Napisano 20 Luty 201015 l Autor Wielokatow troche szczedzilem :] ,te nadgryzienia na przodzie takze mi nie leza i pewnie je poprawie ,albo poprostu zamontuje jakies z dwa metalowe schodki :P .
Napisano 21 Luty 201015 l "Na poczatku bylem jak 0_o a potem ;/" Nie no fajny projekcik szacun ze robiony samemu i w takim stadium, niestety po przyjzeniu sie obrazka i ogladnieciu filmiku troszku gorsze wrazenie na mnie to zrobilo, strasznie wszystko namieszane i maloczytelne. Trudno odroznic sciezki do chodzenia od enviromentu, gore od dolu itd. Zastanowil bym sie nad sposobem odciecia podlogi od scian czy dachow jakims przewazajacym kolorem np, nabralo by to trochu przezystosci, Z doswiadczenia wiem ze bardzo latwo przy meshowaniu lvlu stowrzyc chaos, teraz zadanie by to opanowac i zrobic bardziej user friendly. Mam nadzieje ze jakos to zrozumiale napisalem i jakos nie zniechecilem, jak cos moge zawsze na privie moge cos potlumaczyc jesli chcesz skozystac z tych uwag.
Napisano 21 Luty 201015 l Autor Wiem o co ci biega :] . Bede musial kilka meshy poprzestawiac ,a miejsca do chodzenia ciutke zubozszyc aby sie kontrastowalo to(za duzo na nich smieci to fakt) ,dac nie wiem jakis bardziej rzucajacy sie w oczy kolor barierek ,podloza ,podkreslic te miejsca jakims swiatlem. Ogolem zaczalem co nie co ukladac na tej mapie z wiekszym sensem . Przy kolejnym update powinno byc ciut lepiej :] .
Napisano 25 Luty 201015 l Autor Dzis na szybko le lampka xD . Niedlugo powinienem pokazac aktualniejsze obrazki z samej mapki .
Napisano 26 Luty 201015 l z noisem żeś przegiął i to ostro. sam dizajn fajny ale tekstura do odszronienia. Oczywiście jeśli jest sens taką pierdułke poprawiać
Napisano 26 Luty 201015 l Autor W sumie to wczoraj juz poprawilem xD (choc nowego screena jeszcze nie zrobilem ;]) . Jeszcze z 3 pierdolki i dwa wieksze budynki i beda nowe shoty z calegp levelu :] . Potem jakis tubek z 70% i zrobie sobie chwilowa przerwe i skoncentruje sie na drugiej scence ktora robie powoli w miedzyczasie xD . Edytowane 26 Luty 201015 l przez Mr_Hyde
Napisano 6 Marzec 201015 l Autor Malutki update tym razem w ruchu . Celem tego filmiku jest pokazanie roznic miedzy starym na UT3 ,a nowym na UDK w oswietleniu w szczegolnosci . Nie jest to jeszcze filmidlo 75% ,a raczej polmetek . Zostalo jeszcze sporo syfu do potexturowania ,pokonczenia pod mayka (sporo z nich lezy rozdlubana od kilku miechow) :] . Potem import oczywiscie , jakies shoty ,a pozniej te nieszczesne 75% ktore mialo byc juz w grudniu zeszlego roku xD .
Napisano 6 Marzec 201015 l dla mnie kawał gites roboty, chylę czoła przed wybitnym umysłem ;) Zainteresuj się, jeśli chodzi o tło muzyczne, takim cackiem jak Absynth 5 lub Evolve: http://www.heavyocity.com/Player
Napisano 16 Marzec 201014 l Autor Muzyczka fajna ,no ale niedokonca pasuje mi do tego co modze :] . Bardziej zostane chyba przy bardziej ambientowych kawalkach :] .
Napisano 28 Marzec 201014 l Autor Wymieniam conieco elementow w swojej scence. - nowa wersja elementu do tych wiezyczek :] . Edytowane 28 Marzec 201014 l przez Mr_Hyde
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Jak zwykle miazga, ciut mnie przygniata ilość detalu i szczegółu, ale może to i lepiej. ;)
Napisano 3 Kwiecień 201014 l te ostatanie screeny calkiem fajnie wygladaja, nie ma takiego haosu. Ogolnie spoko praca .jesli mialbym sie do czegos przyczepic to nieukryles tej "klockowatsci" konstrucji tak charakterystycznej dla tego enginu.W sumie ja bym zostawil jut ten projekt ,bo przecietny widz raczej nie zobaczy kolejnych zmian ..
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Autor Chce to skonczyc aby miec czyste sumienie :} . Animuje troche otoczenie (baloniki i inne aby dac troche zycia ,oczywiscie animacyjki sa proste jak budowa cepa ,ale dodaja wiecej uroku xD) ,chce wreszcie indoory zaczac detalowac :] . Co do klockowatosci to ciezko jest to ukryc :] . Zawsze lubilem robic wszystko pod softem 3D gdzie jest duzo wieksza kontrola nad wszystkim :D ,no ale ciagle dlubanie czegos uczy :] . Powoli mecze kolejna scenke mniejsza w rozmiarach ,ale tak czy siak ta chce miec jako tako skonczona ,wiec na przemian sobie obydwie robie :] .
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Kozak pokazówa Hyde, brawo brawo. Chociaż męczą mnie te wszytskie DoFy itp. w grach to i tak tutaj wygląda dobrze.
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Robi wrazenie!:) Zamiast screenow udostepnij moze mape, zeby mozna bylo sobie pochodzic ;)
Napisano 3 Kwiecień 201014 l Autor Wszama 1GB miejsca na dysku. Nie wiem jeszcze jak sie tutaj pichci same paczki z modelami aby zmniejszych ich rozmiary :] . w UT3 to bylo w UDK poza pichceniem mapy tego nie widze . Tak czy siak niedlugo ja udostepnie . Dla ludzi w temacie. Mam czasem problem z LOD meshami ,a dokladniej z lightmapami na nich . Czasem sie nie bake'uja ,czasem jest tak ze glowny mesh nie ma lightmapy ,a jego LOD ma :] . Da sie to jakos naprawic bez ciaglego kopiowania i wstawiania z content browsera jeszcze raz tego samego modelu ? Co oczywiscie takze nie gwarantuje tego ,ze sie naprawi :] . Oczysicie bug nie pojawia sie na na kazdej kopii modelu na mapie tylko randomowo po kazdym wypalaniu na jakims :] . Edytowane 3 Kwiecień 201014 l przez Mr_Hyde
Napisano 3 Kwiecień 201014 l pomyslal bym o postprocesie ktory leko zabarwia/desaturuje obiekty wraz z odlegloscia od kamery, nada to troszku przejzystosci pierwszemu planowi
Napisano 4 Kwiecień 201014 l Mr_Hyde - ale 1 GB to mapa razem z paczką .upk czy po publikacji (cooking)? To drugie powinno trochę zmniejszyć rozmiar, zwłaszcza że paczka ci już wtedy nie będzie potrzebna. Jeśli chodzi o ilość szczegółów na ekranie to moim zdaniem jest ok. Gdy miałem monitor 17" to przy graniu w Gearsy też mnie detal kłuł w oczy, jak się przesiadłem na 28" to było akurat :)
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Autor Troche zmniejsza ,zreszta niedlugo wrzuce to co mam (pod koniec tego tygla moze) . Na chwile znow przystopuje i pchne troche do przodu druga scenke :] .
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Blizzard, Ubisoft oraz inne wytwórnie jeszcze do Ciebie nie dzwoniły?? :) Kwestia czasu pewno..
Napisano 11 Kwiecień 201014 l Autor Kris_R w piatek lece na druga rozmowe do Rocksteady (pierwsza byla przez telefon) wiec pobawie sie nowym Batmanem :] . Wiec ktos tam sie odzywa :] . Edytowane 11 Kwiecień 201014 l przez Mr_Hyde
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor - kolejne filmidlo . Edytowane 13 Kwiecień 201014 l przez Mr_Hyde
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Good stuff :) a nie lepiej byłoby zrobić sobie taki mały flyby za pomocą matinee? Ładniej by to wyglądało niż latanie po mapie w trybie spectator.
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor Nie chcialo mi sie :D . Mialem zamiar ,ale to byl tylko zamiar xD .
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor No dzieki :} . Zobaczymy jak pojda rozmowy na miejscu u nich :D. Przez telefon bylo wiecej trzaskow i zanikow sygnalu niz rozmowy :D .
Napisano 22 Kwiecień 201014 l Fenomenalna robota... a tak na marginesie, to szukasz roboty, masz robote, czy będziesz miał robote w Game Desingu? ;)
Napisano 22 Kwiecień 201014 l Autor Jak juz wspomnailem wczesniej tocze boje z Rocksteady :] . Przez ten wulkan troche dluzej niz powinienem :]
Napisano 22 Kwiecień 201014 l no wiem, wiem... tylko chciałem się dowiedzieć, czy w Polsce jesteś również rozchwytywany :P
Napisano 23 Kwiecień 201014 l jak rockstedy sie interesuje, to w polszy takiej kasy nigdzie nie dostanie:P
Napisano 28 Kwiecień 201014 l Autor - tak to znow ja i tym razem zapodaje maly test mojego latajacego drone'a :] . Inspiracja to Bioshock i Half-Life 2 :] .
Napisano 7 Maj 201014 l czapeczka z głowy Mr_Hyde, pojechałeś na maxa , bardzo ładnie to wygląda łącznie z ostatnim dron testem, powodzenia Ci życzę z tą pracą , mam nadzieję że skończysz to co tu zapodałeś bo materiał jest pierwsza klasa, przy okazji pytanie , dużo czasu zajęło Ci ogarnięcie tego unreal enginu tak aby działać w nim bez stresowo? dużo tutków przerobiłeś do niego czy jakies tylko takie konkretne?
Napisano 7 Maj 201014 l Autor Wiec tak w Unrela Engine siedzie od UT99 wiec przejscie na UT3 czy UDK nie bylo zadnym problem .Do wiekszosci nowych "ficzerow" doszedlem sam ,a reszte przerabialem dzieki dokumentacji na stronie o UDK i youtube'owi xD (w zasadze to najwiecej o kismecie i matinee). Co do sceny to chce ja skonczyc i pewnie skoncze :] ,choc juz druga w bolach powstaje :D .
Napisano 7 Maj 201014 l yhy, no ja tez siedziałem ze dwa lata albo 3 w ut 99 robilem mapy i rozgryzałem edytor bez zadnego helpa ale nie udalo mi sie ogarnac wielu spraw, pozniej jeszcze do deus ex robilem mapy, w ut 2k3 i 2k4 tez siadzialem i w pariaha edytorze ktory byl ciekawszy ale tak jak wczesniej nie dalem rady ogarnac tego bardziej kompleksowo, niektore zagadnienia byly zbyt skomlikowane i tajemnicze dla mnie :P , natomiast w tym curent genowym od gowa poczynajac to juz kompletnie sie nie odnajduje, no nic dzięki za info i powodzenia z tym i następnym projektem, będę sobie zaglądał tutaj :)
Napisano 25 Kwiecień 201113 l Autor Vimeo : http://vimeo.com/23412334 Po długiej przerwie znów zacząłem zabawy z sceną :] Jeszcze kilka popierdółek i wracam do drugiego projekciku . Edytowane 7 Maj 201113 l przez Mr_Hyde
Napisano 9 Maj 201113 l Bardzo dobre choć rzeczywiście miejscami ta post produkcyjna mgła daje po oczach. Nie wiem jak z architektura tej lokacji- miejscami wydaje się że jest trochę przypadkowo. Ogólnie to jest pierwsza klasa.
Napisano 26 Lipiec 201113 l Autor Finalne filmidlo . Koniec , kropka ide dalej robic Enviro_2 . Przygody z pierwszym uwazam za zamkniete i rezultat za zadowalajacy :] .
Napisano 27 Lipiec 201113 l przy takiej produkcji to można nabrać doświadczenia, Enviro_2 zajmie Ci pewnie kilka dni ;) Jak dla mnie troszkę taki rozgardiasz panuje, przydałoby się więcej spójności... ogólnie szacunek Panie, szacunek...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto