalem z ciekawosci inflata i wygladalo to nedznie. Tak wiec standardowa szczota + beton = win. - Nie wiem ile to robilem. Po pierwsze musialem sie podszkolic w renderze. Od zera uczyc sie kompozytora czy wlosow. Same problemu z mental failem. Fast skin, physical SSS, architectural, normal maps - wszystko w siodemce xsi lezy i kwiczy. A po tym jak strzelil focha i scena nawet po mergu nie chciala sie renderowac podziekowalem, wzialem zabawki i zmienilem piaskownice. Powracalem do tej pracy przez pewien okres jak robilem cos innego, bo lubie przeskakiwac miedzy modelami. -korekcja kolorow i ziarna w poscie. I wsio.
peter_f Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 Kurcze piękna praca!!! naprawdę warta fronta!!! Niesamowita skóra! Kurde ja tez chcę znać ZiBa!!! 5****** P.S. O tym co na stronce to już nie ma co pisać! Mistrz!
Pierzak Napisano 16 Lipiec 2009 Napisano 16 Lipiec 2009 Faktycznie piernik do najmlodszych nie nalezy. Bardzo ladnie.
Kr3tz Napisano 18 Lipiec 2009 Napisano 18 Lipiec 2009 Wujcio Stalin wrócił z Czikago! Ale wujcio się zmieenił! Naprawdę super render.
mancubus Napisano 18 Lipiec 2009 Napisano 18 Lipiec 2009 Swietne ! Widzialem kilka dni temu na CGtalku i szczena mi opadla. Naprawde robi wrazenie, jedna z lepszych glowek jakie widzialem - ma charakter. Dzieki tez za dodatkowe informacje. *****
soshka.cg Napisano 19 Lipiec 2009 Napisano 19 Lipiec 2009 Gratki Piotr - górna półka pierwszej ligi :)
Rekomendowane odpowiedzi