Napisano 21 Lipiec 200915 l Pamietacie Arnolda? I bynajmniej nie mam tu na mysli gubernatora T-800 ;) Tutaj znajduje sie male porownanie: Arnold kontra reszta swiata, wykonane przy uzyciu wersji dla Softimage'a. Czyzby szykowala sie nam oficjalna, dostepna dla kazdego wersja tegoz legendarnego renderera? Edytowane 21 Lipiec 200915 l przez Adek
Napisano 21 Lipiec 200915 l Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com Tak: http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/mov/pepeland-com_Marine.MOV To chyba to. Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs".
Napisano 21 Lipiec 200915 l Autor Adek napisał: Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com Byl, byl. Uwaga! Time machine! ;) http://www.3dluvr.com/marcosss/morearni/ http://www.3dluvr.com/marcosss/ Dodac jeszcze nalezy, ze w Arnoldzie wyrenderowana zostala animacja "Fifty Percent Grey" Ruairi Robinsona nominowana w 2002 roku do Oscara. Cytat Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs". I Monster House. Ogolnie ciekawa sprawa z tym Arnoldem, bo czesc tegoz renderera, z tego co kojarze znajduje sie w messiah:studio.
Napisano 21 Lipiec 200915 l O widzisz, animacje znalazłem, ale linków do 3dluvru już nie. Dzięki. No fajnie powspominać musze przyznać. Pisanie newsów o tych animacjach to początki stronki... Jakiś czas temu pisałem newsy o projektach Daniela dla Blendera, wtedy tez mi sie przypomnialy jego stare rzeczy. A ciekawe ile osób pamięta to: http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg Ile osób i skąd zna tego screena? No i sorry za odbieganie od tematu...
Napisano 21 Lipiec 200915 l 'I'll by back' - zdaje się, że często tak gaworzył Arnold. Filmik też leciwy i z Arnoldem w roli głównej. http://gl.ict.usc.edu/Films/Parthenon/film.php
Napisano 22 Lipiec 200915 l hehe stare dzieje :), do tej pory ma zarchiwizowane te animacje na płytce CD :) Miło powspominać tamte czasu :)
Napisano 22 Lipiec 200915 l Na taki ciekawy news dziś w RSS"ach trafiłem. Przypomniały się stare czasy :) A screen, to avatar na forum z czasów, gdy było chyba z 300 user'ów ;)
Napisano 22 Lipiec 200915 l peteRlo napisał: 'I'll by back' - zdaje się, że często tak gaworzył Arnold. Filmik też leciwy i z Arnoldem w roli głównej. http://gl.ict.usc.edu/Films/Parthenon/film.php nieee, on mówił "I'll BE back" ;) teraz pewnie mówi "Ou! my back" Arnold nasuwa wspomnienie "jak to zostało wyrenderowane??"
Napisano 22 Lipiec 200915 l hehe fajnie że się znowu pojawił, w produkcji jest przetestowany, w końcu w nim POCOYO renderowali:D
Napisano 22 Lipiec 200915 l Kawal dobrego renderera, moze niezle namieszac, ale wersja, ktora robili Monster House i tym podobne raczej nie ujrzy swiatla dziennego. Ciekawe ile z dzisiejszego Arnolda jest kodu z jego legendarnej historii ;) skk. PS Porownanie z mentalem jest nie fair. Wolalbym zobaczyc porownanie z VRayem czy Brazilem.
Napisano 22 Lipiec 200915 l Leru: 'nieee, on mówił "I'll BE back" ;) teraz pewnie mówi "Ou! my back" Hehe, 2 x zgadza się.
Napisano 22 Lipiec 200915 l taaa, obrazeczki super cacy,czasy powalaja... i tak kto sie ma slinic to sie bedzie slinil. Ja wole poczekac na jakas bete i samemu sie przekonac czy to prawda czy "reklamowa" fikcja.
Napisano 22 Lipiec 200915 l arev napisał: Czy możesz rozwinąć myśl "Porownanie z mentalem jest nie fair." ? Bo mental nie jest super-tunningowanym enginem GI, tak jak VRay, w ktorym wszystko kreci sie wkolo tego.
Napisano 22 Lipiec 200915 l Nie jestem ani mentalowcem ani vrayowcem, tylko używam tych rendererów zamiennie zależnie od potrzeb, zwykle łącząc obraz w całość dopiero w postprodukcji, jak George Lucas przykazał. Dlatego dla mnie żaden nie jest super wypaśny, co najwyżej jeden lub drugi ma mniej lub bardziej wypaśne poszczególne opcje. Nie znam Arnolda i chętnie się dowiem co nim można a czego nie. Ten przykład z trawką na kulce skłania mnie ku Mentalowi, bo efekt, jaki dał Arnold przypomina mi to, co wypuściłby z siebie Vray z vray furem.
Napisano 22 Lipiec 200915 l O nie, nie, nie... bezsensowne to jest dopiero porównywanie arnolda z 3delightem z raytraced ao
Napisano 22 Lipiec 200915 l Mam ogromną ochotę na zabawę z arnoldem :P ... Daje radę ;) : http://www.youtube.com/watch?v=YqsANwvBYpA
Napisano 22 Lipiec 200915 l MF napisał: Mam ogromną ochotę na zabawę z arnoldem :P ... Daje radę ;) : http://www.youtube.com/watch?v=YqsANwvBYpA tez na to czekam :) wyglada rewelacjyjnie, jak sie nie myle film byl tworzony w maxie :)
Napisano 22 Lipiec 200915 l Autor Adek napisał: A ciekawe ile osób pamięta to: http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg Ile osób i skąd zna tego screena? Screena kojarze, ale dokladnie nie pamietam ;) Ale to bedzie bodajze cos zwiazanego z promocja i demonstracja mozliwosci 3ds maxa 4? Albo jakis udostepniony przez Daniela Martineza Lara'e setup tego jego plastusia dla 3ds maxa 4?
Napisano 22 Lipiec 200915 l Eh za młody jestem by pamiętać xD i w 3D to ja wciąż pieluchy nosze, ale muszę przyznać że ten Daniel Martinez Lara to nie tylko niezły animator, ale i niezły koder, napisał zacny renderer i skrypty Anisculpt wyklepał dla Blendka i Majki. Szacun.
Napisano 22 Lipiec 200915 l KLICEK napisał: jak sie nie myle film byl tworzony w maxie :) nie mylisz sie są na to dowody:)
Napisano 22 Lipiec 200915 l no czyli jednak da sie w maxie ;) czy to nie jest przypadkiem stare pyro studios ?
Napisano 22 Lipiec 200915 l no oni chyba ze sobą współpracują pyro było pierwsze potem powstał Ilion ale az tak dokładnie to nie wiem:)
Napisano 23 Lipiec 200915 l VGT: No witaj! Miło Cię widzieć! Faktycznie, chodziło mi raczej o to, że to była "ikona" (w sensie reklama tego programu) Maxa zdaje się "4" tak jak napisał G.P.
Napisano 23 Lipiec 200915 l No nareszcie wizualizacyjny Schwarzenegger powinien przerosnąć wszystkie oczekiwania userów. Mam nadzieję że wszysce będą mieli okazję popróbować tego engina na swoim sprzęcie :)
Napisano 23 Lipiec 200915 l screeny sa wziete z xsi mailinglist. zreszta jest tam wiecej stuffu o arnoldzie. pod softimage'a.
Napisano 24 Lipiec 200915 l Autor I kolejny rendering (z komentarzem) Cytat Arnold again: http://ericknelson.com/wurp/arnold_tree_landscape_translucent.jpg each tree has about a million polys and there are about 50k of them in this test, could without a doubt go way higher, I already tried rendering 250k tanks and that was easy as, each leaf is transparency mapped with a translucent shader to get the backscattering effect (11 mins to render).
Napisano 9 Sierpień 200915 l Tu można rzuciś okiem na testy szybkości w XSI. Polecam http://ericknelson.com/wurp/arnold_interactive_demo.mp4
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto