Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

concept product design - panel prysznicowy

 

hi

nie jest to scenka wiec troche ubogo i ascetycznie ale tak mialo byc bo najwazniejszy jest tu obiekt.

 

jest to wizualizacja mojego projektu wzorniczego panela prysznicowego.

dla nie wtajemniczonych jest to urzadzenie wyposazone w prysznic gorny, prysznic dolny - reczny i dysze boczne hydromasazu. wiesza sie to na scianie w lazience nad brodzikiem prysznicowym. sluzy do kapieli na stojaco :)

 

prezentuje ta prace bardzej by poznac wasze opinie na temat designu urzadzenia niz jako takiego obrazka. takie male badanie fokusowe ;)

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

szczena mi opadła... wypas jakich mało, swietne swiatło, siwetne materiały i swietny render. materiał sciany na ktorej wisi prysznic rządzi, jedyne zastrzezenia co do \"kabla\" jakos tak nienaturalnie wisi, ale to juz najwyzszy poziom czepialstwa o dup-e maryny oczywiscie, a co do samego designu, to nawet moglbym sobie sprawic takie codo :D tylko kolory do mojego wychodka nie paszą... ;)

Napisano

Co do obrazka to świetnie wywarzony :).

 

A w sprawie urządzenia mam tylko jedno zastrzeżenie... Jestem przyzwyczajony że urządzenia do masarzu mają regulację wysokości... Dla osób troszkę wyższych jednak ważna sprawa... Inna sprawa że urządząonko śliczne :).

Napisano

Ładnie, ładnie:) A co do opinii na temat design\'u - mi się ten panel bardzo bardzo podoba. Przyjemne dla oka, ale raczej nie będzie pasowało do kazdej łazienki, albo wręcz będzie pasowało do niewielu łazienek. Ale i tak bardzo mi sie podoba.

Napisano

Modeling - Calkiem niezly design, detale tam gdzie powinny byc bez zbytniej przesady.

 

Texturing - Textur tam raczej nie ma poza ta sciana chyba bo niby po co, ale ogolnie materialy dobre najwazniejsze ze sie czoje material.

 

Rendering - Klimacik render ma to trzeba przyznac, rasowa dobrej jakosci vizka.

 

A co do faktury sciany to lepiej uzyc proceduralnych shaderow nie bedzie problemu, z wielkoscia textur a i jakosc bedzie lepsza na tego rozmiarach renderku.

Napisano

witam!

jedyne co mi sie ne podoba w tej pracy to ta sciana na której wisi prysznic.. . Prysznic sterylny, tam w tle tez tak jasniutko a tu nagle czarna obdarta ściana jak w toalecie gdzieś na dworcu... zupełnie mi tu ona ne pasuje. zmień na jakąś glazurke czy coś.. ładnie zbumpowaną o ciekawym wzorku i będzie git:)))))))

Napisano
Originally posted by biglebowsky

Brodzika nie ma, chalupe by zalalo:)

 

Niekoniecznie - odplyw mozna wymodelowac spadkiem posadzki bez brodzika, wymagane sa tylko specjalnie - uszczelnione drzwi kabinowe. Takie kabiny robi sie np. dla niepelnosprawnych...

 

Bardzo ladny design, bardzo realistycznie pokazany - warto bylo tyle czekac! :) Nienaturalnie wyglada jedynie obudowa halogenka - cienka i płaska.

Nie znam parametrow takich urzadzen, ale czy wąż \"słuchawki\" prysznica nie powinien byc dluzszy?

 

Swoją droga - może ktos chcialby sie podjac opracowania BEZPRZEWODOWEJ słuchawki prysznicowej?! ;)

 

pozdr

Marek

Napisano

No respect poprostu :)

Swietny design, swietne kolorki i swietny render (tydzien renderowania, szczena opada). Co do texturki sciany to mi osobiscie sie podoba, moze z bliska nie wyglada za ciekawie ale nie poswiecal bym jeszcze jednego tygodnia renderu tylko na zmiane texturki :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Kolejna bardzo ładna wizka twojego autorstwa. Render bardzo ładny, design również. Gdyby nie ta rozmazująca się tekstura na zoomie to nie było by się do czego przyczepić.

Co do tej niezbyt estetycznej ściany. Mi się pomysł podoba. Fajny kontrast wyszedł. Poza tym nadaje ona scenie klimatu. Jakby zamiast niej była ściana z np. kremową glazurą to wszystko zlało by się w jedną nieciekawą i bijącą po oczach całość.

Tak mi się wydaje. Nigdy nie robiłem takich rzeczy i nie znam się na wizualizacjach.

Napisano

bardzo ladnie, render swietny, co do designu to powiem ze moge przekazac tylko moje osobiste odczucia, merytorycznie nie posiadam zadnej wiedzy z zakresu wzornictwa jednak branza w jakiej pracuje pozwolily mi na lepsze okreslanie tego co mi sie podoba a co nie, co za tym idzie moja opinie mozesz wyrzucic do kosza :D...

tak wiec wracajac do panela jedna i jedyna rzecz do jakiej moglbym sie przyczepic jest zmienna srednica otworow (obudow(?)) przy \"galkach\" sterujacych (zobrazowane blizej na renderze z bliska...)

same w sobie piekne jednak nie pasuja mi one do prostoty panela, wszystko jest w zasadzie w linii prostej, galki maja taka sama srednice stad tez rozna srednica ich pomaranczowej.. nie wiem - obudowy (?) troche lamie porzadek calej konstrukcji, chyba ze byl to efekt zamierzony

troche zastanawia mnie tez umiejscowienie sluchawki, nie jest ona za nisko ?? :) - w sam panel wkomponowana idealnie,

same szczegoly rowniez piekne, jednym slowem kupilbym taki panel jezeli byloby mnie na niego stac :)

podoba mi sie tez kompozycja calego pomieszczenia, fajna jets ta czarna surowa sciana

greets

sorry za elaborat ale mam nadzieje ze doczytales do konca :)

Napisano

erB: co ty pleciesz? jaka glazurka? toć dzięki tej ascetycznej surowej scianie poprzez kontrast uwypukla sie design prysznica, ktory jest czysty sterylny i pozbawiony napięc. to najlepszy zabieg w tej vizce, a ty go zrypales :P oglądales taki film metropolis? tam scena finalnej explozji miasta, była podbita w swoim wyrazie poprzez muzykę kontrastową do wymowy sceny. to samo mash tuteeejjj..

Napisano

eee? jaka \"glazurka\"? Mozesz mi nie przyczepiac cudzych slow? ok?

 

Moim zdaniem wszystko powinno byc estetyczne, bo to co podoba sie tutaj moze dawac niepozadany efekt dla \"normalnych\" widzow. Wy to wszystko rozpatrujecie w kontekscie artystycznym. Ten kto kupuje ten projekt nie bedzie sie przygladal z lupa w reku czy obramowka od halogenu jest ok. Rzuci tylko na to okiem i po wszystkim.

Liczy sie pierwszy efekt, harmonijna calosci, wszystko musi byc \"ladne\" bo moze i prysznic bedzie swietny to w podswiadomosci widza i tak utkwi sciana rodem z dworca kolejowego ;>

Napisano

sorks nie przyjzalem sie ! zwracam honor w sprawie słowa \"glazurka\". ale nadal sie nie zgadzam z twoją opinią, ja patrze z \"artystycznego\" ponkto widzenia, bo taki moj zawod juz... :)

Napisano

hmm ...design pozostawia troszkę do życzenia..przynajmniej jak dla mnie...ale render ładny chociaż jak na skończoną wizualkę to tak troszkę kadr coś nie tak.. 2 /3 kadru to ta malownicza ściana, i światło..(czyli w sumie nic co nam mówi o przestrzeni w jakiej mogło bu się to znajdować..a jednak dl atakiego obiektu jakaś zdofowana informacja by sięprzydała..coś co by mogło majaczyć w tle.. bo jak na razie to ta ścianka nie mówi nam za bardzo o tle takiego designu.. a design potrzebuje ła, tak samo jak tło potrzebuje designu... i to chyba tyle ..render ok.. :) pozdr

Napisano

hmm

1.jak na moje to trudno wyczuc proporcje... moze powinien pojawic sie jakis element ktorego znaja wszyscy proporcje.... moze kontur czlowieka w tle??

2. co do slynnej juz sciany... podoba mi sie to ze sie odznacza, kontrastuje, ale czy nie wystarczyl by gladki surowy beton?? a nie taki z bumpem... juz sobie wyobrazam jka ktos sie poslizgnie i plecy sobie poodziera o ta chropowana powierzchnia .... brrr

poza tym ladne ;)

Napisano

Rewelka... nie rizumiem komentarzy które wybiegają poza design, uciekając w kierunku posadzki, ścianki, brodzika, itp. zdaje się że autor nie o to prosił....

design jest bardzo czysty, bez niepotrzebnych elementów, widać, że przemyślany. A render jest cuuudooo... tylko że najdłuższy jaki widziałem! TYDZIEŃ>>?? ja rozumiem że rozdzielczość zabójcza, ale nie mogłeś jakoś zoptymalizować? No cóż... warto było czekać...:)

Napisano

no to zdradze jeszcze ze to tylko czesc 3 planszowej prezentacji na konkurs.

sposob prezentacji zakladal od poczatku wkomponowanie w layout 70x50cm z opisami i rysunkami ale tez mozliwosc wykozystania w prasie z dowolnym kadrowaniem wiec jest zapas. pokazany detal na wydruku mial ok 8x8cm wiec na prawde tekstura jest optymalna.

 

finalny render to dokladnie 5591x7953 pixele. duze tekstury 3000x2000 px. wszystkie matrerialy z glossy reflection. na dodatek cala scena jest wewnetrzna oswietlana swiatlem zewnetrznym no a to w polaczeniu z glossy refl. vray liczy najdluzej. co najdziwniejsze to moj p4 2.8 ht nie dawal sobie rady (max dostawal fatal error) z malutkim dispalcement map w kilku miejscach wiec te kawalki musialem renderowac na slabszym amd 1700 z 512mb ramu. wiec w sumie 3 plansze renderowalem na 2 kompach nonstop przez 2 tygodnie.

 

co do estetyki to sa dwie szkoly prezentacji. pierwsza zaklada prezentacje w `prawdziwej` aranzacji lazienkowej a druga to bardziej przypomina scenografie teatralno-fotograficzna gdzie glowny nacisk kladzie sie na ekspozycji przedmiotu. cos jak reklama samochodu ktory zawsze prezentuje sie lepiej z alufelgami na neutralnym tle z dodatkowo domalowywanymi refleksami w photoshopie niz na fotce auta sasiada z parkingu pod blokiem :) ja wole ta druga szkole. moze sie to niektorym nie podobac ale doswiadczenie pokazuje ze taki sposob odnosi sukces marketingowy w promocji produktu. no i jak juz ktos wspomnial jest to dzialanie przez kontrast - obdarta sciana i lsniacy produkt. oczywiste jest ze w normalnym uzytkowaniu niezbedny jest brodzik lub kratka sciekowa, kabina prysznicowa i wodoodporna powierzchnia sciany ale ja `sprzedaje panel` a nie lazienke ;)

 

Quadysz: mylisz sie. kazda opinia o produkcie jest cenna bo to nie dla projektantow robi sie produkty ale dla ludzi. prawda jednak jest ze ten przedmiot kierowany jest do raczej zamoznych klientow, wiec i sposob prezentacji przypomina bardziej przezentacje drogiej bizuterii niz reklame kibelka z marketu budowlanego

Napisano

jak dla mnie to wypas, nie jestem na projektowaniu, ale podstawy wiedzy o tym mam i to co piszesz zgadza sie w 100% z moim ponktem widzenia na te \"klocki\". co do layautu podoba mi sie kompozycja lae strzałki na rys. są za mało czytelne, (czepiam sie szgolow) i tak jest wypas wiec mnie nie słuchaj :) a co do czasu i renderingu, to az sie zkrzywilem, bez jaj ale da sie to zoptymalizowac przy minimalnej stracie jakosci (nie mowie o rozdziałce) aby renderowalo sie conajwyzej 3 godz calosc (przynajmniej na moich 2x athlon 1900+ 1gb ram) wiec z 5 godzin na wyzej wymienionym, ale zeby 2 tyg sie meczyc? łjojoj :) ale efekt jest rozbrajający.. btw co to za konkurs?

Napisano

Damian: hyh nigy nie bylem specem od optymalizacji. sam modelik po wypluciu z rhino ma ok 2 milony poly :)

 

no a strzaleczki to fakt. tutaj dalem ciala, ale na usprawiedliwienie, skladalem calosc tej samej nocy co drukowalem, przyklejalem na pianke i jesczze musialem dowiesc do poludnia z wawy do szczecina wiec i tak ledwo sie wyrobilem. moze nastepnym razem bedzie lepiej w koncu czlowiek uczy sie na bledach ;)

 

 

ps. mialy byc jeszcze particle z pokazaniem strumieni wody i zasada dzialania ale predzej bym osiwial niz doczekal sie rendera :)

 

Napisano

2 miliony!!!! juzusie słodki!!! toc mozna bylo sie ograniczyc do paru tyś! najwyzej sam detal pozniej podkręcic... nie ma to jak pomęczyc kompa! :D:D i tak jest superek, ale nie chcial bym być twoim kompem :)

Napisano

akdsn: sorry ale nie zrozumialem drugiej czesci twojel odpowiedzi :)sposob prezentacji jak najbardziej mi sie podobal i nie wyobrazam go sobie w obecnosci kafelek i kibelka ale to moze nie do mnie bylo...

greets

chyba wszyscy ju znapisali jak im sie to podoba ja sie pod tym podpisuje...

Napisano
Originally posted by Quadysz

...merytorycznie nie posiadam zadnej wiedzy z zakresu wzornictwa jednak branza w jakiej pracuje pozwolily mi na lepsze okreslanie tego co mi sie podoba a co nie, co za tym idzie moja opinie mozesz wyrzucic do kosza...

 

chodzilo mi o ta czesc. kazda opinia jest cenna dlatego ze projekt dotyczy produktu skierowanego do masowego odbiorcy. ja na razie sie bawie w projektowanie i takie informacje sa mi potrzebne w celach edukacyjnych zeby wiedziec jak daleko mozna sie posunac aby nie przegiac w koncepcie :)

Napisano

to akurat zrozumialem :D (i szczerze mowiac oczekiwalem odpowiedzi mnie jw iecej w tym stylu :) nie chxialem byc tylko odebrany jako madrala :) )nevermind, nie zasmiecajmy tematu zbednymi dyskusjami o co komu schodzilo, odwaliles kawal swietnej roboty, podziw za cierpliwosc, teraz juz wiem ze jak dla mnie sluchawka jest jednak za nisko :) moze to wina proporcji..

greets

co do przeginania to jest roznie :) ostatnio panuje sluszna moim zdaniem tendencja do upraszczania wszystkiego i stosowania podstawowych bryl i ksztaltow (czego nijak nie mozna sie dopatrzyc w projektach stoisk targowych w polsce ech...) ale jak zwykle jest to kwestia gustu :) ja lubie rzeczy zaprojektowane konsekwentnie i czysto, taki jest wg mnie twoj penel, nawet z tymi kolami roznej srednicy :)...

greets no2

Napisano

Przednia, przednia, fajny panelik, chociaż nie widziałbym takiego u siebie w domu...

 

Zabójczy czas renderu... Zastanawiałeś się nad net render\'em?

Napisano

taaak bardzo ladne.... te zmontowane plansze juz mi sie bardzo podobaja (wszystkie \"ale\" jakie mialem wczesniej zostaly rozwiane ;) )

Napisano

gratuluje adam . znakomity design , znakomite podanie !




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności