Skocz do zawartości

Teczka 3D - Dabarti


MF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ten wątek powstał w 2009 roku jako forma "teczki 3D". Od tamtego czasu sporo się zmieniło. Obecnie otworzyłem własne studio - Dabarti, a ten wątek posłuży nam do prezentacji tego nad czym obecnie pracujemy.

 

Kilka ostatnich:

 

oil_car.jpg

 

coffee.jpg

 

raspberries.jpg

 

blueberriesWM.jpg

 

apples.jpg

 

lemon.jpg

 

Najbardziej aktualne są grafiki na ostatnich stronach, zapraszam:

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62732&page=1000

 

Wrzutka z 2009 roku:

 

viz:

http://wyszolmirski.home.pl/viz01.jpg

 

Testy liści na potrzeby nadchodzącego projektu:

 

http://wyszolmirski.home.pl/forums/leafs_test.jpg

 

http://wyszolmirski.home.pl/forums/leafs_test2.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 213
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak inspiracja mocna :D ... Klient chce coś jakości pana Alexa Romana, wiec testuje shadery, a za tydzień ruszam z projektem.

 

2jeczka to taki trochę spontan bez referencji i w sumie nie jestem do końca zadowolony z shaderu, post ratuje ten obrazek...

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam, wygląda super, a że po postprodukcji, i co z tego, w końcu po to jest postpro zeby je robić.

 

ta zieleń z onyxa czy ręcznie robiłeś (jeśli z onyxa to przy okazji 2 pytanie od razu, wymieniałeś jakoś geometrię liści ? bo wyglądają dużo lepiej niż standardowe onyxowe, nawet z podziałami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy test liści elegancki, troche mnie denerwuje jak gdzieś tam widziałem czyjąś prace i było napisane render w czymś tam a później photoshop brak. jakby to była jakaś skaza - po co tak pisać?. Mi się wydaje że właśnie bez photoshopa nie uzyskałbyś tej magii która jest zawarta w tym obrazku, bo naprawdę mi sie podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za komentarze, wiec po kolei:

 

Drzewa z Onyxa... Do tego Vray i AE... Od jakiegos czasu tylko jego uzywam do postpro... aby wiedziec ze dokladnie taki sam efekt moge osiagnac w animacji, a stille przestaly mnie krecic ;). Jezeli chodzi o DOF to uzywalem lenscare.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie jak poprzednio, widze ze podmieniasz geometrię liści drzewa, jak to robisz? mógł byś podzielić się metodą?

 

- edit -

 

a to mi się przywidziało, ale składam to na karb faktu że cholernie śpiący jestem, trzeba kawe wypić.

Edytowane przez Loki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na poświąteczne odkopanie starocia. Prace nad Noddym zakończyłem rok temu... Jednak dopiero teraz mogę coś pokazywać, więc czekając więcej materiałów z ciekawszymi lokacjami tutaj taki mały preview:

 

noddy.jpg

 

Jeżeli chodzi o projekt to w skrócie - 52 x 10min... mały team i wszystko renderowane w full-HD, co sprowadziło się do tego, że wszelkie fajerwerki typu GI, odbicia były zakazane :)... Mój wkład to modeling, shadery, oświetlenie... przygotowanie setów pod późniejszą animacje. Zaczęło się od małych rekwizytów a skończyło się na modelowaniu i składaniu do kupy praktycznie wszystkich lokacji i ustawianiu shaderów postaci. To by było na tyle :)

Edytowane przez MF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słodkie :) Widziałem coś podobnego kiedyś na Disney Channel. Dawało radę, głównie animacyjne bo oświetleniowo i shaderkowo to już nie było tak różowo.

Szkoda, tylko, że tutaj wszystko jest takie jednolite i płaskie. Takie jeden wielki arealight świeci. Ale zapewne taki był cel. Fajna robota no i dobrze zrobiona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam niezłą jazdę na punkcie toonków i jestem ciekaw, jak oświetliłeś te sceny? Widzę AO ... chyba... Czy mógłbyś to opisać?

 

^

 

Z góry dziękuję za udzielenie informacji = ]

Edytowane przez _Arti_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ho...

 

Z małym opóźnieniem kolejny random stuff - tymczasowy showereel :

 

 

_Arti_: Wybacz ze przeoczyłem pytanie... Ujęcia w noddym były oświetlane w dużej mierze przy użyciu AO, które w wiekszości przypadków zostało wypalone na teksturze. Poza tym trochę delikatnych świateł i tyle... Głównie była to zabawa z shaderami. Wszystko musiało być maksymalnie proste ze względu na ilość materiału do wyrenderowania...

Edytowane przez MF
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość fishinthewater

dobre demko;) jak to mawia pewna Pani u mnie w pracy.... 'miszcz'owska robota!

zamawiam sweterek z tego futerka....jak bedziesz ja golil daj znac ;) ...jeszcze raz 'miszcz' !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kakaku

WOW!!! Myślałem że ta owca to taki chwyt jak wcześniej ktoś zrobił z królikiem:D A tu proszę, piękna owca, zresztą takl jak i reel.

 

Eh... Kiedy jak tak bedę umiał:D

 

*****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reel wypasiony co tu dużo gadać:) choć jeśli mógłbym coś tam machnać jakimś słówkiem z mojego poziomu :), bo ostatnio nie modne jest wypowiadanie własnego zdania mając kiepski dorobek własny. To chyba lekko przydługo te bajkowe motywy szły na początku.

Pięknie się oglądało tą bajeczkę z takim podkładem muzycznym.

 

A łowiecka to miszczostwo świata. 5* Reel też, ale już drugiej 5 nie mogę dać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności