Napisano 21 Maj 200420 l Piękne... Jak ja to mówie, takie model to trzeba se nad łużkiem powiesić :)... ps. Co do darmowych kont najlepsze jest http://www.tripod.lycos.co.uk .. Pozdro
Napisano 21 Maj 200420 l Autor hmmm, no może rzeczywiście spróbuję wymodelować te nierówności na kloszu :D chociaż z drugiej strony to nie wiem, czy powinienem jeszcze bardziej dobijać kompa :| Malefatal, właśnie \"dzięki\" Lycosowi moje dwa poprzednie projekty są \"RIP\", po prostu zamknęli mi konto, bo używałem go tylko jako składnicę plików :) poza tym mają banner na pół strony i strasznie długi adres do wpisywania (no co, leniwy jestem :P), więc jednak zostanę przy Republice :) pozdrawiam
Napisano 21 Maj 200420 l Loozack --> rob szczegoly ale nie przesadzaj :) chce zobaczyc pieknie wyrenderowany model w maxie :) i niewiem jak to zrobisz ale musisz spelnic dlamnie to zyczenie :) model robi ogromne wrazenie czekam zniecierpliwoscia na rendering :>
Napisano 23 Maj 200420 l Autor coraz bliżej końca :) a ja się ciągle obijam :| oto nowy render (chociaż w sumie mało w nim nowości): klocki hamulcowe i tarcze to niestety elementy, na których starałem się oszczedzać poly, a więc będą wyglądały lepiej dopiero po teksturowaniu :) pozdrawiam P.S. rendering time: 1:37h
Napisano 24 Maj 200420 l autko wyglada przesliecznie :) no co tu duzo mowic , z niecierpliwoscia czekam na lakier :) to chyba bedzie jeden z Towich najlepszych modeli ?:) extra
Napisano 24 Maj 200420 l 1:37H hyhyhyhy loozack przyznaj sie ty nie chcesz go renderowac w maxie :) potem powiesz nam ze komp nie dal rady i myslisz ze znowu ci sie uda hyhyhy a co do modelu, coz moge powiedziec, hyhyhy myslalem juz ze honda jest szczegolowa hyhy podziwiam wytrwalosc :)
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Jureksw, wprawdzie zamieszczałem siatki już wcześniej, ale pozostałe obrazki najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj znikną (tylko do końca miesiąca), a więc te zamieściłem na Lycosie (specjalnie dla ciebie ;): Predator, eee tam najlepszy, dopiero się rozkręcam ;) Quadysz, przejżałeś mnie :P:) pozdrawiam
Napisano 24 Maj 200420 l To jest prawie to na co czakam :] (chodzi mi o rendera a kołąmi). Co tu dużo pisać poprostu cudo :]
Napisano 24 Maj 200420 l eee tam kola :) kola zawsze mozna zrobic ... ja tam czekam na pierwsze proby lakierku ... model ... super ... pozdrawiam
Napisano 24 Maj 200420 l Autor powoli zabieram się za export, więc prawdopodobnie jutro będzie \"render day\" :) pozdrawiam
Napisano 24 Maj 200420 l ło ! super to wyglada i dziala w rhino - ciekawe ile poly i jak sie bedzie wogole cokolwiek w maxie robilo czekamy z niecierpliwoscia :)
Napisano 24 Maj 200420 l loozack: siedzisz na rhino 2.0 ? bawiles sie kiedys w flamingo ... ? moze tak by bylo szybciej ... jak wolisz ... :) jakbys tego nie zrobil to i tak mi sie podoba :) bog pozdro
Napisano 24 Maj 200420 l No loozack cool to jednak do mesh-a ?? i pokazesz siatke mesha z maxa ciekawie moze to wygladac o wsumie ja swojej nie pokazalem :) tyrzeba to bedzie naprawic :). a zipper wiesz ale chyba flamingo nie nalezy do najlepszych raytracerow, juz chyba lepszym pomyslem jest imagestudio no ale niewazne....
Napisano 24 Maj 200420 l Autor Zipper, siedzę na Rhino 3.0 :) jednak wolę Brazila od Flamingo, więc eksport do Maxa jest konieczny Bzyku, ja chyba też nie pokażę ;P
Napisano 24 Maj 200420 l no wiem ... ;) ale export do maxa ... to dla mnie udreka i extaza ... jak mam czekac minute na obtocenie viewportu to mnie trafia :) pozadrawiam ... no i oczywiscie czekam z niecierpliwoscia na pierwsze rendery
Napisano 25 Maj 200420 l Autor Beeper, wiedziałem, że ktoś to napisze :) chodzi o to, że Power Translator (program służący do importu obiektów m.in. z Rhino do Maxa) nie działa, a więc nawet nie mam jak się przekonać, czy mój komp to wytrzyma :/ NRU, to już nie chodzi o sam rendering, tylko o to, że ja chciałem skonwertować Clio do formatów .max i .3ds
Napisano 26 Maj 200420 l Autor problem już się rozwiązał, bo Bzyku mnie oświecił, że najlepiej konwertować pliki do mesha bezpośrednio w Rhino i wrzucać je do Maxa od razu jako .3ds, czyli PT nie jest już potrzebny :) pozdrawiam i dzięki za pomoc
Napisano 26 Maj 200420 l Loozackuuuu nie powiedzialem ze tak trzeba bo W PT tez mozna ustawic mesha choc ciezko powiedziec jaki daje to efekt(trzeba bedzie popracowac nad tym), a napewno nigdzie nie mowilem ze to jest jedyna mozliwosc :)
Napisano 29 Maj 200420 l Autor j.w. ;P Monster, ty naśladowco ;) updaty będą jak się uporam z exportem, czyli... hmmm... nooooo niedługo chyba :) ale czy dzisiaj to nie wiem :( pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200420 l jak sie nie chce calosc wyeksportowac to moze po kawalku, dodaj sobie boxa gdzies poza modelem dla spasowania i exportuj po kolei ale za kazdym razem z tym boxem... taka moja mala rada, ale nie wiem tak naprawde w czym tkwi problem wiec moze nie na temat to bylo :D tymczasem walcz dzielnie... greets
Napisano 31 Maj 200420 l Autor Quadysz, ja nawet sobie nie wyobrażam jak mógłbym całość od razu wyeksportować :D robię to oczywiście po kawałku, chodzi mi jedynie o to, żeby zachować jak najmniejszą liczbę poly przy jak najlepszej jakości, a więc ciagle kombinuję z odpowiednimi parametrami, poza tym nawet jeśli coś wygląda pięknie w Rhino, to jak potem zaimportuję to do Maxa, to on już inaczej interpretuje grupy Smooth i czasami robi się kaszanka :( a więc teraz eksportuję praktycznie wszystko od początku z tym, że mam odpalone jednoczesnie Rhino i Maxa i na bieżąco sprawdzam, czy dałem dobre ustawienia... jednak już powoli zygam tym eksportem, bo modelowanie w Rhino to czysta przyjemność, jednak jak chce się to potem zamienić na format .3ds to można dostać pier...lca :/ no chyba, że komuś nie zależy na optymalizacji... pozdrawiam
Napisano 31 Maj 200420 l kiedys byla taka piosenka Petera Gabriela pt. Don\'t give up :) sluchaj ja czesto :D
Napisano 31 Maj 200420 l ten Wasz Rhino to sie nadaje ;D ... czekam na rendery Looozack :) te z maxa:)
Napisano 31 Maj 200420 l Cóż, powodzenia. Wydaje mi się, że na samochody z rhino to czeba z rok poczekać. Aż się wyposażymy w lepszy sprzęt. Nie będzie trzeba optymalizować.
Napisano 31 Maj 200420 l Pussik : to nie tak ... jak dla mnie i mojego maluszka ... to export trwal jakies 10 minut ...z czego 8 minut to podzielenie i poklejenie modelu w partie (tak jak mial byc pozniej material nakladany) 1 minuta export do IGES\'ow i 1 minuta import do maxa ... nic dodac nic ujac ... loozack optymalizuje co sie da ... bo z tego co wiem to ma szersze plany dla swojego modelu. pozdrawiam ... PS. loozik ... olej szkole koncz ta renowke ... bo sie doczekac nie moge :)
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor już chodzę po ścianach od tego eksportowania, a więc na jakiś czas dam sobie z tym spokój... postaram się teraz zająć robieniem swojego portfolio, później wrócę do eksportu... pozdrawiam i dzięki za podtrzymywanie na duchu :)
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Loozack ty mnie nie denerwuj wyexportuj nadwozie zrenderuj zobacz gdzie poprawic export itd. przeciez to nie taki wielki problem. nie ustawiaj dla kazdego elementu innych wartosci mesha bo to naprawde niema sensu. najpierw sprawdz wogole jak to wygladą bo chyba jeszcze nawet nie wiesz. poweldujesz lekko body i reszta to juz najmniejszy problem mając juz nadwozie gotowe.
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Jakby miał szybszego kompa, optymializacja byłaby i tak zbędna. Loozack, sądze że wiesz co robisz i nie na daremno te męczarnie. :-) Nie wymiękaj.
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor hmmm, no coś tam ruszyłem jednak, jak się uda to wieczorkiem będzie render, ale nie obiecuję ;P
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Szkoda że wieczorkiem, bo właśnie wyjeżdżam do srebrnej góry:] Miałem nadzieje że zobacze renderka, ale bede musiał poczekać do poniedziałku ;P
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Ja tez czekam i czekam ale jestem cierpliwy i poczekam jeszcze troche ;)
Napisano 1 Czerwiec 200420 l no wszyscy czekamy :) ale spoko jeszcze wczesna godzina loozack dopiero budzi się do roboty...:P zobaczymy co z tego wyjdzie ;] pozdrawiam...i 3mam kciuki ;P
Napisano 1 Czerwiec 200420 l Autor o kurde, ale się narobiło :D jeszcze mi zderzaki zostały do wyeksportowania... i render !!! pozdrawiam :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto