Skocz do zawartości

Arnold Renderer powraca!


G.P

Rekomendowane odpowiedzi

Pamietacie Arnolda? I bynajmniej nie mam tu na mysli gubernatora T-800 ;)

Tutaj znajduje sie male porownanie: Arnold kontra reszta swiata, wykonane przy uzyciu wersji dla Softimage'a.

Czyzby szykowala sie nam oficjalna, dostepna dla kazdego wersja tegoz legendarnego renderera?

Edytowane przez Adek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com

 

Tak: http://www.daniel3d.com/pepeland/animata/mov/pepeland-com_Marine.MOV

 

To chyba to.

 

Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj... back to 2000? była taka seria fajnych filmików, ciekawe czy jeszcze sa na sieci, nie wiem czy to nei był przypadkiem Daniel Martinez Lara z pepeland.com

Byl, byl.

 

Uwaga! Time machine! ;)

http://www.3dluvr.com/marcosss/morearni/

http://www.3dluvr.com/marcosss/

 

Dodac jeszcze nalezy, ze w Arnoldzie wyrenderowana zostala animacja "Fifty Percent Grey" Ruairi Robinsona nominowana w 2002 roku do Oscara.

 

Ciekawostka. Renderer został wykupiony i rozwijany później w zaciszu Sony Pictures Imageworks, która użyła go później w swoich filmach włączając w to np. "Cloudy With A Chance Of Meatballs".

I Monster House.

 

Ogolnie ciekawa sprawa z tym Arnoldem, bo czesc tegoz renderera, z tego co kojarze znajduje sie w messiah:studio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz, animacje znalazłem, ale linków do 3dluvru już nie. Dzięki.

No fajnie powspominać musze przyznać. Pisanie newsów o tych animacjach to początki stronki...

 

Jakiś czas temu pisałem newsy o projektach Daniela dla Blendera, wtedy tez mi sie przypomnialy jego stare rzeczy.

 

A ciekawe ile osób pamięta to:

http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg

 

Ile osób i skąd zna tego screena?

 

No i sorry za odbieganie od tematu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawal dobrego renderera, moze niezle namieszac, ale wersja, ktora robili Monster House i tym podobne raczej nie ujrzy swiatla dziennego. Ciekawe ile z dzisiejszego Arnolda jest kodu z jego legendarnej historii ;)

 

skk.

 

PS Porownanie z mentalem jest nie fair. Wolalbym zobaczyc porownanie z VRayem czy Brazilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem ani mentalowcem ani vrayowcem, tylko używam tych rendererów zamiennie zależnie od potrzeb, zwykle łącząc obraz w całość dopiero w postprodukcji, jak George Lucas przykazał. Dlatego dla mnie żaden nie jest super wypaśny, co najwyżej jeden lub drugi ma mniej lub bardziej wypaśne poszczególne opcje. Nie znam Arnolda i chętnie się dowiem co nim można a czego nie. Ten przykład z trawką na kulce skłania mnie ku Mentalowi, bo efekt, jaki dał Arnold przypomina mi to, co wypuściłby z siebie Vray z vray furem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ciekawe ile osób pamięta to:

http://www.daniel3d.com/pepeland/gallery/imas/pepeland-com_Anibal.jpg

 

Ile osób i skąd zna tego screena?

Screena kojarze, ale dokladnie nie pamietam ;)

Ale to bedzie bodajze cos zwiazanego z promocja i demonstracja mozliwosci 3ds maxa 4? Albo jakis udostepniony przez Daniela Martineza Lara'e setup tego jego plastusia dla 3ds maxa 4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh za młody jestem by pamiętać xD i w 3D to ja wciąż pieluchy nosze, ale muszę przyznać że ten Daniel Martinez Lara to nie tylko niezły animator, ale i niezły koder, napisał zacny renderer i skrypty Anisculpt wyklepał dla Blendka i Majki. Szacun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejny rendering (z komentarzem)

 

Arnold again:

http://ericknelson.com/wurp/arnold_tree_landscape_translucent.jpg

 

each tree has about a million polys and there are about 50k of them in

this test, could without a doubt go way higher, I already tried

rendering 250k tanks and that was easy as, each leaf is transparency

mapped with a translucent shader to get the backscattering effect (11

mins to render).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności