Quentin Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 (edytowane) Witam. Scena robiona była przeze mnie niecałe 5 miesięcy. Zdecydowanie najwięcej zajmowały próby z oświetleniem. Modelowanie około miesiąc. No i kilka dni na compositing... Pozdrawiam Modeling/Oświetlenie - Cinema 4D Kompozycja/textury/Korekcja kolorów - Photoshop Edytowane 24 Kwiecień 2012 przez Quentin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Wow! Świetny/ambitny temat. Poprawiłbym oswietlenie, żeby lepiej był widoczny detal albo wymyślił jakąś intrygę na środku placu z zachowaniem ciemności. Korekcja kamery by się przydała, bo północna pierzeja sie wali. Można prosic siatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 1 Maj 2010 Autor Share Napisano 1 Maj 2010 Proszę bardzo. :) http://img196.imageshack.us/img196/2958/92312449.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Ciekawy temat. Przydałaby się wolumetria (żeby wydobyć z obrazu powietrze) i korekcja kamery bo tak jak adam_m wspomniał scena leci na prawo. Gratulacje debiutu ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Ciekawie malarsko to wyszło. Chyba nawet kiedyś podobny obraz widziałem, chociaż nie wiem gdzie ten plac jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Fajna pracka. Może być pokazał inne wersje oświetleniowe? Ciekawi mnie jakie miałeś inne pomysły. Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 ... Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak. Ja miałem na myśli obraz - taki stary na płutnie że można dotknąć (albo polizać). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 1 Maj 2010 Share Napisano 1 Maj 2010 Ładne, malarskie i odrobinę tajemnicze - dobra robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 mhm... na główną! :) 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 Plastynie bardzo ladnie to wyglada, choc imho przydaloby sie miejscami rozswietlic albo dac wieksza rozdzialke zeby bylo widac ten detal. Ode mnie 5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 prześliczne, bardzo klimatyczne, i artstyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 2 Maj 2010 Share Napisano 2 Maj 2010 Miejsce faktycznie pociągające, a i pyły wulkaniczne też na czasie, hehe. Taka trochę mroczna u ciebie ta Wenecja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 2 Maj 2010 Autor Share Napisano 2 Maj 2010 Miejsce faktycznie pociągające, a i pyły wulkaniczne też na czasie, hehe. Taka trochę mroczna u ciebie ta Wenecja. No bo taka miała być. ;] Ogólnie cała ta scena jest do krótkometrażówki którą robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raffez Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Aż mi się Assasin Creed's 2 przypomniał hehe i wycieczki do Włoch. Nic dodać nic ująć graficznie ślicznie ale ustawienie kamery również bym zmienił. Scena w prawo leci jak to moi przedmówcy pisali. Pozdrawiam i oby tak dalej, oraz w pełni zasłużona 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nicponim Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 kumpel pokazywal wlasnie te praca na forum cinemy 4d, i niby malolat jakis jestes;] no dla mnie rewelka, pochwal sie ile masz lat to demotywatora ladnego zasadzisz;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 3 Maj 2010 Autor Share Napisano 3 Maj 2010 14 :P. Ale ja zacząłem robić w c4d w wieku 7 lat. Bo mieliśmy w szkole kółko inf i tam braliśmy ten program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ndru Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Artur gratuluje głównej. Pracka bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaRoZ Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 super rzecz! i wielki respekt w takim wieku juz tak trzaskac ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skocu Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Gratuluję fronta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 3 Maj 2010 Autor Share Napisano 3 Maj 2010 Dzięki wszystkim. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Weapon Of Choice Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Klimat jak z Assassin's Creed 2 ;) Chyba już ktoś to wspomniał. Bardzo bardzo bardzo ładna praca... 14 lat? no fcuk..g way ;) 7 lat startowałeś? Wymiatasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz_87 Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 Quentin hehehe banan z buzki to ci chyba przez pol roku nie zejdzie co? dumny jak paw bedziesz chodzil po tym jak umiescili na glownej twoja prace ;-) Pracka ok, podoba mi sie tym bardziej jak na twoj dosc mlody wiek, ciekawe co bedzie jak dorosniesz... moze zanim wkroczysz w wiek pelnoletnosci wylądujesz obok Jonkajtysa ;-) kto wie :P zycze sukcesow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 no widzicie, a jak pracodawca szuka kogoś po studiach z 15letnim stażem to zaraz podnoszą się głosy oburzenia. gut dzob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 Gratuluję fronta. Może pokażesz kilka zbliżeń na detal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CzAk1 Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 Świetna praca. Bardzo klimatyczna. Podobieństwo do AC2 na + Gratulacje Fronta. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Hejo! Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś... pozdrawiam Norden Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę: http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza... Edytowane 4 Maj 2010 przez norden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dusiak Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 No ślicznie. Co prawda Canaletto wyprawiał takie cuda już 300 lat temu i choć elewacje mu się nie waliły to twoja praca ma wyjątkowy klimat.... Uwaga jedna: zdecydowanie brakuje gołębi....są one tam wszechobecne teraz .....i przypuszczam, że także kiedyś....ożywiłyby ci ten obraz troszku, nie zatracając atmosfery grozy :D Uwaga2: taaak fajnie by było pooglądać zbliżenia na detale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 4 Maj 2010 Autor Share Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Hejo! Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś... pozdrawiam Norden Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę: http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza... No niezła wypowiedź. :) Dzięki za krytykę. Przy następnych pracach postaram się nie trzymać tego "schematu" :] Tutaj inna wersja. To znaczy z tego samego renderu ale kompozycja inna. I ptaki dodane w ps. :) Nad kompozycją w tej wersji siedziałem chyba z 3-4h ale jakoś mi nie podeszła ona... Dlatego wrzuciłem tamtą w pierwszym poście. Wrzucam w hi-res, a zoomy może później jakieś zrobię. http://img260.imageshack.us/img260/174/smsquaremultipasskompoz.jpg Edytowane 4 Maj 2010 przez Quentin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3d_operator Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 Ma sie wrażenie, ze za chwilę wszysto zapadnie się do środka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 5 Maj 2010 Share Napisano 5 Maj 2010 Jeju jeju gratuluje! Nigdy mi zapału nie starczyło żeby coś w tę stronę machnąć. norden - może i gadasz z sensem, ale ktoś cie kiedyś okłamał, mówiąc że wielokropek i przecinek to to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 6 Maj 2010 Share Napisano 6 Maj 2010 Jeju jeju gratuluje! Nigdy mi zapału nie starczyło żeby coś w tę stronę machnąć. norden - może i gadasz z sensem, ale ktoś cie kiedyś okłamał, mówiąc że wielokropek i przecinek to to samo chyba sie domyslam kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamek1990 Napisano 9 Maj 2010 Share Napisano 9 Maj 2010 Po prostu 5! Bardzo podoba mi się kolorystyka... i fakt większa rozdzielczość przydałaby się dla uwydatnienia detali, ale mogłoby to spowodować bardziej techniczny niż artystyczny odbiór ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victorius55 Napisano 9 Maj 2010 Share Napisano 9 Maj 2010 Pinknie! :) Inspirowane AC2? ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 9 Maj 2010 Autor Share Napisano 9 Maj 2010 Pinknie! :) Inspirowane AC2? ;> W sumie to trochę tak. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victorius55 Napisano 9 Maj 2010 Share Napisano 9 Maj 2010 I bardzo dobrze ;) Tak, czy siak klimacik pierwsza klasa. Czuć powiew renesansu na milę- świetna robota. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimi Napisano 12 Maj 2010 Share Napisano 12 Maj 2010 Super praca, a czym renderowałeś? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 12 Maj 2010 Autor Share Napisano 12 Maj 2010 Advanced Render z C4D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimi Napisano 12 Maj 2010 Share Napisano 12 Maj 2010 to hyle czoło. :) Cudne postpro. Wszystko na +. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marduk Napisano 18 Maj 2010 Share Napisano 18 Maj 2010 No tak... wszystko pięknie tylko... ktoś już zrobił coś co wygląda identycznie, ale jednak jest w wykonaniu dożo lepsze: Ja rozumiem, że to jest to samo miejsce, ale kadr jest identyczny. Poza tym Twoja praca próbuje oddać klimat tego co stworzyło Digic studio. Więc po co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość _Kreska_ Napisano 19 Maj 2010 Share Napisano 19 Maj 2010 no faktycznie identyczne prace (oryginalana troszku lepsza), mogles choc slowem wpomniec czym sie inspirowales, a tak to zrobilo sie niesympatycznie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quentin Napisano 21 Maj 2010 Autor Share Napisano 21 Maj 2010 (edytowane) Kadr nie jest wcale identyczny, a na cgosociety akurat pisałem, że się tym inspirowałem. A poza tym, co to za różnica, chciałem zobaczyć czy byłbym w stanie coś takiego zrobić. Edytowane 4 Czerwiec 2010 przez Quentin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi