Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. Scena robiona była przeze mnie niecałe 5 miesięcy. Zdecydowanie najwięcej zajmowały próby z oświetleniem. Modelowanie około miesiąc. No i kilka dni na compositing... Pozdrawiam

 

Modeling/Oświetlenie - Cinema 4D

Kompozycja/textury/Korekcja kolorów - Photoshop

 

89747d19c875b3e1691ea8d07dd8a413.jpg

Edytowane przez Quentin
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wow! Świetny/ambitny temat. Poprawiłbym oswietlenie, żeby lepiej był widoczny detal albo wymyślił jakąś intrygę na środku placu z zachowaniem ciemności. Korekcja kamery by się przydała, bo północna pierzeja sie wali. Można prosic siatki?

Napisano

Ciekawy temat. Przydałaby się wolumetria (żeby wydobyć z obrazu powietrze) i korekcja kamery bo tak jak adam_m wspomniał scena leci na prawo.

Gratulacje debiutu !

Napisano

Fajna pracka. Może być pokazał inne wersje oświetleniowe? Ciekawi mnie jakie miałeś inne pomysły.

 

Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak.

Napisano
...

Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak.

 

Ja miałem na myśli obraz - taki stary na płutnie że można dotknąć (albo polizać).

Napisano

Plastynie bardzo ladnie to wyglada, choc imho przydaloby sie miejscami rozswietlic albo dac wieksza rozdzialke zeby bylo widac ten detal. Ode mnie 5*

Napisano
Miejsce faktycznie pociągające, a i pyły wulkaniczne też na czasie, hehe.

Taka trochę mroczna u ciebie ta Wenecja.

 

No bo taka miała być. ;] Ogólnie cała ta scena jest do krótkometrażówki którą robię.

Napisano

Aż mi się Assasin Creed's 2 przypomniał hehe i wycieczki do Włoch.

Nic dodać nic ująć graficznie ślicznie ale ustawienie kamery również bym zmienił.

Scena w prawo leci jak to moi przedmówcy pisali.

 

Pozdrawiam i oby tak dalej, oraz w pełni zasłużona 5.

Napisano

kumpel pokazywal wlasnie te praca na forum cinemy 4d, i niby malolat jakis jestes;]

 

no dla mnie rewelka, pochwal sie ile masz lat to demotywatora ladnego zasadzisz;]

Napisano

Quentin hehehe banan z buzki to ci chyba przez pol roku nie zejdzie co? dumny jak paw bedziesz chodzil po tym jak umiescili na glownej twoja prace ;-)

 

 

Pracka ok, podoba mi sie tym bardziej jak na twoj dosc mlody wiek, ciekawe co bedzie jak dorosniesz... moze zanim wkroczysz w wiek pelnoletnosci wylądujesz obok Jonkajtysa ;-) kto wie :P zycze sukcesow :)

Napisano

no widzicie, a jak pracodawca szuka kogoś po studiach z 15letnim stażem to zaraz podnoszą się głosy oburzenia. gut dzob

Napisano (edytowane)

Hejo!

Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś...

pozdrawiam Norden

 

Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę:

http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg

Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza...

Edytowane przez norden
Napisano

No ślicznie.

Co prawda Canaletto wyprawiał takie cuda już 300 lat temu i choć elewacje mu się nie waliły to twoja praca ma wyjątkowy klimat....

Uwaga jedna: zdecydowanie brakuje gołębi....są one tam wszechobecne teraz .....i przypuszczam, że także kiedyś....ożywiłyby ci ten obraz troszku, nie zatracając atmosfery grozy :D

Uwaga2: taaak fajnie by było pooglądać zbliżenia na detale

Napisano (edytowane)
Hejo!

Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś...

pozdrawiam Norden

 

Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę:

http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg

Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza...

 

 

No niezła wypowiedź. :) Dzięki za krytykę. Przy następnych pracach postaram się nie trzymać tego "schematu" :]

 

Tutaj inna wersja. To znaczy z tego samego renderu ale kompozycja inna. I ptaki dodane w ps. :) Nad kompozycją w tej wersji siedziałem chyba z 3-4h ale jakoś mi nie podeszła ona... Dlatego wrzuciłem tamtą w pierwszym poście. Wrzucam w hi-res, a zoomy może później jakieś zrobię.

 

http://img260.imageshack.us/img260/174/smsquaremultipasskompoz.jpg

Edytowane przez Quentin
  • Like 1
Napisano

Jeju jeju gratuluje! Nigdy mi zapału nie starczyło żeby coś w tę stronę machnąć.

 

norden - może i gadasz z sensem, ale ktoś cie kiedyś okłamał, mówiąc że wielokropek i przecinek to to samo

Napisano

Po prostu 5! Bardzo podoba mi się kolorystyka... i fakt większa rozdzielczość przydałaby się dla uwydatnienia detali, ale mogłoby to spowodować bardziej techniczny niż artystyczny odbiór ;P

Napisano

No tak... wszystko pięknie tylko... ktoś już zrobił coś co wygląda identycznie, ale jednak jest w wykonaniu dożo lepsze:

 

digicstudio.jpg

 

Ja rozumiem, że to jest to samo miejsce, ale kadr jest identyczny. Poza tym Twoja praca próbuje oddać klimat tego co stworzyło Digic studio. Więc po co to?

Gość _Kreska_
Napisano

no faktycznie identyczne prace (oryginalana troszku lepsza), mogles choc slowem wpomniec czym sie inspirowales, a tak to zrobilo sie niesympatycznie:(

Napisano (edytowane)

Kadr nie jest wcale identyczny, a na cgosociety akurat pisałem, że się tym inspirowałem. A poza tym, co to za różnica, chciałem zobaczyć czy byłbym w stanie coś takiego zrobić.

Edytowane przez Quentin



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności