Noe Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Hejo, Popelnilem taka wizke, albo raczej "wizke". jest ona wlasnie taka jakie lubie a ktore nie mieszcza sie w kanonie wizek czystych wyrazistych i jeszcze nie wiem jak je nazwac:) Inna rzecz ze nie potrafie robic takich wizek:) Wyrenderowane w maxwell 1.7. Musialem uzyc pluginu do ps do usowania szumu lecz i tak duzo zostalo, mysle ze na plus przynajmniej dla mnie. Modele - tak wiec modele sa nie moje oprocz scian wazy i misy. Ale zastrzegam ze tylko siatki bo materialy sa moje. Osobiscie mi sie podoba ale nie wiem czy jeszcze komus sie spodoba:) Pozdro! 1
Raju Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 IMO: Zły kadr - uciete krzeslo nie wyglada za dobrze ;) Brzydkie kolory - takie zielenie i brązy mi sie nie podobaja, szczegolnie przesadzone. Za mocne swiatlo - chyba nie musze wyjasniac? :p Jakosc - szumy i blur. Jakbys poprawil ww. rzeczy, to byloby IMO OK, chociaz nie wiem czy nie wylazlyby bledy materialow. Ale to tez mozna poprawic i pracka wyszlaby ladna :)
shi Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 scena ok ale render masakrycznie przepalony. Pokaż proszę render bez postprodukcji.
plasti Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 sampling drewna chyba ci sie machnal, bo w porownaniu do krzesla to wyglada jakby krzeslo bylo dla karła albo podloga z mega gigantycznego drzewa z nienaszego swiata z taaaaaaaaakimi słojami.... postpro tez lezy....
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 IMO: Zły kadr - uciete krzeslo nie wyglada za dobrze ;) Brzydkie kolory - takie zielenie i brązy mi sie nie podobaja, szczegolnie przesadzone. Za mocne swiatlo - chyba nie musze wyjasniac? :p Jakosc - szumy i blur. Jakbys poprawil ww. rzeczy, to byloby IMO OK, chociaz nie wiem czy nie wylazlyby bledy materialow. Ale to tez mozna poprawic i pracka wyszlaby ladna :) Ten blur by chyba nawet mógł zostać, tylko bez tego przepalenia i szumu. Mogłoby wyglądać ciekawie
tweety Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Dużo do dopracowania, tak dużo, że aż przeniosłem pracę do wip'a. Do GFW definitywnie za wcześnie. Jednocześnie chcielibyśmy coś ogłosić: Przypominamy, że dyskusja ma dotyczyć tylko i wyłącznie prezentowanej pracy. Wszelkie próby osobistych wycieczek, posty nie zawierające konstruktywnej krytyki i spam będą usuwane a ich autorzy upominani. Nie chcemy wprowadzać cenzury, prosimy tylko o kulturalną wymianę uwag, bez złośliwości czy pisania nie na temat pracy. Pozdrawiam
Raju Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Ten blur by chyba nawet mógł zostać, tylko bez tego przepalenia i szumu. Mogłoby wyglądać ciekawie Jak dla mnie jednak mocno przesadzony - np. na nozce krzeselka po prawej. Jeszcze jedna uwaga - skoro juz wymodelowales zyrandol i np. drzwi, to pokaz je na pracy ;) I wrzuc suchy render, bez postprodukcji (tzn. dolaczam sie do prozby shi).
Orangegraphics Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Normalnie nie wypowiadam się w twoich wątkach. zrobię wyjątek i postaram sięzrobić to maxymalnie profesjonalnie. -kadr do poprawy, masz coś takiego w 3ds maxie jak safe frame jak klikniesz prawym na nazwe viewportu, pokażę ci wtedy rzeczywisty obszar renderu. -skoro modele nie są twoje to będę pisał na temat renderu i post-pro - detal sceny stracił się w konfrontacji z sposobem oświetlenia. -bardzo dziwna kolorystyka w połączeniu z kontrastem i szumem zabiła materiały. -przed kominkeim powinno coś być, w sensie że wygląda to tak jakby podłoga "wchodziła" w kominek" . Popiół i drewno wypadało by na podłogę. -strasznie duży bump na podłodze i za duże mapowanie. -generalnie wydaje mi się że twoja praca traci na post pro bardzo. proszę cię o umieszczenie czystego renderu, bez post produkcji
Kubajaniak Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Zazwyczaj nie udzielam się na forum, tylko sobie oglądam prace, ale mój tata robi kominki, więc mam małą podpowiedź. Przed kominkiem powinny być wyłożone jakieś kafelki, albo coś. Drewniana podłoga może się zapalić :)
pionix Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 A ja zaskoczę pewnie parę osób moją opinią. Nie traktuję tego jako wizki bo zgadzam się ze wszystkimi powyższymi uwagami. Coś w tej psychodelii jest co powoduje, że trudno mi od tego oderwać oczy. Zaryzykuję nawet nieśmiało stwierdzenie, że samo w sobie mnie interesująco intryguje. Pozdrawiam
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 LoL teraz się dopiero skapnąłem, że to kominek ;) Wszystko przez tą postprodukcję. @Raju - w sumie racja, że przesadzony. Lepsze by było może coś na kształt antialiasingu Blend w opcjach v-raya: wychodzi wtedy coś na kształt krajobrazów w Wiedźminie np.
Aspirin Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 przerzuć się na Fryrendera, jest kilka razy szybszy, ale nie wiem czy lepszy... to pewnie zależy od wykonawcy :-) ps. zdjąłbym troche zielonego...
Double_G Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 W sumie to nawet fajnie, że nie zrobiłeś kolejnej idealnej, sterylnej wizki no ale jednak przegiąłeś w drugą stronę. Zrobiłeś z wizkę widzianą oczami narkomana. Stonuj to trochę, popraw kadr, dodaj kafelki pod kominkiem, nie baw się tyle w post pro i powinno być fajnie. No i plus za to, że nie zrobiłeś kolejnej głowy :P
Morphe Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 zgadzam sie z pionixem, cos w tym jest, tylko ze nikt nie wie do konca co, mozemy mniemac, choc krytyiem sztuki nie jestem wiec sie nie podejme - fajnie by bylo jakby autor dorobil do tego jakas filozofie, albo na opak :)
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 ^No właśnie w tym coś jest, dlatego chciałbym zobaczyć to z blurem, tylko mniejszym, i bez tych szumów :)
NV Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 I tu właśnie zaczyna rozdzielenie oceniania strony technicznej od artystycznej... Dlatego ktoś może powiedzieć, że co to za sztuka wstawić 3 obiekty, oświetlić byle jak, zepsuć w shopie i wstawić na forum, ale jednak kilka kółek i kwadratów na białym tle też może być sztuką więc... kto wie. Z drugiej strony ktoś, może mieć właśnie takie odczucia jak pionix,morphe. Gdy dodamy do tego kontrowersyjność użytkownika jakim jest noe(keraj) to robi się niezła mieszanka wybuchowa :) Nie pamiętam kto dawał posta o tym, że to sztuka, której my teraz nie rozumiemy a docenimy kiedyś ;), ale to jest coś w tym stylu,może powinniśmy na to inaczej spojrzeć i krytykować od innej strony... nie wiem. Jednak ja mimo wszystko sztuką tego nie nazwę. Ma to jakiś klimat, nawet coś interesującego w tym jest, jednak strona techniczna mnie ogromnie odrzuca i gdy spojrzę w tył na resztę prac, to mam wrażenie, że keraj nie dąży do uzyskania jakiejś konkretnej formy artystycznej tylko wszystkie prace przerabia tak samo, bezmyślnie rzekłbym, że tylko tak potrafi i myśli, że są oryginalne i dobre... heh trudno go rozgryźć.
trosiek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 wybaczcie chłopaki, ale ja tu żadnej sztuki nie widzę :/ nie ważne czy to keraj vel. noe czy ktokolwiek inny - dla mnie to poprostu denny render z postprodukcja w sumie to nie wiem czego. Może jestem za młody, zeby zobaczyć w tym sztukę którą widzą tu pionix i morphe. Pewnie i chciałbym jakoś pomóc, ale szczerze mówiąc to nie wiem od czego tu zacząć wymieniać co tu jest źle itp. Wg. mnie taki temat poprostu nie zasługuje na takie zainteresowanie. Nie wiem dlaczego nikt np. nie chce komentować osób którym niewiele brakuje, żeby stać się jednymi z tych lepszych. Przychodzi mi tu ma myśl np. model s klassy Marcusa - chłopak włożył masę pracy w wymodelowanie go (mimo paru błędów jest bardzo dobrze!), a gada w wątku sam ze sobą:/ a osoba która postawi 2 krzesła kominek, zwali to wszystko okropnym renderem ma już drugą stronę komentów mniej lub bardziej pomocnych. Ludzie opanujcie się i komentujcie to co naprawdę może przynieść jakiś owoc. Nie chodzi w tym poście o żadne wycieczki osobiste, ale o sens tego waszego całego pisania, które mimo pewnie waszych szczerych chęci nic nie zmieni. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem pisząc takie słowa. Motywujcie do pracy osoby, które na prawdę chcą coś osiągnąć. Nie wiem czy ktokolwiek się ze mną zgodzi, ale takie jest moje osobiste zdanie. 1
Gość Grievous Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Hmm... jak dla mnie na pierwszy rzut oka wygląda to jak zdjęcie takiej makietki małej pokoiku... małe krzesełka wystrugane z zapałek i pomalowane:P nie wiem czemu... moze przez te wielkie sloje itd. jakos tak to wyszlo miniaturowo:) chyba ze taki byl zamiar
Morphe Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) postawie na przeciwko siebie - artyste plastyka np impresjoniste, albo kubiste? tak to sie mowi:D i inzyniera.... ciekawy ktory szybciej padnie. dyskusja uzytkownikow mam coraz bardzije dobitniejse wrazenie balansuje gdzies pomiedzy tym... pamietajcie, ze artysta tworzac swoje dzielo ma jaks zamysl srodki art. do tego uzyte czemus sluza, maja cel - miejsca czarne niedopracowane, szum blur, to nei zakrywanie ulomnosci - ale celowe zaniedbanie, z tego wzgledu ze to nia sa rzeczy istotne w tym dajmy na to dziele i tak dalej i tym podobne. niestety na samej histori sztuki nie znam sie zadobrze, jak i na biografi artystow. mowie to w tym kotnekscie zebyz apytac czy byl ktorys slawny ktory malowal, alenie dokonca byl swiadomy co tworzy. moze z kerayem jest tak samo, za pare lat dowie sie jaki cel mialy jego prace ;) dlatego nie umie sie bronic hehe. moge sie tez mylic ;) moze byc to zwykla infantylna tworczosc. Co do troska - widzisz, tworzenie auta, od strony modelarskiej, czy odpicowanie wizki w detal, czy cokolwiek co wymaga porpostu trudu i 3d skilla, sa umiejetnosciami typowo inzynieryjskimi hehe, sztuka zaczyna sie tam, czy tworczosc artystyczna, gdzie te elementy zaczynaja nabierac jakiegos specyficznego srodka wyrazu. Raz ze kontorowersja przyciaga, tak i cos nowego przeciaga. ci ktorzy uwazaja ze to technicznie jest slabe, niech ida komentowac innego typu prace:) tak mnie sie przynajmniej wydaje. Sytuacja analogiczna - obraz z kropka w srodku, kilka kapiow sie zachywca nad glebia przekazu, zas przechodzi grono osob i mysli "co za imbecyle" ;) Pytanie - kto ma racje. Spor byl jest i bedzie, i to nie tlyko na tym forum ale we wszsytkich nurtach artystycznych naukowych , jedni z drugimi sie przekomarzaja kto ma racje a kto ejst do baniz e swoimi pomyslami. Mysle ze obserwujemy tutaj Bardzo klasyczny przypadek, choc tka naprawde w duzo mniejszej skali. ps - o tym odrzuconym artysie mowil kliment. ps.2 ale sie rozpisalem.... i pewnie bykow ort nasadzilem co nie miara ;) Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez Morphe
trosiek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Co do troska - widzisz, tworzenie auta, od strony modelarskiej, czy odpicowanie wizki w detal, czy cokolwiek co wymaga porpostu trudu i 3d skilla, sa umiejetnosciami typowo inzynieryjskimi hehe, sztuka zaczyna sie tam, czy tworczosc artystyczna, gdzie te elementy zaczynaja nabierac jakiegos specyficznego srodka wyrazu. Raz ze kontorowersja przyciaga, tak i cos nowego przeciaga. ci ktorzy uwazaja ze to technicznie jest slabe, niech ida komentowac innego typu prace:) tak mnie sie przynajmniej wydaje. Sytuacja analogiczna - obraz z kropka w srodku, kilka kapiow sie zachywca nad glebia przekazu, zas przechodzi grono osob i mysli "co za imbecyle" ;) Pytanie - kto ma racje. Spor byl jest i bedzie, i to nie tlyko na tym forum ale we wszsytkich nurtach artystycznych naukowych , jedni z drugimi sie przekomarzaja kto ma racje a kto ejst do baniz e swoimi pomyslami. Mysle ze obserwujemy tutaj Bardzo klasyczny przypadek, choc tka naprawde w duzo mniejszej skali. widocznie jestem tym imbecylem, który za grosz nie rozumie sztuki:) ale np. posty typu "o keraj, to mu dowalę" mogłby by być spożytkowane na coś innego, pożyteczniejszego. Nie mam nic do ludzi którzy uważają jego prace za pewien rodzaj sztuki. Gusta są różne i poprostu się o nich nie dyskutuje. Nikt przecież nie mówi, że nie można się tym zachwycić. Ja podchodzę do tego od strony technicznej i nie doszukuję się w takich pracach głebii.
Vorek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Noe, zamykasz się ciągle w jednej stylistyce jeśli chodzi o plastykę obrazu. Wysokie kontrasty, głębokie czernie, wyjarane światła, intensywne glowy i mocno nasycone kolory. Spróbuj dla odmiany zrobić coś zupełnie innego, obróć swój sposób myślenia o grafice o 180 st. ;) Zapomnij absolutnie o tym co robiłeś do tej pory i zrób coś "od zera". Na tzw. "konsekwencję" mogą sobie pozwolić wielcy artyści, którym już się nie chce wnosić innowacyjności do swoich prac ;) Eksperymentuj z róznymi stylami, nie siedź cały czas w jednym pudle. No i poświęcaj więcej czasu na wykańczanie prac. Ale generalnie "enironmenty" idą Ci lepiej niż postacie. Pozdrawiam
NV Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) Jest to chyba jedna z niewielu dyskusji na poziomie w wątkach noe :) I jak dla mnie póki ludzie piszą tu coś sensownego to nie widzę powodu dla którego nie mieliby się wypowiadać . Wszystko odnośnie jego osoby jak i prac od strony technicznej chyba zostało powiedziane. Imo możemy tu właśnie mówić tylko o sztuce (ew. w jaką strone autor powinien zmierzać itp. )chyba, że keraj zrobi nagle pracę godną uwagi od tej drugiej strony (w co póki co osobiście wątpie) . Jeśli nikt nie będzie powielał tego samego co mówił w 10 poprzednich wątkach to siłą naturalną te tematy spadną na dół i zrobią miejsce tym, które mają największy byt na tego rodzaju forum. Morphe właściwie potwierdził moje słowa tak samo jak trosiek, tylko obaj dwie różne części wypowiedzi co właśnie świadczy o tej wybuchowej mieszance, dlatego za każdym razem dobrze bym się zastanowił po pierwsze czy jest sens wypowiadania się i jeśli tak to co napisać, bo w przeciwnym wypadku będzie to spam z poprzednich topicow. W tym momencie właśnie kończy się sens rozwijania mojej myśli i i już więcej tu słów nie na temat pracy nie umieszczam :) Pozdrawiam. Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez NV
ttaaddeekk Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 wg mnie każda interpretacja rzeczywistości jest sztuka. I tutaj na pewno mamy z nią doczynienia podpisuje się całym sercem pod postem Vorka :)
Gość ant-3d Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Czytam te Wasze komentarze i sam nie wierze w to ze takie rzeczy piszecie. Jesli ten render ma byc sztuka to chyba sztuka juz umarla. Kolega Morphe wyciaga tu takie kierunki jak impresjoniz czy kubizm. Przepraszam ale z dzielami Pana Calude Monet'a czy Jean Metzinger'a czy Pabla Picasso'a to ma tyle wspolnego co wielblad z akwarium. Noe z calym szacunkiem dla Ciebie, bo obrazanie Ciebie nie jest moim zamyslem. Co ja widze na tym renderze? Okrutne przepalenia, kolory kontrowersyjne ktore pewnie nawet sprawdzilyby sie gdyby byly uzyte z nalezytym zamyslem. Morderczy szum ktory powstal albo z braku umiejetnosci nastawienia rendera albo z braku mocy obliczeniowej. Nastepnie zostal zredukowany a to co zostalo to dostalo etykietke "artyzm". To samo z blurami ktore nie wiem czemu sluza ale nie artyzmowi. Patrzac w przeszlosc na prace autora odnosze wrazenie ze jak to juz ktos powiedzal, kolega dazy do konkretnej formy. Problem tylko w tym ze albo mamy tu doczynienia z brakie umiejetnosci dazenia do tej formy albo z obraniem na cel formy ktora nie jest zadna forma. Mialem nic nie pisac juz w tych watkach ale trudno jest wytrzymac. Praca wyladowala w koncu w dziale WIP. Pytanie do autora. Powiedz nam, czy to tak na serio czy poprostu bawisz sie tutaj nami? Chodzi mi o to czy to prowokacja czy naprawde chcesz cos stworzyc? Duzo osob tu pisze patrzac przez pryzmat twoich wczesniejszych klamstw i sciem. Nie wiem po co ciagle wystawiasz prace na forum skoro masz glebo gdzies rady ktore ludzie Ci tu daja. Wiesz to tez jest troche nie fair z twojej strony dla nas tu wszystkich. Ktos cos pisze, chce dobrze ale okazuje sie to daremne. O tym tez mniej wiecej pisal kolega KLICEK. Sam nie wiem po co to pisze skoro na innych forach zagranicznych pchasz ten sam bullshit. Po co te sciemy? To by znaczylo ze wszystko co Cie obchodzi to narobic szumu. Powiem Ci tak. Jak bedziesz tworzyl bardzo dobre dziela to szum w okol nich sam powstanie. Chcesz byc dobrym grafikiem to pracuj ciezko nad tym. Inaczej to nic z tego nie bedzie oprocz tandety ubranej w czyjes modele a przeciez nie o to Ci chodzi chyba. Moze to nie mile slowa ale przynajmniej szczere. Wiesz duzo osob jest skorych do pomocy w podniesienu skilla ale trzeba wspolpracowac. Jesli chesz sie czegos nauczyc to to najlepsze forum do tego celu. Jest tu wiele osob ktore moga cos podpowiedziec, cos pokazac. Wiec niewiem, moze czas zakopac topor wojenny jaki tu swiadomie/nie swiadomie wykopales i pokazac render bez postprodukcji. Pokaz nam jakies dziela ktore sa dla Ciebie inspiracja bysmy wiedzieli do czego dazysz.
Lucek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Wielu zjawisk uważanych za niedociągnięcia można użyć do wyrazu artystycznego. Polecam na przykład jak ktoś nie zna http://www.corinnemercadier.com/engl/start.html. Nikt jednak nie wmówi mi że podłoga z jakimś przypadkowym bumpem i mocne automatyczne przekształcenia w shopie to od razu taki duży artyzm. Noe ma tendncję do robienia na szybko słabych prac i potem zamalowywania błędów tanimi chwytami. Może pomysł dobry ale wykonanie jak zwykle.
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 (edytowane) Wielu zjawisk uważanych za niedociągnięcia można użyć do wyrazu artystycznego. Polecam na przykład jak ktoś nie zna http://www.corinnemercadier.com/engl/start.html. Hehe te sceny tak się mają do pracy Keraja jak pięść do nosa :) przykład: http://www.corinnemercadier.com/engl/gallery/glasstypes/pictures/g11.html - jako ciągle jeszcze amator widzę tu coś w rodzaju świadomego dążenia, by przedstawić zwykły przedmiot jako niematerialny, bądź poprzez odpowiednio nierealistyczne podświetlenie podnieść sferę profanum do sacrum ;) Ciężko mi pisać konkretniej o aspektach tych prac, bo nie jestem znawcą sztuki (chętnie przyjrzę się tym dziełom jak będę miał za sobą chociaż jeden semestr historii sztuki na studiach graficznych). W sumie te dzieła najbardziej przypominają mi filmik Samary z The Ring - maksymalnie nierealne i subiektywne przedstawienie prostych, przyziemnych przedmiotów. Podkreślam, że wszystko powyższe to moje własne, amatorskie odczucie i pewnie dużo w tym pomyłki :) U Keraja wyszło może "coś", a raczej zaczątek czegoś, ale sorry, jestem stuprocentowo pewny, że był to niezaplanowany efekt uboczny albo w najlepszym razie niezły fart. Edytowane 17 Wrzesień 2009 przez Đraven
Lucek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Draven: Myślę raczej o tych nowszych fotkach strzelanych z pomocą polaroida. Te częściowo zblurowane i niedoświetlone domki, rozmycia itd. Świadoma i ciekawa manipulacja obrazem. Wprowadzają nostalgię ulotność itd. Sądząc po designie Noe też chciał coś takiego osiągnąć, ale z braku wiedzy miota się w półśrodkach. Póki co nic ciekawego.
Đraven Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Ja myślę, że on przede wszystkim bierze się za to od złej strony. Pytanie do autora: doceniamy chyba wszyscy, że tym razem napisałeś wprost, że modele nie są twoje. Ale powiedz, czemu olewasz modeling i idziesz na łatwiznę? Żeby to super wyglądało? Wydaje mi się, że raczej nie o to w grafice chodzi; jeśli chcesz się tym kiedykolwiek zająć poważniej, to bez tworzenia własnych modeli nie dojdziesz nigdzie. To nie jest "jazda figurowa" po tobie, tylko rada: spróbuj samemu wymodelować te krzesła, ramkę, kominek itd. Oczywiście, że nie od razu to będzie super wyglądać, ale inaczej niczego się nie nauczysz - a raczej wszyscy zaczynają właśnie od modelingu, bo co z tego, że powiedzmy potrafią świetnie ustawić silnik renderu, jeśli nie stworzą obiektów, które mogą w ten sposób pokazać?
Orangegraphics Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 świetna rozmowa na poziomie. gratuluje sobie i całemu max3d.pl. naprawdę, bez cynizmu tutaj. wreszcie pokazujemy klase w wątku keraja. Keraj mam prośbę abyś odpisał na tego mojego posta, tzn mam pytanie, czy nie jesteś ciekaw wyniku spojrzenia na grafike z drugiej strony, jak to Vorek zaproponował?
Lucek Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 No z całą pewnością jest tutaj sporo osób z którymi można porozmawiać kulturalnie i o kulturze. Tyle że ci inni mają zawsze najwięcej do powiedzenia:) Zawstydźmy ich poziomem to się wyniosą:) PS. Nie ma ktoś jakiegoś darmowego modelu krzesła podobnego do tego na renderze? Jeżeli nie to może mi ktoś pokazać mniej więcej jak mapuje się podobne przedmioty, tak żeby seamlessoew texy dobrze wyglądały? Myślę o ornamentach itd.
Ex3 Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Wygląda trochę jak zdjęcie z pinhole`a. Jak dla mnie to Jako całość to lipna praca ale są tu pewne elementy które mi się podobają. Kolorystyka, połączenie zieleni i żółci do mnie przemawia, nie wiem na ile to było zamierzone ale mi to pasuje.
dac77 Napisano 17 Wrzesień 2009 Napisano 17 Wrzesień 2009 Jeśli to wizka to niedozaakceptowania, a jeśli grafika to dobra z wyjątkiem zbyt mocnego DOF jak na tą skalę, oświetlenie i statyczny obraz, przez zo podłoga wjeżdża w widza. Wizki to są grafiki schematyczne mające prezentować projekt a nie interpretować rzeczywistość. Nie prawda że źle że przepalone - twój wybór. Nie prawda że źle że kolory dzikie - twój wybór i bardziej ciekawie. Brak tematu - dodaj jakąś statuetkę albo ciekawy obiekt w pierwszym planie. Większość krytyki którą tu czytam jest na zasadzie "... a no bo źle, boooo przecież tak jest tylko dlatego że inaczej nie potrafił, a jakby potrafił to by było inaczej....".
tweety Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Posty trzech użytkowników (będą wiedzieli o kogo chodzi) poszły do kosza. Przypominam: komentujemy pracę nie autora i jego zachowania. Pozdrawiam
chudy Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Ja mam mieszane uczucia jak patrze na ten obrazek. Od razu mówie, że jakoś strasznie źle nie jest, ale od razu pare rzeczy mi się nasuwa: 1. krzesła są jakoś dziwnie przeskalowane, dobrze to widać na siatce. Mają strasznie krótkie nogi 2. przepalenia. Broń Boże nie mówie, że ma ich nie być, ale są zwyczajnie za mocne. Lewa strona to prawie biała plama, z prawej przez przepalenie na ścianie krzesło zlało się z nią. 3. podłoga. Posypała się chyba skala, bump zdecydowanie za mocny. 4. co do kolorystyki to standardowa jakoś może nie jest, ale się jednak w miare broni. 5. DOF. Tak patrze patrze na ten obrazek i za cholere nie mogę dojść na czym złapana jest ostrość :P
godzio Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 wizka to nie jest, klient raczej tego nie kupi, scena 3d już prędzej. zazdroszczę frekwencji, moje wnętrze nie miało takiej :)
Morphe Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 na "slawe" sie ciezko pracuje jak widac ;)
KLICEK Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 stalym bywalcom przypominam ze miarka sie przebiera, jak nie rozumiecie po dobroci to pomoge zrozumiec w inny sposob :)
plasti Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 no i po ptokach nawet nie zdazylem przeczytac odp. tera dopiero z roboty wrocilem :P:D
miriam Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 Witka Ogólnie rzecz ujmując , , chciałbym swój kamyczek dorzucić do Twojej pracy, jeśli chodzi o sam kadr jest dość niefortunnie dobrany, w sumie nie wiadomo co ma być głównym tematem czy kominek, czy też "fotel ala Ludwik" po prawej stronie, może gdybyś spróbował w innym ujęciu ciut od dołu nieco szerzej. pod lekkim kątem. Stwórz taki układ, żeby widz miał wrażenie że chce tam usiąść, czy zatrzymać się przy kominku. Druga sprawa, nie wiem czy to "render" czy też szopowy filtr ale te przepały dają mocno po oczach, takie efekty dobijają całość, wiem inna wizja. / moja interpretacja / //pozdr.
Đraven Napisano 18 Wrzesień 2009 Napisano 18 Wrzesień 2009 No no, widać jak ktoś jest dobry, to nawet z tak kiepskiej pracy jak ta może zrobić fajną rzecz :)
ptaszek Napisano 19 Wrzesień 2009 Napisano 19 Wrzesień 2009 a czemu Ci sie tak krzaczy? render taki slaby czy od saturacji Ci ziarno wylazi? a moze celowo? potestuj takie kolorowanie np poprzez vivid light na warstwie w ps. a jak ziarno to film grainem bo to nie wyglada najlepiej. za grube jest i chaotyczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się