Bonifatz Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 (edytowane) Witam, Chcąc zmobilizować się do skończenia sceny, nad którą będę pracował założyłem wątek wip. Wiec albo to skończę albo czeka mnie walk of shame ;) Tak więc poniżej zamieszczam kilka elementów, które już zostały zrobione. Zawory skafandra: zegarek speedmaster : Koncept sceny przedstawię jakoś niedługo. Na razie skoncentruję się na wykonaniu elementów sceny. Pozdrawiam Lucas Edytowane 16 Styczeń 2010 przez Bonifatz
peter_f Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Ciekawie się zaczyna :) Zaworki wyglądają fajnie :) Będę kibicował i dopingował :)
markus23 Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Zapowiada się fajny cosmos temat. Będę śledził postępy z zapartym tchem mam nadzieje że mi tlenu nie zbraknie.
dac77 Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Czy ten zegarek musi być taki dokładny? Pewnie będzie zajmował 10x10 pikseli. Im większy detal na początku tym trudniej później dokończyć. Czekam na skafander i mam nadzieję że nie będzie zbyt wierny wzorowi.
Bonifatz Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) prace postępują : peter_f : dzieki za wsparcie ! halset : zgadza się, nie dopracowywałem bo i tak do rękawicy będę musiał zrobić nowy. markus23 : dzięki! jeszcze nie zdradzam co i jak jeżeli chodzi o otoczenie. Mam nadzieję, że was zaskoczę dac77: widzę wiesz więcej o moim projekcie niż ja sam... i muszę cię zawieźć. Skafander będzie z dużą ilością detali. Edytowane 7 Styczeń 2010 przez Bonifatz
dac77 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Nie wiem więcej ale tak sobie liczę że jeśli będziesz renderował w rozdzielczości np. 4kx6k to w typowym ustawieniu postaci kosmonauta o wzroście 1,8 metra zajmie nie więcej niż 3,5k pikseli na wysokość, a możliwe że tylko 1k więc to daje bez perspektywy mniej więcej piksel na 1 milimetr, więc te kreseczki na obrzeżach mające jakieś 0,1 mm szerokości zajmą nie więcej jak 0,2 piksela czyli nie będą widoczne i tak, a to wszystko zakładając, że zegarek będzie widoczny pod skafandrem astronauty i że będzie skierowany szkiełkiem do kamery. Zresztą podejrzewam że zegarek był osobną pracą a do tego projektu dostał się ze względów oszczędnościowych. Nie żebym wiedział to lepiej od Ciebie ale tak po prostu podejrzewam. Jeżeli chcesz utrzymać taki poziom detalu to ta postać będzie musiała mieć modelowane plomby, zmarszczki i pojedyncze rzęsy, a może nawet pory w skórze. ... Tak wiem mam minusa. Nie szkodzi.
kliment woroszyłow Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Ta twarz.... to nie aby autoportret?:)
dac77 Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Tak, wyluzuj. Najlepszy argument jak ich brakuje. Może jakieś konkrety. Ja się starałem jasno wyjaśnić dlaczego uważam że dawanie takiego detalu do zegarka to strata czasu i energii, a Ty ... wyluzuj. Najlepiej całkowicie wyluzować, olać wszystko i mieć wszystko głęboko. Jak byś był tak na luzie to byś nie dłubał w 3D tylko grał w gry komputerowe albo oglądał filmy XXX, a robotę być wyluzował. Argument pierwsza klasa - w sam raz do demotywatory.pl.
Bonifatz Napisano 7 Styczeń 2010 Autor Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) naszła mnie chęć na dalsze dłubanie, kolejny update: Edytowane 7 Styczeń 2010 przez Bonifatz
Bonifatz Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 Ciąg dalszy zmagań. Dzisiaj na warsztat poszedł Hair and fur. na razie widok z view-portu, jeszcze materiały i ogolna gęstość włosów do zrobienia. Pozdrawiam Lucas
KLICEK Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 lepszy lp, niz po turbo smutcie :) fajnie idzie
Bonifatz Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 Dzięki KLICEK! Jeszcze dużo roboty przedemną.
Bonifatz Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 Jeszcze test shadera skóry. Diffuse jeszcze bez Unwrapa.
forestt Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 Ten astronauta to będzie w kasku (czy jak to tam zwał), czy bez?
Bonifatz Napisano 8 Styczeń 2010 Autor Napisano 8 Styczeń 2010 Tak będzie miał hełm, prawdopodobnie coś takiego :
Jonasz_Real Napisano 9 Styczeń 2010 Napisano 9 Styczeń 2010 Zaworki to prawda najfajniej wyszły. Będę również śledził ten watek. :)
Bonifatz Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 tasiek : jednak sobie odpuszczę to akwarium ;) Jonasz_Real : dzięki za wsparcie! Zamieszczam test szadera. Jeszcze wymaga pracy ale myślę, że idzie w dobrym kierunku.
Bonifatz Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 markus23: dzięki ! musiałem odświeżyć Hair and fura bo ostatni raz używałem go 2 lata temu ;) Głowa na 89% skończona. Na razie daje sobie z nią spokój i zabieram się za hełm i rękawice.
JunioR Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Wlosy strasznie kiepsko wyglądają, takie jakby ktoś poraził go prądem, kazdy włosek sterczy do góry. Po za tym niepotrzebnie robisz ta głowę, hełmy(który teraz chcesz zrobić, na to wygląda) dzisiejszych astronautów posiadają specjalna powłokę/warstwe która dziala jak lustro weneckie, chroni wzrok kiedy jest sie w kosmosie, wiec twarzy tam nie zobaczysz. Chyba, ze bedzie to astronauta przed startem, gdzie taka powłoka jest po prostu odsłoniętą, ale za to korki ładnie wyszły.
Bonifatz Napisano 10 Styczeń 2010 Autor Napisano 10 Styczeń 2010 JunioR : jak na razie lepiej nie umiem... nie ma to jak podnieść kogoś na duchu JunioR ;] ale przyzwyczaiłem się już wiec luz
JunioR Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Bonifatz- poprostu napisałem konstruktywna krytykę. Nie mialem tutaj nikogo dołować, czy zniechęcać do pracy bardziej nazwał bym to motywacja. Po za tym człowiek najwięcej uczy się z krytyki niż słodzenia. Może na razie zostaw głowę a popracuj nad kombinezonem. Powodzenia !
Bonifatz Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 (edytowane) Po 3 podejściach do modelu udało mi się zmontować taką głowę : Następnym krokiem będzie wrzucenie jej do Zbrusha w którym dodam zmarszczki itd. Ogólnie zaczyna mi się klarować koncept. Będzie to kosmonauta po udanej misji, ze zdjętym hełmem ( jeszcze nie wiem czy będzie leżał gdzieś czy będzie trzymany w ręku przez postać) i z dymiącym cygarem w ustach. edit : powalczyłem trochę z uchem, wydaje mi się, że na lepsze Edytowane 12 Styczeń 2010 przez Bonifatz
Jonasz_Real Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Al'a Starcraft 2 :D Bardzo fajnie to teraz wygląda. Dobrze, ze postanowiłeś go poprawić. A widzisz, kopniak Juniora jednak Ci pomógł. ;) Edit: poprawiłbym mu ucho, zbyt płasko wyszedł.
Bonifatz Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 Jonasz_Real : zgadza się kopniak się przydał ;D Cieszę się, że wreszcie jest to coś do przyjęcia. Teraz czekają mnie zmagania z Zbrushem, którego na poważnie jeszcze nie miałem okazji używać.
Bonifatz Napisano 13 Styczeń 2010 Autor Napisano 13 Styczeń 2010 witam! kolejny update z pierwszego starcia z ZB jutro jeszcze przysiądę przy nim, jeżeli macie jakieś sugestie zapraszam.
dac77 Napisano 13 Styczeń 2010 Napisano 13 Styczeń 2010 No ostatni render nieźle wygląda. Ja bym zniwelował te wgłebienie które leci od wewnętrznego rogu prawego oka wzdłuż nosa do ... tego co jest przy dziurce od nosa, nie wiem jak to się nazywa.
Bonifatz Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Napisano 14 Styczeń 2010 dac77 : Fajnie, że się podoba. Jeżeli chodzi o zmarszczki to główka jeszcze wróci do Zbrusha jutro. Postaram się bardziej uwypuklić mięśnie twarzy. Dzisiaj test wszystkiego w sumie. Nowe włosy + shader skóry i oczu.
markus23 Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 poza 1 małym szczegółem, mianowice na skroni jest coś jakby Ci sie "farba" zlała bo wyżej niema nic. Pozatym jedziesz dalej bo widze że będzie cud miód i włoski lepsze już. PZDR P.s. zrób coś z tym cygarem już bo troche mi to Clinta Eastwood'a przypomina chodż ze zdjęcia to i nawet do autora podobny, sam już niewiem, bleeeee.....
Solo Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Wow nieźle Ci idzie :) Ładna główka, tylko nad mimiką trochę popracuj :D Ja na Twoim miejscu pobawiłbym się i zrobił tego space marine'a xD Chciałbym go zobaczyć w Twoim wykonaniu, bo bardzo ładnie Ci wychodzi :) Choć bez tej brwi wygląda śmiesznie :D hehe :D no ale to kwestia dokończenia, więc siedze cicho już i czekam na dalesze postępy :D
Bonifatz Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 markus23 : zgadza się, za Twoją radą uwypukliłem mięśnie twarzy w okolicach nasady nosa. Wydaje mi się, że na lepsze. Cygaro w przygotowaniu :D Solo : dzięki! właśnie poprawiłem trochę mimikę, bardziej "bad ass". No i zabieram się jeszcze dzisiaj za rękawice, czyli zaczynam skafander. Pozdrawiam Lucas
Jonasz_Real Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 witam, powiedz, czy masz już jakiś odrębny zarys sceny? czy tylko w głowie masz koncept. Dobrze by było gdybyś już teraz zaczął budować proste bryły. Żebyś się potem nie orobił. Co do włosów.. mam pewne zatrzezenia. Zbyt czysto i proste uczesane ;) Doskonale zdaje sobie sprawę, ze ciężko jest to ustawić tego hair'a. Pofaluj troszke wlosy, jak tu. Mniej wiecej. Pozdrawiam. Poza tym zmniejszylem Ci brwi, uwidocznilem policzki, ucho etc Pozdrawiam
Bonifatz Napisano 15 Styczeń 2010 Autor Napisano 15 Styczeń 2010 Jeżeli chodzi o zarys sceny to mam parę pomysłów. Jeden z nich to "pierwsze cygaro na marsie", gdzie pomyślnie zakończono terraforming. Poniżej test otoczenia + astronauta w prowizorycznym skafandrze. Na razie bardziej jestem skoncentrowany na stworzeniu dobrego modelu astronauty. Co do włosów zgadzam się w 100% że jeszcze wymagają pracy ale na razie muszę odłożyć pracę nad głową bo już na nią patrzeć nie mogę. Sama głowa pewnie też wróci jeszcze z raz do ZB. Dajcie znać co sądzicie o scenie.
Godzil Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 Fajne, ciekawie idzie... zaglądam tu ale milcze to postanowiłem napisać... ze to ciekawy wstęp do StarCraft Marine ;) Powodzenia!
markus23 Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 zobaczymy jak z proporcjami co do wyglądu samej planety jest ok.
Mulholland Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Sama scenka mi się bardzo podoba. Fajny klimat. Jesli chodzi o twarz, to kosmonauta wygląda teraz na nieco wpienionego. Wcześniej miał bardziej łagodny wyraz twarzy, bardziej mi to przypominało satysfakcję i wyluzowanie po udanej misji. Włosy na czubkach wyglądają mi na zbyt delikatne prawie jak meszek.
Bonifatz Napisano 16 Styczeń 2010 Autor Napisano 16 Styczeń 2010 (edytowane) Maestro101 : posłuchałem Cie i w ramach nauki Zbrusha pracuję nad nową głową charactera. Cieszę się, że powierzchnia planety się podoba, pewnie przejdzie jeszcze kilka zmian. Tutaj wip nowej głowy : Edytowane 16 Styczeń 2010 przez Bonifatz
markus23 Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 jeżeli idziesz wbardziej realną forme kosmosu a nie jak poprzednio w space cowboys to też git.
Bonifatz Napisano 18 Styczeń 2010 Autor Napisano 18 Styczeń 2010 (edytowane) Zobaczymy czy przypadkiem nie podniosłem sobie przez to za wysoko poprzeczki markus23 ;) sly : cieszę się! Tymczasem żeby nie było że się obijam : a powyżej skończona głowa astronauty. Pozdrawiam Lucas Edytowane 29 Styczeń 2010 przez Bonifatz
Bonifatz Napisano 23 Styczeń 2010 Autor Napisano 23 Styczeń 2010 (edytowane) Po prawie tygodniu zmagań udało mi się skonstruować basemesh pod charactery. Starałem się zrobić go zgodnie z anatomią jak tylko potrafię. Jutro wrzucam go do Zbrusha i zaczynam tworzenie skafandra i całej otoczki. http://www.lucas3d.net/base_mesh.avi Edytowane 24 Styczeń 2010 przez Bonifatz
Tomala Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Siema, cosik płaski ten detal, jak dojdzie gi to już w ogóle go spłaszczy. Nie znam się na skafandrach kosmicznych ale proponuję bardziej zdefiniować te fałdki i łączenia a takie buty to bym wymodelował raczej zamiast sculptować. Pozdro i powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się