Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bardzo dziekuje za uznanie.

 

Ania, hehe nie przejmuj sie, ludki zajmujace sie tym maja taki fetysz: ] hehe ja tez zawsze sie tego czepiam. Statek moze byc okretem, ale zaden okret nie moze byc statkiem. tzn wedlug PWN duze statki np VLVS (very large vessel ship) sa nazywane okretami, ale zaden okret wojenny nie jest nazywany statkiem: ].

 

Jesli chodzi o sama strukture, to tak jak napisal goral_44( a zna sie na tym o wiele lepiej niz ja) to imperialna flota zbyt pozno zainteresowala sie radarami i wlasnie w ten sposob powiekszalo sobie zasieg widzenia. Pokraczny wyglad tej budowli wynika z wielu remodeli jaki przeszedl fuso. rozwiazanie to faktycznie wyplywa niekozystnie na zapas stabilnosci. Ale jedynie centrum dowodzenia bylo opancerzone. ogolnie kazda masa polozona wysoko jest niekozystna. Ale jest to jakis kompromis pomiedzy wieloma czynnikami.

 

pozdrawiam i zycze wyesolych swiat.

  • Like 1
Posted

Ładnie, mam nadzieję że Twój apetyt na kolejne elementy będzie jeszcze większy i cały czas coś nowego będziesz tworzył:), o to chodzi żeby fascynacja wraz z postępem wzrastała a nie malała.

Posted

Eden-3d, dziekuje : ]

bbandi, hehe narazie chyba jeszcze nie czuje kryzysu zapalu, tfu tfu i mam nadzieje ze nie przyjdzie.

Witam po swiatecznej przerwie, tak tak. Od maxa tez: ](bardziej z mozliwosci niz checi, bo nie mialem dostepu do mojego blaszaka) SS zostawiam na chwilke, wiec kolejny jest komin

pozdr

 

funnel01.jpg

funnel02.jpg

Posted

Grzegerz, nie raczej nie bede robil z tego animacji. Co do takiego pseudo low poly, to juz moje zboczenie. nie lubie pakowac siatki skoro i tak za chwile ona zniknie.

 

komin ciag dalszy

funnel03.jpg

Posted

Doskonały model!!! Bardzo bardzo podoba mi się ta teksturka jaką narzucasz. To jakaś bezszwowa? Wygląda świetnie! O detalach nie wspominam bo te przemawiają same przez się! Czad!

Posted

peter_f, hehe dzieki, ale do doskonalosci sporo brakuje. moj jest srednio uproszczony z detalu. CO do tex to tez tak jak Ty uzywam materialu Arch, textury sa seamlesowe. bazowa tex ma 2048x2048 i pokrywa okolo 1,5m^2. Do tej pory tfu tfu nie zrobilem zadnej tex indywidualnej dla elementu cale materialy staram sie przypinac dla poszczegolnych scianek. W materiale kozystam z tego pseudo blenda, w wiekszosci przypadkow sprawdza sie. Ale dzieki temu nie musze inwestowac w geometrie

Posted

Nie wiedzialem, ze tutaj w Wipie takie okręty się rozwijają ! jest grubo, szkoda jedenie, ze nie mozna w niektorych miejscach bardziej siatki zagescic, ale to wiadomo z jakiego powodu wiec loozik, jest super.

 

Pozdr.

Posted

kliment woroszyłow, wiem ze nie tego oczekiwales, ale dopuki nie mam kadlubu nie chce ukladac wszytkich elementow

 

JunioR, dzieki. Staram sie oszczedzac poly. moze uda sie wrzucic to do silnika 3d

 

Komin skonczony. Brak tylko kilku elementow wyposazenia ktore dorobie bardziej globalnie, w niedalekiej przyszlosci

pozdr

funnel08.jpg

funnel07.jpg

funnel06.jpg

Posted

Doskonała robota! To się nie tylko nadaje do ujęć typowo wojennych ale przy odpowiednim oświetleniu i ujęciach z DOF'ami itd. a la "Third & The Seventh" można zrobić bardzo artystyczne rendery. Bomba. Nie pamiętam czy dawałem już gwiazdy. 5*****

Posted

dziekuje chlopaki: ]

 

W tym tygodniu mialem nawal pracy, wiec na Fuso nie starczalo mi sily. Podziwiam tych ktorzy po kilkunastu H potrafia wrocic do domu i swoje dlubac: ]

pozdr

poczatek tylnej pagody

sa02.jpg

sa01.jpg

Posted

Dzieki Panowie: ]

gora pracy jaka obecnie mam skutecznie mnie stopuje, wiec marne tempo pewnie sie utrzyma jeszcze jakis czas.

 

kolejny mini up, pozdr

sa04.jpg

sa03.jpg

Posted

Dziekuje chlopaki.

 

tylna struktura prawie skonczona. jeszcze tylko bom.

nastepne w kolejce duperele, dziaka plot i jakies drobiazgi

 

sa06w.jpg

sa05.jpg

Posted

Witac,

jademy dalej, Bryla kadluba skonczona(bez tex)

Zaczynam od wyposazenia dziobowego

Musze cos wymyslec na ta klupia seamlesowa texture, o ile w zblizeniu tego nie widac za mocno, to jesli caly kadlub zlapie w kadr to rece opadaja. nie wiem, jakies maski wielokanalowe nie wiem. nie mam jeszcze pomyslu na gotowe rozwiazanie.

pozdr

 

kad02.jpgkad01.jpg

Posted (edited)

dziekowac: ]

Dzis zrobilem taka na szybko przymiarke, jak to by wygladalo: ]. Ale tak czy siak najpierw musze zrobic wyposazenie pokladu, a dopiero potem pomontuje reszte gotowego ospzretu

pozdr

 

EDIT, co do tex pokladu i burt, to jest ona w fazie prealpha, a nawet wczesniej. Bardzo latwo zauwazyc powtarzalnosc textury. nie wiem jak to rozwiazac zachowujac skale tex, tzn jedna taka powtarzalna jednostka ktora mozecie zauwazyc to kwadracik 2048x2048, a zwiekszac samej tex nie chce. musze pomyslec nad maskami

kad03.jpg

Edited by KoMic
Posted (edited)

KoMic ty chyba postanowiłes wszystkich wykończyć tym swoim dziełem jako stary modelarzz nie moge wyjśc z zachwytu mam tylko nadzieję ze jak skończysz to machniesz jakąś grafikę batalistyczną z wykorzystaniem powyższego modelu;)))

Edited by s_vimes
Posted

Jestem pod totalnym wrażeniem. Piękna Praca.

Okręty w całości wyglądają przepięknie a z bliska pokazane, są odarte z tego mistycyzmu wielkości i potęgi. To jedynie blachy i lufy. Całość to jest to.

Może ja się przestawie na U Booty?

 

Czekam na więcej takich smaczków

Posted (edited)

dawno nic nie updateowalem: ]

przez ostatnie 2 tygodnie udalo mi sie wykonac 5 z 6 roznych typow lodzi

mam, 17m ceremonial motor, 11m motor, 8m sampan, 6m sampan i 9m cuter

kad06a.jpg

 

pozdr

Edited by KoMic
Posted (edited)

Dziekowac: ]

Dawno nie bylo zandego upa.

Ale prace trwaja.

Udalo mi sie wykonac rufe, oraz katapulte dla scoutow.

Dosc mocno zacialem sie na marynarzach, tzn najpierw na referkach, potem na texturach, nastepnie na modelu i konczac na glupim rigowaniu. Ale juz jestem na finishu, almost: ]

 

Tak wyglada kadlub w skrocie, bez skrotu perspektywicznego: ]

pozdr

Kotisded,thx: ]

kad07a.jpg

Edited by KoMic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy