Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

witac, z braku laku. I ogolnego zblazowania postanowilem wkoncu cos wykonac.

Stawiam na kolejna pompatyczna, nadmuchana ideologia jak balon scena batalistyczna z udzialem

Okretu cesarstwa japonskiego FUSO. remodel z 35 roku

Edited by KoMic
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Bardzo ładny detal i bardzo dobra skala elementów IMO. Tekstury też świetne. Jak zrobiłeś ten brud? To jakiś dirt material czy AO z takim kolorem? Wyglądają superaszczo!

Posted (edited)

Witam,

peter_f--> uzywam MR, materialu Arch+Design, IMO bardzo poteznego narzedzia spod mentalow, to zabrudzenie tak jak napisales AO w kolorze ciemnobrazowym. Texy mix w PS z bazy cgtexow. Jesli przy pierwszym gunie wyglada to spoko, to juz przy drugim jest mocno przesadzone, ehhh trzeba bedzie indywidualne materialy robic: \

 

Soska--> hehe sie zobaczy. przy moim zlomianym zapale moze dobrne choc do cwierci: ]

Dzialo nr 3, 4, 5

gun06.jpg

gun07.jpg

 

pozdrawiam

Edited by KoMic
Posted

hmmmm, a tak mi sie podobal ten material chamski, nieobrobiony, prawie jak z odlewu.

Ale masz racje, traci betonem, glownie przez te linie bruzd na powierzchni. wyglada jak podrapana sciana. zmienie bumpa i zobacze moze wystarczy. Dzieki Kliment

 

peter_f--> hmmm, wieczorem jak wroce, to postaram sie pokazac screena. Na obecna chwile wyglada to tak ze. w kanale diff daje material AO(MR) tam do jednego kanalu tex podstawowa, w drugim ciemny braz. hm sample 32, ta wartosc 07 na 3. i dystans na 50mm. DOdatkowo w samym materiale Arch mam wlaczone AO, ale nie wiem czy cos mi to daje: ]

 

M4rcus--> Stety niestety. planowwane jest tylko 1 ujecie. Ale moze cos mi odwali i zrobie caly okret. ZObacze ile bdede mial sil i checi

 

pozdr

Posted (edited)

Witac,

Drobny Up.

Zmienilem shader stali, zmieniony nie oznacza poprawiony: ]

Dalej dodalem nity, tfu sruby, lecz slabo je widac, co oznacza ze srub wiecej nie budziet.

No i poczatki z Superstruktura.

pozdrawiam

 

klasycznie od tego co kazdy lubi najbardziej, czyli wypelnienie barbet: ]

gun01.jpg

gun02k.jpg

gun03q.jpg

 

proby z texturami. narazie sam metal

 

gun04.jpg

gun05.jpg

 

CDN..... przynajmniej mam taka nadzieje: ]

pozdr

 

 

gun08.jpg

ss01c.jpg

ss02pt.jpg

Edited by KoMic
Posted

indian, hehe no powinienes, to eeeaa chyba podstawa: ]

J.Ch.Pasek, hehe po pewnym czasie juz nie chce mi sie samego siebie oszukiwac, ze powniej otexuje, bo doskonale wiem ze zorbie to byle jak z braku checi: ]

kolejny etap SS

ss03o.jpg

ss04.jpg

ss05d.jpg

Posted
..bom ciekawy ;)

bom jak bom. drewniany i malo ciekawy, ale dziekuje za uznanie: ] hehe ok koniec zartow: ]

 

ogolny zarys jest taki Scena morska. Panoramiczny widok pogodny dzien. pancernik skadrowany od dziobu. Wszytkie dziala skierowane w srodkowa czesc kadru. No i sru. wala : ] ludzikow za wiele nie bedzie. bo glupio by to wygladalo, hehe ludziki na pokladzie i prowadzony ogien z dzial= kalaretka ludzikowa. Ale juz gdzies na SS moga sie znalesc.

 

Dzis pewnie mozna spodziewac sie upa. strasznie mecze sie z to smieszka skosna geometria superstruktury.

Posted

Witam

Ehhh walka z SS trwa, sporo mam poprawek cofniec i wogole, bardzo ciezko jest mi wyczytac za 1 razem poprawny ksztalt danych czesci z planow. tymbardziej ze nie wszytko jest jednoznaczne.

pozdr

ss07.jpg

ss08.jpg

Posted

hehe. Niestety powoli zaczyna wymykac mi sie to spod kontroli, ehhh ale ciezko jest zrobic czesc elementow, a czesc olac jak by ich nigdy nie bylo: \

 

ss13x.jpg

ss14.jpg

Posted

Na szczęscie tylko trochę, ledwie 6 pięter do końca nadbudówki. Tam wyżej, jest mniej ścianek, sponsonów i kładek. Czyli najgorsze już za Tobą. Pozdrawiam i Życzę Cierpliwości.

 

Waldek (Viktor)

Posted

sie robi sie, ale zona zaczela roscic sobie prawa do aneksji mojego wolnego czasu: ]

 

Tam kolo 7-8 pokladu zaczyna sie dla nie niezrozumialy etap. Dlatego postawnowilem pojechac od gory. moze wynikowo cos z tego wyjdzie. FCS artylerii na glownej pagodzie

ss25.jpg

ss26b.jpg

Posted

Świetnie Ci idzie, jestem pod wielkim wrażeniem! Jak Ty to wszystko ogarniasz?! Czy segemnty wsadzasz jeden na drugi, czy też wszystko wytłaczasz z jednej bryły?

Posted

Dziekuje Andrzej, link napewno bedzie mega pomocny, poniewaz tak jak napisales. Zdjec prawie nie ma a jak sa, to bardzo czesto bardzo nieczytelne.

hehe, troche pech bo najbardziej brakuje mi tego poziomu na ktorym konczy sie ten model: ].

mimo ze jest to inna wersja, znacznie nowszy.obstawiam ze jest to jeden z ostatnich remodeli, sadzac po ilosci rozmieszczonego AA. Napewno sie przyda

 

mookie, krok po kroku. 2 do przodu 1 w tyl i jakos powoli idzie: ]. Wieszkosc elementow jest oddzielnymi objektami, choc jesli gdzies widac wyrazna ciaglasc to ciagne z 1 bryly. poza tym moje zboczenie do oszczedzania poly nei pozwoliloby mi wyciagac wszytkiego z 1 boxa.

 

pozdr

Posted

Wspieram sie tym, pomaga rozwiazac czesc klopotow konstrukcyjnych

centralna pagoda na 98% wykonana. zostaje jeszcze prawie cale wyposazenie.

ss27e.jpg

ss28.jpg

Posted

J.Ch.Pasek, Dziekowac

eco, juz powoli dojzewam do swiadomosci ze trzeba zmienic material. tak wiec na 80% bedzie zmieniany/poprawiany

Posted (edited)

Model robi niesamowite wrażenie. Fajnie że teksturujesz.

Wygląda jak jakaś futurystyczna wieża, aż poszukałam zdjęć żeby zobaczyć czy od boku coś dojdzie, ale widzę że naprawdę mieli taką wieżę na okręcie. Nie wpływa to źle na stabilność?

 

edit: Zmienione. Myślałam że okręty to też statki.

Edited by Ania
Posted

KoMik sorki za ofa, ale muszę. Ania BŁAGAM to OKRĘT, a nie statek. Był zbudowany w 1917 roku i po wielu przebudowach Japsy uzyskali taki efekt. Większość japońskich okretów miała przebudowane w ten sposób wieże dowodzenia. Nie posiadali doskonałych radarów i im wyżej byli obserwatorzy tym szybciej mogli wiedzieć przeciwnika, z większej odległości.

 

KoMik, Pięknie. Oglądam z ogromną przyjemnością Twoją pracę. Brnij dalej.

Pozdrawiam. Waldek

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy