Skocz do zawartości

Modele 3d: Organika v2.0


khatake

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, postanowiłem powrócić do organiko męczarni. Dziś taki pan z kulki. Narazie 2h. Jak tylko zajdę chwilę wrócę do niego by z waszymi jakże pomocnymi komentarzami i stertą refek zrobić z niego ludzia.

 

Pozdrawiam

 

frontdq.jpg

 

kolomn.jpg

 

 

 

lefty.jpg

Edytowane przez khatake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm przydałoby się bardziej zdecydowanie zaznaczyć formy(nie nie takie gumowe usta), oko też coś duże no i najwięcej błędów jest z boku. taki mały overpaint:

 

38602215.th.jpg

 

ale w 3/4 widać że to ludź a nie ufok to jest dobrze :)

 

edit: miniatura not funny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś tam up. Przy okazji mam pytanko. Czy da się zejść na niższy subd. Wyexportować. Zrobić retopo i zaimportować ten nowy mesh jako niższy subd tego modelu aby zachować wyższe subd ? Wydaje mi się ze jakieś takie czary na jakimś tutku widziałem ale no nie wiem czy czegoś nie pokręciłem (jeśli tak się da to ZB jest Copperfieldem).

 

12852886.jpg

 

frontyr.jpg

 

leftin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zaczyna wygladac jak człowiek :)

Penie ze się da, żadna magia. Export na interesujacym cie sdv., retopo , import w tym samym i mówisz tak jak cie spyta czy zachowac reszte poziomów.

Najlepiej importować mając poprzedni model w masce, zauważyłem że wtedy mniej geometrii się "gubi". Mozesz retopo robic czy dodawac geometrie, niema znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kotisded. Zrobiłem retopo i trochę poprawiłem tamtego gościa. Może potem wrzucę. Wziąłem się jednak za nowego jegomościa. Starałem się żeby w 3/4 wyglądał lepiej niż tamten...więcej prowizorki bo mniej czasu na niego poświęciłem no ale wciąż jestem na etapie bryły a nie szczegółu. A teraz czas polookać jakieś timelapsy prosów ;]

 

34112600.jpg

 

14132404.jpg

 

91475511.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli mozna cos zasugerowac... detalem na tym etapie na Twoim miejscu bym sie nie przejmowal. Postaraj sie najpierw uzyskac poprawne proporcje sylwetki (to o tym calym gosciu), jesli chodzi o glowe to troche lepiej ale nadal to samo. Obserwujesz detal i go nakladsz, ale dopiero jak ogulne proporcje sa ok. Jestes blisko;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staszek, plasti- dzięki. Mr-a wodogłowie zostawiam już w spokoju. Postaram sie jednak przykładać większą uwagę do samej bryły. Nie wiem czy przy tym mi się udało ;p (znów detal mnie wciągnął...). Narazie 1.5h więc jeszcze nad nim posiedzę. Będę wdzieczny za wszelkie uwagi. Zupełnie nie mogę ogarnąć ust i oczu ;/ nie daję rady z takim precyzyjnym sculptowaniem :(

 

3kopiaz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już lepiej – w sensie z obrazkiem, bo już jest widoczny :) Co do głowy to widać postęp i to jest najważniejsze, by każda kolejna była lepsza od poprzedniej. Pozwoliłem sobie pomaziać trochę (wybacz, że myszką, ale musiałbym wstać z krzesła po tablet… zapewne zrozumiesz :P)

 

sketchbykhatakeover.th.jpg

 

 

Niebieski x – bardziej wypukłe (do przodu, np. górna warga jest nad dolną)

Zielony x – wklęsłe (ale odrobinę)

Zielone linie – poprawione „krawędzie”

Czerwone i jasno niebieskie linie – proporcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że szlifowanie w wątkach modelu głowy idealnej nie ma sensu:) Nie jest źle, lecisz dalej! Z takich prawdziwych błędów to obczaj kształt czaszki z tyłu i zrób mu ludzką szyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andy_a - dzięki wielkie za over painta.

lucek - nie szukam głowy idealnej. raczej staram się uczyć anatomii. Idzie powoli ale mam strasznie mało czasu na grafikę;( powoli ale do przodu.

 

A tym razem inny dude.

 

14xyphs.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakaś tam zabawa polypaintingiem...ciężka sprawa ale fajnie się maluje wogóle nie używając tekstur ;] da się na jednym subtoolu zrobić gładkie przejście z jednego materiału na drugi ? chodzi mi dokładnie o namazianie toy plasticu na usta tak aby było jakieś smooth przejście z basic materiałem na skórze.

 

2ik5dv4.png

Edytowane przez khatake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako "zarys" wygląda fajnie, to wdzianko to trochę do dopracowania jest:p. Mi się od razu skojarzyło z czymśw stylu urban ninja, nie wiem jak to inaczej nazwać, ale może to Ci pomoże przy koncepcie(w sensie, że może poruszy wyobraźnię).

 

Pozdrawiam Kuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nekromanta mi osobiście się podoba.

 

Ciałko dziwnie wygląda w okolicy miednicy (rzut z boku). Reszta ciałka spoko.

 

Głowa przypomina mi bardziej goryla niż (standartowego) orka. Dodaj jej troche agresji, kipiącego zła itp i bedzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górna część nosa jakaś płaska się wydaje, uszy też nie bardzo. Ogólnie to wygląda na to, jakbyś za mocno używał brushów. Zmniejsz intensity i powoli maluj, i wygładzaj i znowu maluj. Bo tak to strasznie pogniecione itp wychodzi... I włosy na tym samym subtool'u to też nie najlepszy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

indian - dzięki. te uszy zwykle olewam i pod koniec sobie o nich przypominam i leci trochę spontan....wiem jestem zły ;p postaram sie poprawić.

 

mafida - dzięki ;]

 

Quentin - nos....może i tak;p uszy na pewno. Akurat z tym pognieceniem to się nie zgadzam. Szczególnie że twarz ludzka nie jest nigdy gładziutka ;p Oczy są pogniecione (nie pod oczami bo tam specjalnie to zrobiłem ;p) ale wynika to z nędznej topologi. Powinienem jakieś retopo trzasnąć ale to taki doodle. Z tego samego powodu włosy nasmarowane na nim. To po prostu szybki szkic był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności