Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak flash jest pomocny. Mam małe opoznienie z rysowaniem teł i dopiero dziś za to się zabieram, ale poniżej gameplay z pierwszego poziomu wyścigów. Chciałbym, by tak to się odbywało, chyba, że testy pokażą, że to nadal za słabe rozwiązanie.

 

  • Odpowiedzi 812
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

jakby ktoś był ciekaw jak się koloruje we flashu. Niestety nie idzie szybko z uwagi na gradientowanie, tu jest video z 30min kolorowania. Wystartowałem z plikiem wstępnie wypełnionym przez junior designera.

 

http://blue-box.com.pl/klienci/samples/colors.mpg ale chyba trzeba sobie ściągnąć.

 

edit: efekt finalny.

 

test5.jpg

Edytowane przez olaf
Napisano

w oczekiwaniu na urlop popijam ekskluzywne drinki :)

arcade skończone (i o dziwo zapłacone następnego dnia - pracujcie tylko poza krajem), na ukończeniu jest świąteczna przygodówka.

 

coffee.jpg

Napisano (edytowane)

Hm trochę nie bardzo ogarniam tę grę, trzeba ją próbować do skutku czy ma jakiś logiczny sens?

Przedmioty są rozsypane, klikam po kolei, coś tam się dzieje mam score :1200, już w którejś planszy.

Pozdrawiam ;)

 

 

I w sumie jako dość krytyczna osoba, stwierdzę że całkiem zaskakujący odmużdżator.

Fajna różnorodność scenek i nawiązania do znanych motywów.

 

Przeszedłem, score: 11050, wygrałem blondynę, pokonałem smoka. ;p

Edytowane przez Swiezy
Napisano

Dzięki. No point&click to takie troche chybił trafił. Ale oglądałem tego typu gry na appStore i android Play i wesołe cartoonki powinny dać radę.

Napisano (edytowane)

Ponieważ wróciłem z urlopu chcę zrobić coś mniej na tempo, bardziej na jakość, by zdobyć inwestora pod mobile.

 

Zaczynam z czymś podobnym do fruit ninja:

 

titleS.jpg

Edytowane przez olaf
Napisano

jakby ktoś miał krytyczne uwagi dot. czytelności interfejsu, to śmiało. Daleko mi do głębokiej wiedzy na ten temat.

Chciałbym, by było proste przy używaniu myszki jak i dotykowych ekranów, by oszczędzić czas na portowaniu.

 

menu1.jpg

Napisano

Chyba ludzie jednak trochę odpoczywają od forum na święta. ;)

Poza tym interface mi się podoba, czytelny i przyjazny.

Więcej bym się nastawiał na plusy tego co robisz, siedziałeś, pracowałeś, krytykowani powinni być którzy nic nie robią.

Pozdrawiam ;)

Napisano

Dzięki, choc powiem szczerze, ze na pochlebnych mi nie zalezy tak bardzo jak na krytycznych, no ale coz musze zaczac jechac po ludziach bardziej, może zechcą się zrewanżować ;)

 

tymczasem summary screen do drugiego trybu rozgrywki - crazy run, oczywiscie wysokosc kanapki będzie adekwatna do wyniku ;)

 

menu2.jpg

Napisano

Dzięki EC. Planowałem puścić to przez korektę, ale to na pewno ułatwi sprawę szukania sponsora.

Uporządkowałem nieco menu, by guzik Menu nie skakał po ekranie, zrobiłem żarcie (pokażę pozniej na gameplay'u), teraz powoli siadam do składania silnika w całość z elementami gameplaya.

 

menu4.jpg

Napisano

thx, koncze walkę z mobilnymi rzeczami i spisuje pomysły na gameplay. Menu prawie gotowe ale poczeka kilka dni.

Dzięki Yarosh za posadzenie przed monitorem grupy docelowej ;)

Napisano

testowy ekran z gry - na razie projekt - nałożone Ready,steady,go z rozciętym pomidorem. Nie wiem jeszcze jak duze będą przedmioty. Chciałbym, by mysza biegała na dole ekranu i je podrzucała ale dziś chce nagrać video z obsługi menu i dopiero później zobaczę jak to się układa (bądź nie) w gameplay.

 

gameScr.jpg

Napisano

dzięki, miło się czyta.

wrzuciłęm wczesny gameplay poniżej - ponieważ poprzednie video było bez kursora mogło wydawać sięnieco chaotyczne, więc rejstrtowałem tym razem także kursor.

 

Nie jest nieco zbyt chaotycznie?

 

Napisano

o łapka na szczury dobry pomysł!

Tak, będą bonusy i przeszkadzajki oraz różne modyfikatory - np. zmniejszające jedzenie (trudniej o combosy) i zwiększające, a także zmieniające tempo rozgrywki przez wprowadzenie bullet time w różnych odmianach.

 

Ponieważ rozgrywkę chciałem zrobić inną nić we fruit ninja - nie przecinamy obiektow raz, tylko kroimy je ile się da, by zrobić jak największą kanapkę, to musiałem odpalić wstępny gameplay wcześnie, by móc się temu przyjrzeć, ocenić co jest zbednym noisem a co dziką dynamiczną akcją.

Napisano

Fajnie jakby było trochę fizyki w tej grze ;). Pewnie byłoby to skomplikowane, ale jakby kawałki sera jeszcze od siebie się odbijały to wyglądałoby to sympatycznie. Zwłaszcza w zwolnionym tempie ;)

Napisano

Sorry Coyote, jestem skąpy i musi Ci wystarczyć Podziękowanie ;)

 

Jeżeli nic złego sie nie stanie, to kilka gier w tym ta będą dostępne także w systemach rozrywki jednej duzej linii lotniczej, ale to się zobaczy, bo w biznesach pewne sa tylko komplikacje ;) Więc jak kogoś nie bedzie stac na telefon, to moze sobie polecieć przez Atlantyk :P

Napisano

ok można sobie pociupać ;) w wersję testową - jeszcze sporo brakuje głownie w kwestii płynności gameplay'u, replayability i nagromadzenia elementów. Nie mam kompletnych jeszcze rzeczy tutorialowych. Ale może po kilku wiaderkach kawy skoncze to jutro. Jeszcze tylko dam pojechać po sobie mojemu juniorowi, bo wraca po urlopie :)

 

ponieważ postanowiłem sobie w tym roku nie wyliczać terminów realizacji, tylko skupiać na jakości, to siedzę znacznie dłużej i znacznie bardziej jestem ciekaw Waszego zdania - najbardziej tych krytycznych.

 

http://blue-box.com.pl/klienci/samples/sandwich/tst/sandwichFever.html

Napisano (edytowane)

Genialne! Jedyne co mi trochę przeszkadza to widoczny spadek jakości obiektów po przecięciu no i trochę za trudne dla kogoś, kto spał 2h. Idę testować dalej :)

 

EDIT: Australian style miażdży, super pomysł z pułapkami i bardzo sugestywny dźwięk po trafieniu takowej :)

Edytowane przez wujek_kane
Napisano

tak, nie zrobiłem smootha, ale jak widać, to zrobie, zeby było ładnie, bo to jeden checkbox, a wydajność jest ok.

ale coś słabo Ci idzie, ja jeszcze po sylwku nie poszedłem spać, bo mnie troche programowanie wciągnęło, musiałem tylko głowe kawą i czekoladą gorącą wyleczyć. Kakao+cukier+kofeina i mozna stukać.

 

edit; wysłałem klientowi z australii do oceny, czy bedzie chciał kupić prawa, zbaczymy czy mu wylosuje tą opcję ;P

A pułapki na myszy to pomysł Coyota - ja tylko ukradłem.

Napisano (edytowane)

Olaf gierka wymiata :D tylko nie wiem czemu te ostatnie levele są takie łatwe ale może tak miało być. Tak czy siak gierka wymiata :D

Edytowane przez Kalberos
Napisano

I ja rowniez przylacze sie do pochwal, gierka fajna, gra sie calkiem sympatycznie. Moja jedyna uwaga ktora mi sie nasunela. Kiedy robilmy upgrade (np dodaktowy pazur) przycisk do kontynuowania jest w prawy dolnym rogu, gdzie zwykel w innycz czesciach gry jest po srodku, wiec i przy ugrade'ach umiescilbym go po srodku, moze na krawedzi planszy z upgrade. Nie wiem czy na takie zmiany nie jest juz za pozno no i w sumie innym to nie przeszkadzalo choc mi osobisci zajelo chwile zeby zlokalizowac ten przycisk.

Napisano

Dzięki za feedback, wreszcie przestałem robić gry w 2dni to nieco lepiej to wychodzi, cały tydzien roboty i są efekty a jeszcze kilka dni zostało ;)

 

Moze byc nieco nudna, bo tylko pierwsze 4 levele są przemyślane, resztę będę składał dziś w nocy, dodawał nowe atrakcje itp. chciałbym by prawie co level pojawiały się nowe wyzwania lub bonusy dla gracza + motywatory zachęcające do przechodzenie kolejnych elementów, czyli jakieś unlocki.

 

edit; dzieki za wszystkie uwagi, wynotowałem sobie każdą - z tym continue w upgradeach chyba masz racje. Poki wszystko jest na warstwach i nie optymalizowałem png wszystko jest do ruszenia na szczescie. Bardzo wazna uwaga do usability.

Napisano

Menusy i cut-scenki ok, ale sam gameplay - skopiowany z ekranu dotykowego na mysz - do mnie po prostu nie przemawia. To nie mechanika Fruit Ninja sprawiła, że gra odniosła taki sukces, ale jej dopasowanie do urządzenia. Tutaj tego brak, imo.

A z dupereli - jeśli opcja "highscore" pokazuje jeden, najwyższy wynik - to ok, ale jeśli jest klasyczna arcade'owa lista to dodałbym "s" na końcu.

Napisano

Dzięki arev, słuszna uwaga. Ne pewno nie wszystkich zadowolę i sam mam nadzieje, ze podstawowym zyskiem z tej gry będą licencje mobilne. Niestety po róznych klonach Fruit Ninja stwierdzic mogę ze sama gra + dotyk to i tak za mało, a wersja online'owa daje mi znacznie wiecej mozliwosci testowania gry.

Napisano

a i taka mała rada na szybko, daj regulację głośności, a nie tylko opcję on/off i to najlepiej na samiutkim początku nawet przed wszelkmi pierdołami typu intro etc. mało która gierka to ma a mnie np absolutnie za każdym razem ten mankament doprowadza do szału jak jestem na słuchawkach ;d

Napisano

To ja moze dorzuce taki pomysl do gameplaya. Nie wiem moze jest on juz w ninja fruit albo i w twojej gierce (nie wiem bo w ninja fruit nie gralem tylko widzialem a w twoja gralem tylko 3 levele). Mozna np dodac cos ala misja, ze np. musisz poprzecinac same serki a inne produkty omijac

Napisano

Przeszedlem do 10 lvl i nie wiem czy na razie dalej nie ma czy cos musze zrobic zeby odblokowac 11. Swietna giera :D Podobaja mi sie upgrade'y i bonusy ktore mozna wylosowac przed levelem. Warto bylo przysiasc dluzej nad ta giera.

Napisano

Hej dzieki Wam za uwagi. Wersja jest stara, ale nie wrzucałem nowej, bo jest prawie finalna i już pokazywać nie bede. Moze to obniżyć wartość produktu jak wycieknie za mocno, ale te ciekawsze rzeczy jakie sobie obmyśliłem będą na zwiastunie. Kazdy stage ma po dwa zabawne ficzersy (w kazdym razie dla mnie zabawne :D ) i juz rozgrywka jest lepiej zbalansowana (jest proporcjonalnie cięzej) + poprawiłem kilka nie działających elementów jak Cinderella meal, ktory nie pomniejszał chyba prawidłowo jedzenia. Oczywiście do tego 50punktowa lista bugów i troche nowej grafiki, a na koniec jeszcze machniemy proofreading, bo na razie nie dawałem do tłumacza, co było zauważone :)

 

swoja droga giera już zarobiła na siebie innymi zleceniami, po jej pokazaniu. Warto być ekshibicjonistą w kwestiach zawodowych.

Napisano

sandwich fever prawie skonczone, sporo testowaliśmy i balansowaliśmy pierdoły + poszło nieco czasu poprawki rzeczy jak zwykle oczywistych dla mnie, a dla gracza niezbyt. Na dniach mały trailer z tego co udało się jeszcze dołożyć.

 

Tymczasem ikona - któraś się nadaje na 1.99$ appkę?

 

icoComp.png

Napisano (edytowane)

Obydwie fajnowe, ale druga trochę bardziej "MI" podchodzi, może jakby jeszcze dodać kilka efektów z #1, delikatny glow czy te sprawy :)

Edytowane przez indian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności