Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Wielokatow troche szczedzilem :] ,te nadgryzienia na przodzie takze mi nie leza i pewnie je poprawie ,albo poprostu zamontuje jakies z dwa metalowe schodki :P .

  • Odpowiedzi 101
  • Wyświetleń 39,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

"Na poczatku bylem jak 0_o a potem ;/"

 

Nie no fajny projekcik szacun ze robiony samemu i w takim stadium, niestety po przyjzeniu sie obrazka i ogladnieciu filmiku troszku gorsze wrazenie na mnie to zrobilo, strasznie wszystko namieszane i maloczytelne. Trudno odroznic sciezki do chodzenia od enviromentu, gore od dolu itd. Zastanowil bym sie nad sposobem odciecia podlogi od scian czy dachow jakims przewazajacym kolorem np, nabralo by to trochu przezystosci, Z doswiadczenia wiem ze bardzo latwo przy meshowaniu lvlu stowrzyc chaos, teraz zadanie by to opanowac i zrobic bardziej user friendly.

Mam nadzieje ze jakos to zrozumiale napisalem i jakos nie zniechecilem, jak cos moge zawsze na privie moge cos potlumaczyc jesli chcesz skozystac z tych uwag.

Napisano
  • Autor

Wiem o co ci biega :] . Bede musial kilka meshy poprzestawiac ,a miejsca do chodzenia ciutke zubozszyc aby sie kontrastowalo to(za duzo na nich smieci to fakt) ,dac nie wiem jakis bardziej rzucajacy sie w oczy kolor barierek ,podloza ,podkreslic te miejsca jakims swiatlem. Ogolem zaczalem co nie co ukladac na tej mapie z wiekszym sensem . Przy kolejnym update powinno byc ciut lepiej :] .

Napisano
  • Autor
lampka.jpg Dzis na szybko le lampka xD . Niedlugo powinienem pokazac aktualniejsze obrazki z samej mapki .
Napisano

z noisem żeś przegiął i to ostro. sam dizajn fajny ale tekstura do odszronienia. Oczywiście jeśli jest sens taką pierdułke poprawiać

Napisano
  • Autor

W sumie to wczoraj juz poprawilem xD (choc nowego screena jeszcze nie zrobilem ;]) . Jeszcze z 3 pierdolki i dwa wieksze budynki i beda nowe shoty z calegp levelu :] . Potem jakis tubek z 70% i zrobie sobie chwilowa przerwe i skoncentruje sie na drugiej scence ktora robie powoli w miedzyczasie xD .

Edytowane przez Mr_Hyde

Napisano
  • Autor

 

Malutki update tym razem w ruchu . Celem tego filmiku jest pokazanie roznic miedzy starym na UT3 ,a nowym na UDK w oswietleniu w szczegolnosci . Nie jest to jeszcze filmidlo 75% ,a raczej polmetek . Zostalo jeszcze sporo syfu do potexturowania ,pokonczenia pod mayka (sporo z nich lezy rozdlubana od kilku miechow) :] . Potem import oczywiscie , jakies shoty ,a pozniej te nieszczesne 75% ktore mialo byc juz w grudniu zeszlego roku xD .

Napisano
  • Autor

Muzyczka fajna ,no ale niedokonca pasuje mi do tego co modze :] . Bardziej zostane chyba przy bardziej ambientowych kawalkach :] .

Napisano
  • Autor

Wymieniam conieco elementow w swojej scence.

 

towerelement.jpg - nowa wersja elementu do tych wiezyczek :] .

Edytowane przez Mr_Hyde

Napisano

Jak zwykle miazga, ciut mnie przygniata ilość detalu i szczegółu, ale może to i lepiej. ;)

Napisano

te ostatanie screeny calkiem fajnie wygladaja, nie ma takiego haosu. Ogolnie spoko praca .jesli mialbym sie do czegos przyczepic to nieukryles tej "klockowatsci" konstrucji tak charakterystycznej dla tego enginu.W sumie ja bym zostawil jut ten projekt ,bo przecietny widz raczej nie zobaczy kolejnych zmian ..

Napisano
  • Autor

Chce to skonczyc aby miec czyste sumienie :} . Animuje troche otoczenie (baloniki i inne aby dac troche zycia ,oczywiscie animacyjki sa proste jak budowa cepa ,ale dodaja wiecej uroku xD) ,chce wreszcie indoory zaczac detalowac :] . Co do klockowatosci to ciezko jest to ukryc :] . Zawsze lubilem robic wszystko pod softem 3D gdzie jest duzo wieksza kontrola nad wszystkim :D ,no ale ciagle dlubanie czegos uczy :] .

Powoli mecze kolejna scenke mniejsza w rozmiarach ,ale tak czy siak ta chce miec jako tako skonczona ,wiec na przemian sobie obydwie robie :] .

Napisano

Kozak pokazówa Hyde, brawo brawo. Chociaż męczą mnie te wszytskie DoFy itp. w grach to i tak tutaj wygląda dobrze.

Napisano
  • Autor

Wszama 1GB miejsca na dysku. Nie wiem jeszcze jak sie tutaj pichci same paczki z modelami aby zmniejszych ich rozmiary :] . w UT3 to bylo w UDK poza pichceniem mapy tego nie widze .

Tak czy siak niedlugo ja udostepnie .

 

Dla ludzi w temacie. Mam czasem problem z LOD meshami ,a dokladniej z lightmapami na nich . Czasem sie nie bake'uja ,czasem jest tak ze glowny mesh nie ma lightmapy ,a jego LOD ma :] . Da sie to jakos naprawic bez ciaglego kopiowania i wstawiania z content browsera jeszcze raz tego samego modelu ? Co oczywiscie takze nie gwarantuje tego ,ze sie naprawi :] .

Oczysicie bug nie pojawia sie na na kazdej kopii modelu na mapie tylko randomowo po kazdym wypalaniu na jakims :] .

Edytowane przez Mr_Hyde

Napisano

pomyslal bym o postprocesie ktory leko zabarwia/desaturuje obiekty wraz z odlegloscia od kamery, nada to troszku przejzystosci pierwszemu planowi

Napisano

Mr_Hyde - ale 1 GB to mapa razem z paczką .upk czy po publikacji (cooking)? To drugie powinno trochę zmniejszyć rozmiar, zwłaszcza że paczka ci już wtedy nie będzie potrzebna. Jeśli chodzi o ilość szczegółów na ekranie to moim zdaniem jest ok. Gdy miałem monitor 17" to przy graniu w Gearsy też mnie detal kłuł w oczy, jak się przesiadłem na 28" to było akurat :)

Napisano
  • Autor

Troche zmniejsza ,zreszta niedlugo wrzuce to co mam (pod koniec tego tygla moze) . Na chwile znow przystopuje i pchne troche do przodu druga scenke :] .

Napisano

Blizzard, Ubisoft oraz inne wytwórnie jeszcze do Ciebie nie dzwoniły?? :) Kwestia czasu pewno..

Napisano
  • Autor

Kris_R w piatek lece na druga rozmowe do Rocksteady (pierwsza byla przez telefon) wiec pobawie sie nowym Batmanem :] . Wiec ktos tam sie odzywa :] .

Edytowane przez Mr_Hyde

Napisano

Good stuff :) a nie lepiej byłoby zrobić sobie taki mały flyby za pomocą matinee? Ładniej by to wyglądało niż latanie po mapie w trybie spectator.

Napisano
  • Autor

Nie chcialo mi sie :D . Mialem zamiar ,ale to byl tylko zamiar xD .

Napisano
  • Autor

No dzieki :} . Zobaczymy jak pojda rozmowy na miejscu u nich :D. Przez telefon bylo wiecej trzaskow i zanikow sygnalu niz rozmowy :D .

Napisano
  • Autor

Prosze:

 

 

30fps ,troche nowych postprocessow ,kamera matinee :] .

Napisano

Fenomenalna robota... a tak na marginesie, to szukasz roboty, masz robote, czy będziesz miał robote w Game Desingu? ;)

Napisano
  • Autor

Jak juz wspomnailem wczesniej tocze boje z Rocksteady :] . Przez ten wulkan troche dluzej niz powinienem :]

Napisano

no wiem, wiem... tylko chciałem się dowiedzieć, czy w Polsce jesteś również rozchwytywany :P

Napisano

jak rockstedy sie interesuje, to w polszy takiej kasy nigdzie nie dostanie:P

Napisano
  • Autor
- tak to znow ja i tym razem zapodaje maly test mojego latajacego drone'a :] . Inspiracja to Bioshock i Half-Life 2 :] .
Napisano

czapeczka z głowy Mr_Hyde, pojechałeś na maxa , bardzo ładnie to wygląda łącznie z ostatnim dron testem, powodzenia Ci życzę z tą pracą , mam nadzieję że skończysz to co tu zapodałeś bo materiał jest pierwsza klasa,

przy okazji pytanie , dużo czasu zajęło Ci ogarnięcie tego unreal enginu tak aby działać w nim bez stresowo? dużo tutków przerobiłeś do niego czy jakies tylko takie konkretne?

Napisano
  • Autor

Wiec tak w Unrela Engine siedzie od UT99 wiec przejscie na UT3 czy UDK nie bylo zadnym problem .Do wiekszosci nowych "ficzerow" doszedlem sam ,a reszte przerabialem dzieki dokumentacji na stronie o UDK i youtube'owi xD (w zasadze to najwiecej o kismecie i matinee).

 

Co do sceny to chce ja skonczyc i pewnie skoncze :] ,choc juz druga w bolach powstaje :D .

Napisano

yhy, no ja tez siedziałem ze dwa lata albo 3 w ut 99 robilem mapy i rozgryzałem edytor bez zadnego helpa ale nie udalo mi sie ogarnac wielu spraw, pozniej jeszcze do deus ex robilem mapy, w ut 2k3 i 2k4 tez siadzialem i w pariaha edytorze ktory byl ciekawszy ale tak jak wczesniej nie dalem rady ogarnac tego bardziej kompleksowo, niektore zagadnienia byly zbyt skomlikowane i tajemnicze dla mnie :P , natomiast w tym curent genowym od gowa poczynajac to juz kompletnie sie nie odnajduje, no nic dzięki za info i powodzenia z tym i następnym projektem, będę sobie zaglądał tutaj :)

Napisano
  • Autor

 

Vimeo :

http://vimeo.com/23412334

 

Po długiej przerwie znów zacząłem zabawy z sceną :]

Jeszcze kilka popierdółek i wracam do drugiego projekciku .

 

new3yl.th.jpgnew2v.th.jpgnew1n.th.jpg

Edytowane przez Mr_Hyde

Napisano

No ja nie mam pytań. Klasa światowa, tak trzymaj!

Napisano

Bardzo dobre choć rzeczywiście miejscami ta post produkcyjna mgła daje po oczach. Nie wiem jak z architektura tej lokacji- miejscami wydaje się że jest trochę przypadkowo. Ogólnie to jest pierwsza klasa.

Napisano
  • Autor

 

Finalne filmidlo . Koniec , kropka ide dalej robic Enviro_2 . Przygody z pierwszym uwazam za zamkniete i rezultat za zadowalajacy :] .

Napisano

przy takiej produkcji to można nabrać doświadczenia, Enviro_2 zajmie Ci pewnie kilka dni ;)

Jak dla mnie troszkę taki rozgardiasz panuje, przydałoby się więcej spójności... ogólnie szacunek Panie, szacunek...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności