Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Renault Clio V6 (NURBS)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 403
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam pomysla. Moze zamiast nakladac na samochod pusty lakier to moze lepiej bedzie zrobic na karoseri naklejki tak jak w samochodzie rajdowym(nie pamietam w jakiej klasie startuje ten model clio, ale gdzies go widzialm) jestem pewien ze przy czyms takim nie bedzi zabardzo widac niedorobek lakieru, no i moze tez powiac realizmem jezeli dodasz troche blota na samochodzie(i tutaj tez nie pamietam gdzie. Ale napewno widzialem fajnego focusa RS, jak bedzie trzeba to bede mogl poszukac jeszcze raz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eax88, oooo nieee, na tym modelu napewno nie będzie naklejek :> ale wiem o jaką wersję ci chodzi, widziałem na zdjęciach... z resztą tego Focusa też widziałem, jest na CGTalk :)

 

Kryhas, w oryginalnej wersji tarcze nie są wentylowane, a więc u mnie też nie będą :)

 

a widać tyle...

 

kolo_mat02.jpg

 

rendering time: ok 2h

 

materiał tarczy hamulcowej coś nie dostał Speculara, a więc się już tak ładnie nie błyszczy :( ale to zależy tylko od ustawienia światła, a więc w finalnej wersji postaram się je umieścić gdzie indziej :)

 

a tu zbliżonko na bieżnik...

 

opona_zoom02.jpg

 

pozdrawiam

 

P.S. bardzo mi miło, że tyle osób odwiedza ten topic i stara się mi pomagać (największe podziękowania dla Bzyka i Batou), takie coś bardzo mnie dopinguje do pracy, dzięki wszystkim :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja pitole. :P

 

Ładneeee :D

Nawet bierznik z tekstury przyzwoicie wyszedł.

 

Choć już na takim zblizeniu modelowany będzie lepszy (haha).

 

Felga i jej materiał wypas. Aż oczu nie moge nacieszyć. :-) ... i te krztałty (tysiące poly i zdolny Loozaczek robią swoje).

 

Łyso tylko z boku opony, tam gdzie powinny byc loga firmy i rozmiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie naklejki trudno twoj wybor, a co do oponki to jest git, ale moze byc lepiej. Przyloz sie do tego chlopoie bo cale forum patrzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... bez komentarza ... w brazilu roskminilem ladny material na lakier w chwile ... a takich lamp nie moge do dzisiaj ... (molo probuje to fakt) hehe

 

zebys sie tak postaral z tym lakierem jak lampa ... to bys mial pivo u mnie ... :P a tak to bedziesz mial na finale dopiero :P

 

big pozdro panie luzny :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loozack - Ty chyba zaczynasz robic dobre materiały! ;)

 

Reflektor wygląda naprawde bardzo ładnie. Opona niestety już nie:/ Sam bump ujdzie w biedzie, ale \"spectacular\" i kolor sa nieteges. Obejrzyj jeszcze raz ten render hondy, do którego ostatnio dawałem linka. Tam opony są zrobione perfekcyjnie IMO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jak byś leciutko rozmazał to co jest za kloszem. Trochę to chyba za sterylne. Może jakiś delikatny mix różnych noisów na tą obudowę do kanału diffuse i leciuteńko do kanału bump (zniekształcenia refraction) dodałby trochę realizmu.

 

Czepiam się... nudzi mi się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za komentarze :)

 

a to mi się wyrenderowało w nocy (5h):

 

test_clio_02mini.jpg

 

render w oryginalnej rozdzielczości 1600x1200 można zobaczyć tutaj

 

pozdrawiam

 

P.S. to oczywiście nie jest finalny render, brakuje jeszcze migaczy, wycieraczek, tablic rejestracyjnych oraz wnętrza (a raczej jego części), jednak ustawienie kamery raczej się nie zmieni... w tym ujęciu oczywiście :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz lepiej, ale mam kilka uwag co do kolejnego rendera otoz wydaje mi sie ze warto by bylo zrobic rendera spod jakiegos innego ujecia, skrecic kola(z przodu oczywiscie :) ) no i tyle co by sie przydalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eloleoeleoeleoyoyoyooyoy :P

Loozack było już zajebiście wypierdzisćie, nie psuj tego, nie mecz juz tych renderow, bo im więcej bedziesz je meczył tym beda wychodziły gorsze :P Było już super...poza matreiałem felg, więc popraw go i wyrenderuj finalne i zabieraj sie za następną brykę...a może coś innego :D

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

respect, swiatla hondy byly jak to mowia starozytni drwale w deche ale te sa totalnie odjazdowe, bardzo mi sie podobaja, przednie mnie rozbily a tylne tylko pograzyly :)

gratuluje

 

keep working

greets

 

BTW dales jakis glow na to otoczenie ze sie tak rozchodzi po szybie?

 

[Wyedytowany dnia 22-6-2004 > Quadysz]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do fotorealizmu trochę temu brakuje. Pod względem lakieru bardziej podoba mi się render nr2. Nie licząc koloru. Refleksy są jednak bardziej realistyczne, a już na pewno ładniejsze. To jednak nadal nie jest to. Dodatkowo te czarne szyby ujmują realizmu. Czy masz wnętrze, czy też nie powinny być lekko przeźroczyste. Możesz co najwyżej wstawić atrapy siedzeń kierownicy itp., ale znając twoje zamiłowanie do szczegółów...

 

Koła tak jak już ktoś mówił powinny być lekko skręcone. I obróć jedno wokół własnej osi bo są teraz w takim samym położeniu.

Ujęcie nie jest złe, ale mało dynamiczne. Nie chodzi tu o stosowanie jakiś akrobacji kamerą typu przechylanie itp., ale na twoim miejscu chyba bym zmniejszył tego zoom`a, przysuną kamerę i pokazał auto troszkę bardziej z boku. Koła mógłbyś wtedy skręcić prawo tak aby móc pokazać te hamulce nad którymi się męczyłeś. Ale to tylko takie moje przemyślenia które w praktyce mogą wyjść kiepsko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kozioo, eee tam miesięcy... lat :D

MC-Maxim, raz za ciemny, raz za jasny, za wszystkimi nie trafię ;) poza tym nie ma reguły, że wszystkie rendery muszą być jasne...

Triple X, wcale nie było, teraz będzie :D

Salvator, kiedyś napewno spróbuję go wkomponować w jakieś zdjęcie, ale kiedy to nie wiem :)

Quadysz, żadnego Glowa nie ma, to wszystko zasługa HDRI

Beeper, aj dont lajk wirej :P

Mw4d, bo to \"hołerkraft\" ;P

Kryhas, chciałbyś chyba, żeby w każdym centymetrze karoserii coś się odbijało... ale tak nie będzie :>

Batou, karoseria będzie, a przynajmniej częściowo, jednak narazie chcę zmęczyć ten lakier, a raczej to co się w nim odbija... ujęcia nie zmienię, ale za to w finale dojdą jeszcze inne, w końcu chcę ukazać wszystkie elementy auta a nie tylko przod :)

 

pozdrawiam

 

P.S. właśnie dorwałem nową mapę HDRI, idę testować :D

 

[Wyedytowany dnia 22-6-04 > Loozack]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to już ponad setny render z lakierem... ile ja już czasu na to straciłem a ciągle mi się odbicia nie podobają :| z resztą zobaczcie sami...

 

body23.jpg

 

problem w tym, że jak coś się ładnie odbija z przodu to bok jest łysy i na odwrót, ehhh... ale coś wymyślę, muszę :D

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

wyluzuj loozack :)

ten lakier zapewne jest już wystarszająco realistyczy tylko ty nawet o tym nie wiesz. Jak lakier może wyglądać realistycznie kiedy odbija się w nim coś czego niema w scenie?? Sieknij jakiś kawałek podłoża, budynku, drzeko, znak i wtedy kombinuj :]

 

a kolorek na ostatnim jest całkiem niezły:) przynajmniej jak dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mi chodzi o odbicia, bo samego lakieru już nie chcę zmieniać, a więc męcze co chwila jakieś inne HDRI, a na jedną mapę wychodzą jakieś 4 rendery (każdy średnio 10-15min), bo renderuję z różnych kątów, a więc trochę czasu mi to zajmuje... i już trochę mi się nie chce :| a tu jeszcze tylna wycieraczka do wymodelowania i wnętrze, ehhh...

 

pozdrawiam

 

P.S. Bartq, fajne zdjęcie, dzięki :) zaraz wymodeluję te wszystkie stojaki i lampy ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności