Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, postanowiłem powrócić do organiko męczarni. Dziś taki pan z kulki. Narazie 2h. Jak tylko zajdę chwilę wrócę do niego by z waszymi jakże pomocnymi komentarzami i stertą refek zrobić z niego ludzia.

 

Pozdrawiam

 

frontdq.jpg

 

kolomn.jpg

 

 

 

lefty.jpg

Edytowane przez khatake
  • Odpowiedzi 58
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmm przydałoby się bardziej zdecydowanie zaznaczyć formy(nie nie takie gumowe usta), oko też coś duże no i najwięcej błędów jest z boku. taki mały overpaint:

 

38602215.th.jpg

 

ale w 3/4 widać że to ludź a nie ufok to jest dobrze :)

 

edit: miniatura not funny...

Napisano

Wow dzięki za overpainta. Postaram się niedługo wcielić w życie twoje poprawki.

 

Za miniaturkę sorki. Widać dopadła mnie znieczulica i mnie to nie rusza ale ocenzurowałem ;]

Napisano

Jakiś tam up. Przy okazji mam pytanko. Czy da się zejść na niższy subd. Wyexportować. Zrobić retopo i zaimportować ten nowy mesh jako niższy subd tego modelu aby zachować wyższe subd ? Wydaje mi się ze jakieś takie czary na jakimś tutku widziałem ale no nie wiem czy czegoś nie pokręciłem (jeśli tak się da to ZB jest Copperfieldem).

 

12852886.jpg

 

frontyr.jpg

 

leftin.jpg

Napisano

No i zaczyna wygladac jak człowiek :)

Penie ze się da, żadna magia. Export na interesujacym cie sdv., retopo , import w tym samym i mówisz tak jak cie spyta czy zachowac reszte poziomów.

Najlepiej importować mając poprzedni model w masce, zauważyłem że wtedy mniej geometrii się "gubi". Mozesz retopo robic czy dodawac geometrie, niema znaczenia.

Napisano

Dzięki kotisded. Zrobiłem retopo i trochę poprawiłem tamtego gościa. Może potem wrzucę. Wziąłem się jednak za nowego jegomościa. Starałem się żeby w 3/4 wyglądał lepiej niż tamten...więcej prowizorki bo mniej czasu na niego poświęciłem no ale wciąż jestem na etapie bryły a nie szczegółu. A teraz czas polookać jakieś timelapsy prosów ;]

 

34112600.jpg

 

14132404.jpg

 

91475511.jpg

Napisano

plasti - ehhh muszę sie z tobą zgodzić ;/

 

Posiedziałem jednak nad gostkiem. Wciąż mam problem nad dokładnym rzeźbieniem oczu i innych szczegółów. Ciężko o precyzję ;/

 

52044522.jpg

 

frontcfb.jpg

 

sider.jpg

Napisano

Dla odmiany cały pan. Robione z bazy którą kiedyś znalazłem na jakimś forum. Głowa nie tknięta ze względu iż miało to być ćw anatomii ciała.

 

87630616.jpg

Napisano

jesli mozna cos zasugerowac... detalem na tym etapie na Twoim miejscu bym sie nie przejmowal. Postaraj sie najpierw uzyskac poprawne proporcje sylwetki (to o tym calym gosciu), jesli chodzi o glowe to troche lepiej ale nadal to samo. Obserwujesz detal i go nakladsz, ale dopiero jak ogulne proporcje sa ok. Jestes blisko;)

Napisano

staszek, plasti- dzięki. Mr-a wodogłowie zostawiam już w spokoju. Postaram sie jednak przykładać większą uwagę do samej bryły. Nie wiem czy przy tym mi się udało ;p (znów detal mnie wciągnął...). Narazie 1.5h więc jeszcze nad nim posiedzę. Będę wdzieczny za wszelkie uwagi. Zupełnie nie mogę ogarnąć ust i oczu ;/ nie daję rady z takim precyzyjnym sculptowaniem :(

 

3kopiaz.jpg

Napisano

usta rozciagnij, wyglada jakby chcial dac komus buzi, oczy bardzo mangowe wyszly, nie rob takiego zawijasa, troche bardziej uwypuklij je, tutaj glowa duzo lepsza...

Napisano

plasti - dzięki.

 

up tego kolesia. Myślę by teraz skrobnąć coś innego niż zwykłą główkę. Zobaczymy jak czas pozwoli.

 

capturegr.jpg

Napisano

No już lepiej – w sensie z obrazkiem, bo już jest widoczny :) Co do głowy to widać postęp i to jest najważniejsze, by każda kolejna była lepsza od poprzedniej. Pozwoliłem sobie pomaziać trochę (wybacz, że myszką, ale musiałbym wstać z krzesła po tablet… zapewne zrozumiesz :P)

 

sketchbykhatakeover.th.jpg

 

 

Niebieski x – bardziej wypukłe (do przodu, np. górna warga jest nad dolną)

Zielony x – wklęsłe (ale odrobinę)

Zielone linie – poprawione „krawędzie”

Czerwone i jasno niebieskie linie – proporcje

Napisano

A ja myślę że szlifowanie w wątkach modelu głowy idealnej nie ma sensu:) Nie jest źle, lecisz dalej! Z takich prawdziwych błędów to obczaj kształt czaszki z tyłu i zrób mu ludzką szyję.

Napisano

andy_a - dzięki wielkie za over painta.

lucek - nie szukam głowy idealnej. raczej staram się uczyć anatomii. Idzie powoli ale mam strasznie mało czasu na grafikę;( powoli ale do przodu.

 

A tym razem inny dude.

 

14xyphs.png

Napisano (edytowane)

Jakaś tam zabawa polypaintingiem...ciężka sprawa ale fajnie się maluje wogóle nie używając tekstur ;] da się na jednym subtoolu zrobić gładkie przejście z jednego materiału na drugi ? chodzi mi dokładnie o namazianie toy plasticu na usta tak aby było jakieś smooth przejście z basic materiałem na skórze.

 

2ik5dv4.png

Edytowane przez khatake
Napisano

Klicek - dzięki dzięki. nad uszami posiedzę

dac77 - wiem... ;p ale to wynika z tego że szyi prawie nie ruszałem

Lucek - patrz wyżej i...włosy to taka zapchaj dziura. wolę ją taką niż łysą

Napisano

plasti - to tylko takie lekkie kolorki. Nie miało udawać skóry.

 

Nowe wypociny. Chciałbym wreszcie skończyć jakąś postać. Taki zarys narazie. Muszę pomyśleć o koncepcie bo trochę improwizuje ;]

 

2hfkhhj.png

Napisano

Jako "zarys" wygląda fajnie, to wdzianko to trochę do dopracowania jest:p. Mi się od razu skojarzyło z czymśw stylu urban ninja, nie wiem jak to inaczej nazwać, ale może to Ci pomoże przy koncepcie(w sensie, że może poruszy wyobraźnię).

 

Pozdrawiam Kuba.

Napisano (edytowane)

Kolejna improwizacja zamieniła go w wygniecionego alfonsa...postram się z niego jakiegoś Nekro...mantę zrobić ;p

 

2dh61w0.png

 

24v1ohw.png

Edytowane przez khatake
Napisano

No nie wiem... UrbanNinja wydawał się iśc w ciekawym kierunku jako koncept. Miał potencjał a ten NekroJakichWiele jest mega nudny i nie wnosi nic nowego ani ciekawego. szczególnie że ten strój, sory, do udanych nie należy.

Napisano

Taki nowy typek. Coś ala ork. Postaram się dodać mu jakieś zęby itp ale to będzie wymagało retopo bo leciałem z kulki ;p tak to jest jak się odpali zb tylko by coś sprawdzić na biednej kulce.

 

nd4mz9.png

Napisano

Nekromanta mi osobiście się podoba.

 

Ciałko dziwnie wygląda w okolicy miednicy (rzut z boku). Reszta ciałka spoko.

 

Głowa przypomina mi bardziej goryla niż (standartowego) orka. Dodaj jej troche agresji, kipiącego zła itp i bedzie git.

Napisano

Górna część nosa jakaś płaska się wydaje, uszy też nie bardzo. Ogólnie to wygląda na to, jakbyś za mocno używał brushów. Zmniejsz intensity i powoli maluj, i wygładzaj i znowu maluj. Bo tak to strasznie pogniecione itp wychodzi... I włosy na tym samym subtool'u to też nie najlepszy pomysł.

Napisano

indian - dzięki. te uszy zwykle olewam i pod koniec sobie o nich przypominam i leci trochę spontan....wiem jestem zły ;p postaram sie poprawić.

 

mafida - dzięki ;]

 

Quentin - nos....może i tak;p uszy na pewno. Akurat z tym pognieceniem to się nie zgadzam. Szczególnie że twarz ludzka nie jest nigdy gładziutka ;p Oczy są pogniecione (nie pod oczami bo tam specjalnie to zrobiłem ;p) ale wynika to z nędznej topologi. Powinienem jakieś retopo trzasnąć ale to taki doodle. Z tego samego powodu włosy nasmarowane na nim. To po prostu szybki szkic był.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności