khatake Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 (edytowane) Witam, postanowiłem powrócić do organiko męczarni. Dziś taki pan z kulki. Narazie 2h. Jak tylko zajdę chwilę wrócę do niego by z waszymi jakże pomocnymi komentarzami i stertą refek zrobić z niego ludzia. Pozdrawiam Edytowane 7 Sierpień 2010 przez khatake
andy_a Napisano 29 Marzec 2010 Napisano 29 Marzec 2010 hmm przydałoby się bardziej zdecydowanie zaznaczyć formy(nie nie takie gumowe usta), oko też coś duże no i najwięcej błędów jest z boku. taki mały overpaint: ale w 3/4 widać że to ludź a nie ufok to jest dobrze :) edit: miniatura not funny...
khatake Napisano 29 Marzec 2010 Autor Napisano 29 Marzec 2010 Wow dzięki za overpainta. Postaram się niedługo wcielić w życie twoje poprawki. Za miniaturkę sorki. Widać dopadła mnie znieczulica i mnie to nie rusza ale ocenzurowałem ;]
khatake Napisano 30 Marzec 2010 Autor Napisano 30 Marzec 2010 Jakiś tam up. Przy okazji mam pytanko. Czy da się zejść na niższy subd. Wyexportować. Zrobić retopo i zaimportować ten nowy mesh jako niższy subd tego modelu aby zachować wyższe subd ? Wydaje mi się ze jakieś takie czary na jakimś tutku widziałem ale no nie wiem czy czegoś nie pokręciłem (jeśli tak się da to ZB jest Copperfieldem).
kotisded Napisano 30 Marzec 2010 Napisano 30 Marzec 2010 No i zaczyna wygladac jak człowiek :) Penie ze się da, żadna magia. Export na interesujacym cie sdv., retopo , import w tym samym i mówisz tak jak cie spyta czy zachowac reszte poziomów. Najlepiej importować mając poprzedni model w masce, zauważyłem że wtedy mniej geometrii się "gubi". Mozesz retopo robic czy dodawac geometrie, niema znaczenia.
khatake Napisano 5 Kwiecień 2010 Autor Napisano 5 Kwiecień 2010 Dzięki kotisded. Zrobiłem retopo i trochę poprawiłem tamtego gościa. Może potem wrzucę. Wziąłem się jednak za nowego jegomościa. Starałem się żeby w 3/4 wyglądał lepiej niż tamten...więcej prowizorki bo mniej czasu na niego poświęciłem no ale wciąż jestem na etapie bryły a nie szczegółu. A teraz czas polookać jakieś timelapsy prosów ;]
plasti Napisano 5 Kwiecień 2010 Napisano 5 Kwiecień 2010 ten ma jakby wodogłowie, poprzedni jest duuuuzo lepszy
khatake Napisano 6 Kwiecień 2010 Autor Napisano 6 Kwiecień 2010 plasti - ehhh muszę sie z tobą zgodzić ;/ Posiedziałem jednak nad gostkiem. Wciąż mam problem nad dokładnym rzeźbieniem oczu i innych szczegółów. Ciężko o precyzję ;/
khatake Napisano 12 Kwiecień 2010 Autor Napisano 12 Kwiecień 2010 Dla odmiany cały pan. Robione z bazy którą kiedyś znalazłem na jakimś forum. Głowa nie tknięta ze względu iż miało to być ćw anatomii ciała.
khatake Napisano 27 Kwiecień 2010 Autor Napisano 27 Kwiecień 2010 Łudząc się że ktoś coś napisze wrzucam kolejnego ulepka.
staszek Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 jesli mozna cos zasugerowac... detalem na tym etapie na Twoim miejscu bym sie nie przejmowal. Postaraj sie najpierw uzyskac poprawne proporcje sylwetki (to o tym calym gosciu), jesli chodzi o glowe to troche lepiej ale nadal to samo. Obserwujesz detal i go nakladsz, ale dopiero jak ogulne proporcje sa ok. Jestes blisko;)
plasti Napisano 27 Kwiecień 2010 Napisano 27 Kwiecień 2010 staszek mo racyja, dalej wodogowie, to juz ten caly stojacy ma lepsze proporcje czachy:D
khatake Napisano 28 Kwiecień 2010 Autor Napisano 28 Kwiecień 2010 staszek, plasti- dzięki. Mr-a wodogłowie zostawiam już w spokoju. Postaram sie jednak przykładać większą uwagę do samej bryły. Nie wiem czy przy tym mi się udało ;p (znów detal mnie wciągnął...). Narazie 1.5h więc jeszcze nad nim posiedzę. Będę wdzieczny za wszelkie uwagi. Zupełnie nie mogę ogarnąć ust i oczu ;/ nie daję rady z takim precyzyjnym sculptowaniem :(
plasti Napisano 28 Kwiecień 2010 Napisano 28 Kwiecień 2010 usta rozciagnij, wyglada jakby chcial dac komus buzi, oczy bardzo mangowe wyszly, nie rob takiego zawijasa, troche bardziej uwypuklij je, tutaj glowa duzo lepsza...
khatake Napisano 1 Maj 2010 Autor Napisano 1 Maj 2010 plasti - dzięki. up tego kolesia. Myślę by teraz skrobnąć coś innego niż zwykłą główkę. Zobaczymy jak czas pozwoli.
khatake Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 (edytowane) Ze względu na brak czasu udało mi się tylko poprawić tamtego typka Edytowane 9 Maj 2010 przez khatake
Vega Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Czy w poście wyżej miał pokazać się obraz? Jak tak to ja go nie widzę :D
khatake Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 Wrzuciłem jeszcze raz ale coś z hostingiem nie tak. U mnie się wyświetla. Napiszcie jak teraz.
andy_a Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 No już lepiej – w sensie z obrazkiem, bo już jest widoczny :) Co do głowy to widać postęp i to jest najważniejsze, by każda kolejna była lepsza od poprzedniej. Pozwoliłem sobie pomaziać trochę (wybacz, że myszką, ale musiałbym wstać z krzesła po tablet… zapewne zrozumiesz :P) Niebieski x – bardziej wypukłe (do przodu, np. górna warga jest nad dolną) Zielony x – wklęsłe (ale odrobinę) Zielone linie – poprawione „krawędzie” Czerwone i jasno niebieskie linie – proporcje
Lucek Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 A ja myślę że szlifowanie w wątkach modelu głowy idealnej nie ma sensu:) Nie jest źle, lecisz dalej! Z takich prawdziwych błędów to obczaj kształt czaszki z tyłu i zrób mu ludzką szyję.
khatake Napisano 19 Maj 2010 Autor Napisano 19 Maj 2010 andy_a - dzięki wielkie za over painta. lucek - nie szukam głowy idealnej. raczej staram się uczyć anatomii. Idzie powoli ale mam strasznie mało czasu na grafikę;( powoli ale do przodu. A tym razem inny dude.
indian Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 fejs bardzo fajny tylko to ucho try it http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=810809#post810809
khatake Napisano 16 Czerwiec 2010 Autor Napisano 16 Czerwiec 2010 Średnio mi się podoba jak wyszło...ale wkraczam w etap niewidzenia błędów dlatego proszę was o komentarz.
plasti Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 za malo pociagla twarz, okolice policzkow, miesnie ust zbyt meskie, wygladz troszku i bedzie wypas!
khatake Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Napisano 3 Sierpień 2010 Ta sama główka ale trochę poprawiona.
indian Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 popracuj nad uszami bo fajny modelik się zapowiada luknij tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58463
khatake Napisano 3 Sierpień 2010 Autor Napisano 3 Sierpień 2010 Te linki już dawno umarły ;] ale dzięki. a z uchem tak źle ? wiem że nie idealnie ale no chyba lepiej niż było ;p
khatake Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Napisano 7 Sierpień 2010 (edytowane) Jakaś tam zabawa polypaintingiem...ciężka sprawa ale fajnie się maluje wogóle nie używając tekstur ;] da się na jednym subtoolu zrobić gładkie przejście z jednego materiału na drugi ? chodzi mi dokładnie o namazianie toy plasticu na usta tak aby było jakieś smooth przejście z basic materiałem na skórze. Edytowane 7 Sierpień 2010 przez khatake
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 no lepiej lepiej, powykrzywiaj uszy i bedzie spoko
dac77 Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Pozostawiłeś ślady okrągłego brusha ze sculptu na szyi.
Lucek Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 A ja tylko powiem ze szyja zupełnie nieszyjowa i włosy bez nowego subtoola to marny pomysł.
khatake Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Napisano 7 Sierpień 2010 Klicek - dzięki dzięki. nad uszami posiedzę dac77 - wiem... ;p ale to wynika z tego że szyi prawie nie ruszałem Lucek - patrz wyżej i...włosy to taka zapchaj dziura. wolę ją taką niż łysą
khatake Napisano 13 Sierpień 2010 Autor Napisano 13 Sierpień 2010 plasti - to tylko takie lekkie kolorki. Nie miało udawać skóry. Nowe wypociny. Chciałbym wreszcie skończyć jakąś postać. Taki zarys narazie. Muszę pomyśleć o koncepcie bo trochę improwizuje ;]
Cyanide Napisano 13 Sierpień 2010 Napisano 13 Sierpień 2010 Jako "zarys" wygląda fajnie, to wdzianko to trochę do dopracowania jest:p. Mi się od razu skojarzyło z czymśw stylu urban ninja, nie wiem jak to inaczej nazwać, ale może to Ci pomoże przy koncepcie(w sensie, że może poruszy wyobraźnię). Pozdrawiam Kuba.
khatake Napisano 18 Sierpień 2010 Autor Napisano 18 Sierpień 2010 (edytowane) Kolejna improwizacja zamieniła go w wygniecionego alfonsa...postram się z niego jakiegoś Nekro...mantę zrobić ;p Edytowane 18 Sierpień 2010 przez khatake
Marcin_Przybys Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 No nie wiem... UrbanNinja wydawał się iśc w ciekawym kierunku jako koncept. Miał potencjał a ten NekroJakichWiele jest mega nudny i nie wnosi nic nowego ani ciekawego. szczególnie że ten strój, sory, do udanych nie należy.
khatake Napisano 18 Wrzesień 2010 Autor Napisano 18 Wrzesień 2010 W ramach zrozumienia niezrozumiałego...znaczy się anatomii ;p pan gnieciuch.
khatake Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Napisano 19 Wrzesień 2010 Taki nowy typek. Coś ala ork. Postaram się dodać mu jakieś zęby itp ale to będzie wymagało retopo bo leciałem z kulki ;p tak to jest jak się odpali zb tylko by coś sprawdzić na biednej kulce.
F/X Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Nekromanta mi osobiście się podoba. Ciałko dziwnie wygląda w okolicy miednicy (rzut z boku). Reszta ciałka spoko. Głowa przypomina mi bardziej goryla niż (standartowego) orka. Dodaj jej troche agresji, kipiącego zła itp i bedzie git.
indian Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Facjatki coraz lepsze tylko te uszy, chyba CI to już kiedyś pisałem :) salut.
Quentin Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Górna część nosa jakaś płaska się wydaje, uszy też nie bardzo. Ogólnie to wygląda na to, jakbyś za mocno używał brushów. Zmniejsz intensity i powoli maluj, i wygładzaj i znowu maluj. Bo tak to strasznie pogniecione itp wychodzi... I włosy na tym samym subtool'u to też nie najlepszy pomysł.
khatake Napisano 13 Październik 2010 Autor Napisano 13 Październik 2010 indian - dzięki. te uszy zwykle olewam i pod koniec sobie o nich przypominam i leci trochę spontan....wiem jestem zły ;p postaram sie poprawić. mafida - dzięki ;] Quentin - nos....może i tak;p uszy na pewno. Akurat z tym pognieceniem to się nie zgadzam. Szczególnie że twarz ludzka nie jest nigdy gładziutka ;p Oczy są pogniecione (nie pod oczami bo tam specjalnie to zrobiłem ;p) ale wynika to z nędznej topologi. Powinienem jakieś retopo trzasnąć ale to taki doodle. Z tego samego powodu włosy nasmarowane na nim. To po prostu szybki szkic był.
khatake Napisano 29 Listopad 2010 Autor Napisano 29 Listopad 2010 Kolejne podejście do największego wyzwania...zrobić naprawdę ładną dziewczynę...jeszcze dużo do końca ;p
mafida Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Oj,jeszcze dużo do końca:) Najgorzej pod pachami,wygląda jakby za karę całe życie piłki tenisowe tam nosiła;)
Vega Napisano 29 Listopad 2010 Napisano 29 Listopad 2010 Ojeny :D Co to jest? :D 10sdivów niżej :) Tak do drugiego i poprawiaj move brushem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się