Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pamietacie Arnolda? I bynajmniej nie mam tu na mysli gubernatora T-800 ;)

Tutaj znajduje sie male porownanie: Arnold kontra reszta swiata, wykonane przy uzyciu wersji dla Softimage'a.

Czyzby szykowala sie nam oficjalna, dostepna dla kazdego wersja tegoz legendarnego renderera?

Edytowane przez Adek

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 5,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com

 

Tak: http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/mov/pepeland-com_Marine.MOV

 

To chyba to.

 

Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs".

Napisano
  • Autor
  Adek napisał:
Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com

Byl, byl.

 

Uwaga! Time machine! ;)

http://www.3dluvr.com/marcosss/morearni/

http://www.3dluvr.com/marcosss/

 

Dodac jeszcze nalezy, ze w Arnoldzie wyrenderowana zostala animacja "Fifty Percent Grey" Ruairi Robinsona nominowana w 2002 roku do Oscara.

 

  Cytat
Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs".

I Monster House.

 

Ogolnie ciekawa sprawa z tym Arnoldem, bo czesc tegoz renderera, z tego co kojarze znajduje sie w messiah:studio.

Napisano

O widzisz, animacje znalazłem, ale linków do 3dluvru już nie. Dzięki.

No fajnie powspominać musze przyznać. Pisanie newsów o tych animacjach to początki stronki...

 

Jakiś czas temu pisałem newsy o projektach Daniela dla Blendera, wtedy tez mi sie przypomnialy jego stare rzeczy.

 

A ciekawe ile osób pamięta to:

http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg

 

Ile osób i skąd zna tego screena?

 

No i sorry za odbieganie od tematu...

Napisano

hehe stare dzieje :), do tej pory ma zarchiwizowane te animacje na płytce CD :) Miło powspominać tamte czasu :)

Napisano

Na taki ciekawy news dziś w RSS"ach trafiłem. Przypomniały się stare czasy :)

A screen, to avatar na forum z czasów, gdy było chyba z 300 user'ów ;)

Napisano
  peteRlo napisał:
'I'll by back' - zdaje się, że często tak gaworzył Arnold.

 

Filmik też leciwy i z Arnoldem w roli głównej.

http://gl.ict.usc.edu/Films/Parthenon/film.php

 

nieee, on mówił "I'll BE back" ;) teraz pewnie mówi "Ou! my back"

 

 

Arnold nasuwa wspomnienie "jak to zostało wyrenderowane??"

Napisano

hehe fajnie że się znowu pojawił, w produkcji jest przetestowany, w końcu w nim POCOYO renderowali:D

Napisano

Kawal dobrego renderera, moze niezle namieszac, ale wersja, ktora robili Monster House i tym podobne raczej nie ujrzy swiatla dziennego. Ciekawe ile z dzisiejszego Arnolda jest kodu z jego legendarnej historii ;)

 

skk.

 

PS Porownanie z mentalem jest nie fair. Wolalbym zobaczyc porownanie z VRayem czy Brazilem.

Napisano

Czy możesz rozwinąć myśl "Porownanie z mentalem jest nie fair." ?

Napisano

Leru: 'nieee, on mówił "I'll BE back" ;) teraz pewnie mówi "Ou! my back"

 

Hehe, 2 x zgadza się.

Napisano

taaa, obrazeczki super cacy,czasy powalaja... i tak kto sie ma slinic to sie bedzie slinil. Ja wole poczekac na jakas bete i samemu sie przekonac czy to prawda czy "reklamowa" fikcja.

 

Napisano
  arev napisał:
Czy możesz rozwinąć myśl "Porownanie z mentalem jest nie fair." ?

 

Bo mental nie jest super-tunningowanym enginem GI, tak jak VRay, w ktorym wszystko kreci sie wkolo tego.

Napisano

Nie jestem ani mentalowcem ani vrayowcem, tylko używam tych rendererów zamiennie zależnie od potrzeb, zwykle łącząc obraz w całość dopiero w postprodukcji, jak George Lucas przykazał. Dlatego dla mnie żaden nie jest super wypaśny, co najwyżej jeden lub drugi ma mniej lub bardziej wypaśne poszczególne opcje. Nie znam Arnolda i chętnie się dowiem co nim można a czego nie. Ten przykład z trawką na kulce skłania mnie ku Mentalowi, bo efekt, jaki dał Arnold przypomina mi to, co wypuściłby z siebie Vray z vray furem.

Napisano

O nie, nie, nie... bezsensowne to jest dopiero porównywanie arnolda z 3delightem z raytraced ao

Napisano
  • Autor
  Adek napisał:
A ciekawe ile osób pamięta to:

http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg

 

Ile osób i skąd zna tego screena?

Screena kojarze, ale dokladnie nie pamietam ;)

Ale to bedzie bodajze cos zwiazanego z promocja i demonstracja mozliwosci 3ds maxa 4? Albo jakis udostepniony przez Daniela Martineza Lara'e setup tego jego plastusia dla 3ds maxa 4?

Napisano

Eh za młody jestem by pamiętać xD i w 3D to ja wciąż pieluchy nosze, ale muszę przyznać że ten Daniel Martinez Lara to nie tylko niezły animator, ale i niezły koder, napisał zacny renderer i skrypty Anisculpt wyklepał dla Blendka i Majki. Szacun.

Napisano

no oni chyba ze sobą współpracują pyro było pierwsze potem powstał Ilion ale az tak dokładnie to nie wiem:)

Napisano

No nareszcie wizualizacyjny Schwarzenegger powinien przerosnąć wszystkie oczekiwania userów. Mam nadzieję że wszysce będą mieli okazję popróbować tego engina na swoim sprzęcie :)

Napisano

screeny sa wziete z xsi mailinglist.

zreszta jest tam wiecej stuffu o arnoldzie.

 

pod softimage'a.

Napisano
  • Autor

I kolejny rendering (z komentarzem)

 

  Cytat
Arnold again:

http://ericknelson.com/wurp/arnold_tree_landscape_translucent.jpg

 

each tree has about a million polys and there are about 50k of them in

this test, could without a doubt go way higher, I already tried

rendering 250k tanks and that was easy as, each leaf is transparency

mapped with a translucent shader to get the backscattering effect (11

mins to render).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności