Skocz do zawartości

finished 2d: panna i ryba


WWWoj

Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś zacząłem taką prackę, żeby sie odmurzdżyć i niedawno postanowiłem skończyć. Na początku chciałem narysować panne, pozniej robota, albo jakieś postapokaliptyczne cos i wyszło jak wyszło. W sumie najbardziej skupiałem sie na zabawie kolorami, jak Wam sie podoba taka kolorystyka?

Dorzucam tu rybe, którą jakis czas temu robiłem na zlecenie, bo nie widze sensu oddzielnego wątku na nią.

dunkleosteos

dunkleosteos.jpg

 

14865150.jpg

i szkic

fioletowa1a.jpg

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dzieki za komenty!!, faktycznie ta druga lepiej mi sie tera podoba, chyba przez to ze pomimo ciasniejszego kadru jest wiecej oddechu, a ta piera jak tera patrze jest przekombinowana i sztwna kompozycja i z jasnym tłem o wiele jednak fajniej gra. Demet tak to jest jak sie człowiek zacznie bawic w nieistotne pierdolety :/ sprubuje cos z tego drugiego wyciagnąc chociaz troche mi sie juz nie chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu kończyć...fajne jest to drugie tak jak jest...(jak chcesz 'wykończyć' to zamarkuj lekki cień postaci...bo to jedyne chyba czego by mi brakowało :) i może minimalnie trochę fioletu we włosach bo się odcinają.. )

na pierwszym miasto trochę kuleje..o ile pierwszy plan spoko..drugi też w miarę..to te wieże z tyłu już nie bardzo..i z niebem się gryzą jakoś kolorystycznie....w ogóle..to panna jest przekolorowa...a miasto jest mdłe mocno..ja wiem, że posta-apo etc....ale nie wiem..jakoś nie przemawia do mnie ta kolorystyka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom ta szyja, głowa razi chyba najbardziej...

dwójka lepsza, bo jest luźna, uproszczona, a finał jest po prostu przemęczony, zrobiło się strasznie sztywno, detal prawie wszędzie taki sam, także wzrok lata jak chce, no i trochę za dużo koloru od czapy (np na twarzy się dzieje za dużo i słabo się to czyta)...

 

design jest najsz (włosy, poszarpane wdzianko) więc praca jak najbardziej do uratowania, tylko przydało by się to wszytko uprościć, detal zostawić w paru miejscach a resztę potraktować szkicowo, w stylu tej prawej górnej kończyny (tło chyba najlepiej oddelegować i na szybko popróbować z innym )

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym nic nie kończył. Uważam że koncepty personalne to chyba jedyna rzecz w których mozna sobie pozwolić na niedopowiedziane/szkicowe fragmenty. No chyba że "chenć" wielka.

Poprawiłbym tylko anatomię (both) a w pierwszym zagrał nieco bardziej światłem i cieniem w szczególności w tle.

Imo pierwszy lepszy. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta sama postać fajniej przedstawiala by się na bardziej nasyconym tle. A powiedz, czy tam miejscami są wektoryzowane bitmapy ? Nie pierwszy raz oglądając Twojego arta mam niekonkretne ale silne wrażenie że coś z wektorami podziałałeś. To oczywiście żaden zarzut, technicznie pytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z nogami sie nie zgadzam mogły by byc dłuższe, ale panna nie musi byc specjjalnie szablonowo wysoka :] a taka mi pasowała, co do reszty masz racje wroce raczej do tej wersji ze szkicu, nie podobała mi sie bo nie było widac twarzy i niepotrzebnie zmieniałem zwłaszcza ze na tym otchyleniu do gory ma sie lepsze wrażenie perspektywy na postaci, no ale anatomia to chyba i tak nie jest najwieksza wada tego maziaju cała kompozycja z tłem lezy i wszystko jakies płaskie mi wyszło jakby postac była naklejona na to. juz nie moge na to patrzyc powoli :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
Z nogami nie chodzi o wysokość tylko o proporcje.

Krocze powinno być w połowie mniej więcej.

865owlnx.jpg

 

i mniejwięcej siedzi ;) tymbardziej ze nie ma wyprostowanej całkiem postawy(troche zgięte nogi) i jest niskiego wzrostu :p

148651501.jpg

Edytowane przez WWWoj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie są i tyle..

nagiąłes z tymi miarkami ponad głowe troche ponizej nóg i mi pokazałeś nauke..

moim zdaniem chodzi o to zeby było "mniejwięcej" jak sam pisałes, czepic sie mozna zawsze, a i tak uważam ze nie istotne to jest w tej pracy i w wielu obrazkach konceptach znajdziesz błędy anatomiczne jak chociażby 6 palców u panny w głównym arcie promocyjnym gta :] co nie zmienia faktu że bardziej sie skupie na cwiczeniu anatomicznych rysunków w przyszłości bo na pewno mi sie to przyda.

 

Dorzuciłem rybe w pierwszym poście, którą jakis czas temu maznąłem na szybko, ale jej tu jeszcze chyba nie wrzucałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WWWoj, są kopnięte. widok na nogi jest lekko z góry, więc poprowadź ten podział dolny nie do palców u stóp, a do pięt, wtedy zobaczysz, że brakuje troszkę. poza tym głowa jest dość duża, z długą szyją, a nóżki są bardzo cienkie, co potęguje wrażenie dysproporcji - gdyby były grubsze, bardziej naturalne, to ich długość by nie przeszkadzała, w końcu jest sporo dziewczyn z "niższym zawieszeniem" ;)

 

edit: rybka świetna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

etam dziwne czepianie sie, panna jest gicior jedynie anatomia szyi nie gra, niedawno tez dane mi bylo malowanie panny, ktora miala podobne ulozenie glowy i troche problemow bylo z odpowiednim ukazaniem tych skreconych miesni :] Ale ryba jest super! pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności