PLyczkowski Napisano 31 Październik 2009 Napisano 31 Październik 2009 (edytowane) Baza do highpoly w Blenderze, sculpt w ZBrushu, retopologizacja i unwrapowanie w Blenderze, normal mapa w xNormal, AO w Blenderze. Render w BGE. Więcej: [link] [link] [link] Edytowane 1 Listopad 2009 przez PLyczkowski
wizz Napisano 31 Październik 2009 Napisano 31 Październik 2009 ładny sculpcik :) trza sie było wysilic i całe ruiny jakiegos domku zrobić :D
PLyczkowski Napisano 31 Październik 2009 Autor Napisano 31 Październik 2009 ładny sculpcik :) trza sie było wysilic i całe ruiny jakiegos domku zrobić :D To ma być scenka, ale nie chce za duzo mowic bo moze jeszcze mi sie odechciec i wtedy nie zrobie :P
Valery Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 ot kawałek skały, element którego w grze nikt nawet nie zauważy :) jak dla mnie nic ciekawego, a wręcz wydaje mi się że zakładanie wątku dla kawałka skały też nic ciekawego nie wnosi. chyba że faktycznie rozbudujesz to w jakąś konkretną scene
Ardeni Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 A ja zadam pytanie z innej beczki, po co ten napis "w blendrze" w tytule? Co za różnica w czym? Jest to usprawiedliwienie przed ewentualnymi negatywnymi komentarzami, czy reklama oprogramowania? Czasami irytuje mnie jak userzy blendera wklejają jego loga w swoich pracach, nie rozumiem tego. Soft fajny, sam powoli się do niego przekonuje, ale żeby aż tak go reklamować przy każdej niemal pracy? Żeby było na temat : ściana jak ściana w BLENDERZE można lepiej ;)
PLyczkowski Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 A ja zadam pytanie z innej beczki, po co ten napis "w blendrze" w tytule? Co za różnica w czym? Jest to usprawiedliwienie przed ewentualnymi negatywnymi komentarzami, czy reklama oprogramowania? Czasami irytuje mnie jak userzy blendera wklejają jego loga w swoich pracach, nie rozumiem tego. Soft fajny, sam powoli się do niego przekonuje, ale żeby aż tak go reklamować przy każdej niemal pracy? Żeby było na temat : ściana jak ściana w BLENDERZE można lepiej ;) Moje reklamowanie tego oprogramowania jest podziękowaniem dla twórców, którzy udostępniają swoją ciężką pracę za darmo, podobnie wklejanie logo Blendera w pracach przez innych userów i mnie także. I jest duża różnica czy to 3ds max czy Blender, choćby żeby pokazać co Blender potrafi, i że też potrafi. Natomiast nie ma to być usprawiedliwienie.
ofca Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 e tam roznica, skill to skill, nowy soft to kilka tygodni i smigasz...
PLyczkowski Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 e tam roznica, skill to skill, nowy soft to kilka tygodni i smigasz... Nie chodzi mi o taką różnicę. Jest różnica czy coś jest zrobione na sofcie za dobrych parę tysięcy, czy dostępnym za darmo.
Ardeni Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 Widział ktoś żeby userzy wingsa dodawali loga softu do prac? Widział ktoś "webmajstera" dodającego logo darmowego notatnika do www?
PLyczkowski Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 Widział ktoś żeby userzy wingsa dodawali loga softu do prac? Widział ktoś "webmajstera" dodającego logo darmowego notatnika do www? notatnik to przesada, ale użytkownikom wingsa by nie zaszkodzilo gdyby od czasu do czasu odwdzięczyli sie tworcom programu w ten sposob
gutekfiutek Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 Blendera i wszelkie darmowe softy trzeba reklamować gdzie się da. Oczywiście wszyscy jak jeden mąż wydaliśmy kilka(naście/dziesiąt) tysiaków na softy do pracy w domu. Więc zżymanie się na to że ktoś reklamuje Blendera podczas gdy mógłby śmigać w maxie albo majce ABSOLUTNIE nie jest hipokryzją:P
PLyczkowski Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 Blendera i wszelkie darmowe softy trzeba reklamować gdzie się da. Oczywiście wszyscy jak jeden mąż wydaliśmy kilka(naście/dziesiąt) tysiaków na softy do pracy w domu. Więc zżymanie się na to że ktoś reklamuje Blendera podczas gdy mógłby śmigać w maxie albo majce ABSOLUTNIE nie jest hipokryzją:P Ano dziękuję.
mara Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 ścianka bardzo ładna - myślę, że takie małe ćwiczenia są dużo lepsze niże duże niedokończone prace, a takich jest dużo więcej po tym fragmencie siatki widać, że czasem masz niepotrzebne podziały - chociaż trudno powiedzieć, lepiej zamieszczaj... całą siatkę :) popieram promowanie Blendera... ale niekoniecznie w tytułach wątków ;)
PLyczkowski Napisano 1 Listopad 2009 Autor Napisano 1 Listopad 2009 ścianka bardzo ładna - myślę, że takie małe ćwiczenia są dużo lepsze niże duże niedokończone prace, a takich jest dużo więcej po tym fragmencie siatki widać, że czasem masz niepotrzebne podziały - chociaż trudno powiedzieć, lepiej zamieszczaj... całą siatkę :) popieram promowanie Blendera... ale niekoniecznie w tytułach wątków ;) zmieniłem tytuł, tu masz siatkę -> link
PLyczkowski Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 Model jest teraz dostępny do oglądania w Unity Web Playerze tu
melkor Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 na cegłę to ten fragment nie wygląda, jeżeli żelbet to brakuje w nim zbrojenia, jeżeli inny materiał to nadal brakuje unikalnej struktury.
PLyczkowski Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 na cegłę to ten fragment nie wygląda, jeżeli żelbet to brakuje w nim zbrojenia, jeżeli inny materiał to nadal brakuje unikalnej struktury. podejrzewam ze masz racje, choc nie wiem co masz na mysli przez unikalną strukturę. z drugiej strony ta scenka bedzie futurystyczna, wiec sciana nie musi byc koniecznie z wspolczesnych materialow :P 1
melkor Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 no to z czego to jest, jeżeli zwykła skała to odpuszczam :) no i wiesz, w ten sposób, że to zupełnie nieznany materiał przyszłości to można wcisnąć graczom ściany z waty cukrowej a nie to moim zdaniem powinno być podstawą dla szeroko i ogólnie pojętego solidnego designu gry czy dowolnego innego projektu. unikalna struktura: http://www.muratorplus.pl/media/image/16478/image/0ef640572ee1e58b46853146fa5df7a9f68b5f30.jpg
PLyczkowski Napisano 2 Listopad 2009 Autor Napisano 2 Listopad 2009 melkor, robiac to myslalem o starym otynkowanym betonie, ale masz racje, powinno wystawac gdzies zbrojenie... chyba ze da sie zrobic betonowa sciane bez zbrojenia ktora sie nie rozpadnie.
Bruneq Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 zbrojenie zbrojenienm,,ale małe zroznicowanie koloru by sie tu przydalo, narazie wygladajak odlane z betonu, razem z szczelinami i peknieciami
Fr3d3k Napisano 2 Listopad 2009 Napisano 2 Listopad 2009 haha to mi sie w tym forum podoba ... PLyczkowski zbudowałbys cały level z tych kawałków albo chociaz jakąś scenke i było by cacy ...a tak pokazałaś taką pierdółkę i zaraz wyjdzie że musisz ją całą zmienić :)
Gomez Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Da jasności - różnicowanie koloru między odłupanym fragmentem a nienaruszoną ścianą. Zbrojenie też byłoby fajnym dodatkiem. Ważniejsze natomiast jest że do gry sie to nie nadaje bo ma teksturę kosmicznych romiarów i chyba jest ona unikalna, czyli nie wykorzystasz jej na innym, inaczej wyglądającym kawałku skały. Spróbuj nastepnym razem wycisnąć coś z mniejszej tekstury (512 tutaj chyba byłoby ok, max 1024 na sporą ścianę) i pokaż kilka różnych obiektów korzystających z jednej małej tekstury.
Bruneq Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 haha to mi sie w tym forum podoba ... PLyczkowski zbudowałbys cały level z tych kawałków albo chociaz jakąś scenke i było by cacy ...a tak pokazałaś taką pierdółkę i zaraz wyjdzie że musisz ją całą zmienić :) tak to juz jest, rzeczy na forum pokazywane same odbiegaja jakoscia od modeli ktore stoja na levelach w grach! ide o zaklad ze po wyciagnieciu modelu z jakiejs nowej gry, i wrzuceniu go tutaj, ale z maxa, tez by byl ostry najkazd na model:)
gutekfiutek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Ale to zawsze dochodzi limitowany czas na robienie tego typu pierdółek/propsów w prawdziwej produkcji;) Wiadomo że jak się ma czas to można wypasić modelik i teksturki.
Creator Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Terminy Terminy ;) Tutaj można się cackać z sześcianem 2 lata :P
Kruku Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Eh szkoda że ie wykonałeś całego domku, pewnie były by brawa ;] a tak to tylko powiem... ładny kawałek ściany XD.
PLyczkowski Napisano 3 Listopad 2009 Autor Napisano 3 Listopad 2009 Nie wiem czy przypadkiem to nie jest polska specyfika, wrzucam prace na różne fora i tylko tu dostaję tyle propozycji co można by zmienić :P Tzn, to bardzo dobrze, z jednymi się zgadzam z innymi nie, ale co do niektorych zostaje przekonany, np ze powinno wystawac zbrojenie. ze tekstura za duza czy ze zroznicowanie koloru wieksze np nie .tekstura duza bo ta scenka bedzie miala dziesiec obiektow, a nie caly level, wiec moge poszalec, a zroznicowac kolor tynku vs beton probowalem wczesniej, ale lepiej wygladalo tak, czyli wczesniej tez myslalem ze trzeba zroznicowac, czyli dobry komentarz @Kruku - bedzie scenka
melkor Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 ...polska specyfika... chcemy dobrze :) nie wiem jak jest na innych forach, ale mając intensywny kontakt z zagranicą w pracy spotykam się z ochami i achami i great job, tak poprostu a po jakimś czasie dowiaduję się że jednak można to było lepiej zrobić. tak było do pewnego czasu, teraz jak coś kończę sam mam świadomość tego że nie zapomniałem o niczym i jestem kryty na wszelkie możliwe sposoby, począwszy od drutów zbrojeniowych zakończywszy na odpadającym tynku.
PLyczkowski Napisano 3 Listopad 2009 Autor Napisano 3 Listopad 2009 chcemy dobrze :) i o to chodzi. teraz zagryze zęby i przezyje, a nastepnym razem zrobie to zbrojenie i upewnie sie ze kamienny luczek sie nie zawali, albo ze mechaniczny staw naprawde moze sie zgiac.
gutekfiutek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 chcemy dobrze :) nie wiem jak jest na innych forach, ale mając intensywny kontakt z zagranicą w pracy spotykam się z ochami i achami i great job, tak poprostu a po jakimś czasie dowiaduję się że jednak można to było lepiej zrobić. tak było do pewnego czasu, teraz jak coś kończę sam mam świadomość tego że nie zapomniałem o niczym i jestem kryty na wszelkie możliwe sposoby, począwszy od drutów zbrojeniowych zakończywszy na odpadającym tynku. Hehe, prawda. Strasznie mnie to wnerwia, bo nigdy nie wiadomo jak wyszło:P
Gość Marioza Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 mnie tam sie ten block podoba, na ktoryms tutku eat3d tez robil all texture unikatową dla calosci takiego blocka nie pamietam filara czy innego betona
mookie Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Bardzo przyzwoita reklama Blendera, tylko tak można powoli dotrzeć do świadomości pracodawców, że w takim freewarze jednak można.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się