Skocz do zawartości

Astronauta


Bonifatz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chcąc zmobilizować się do skończenia sceny, nad którą będę pracował założyłem wątek wip. Wiec albo to skończę albo czeka mnie walk of shame ;)

Tak więc poniżej zamieszczam kilka elementów, które już zostały zrobione.

Zawory skafandra:

zawory.jpg

 

zegarek speedmaster :

zegareky.jpg

 

Koncept sceny przedstawię jakoś niedługo. Na razie skoncentruję się na wykonaniu elementów sceny.

 

Pozdrawiam

Lucas

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czy ten zegarek musi być taki dokładny? Pewnie będzie zajmował 10x10 pikseli. Im większy detal na początku tym trudniej później dokończyć. Czekam na skafander i mam nadzieję że nie będzie zbyt wierny wzorowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prace postępują :

facet.jpg

 

peter_f : dzieki za wsparcie !

halset : zgadza się, nie dopracowywałem bo i tak do rękawicy będę musiał zrobić nowy.

markus23 : dzięki! jeszcze nie zdradzam co i jak jeżeli chodzi o otoczenie. Mam nadzieję, że was zaskoczę

dac77: widzę wiesz więcej o moim projekcie niż ja sam... i muszę cię zawieźć. Skafander będzie z dużą ilością detali.

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem więcej ale tak sobie liczę że jeśli będziesz renderował w rozdzielczości np. 4kx6k to w typowym ustawieniu postaci kosmonauta o wzroście 1,8 metra zajmie nie więcej niż 3,5k pikseli na wysokość, a możliwe że tylko 1k więc to daje bez perspektywy mniej więcej piksel na 1 milimetr, więc te kreseczki na obrzeżach mające jakieś 0,1 mm szerokości zajmą nie więcej jak 0,2 piksela czyli nie będą widoczne i tak, a to wszystko zakładając, że zegarek będzie widoczny pod skafandrem astronauty i że będzie skierowany szkiełkiem do kamery. Zresztą podejrzewam że zegarek był osobną pracą a do tego projektu dostał się ze względów oszczędnościowych. Nie żebym wiedział to lepiej od Ciebie ale tak po prostu podejrzewam. Jeżeli chcesz utrzymać taki poziom detalu to ta postać będzie musiała mieć modelowane plomby, zmarszczki i pojedyncze rzęsy, a może nawet pory w skórze. ... Tak wiem mam minusa. Nie szkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wyluzuj. Najlepszy argument jak ich brakuje. Może jakieś konkrety. Ja się starałem jasno wyjaśnić dlaczego uważam że dawanie takiego detalu do zegarka to strata czasu i energii, a Ty ... wyluzuj. Najlepiej całkowicie wyluzować, olać wszystko i mieć wszystko głęboko. Jak byś był tak na luzie to byś nie dłubał w 3D tylko grał w gry komputerowe albo oglądał filmy XXX, a robotę być wyluzował. Argument pierwsza klasa - w sam raz do demotywatory.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlosy strasznie kiepsko wyglądają, takie jakby ktoś poraził go prądem, kazdy włosek sterczy do góry. Po za tym niepotrzebnie robisz ta głowę, hełmy(który teraz chcesz zrobić, na to wygląda) dzisiejszych astronautów posiadają specjalna powłokę/warstwe która dziala jak lustro weneckie, chroni wzrok kiedy jest sie w kosmosie, wiec twarzy tam nie zobaczysz. Chyba, ze bedzie to astronauta przed startem, gdzie taka powłoka jest po prostu odsłoniętą, ale za to korki ładnie wyszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bonifatz- poprostu napisałem konstruktywna krytykę. Nie mialem tutaj nikogo dołować, czy zniechęcać do pracy bardziej nazwał bym to motywacja. Po za tym człowiek najwięcej uczy się z krytyki niż słodzenia.

Może na razie zostaw głowę a popracuj nad kombinezonem.

 

Powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 podejściach do modelu udało mi się zmontować taką głowę :

 

head_faja.jpg

 

Następnym krokiem będzie wrzucenie jej do Zbrusha w którym dodam zmarszczki itd.

Ogólnie zaczyna mi się klarować koncept. Będzie to kosmonauta po udanej misji, ze zdjętym hełmem ( jeszcze nie wiem czy będzie leżał gdzieś czy będzie trzymany w ręku przez postać) i z dymiącym cygarem w ustach.

 

edit : powalczyłem trochę z uchem, wydaje mi się, że na lepsze

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza 1 małym szczegółem, mianowice na skroni jest coś jakby Ci sie "farba" zlała bo wyżej niema nic.

Pozatym jedziesz dalej bo widze że będzie cud miód i włoski lepsze już.

PZDR

 

P.s. zrób coś z tym cygarem już bo troche mi to Clinta Eastwood'a przypomina chodż ze zdjęcia to i nawet do autora podobny, sam już niewiem, bleeeee.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow nieźle Ci idzie :) Ładna główka, tylko nad mimiką trochę popracuj :D Ja na Twoim miejscu pobawiłbym się i zrobił tego space marine'a xD Chciałbym go zobaczyć w Twoim wykonaniu, bo bardzo ładnie Ci wychodzi :)

Choć bez tej brwi wygląda śmiesznie :D hehe :D no ale to kwestia dokończenia, więc siedze cicho już i czekam na dalesze postępy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

head_diff_hair_02.jpg

 

markus23 : zgadza się, za Twoją radą uwypukliłem mięśnie twarzy w okolicach nasady nosa. Wydaje mi się, że na lepsze. Cygaro w przygotowaniu :D

 

Solo : dzięki! właśnie poprawiłem trochę mimikę, bardziej "bad ass". No i zabieram się jeszcze dzisiaj za rękawice, czyli zaczynam skafander.

 

Pozdrawiam

Lucas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, powiedz, czy masz już jakiś odrębny zarys sceny? czy tylko w głowie masz koncept. Dobrze by było gdybyś już teraz zaczął budować proste bryły. Żebyś się potem nie orobił.

Co do włosów.. mam pewne zatrzezenia. Zbyt czysto i proste uczesane ;) Doskonale zdaje sobie sprawę, ze ciężko jest to ustawić tego hair'a. Pofaluj troszke wlosy, jak tu. Mniej wiecej. Pozdrawiam.

Poza tym zmniejszylem Ci brwi, uwidocznilem policzki, ucho etc

Pozdrawiam

wlosyb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o zarys sceny to mam parę pomysłów.

Jeden z nich to "pierwsze cygaro na marsie", gdzie pomyślnie zakończono terraforming. Poniżej test otoczenia + astronauta w prowizorycznym skafandrze. Na razie bardziej jestem skoncentrowany na stworzeniu dobrego modelu astronauty.

Co do włosów zgadzam się w 100% że jeszcze wymagają pracy ale na razie muszę odłożyć pracę nad głową bo już na nią patrzeć nie mogę. Sama głowa pewnie też wróci jeszcze z raz do ZB.

Dajcie znać co sądzicie o scenie.

 

 

mars_setup.jpg

 

astro_przymiarka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama scenka mi się bardzo podoba. Fajny klimat.

 

Jesli chodzi o twarz, to kosmonauta wygląda teraz na nieco wpienionego. Wcześniej miał bardziej łagodny wyraz twarzy, bardziej mi to przypominało satysfakcję i wyluzowanie po udanej misji.

 

Włosy na czubkach wyglądają mi na zbyt delikatne prawie jak meszek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maestro101 : posłuchałem Cie i w ramach nauki Zbrusha pracuję nad nową głową charactera.

 

Cieszę się, że powierzchnia planety się podoba, pewnie przejdzie jeszcze kilka zmian.

 

Tutaj wip nowej głowy :

monk.jpg

smile.jpg

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy czy przypadkiem nie podniosłem sobie przez to za wysoko poprzeczki markus23 ;)

 

sly : cieszę się!

 

Tymczasem żeby nie było że się obijam :

 

 

 

a powyżej skończona głowa astronauty.

 

Pozdrawiam

Lucas

Edytowane przez Bonifatz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, cosik płaski ten detal, jak dojdzie gi to już w ogóle go spłaszczy. Nie znam się na skafandrach kosmicznych ale proponuję bardziej zdefiniować te fałdki i łączenia a takie buty to bym wymodelował raczej zamiast sculptować.

Pozdro i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności