Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Renault Clio V6 (NURBS)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 403
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmmm, no może rzeczywiście spróbuję wymodelować te nierówności na kloszu :D chociaż z drugiej strony to nie wiem, czy powinienem jeszcze bardziej dobijać kompa :|

Malefatal, właśnie \"dzięki\" Lycosowi moje dwa poprzednie projekty są \"RIP\", po prostu zamknęli mi konto, bo używałem go tylko jako składnicę plików :) poza tym mają banner na pół strony i strasznie długi adres do wpisywania (no co, leniwy jestem :P), więc jednak zostanę przy Republice :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozack --> rob szczegoly ale nie przesadzaj :) chce zobaczyc pieknie wyrenderowany model w maxie :) i niewiem jak to zrobisz ale musisz spelnic dlamnie to zyczenie :) model robi ogromne wrazenie czekam zniecierpliwoscia na rendering :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz bliżej końca :) a ja się ciągle obijam :| oto nowy render (chociaż w sumie mało w nim nowości):

 

wire32r.jpg

 

klocki hamulcowe i tarcze to niestety elementy, na których starałem się oszczedzać poly, a więc będą wyglądały lepiej dopiero po teksturowaniu :)

 

pozdrawiam

 

P.S. rendering time: 1:37h

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1:37H hyhyhyhy loozack przyznaj sie ty nie chcesz go renderowac w maxie :) potem powiesz nam ze komp nie dal rady i myslisz ze znowu ci sie uda hyhyhy

a co do modelu, coz moge powiedziec, hyhyhy myslalem juz ze honda jest szczegolowa hyhy podziwiam wytrwalosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jureksw, wprawdzie zamieszczałem siatki już wcześniej, ale pozostałe obrazki najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj znikną (tylko do końca miesiąca), a więc te zamieściłem na Lycosie (specjalnie dla ciebie ;):

 

wire25.jpg

 

wire26.jpg

 

Predator, eee tam najlepszy, dopiero się rozkręcam ;)

 

Quadysz, przejżałeś mnie :P:)

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No loozack cool to jednak do mesh-a ??

i pokazesz siatke mesha z maxa ciekawie moze to wygladac o wsumie ja swojej nie pokazalem :) tyrzeba to bedzie naprawic :).

a zipper wiesz ale chyba flamingo nie nalezy do najlepszych raytracerow, juz chyba lepszym pomyslem jest imagestudio no ale niewazne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem ... ;) ale export do maxa ... to dla mnie udreka i extaza ... jak mam czekac minute na obtocenie viewportu to mnie trafia :)

 

pozadrawiam ... no i oczywiscie czekam z niecierpliwoscia na pierwsze rendery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beeper, wiedziałem, że ktoś to napisze :) chodzi o to, że Power Translator (program służący do importu obiektów m.in. z Rhino do Maxa) nie działa, a więc nawet nie mam jak się przekonać, czy mój komp to wytrzyma :/

 

NRU, to już nie chodzi o sam rendering, tylko o to, że ja chciałem skonwertować Clio do formatów .max i .3ds

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem już się rozwiązał, bo Bzyku mnie oświecił, że najlepiej konwertować pliki do mesha bezpośrednio w Rhino i wrzucać je do Maxa od razu jako .3ds, czyli PT nie jest już potrzebny :)

 

pozdrawiam i dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozackuuuu nie powiedzialem ze tak trzeba bo W PT tez mozna ustawic mesha choc ciezko powiedziec jaki daje to efekt(trzeba bedzie popracowac nad tym), a napewno nigdzie nie mowilem ze to jest jedyna mozliwosc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie chce calosc wyeksportowac to moze po kawalku, dodaj sobie boxa gdzies poza modelem dla spasowania i exportuj po kolei ale za kazdym razem z tym boxem... taka moja mala rada, ale nie wiem tak naprawde w czym tkwi problem wiec moze nie na temat to bylo :D

tymczasem walcz dzielnie...

greets

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quadysz, ja nawet sobie nie wyobrażam jak mógłbym całość od razu wyeksportować :D robię to oczywiście po kawałku, chodzi mi jedynie o to, żeby zachować jak najmniejszą liczbę poly przy jak najlepszej jakości, a więc ciagle kombinuję z odpowiednimi parametrami, poza tym nawet jeśli coś wygląda pięknie w Rhino, to jak potem zaimportuję to do Maxa, to on już inaczej interpretuje grupy Smooth i czasami robi się kaszanka :( a więc teraz eksportuję praktycznie wszystko od początku z tym, że mam odpalone jednoczesnie Rhino i Maxa i na bieżąco sprawdzam, czy dałem dobre ustawienia... jednak już powoli zygam tym eksportem, bo modelowanie w Rhino to czysta przyjemność, jednak jak chce się to potem zamienić na format .3ds to można dostać pier...lca :/ no chyba, że komuś nie zależy na optymalizacji...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pussik : to nie tak ... jak dla mnie i mojego maluszka ... to export trwal jakies 10 minut ...z czego 8 minut to podzielenie i poklejenie modelu w partie (tak jak mial byc pozniej material nakladany) 1 minuta export do IGES\'ow i 1 minuta import do maxa ... nic dodac nic ujac ... loozack optymalizuje co sie da ... bo z tego co wiem to ma szersze plany dla swojego modelu.

 

pozdrawiam ...

 

PS. loozik ... olej szkole koncz ta renowke ... bo sie doczekac nie moge :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już chodzę po ścianach od tego eksportowania, a więc na jakiś czas dam sobie z tym spokój... postaram się teraz zająć robieniem swojego portfolio, później wrócę do eksportu...

 

pozdrawiam i dzięki za podtrzymywanie na duchu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Loozack ty mnie nie denerwuj wyexportuj nadwozie zrenderuj zobacz gdzie poprawic export itd. przeciez to nie taki wielki problem. nie ustawiaj dla kazdego elementu innych wartosci mesha bo to naprawde niema sensu. najpierw sprawdz wogole jak to wygladą bo chyba jeszcze nawet nie wiesz. poweldujesz lekko body i reszta to juz najmniejszy problem mając juz nadwozie gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności