Quentin Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 (edytowane) Witam. Scena robiona była przeze mnie niecałe 5 miesięcy. Zdecydowanie najwięcej zajmowały próby z oświetleniem. Modelowanie około miesiąc. No i kilka dni na compositing... Pozdrawiam Modeling/Oświetlenie - Cinema 4D Kompozycja/textury/Korekcja kolorów - Photoshop Edytowane 24 Kwiecień 2012 przez Quentin 1
adam_m Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Wow! Świetny/ambitny temat. Poprawiłbym oswietlenie, żeby lepiej był widoczny detal albo wymyślił jakąś intrygę na środku placu z zachowaniem ciemności. Korekcja kamery by się przydała, bo północna pierzeja sie wali. Można prosic siatki?
Quentin Napisano 1 Maj 2010 Autor Napisano 1 Maj 2010 Proszę bardzo. :) http://img196.imageshack.us/img196/2958/92312449.jpg
Bonifatz Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Ciekawy temat. Przydałaby się wolumetria (żeby wydobyć z obrazu powietrze) i korekcja kamery bo tak jak adam_m wspomniał scena leci na prawo. Gratulacje debiutu !
dac77 Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Ciekawie malarsko to wyszło. Chyba nawet kiedyś podobny obraz widziałem, chociaż nie wiem gdzie ten plac jest.
Mulholland Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 Fajna pracka. Może być pokazał inne wersje oświetleniowe? Ciekawi mnie jakie miałeś inne pomysły. Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak.
dac77 Napisano 1 Maj 2010 Napisano 1 Maj 2010 ... Też mi się wydaje że widziałem podobną prackę na forum włoskim cg, z podobną postprodukcją. Inny plac jednak. Ja miałem na myśli obraz - taki stary na płutnie że można dotknąć (albo polizać).
Pawelkos Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Plastynie bardzo ladnie to wyglada, choc imho przydaloby sie miejscami rozswietlic albo dac wieksza rozdzialke zeby bylo widac ten detal. Ode mnie 5*
peteRlo Napisano 2 Maj 2010 Napisano 2 Maj 2010 Miejsce faktycznie pociągające, a i pyły wulkaniczne też na czasie, hehe. Taka trochę mroczna u ciebie ta Wenecja.
Quentin Napisano 2 Maj 2010 Autor Napisano 2 Maj 2010 Miejsce faktycznie pociągające, a i pyły wulkaniczne też na czasie, hehe. Taka trochę mroczna u ciebie ta Wenecja. No bo taka miała być. ;] Ogólnie cała ta scena jest do krótkometrażówki którą robię.
Raffez Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Aż mi się Assasin Creed's 2 przypomniał hehe i wycieczki do Włoch. Nic dodać nic ująć graficznie ślicznie ale ustawienie kamery również bym zmienił. Scena w prawo leci jak to moi przedmówcy pisali. Pozdrawiam i oby tak dalej, oraz w pełni zasłużona 5.
nicponim Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 kumpel pokazywal wlasnie te praca na forum cinemy 4d, i niby malolat jakis jestes;] no dla mnie rewelka, pochwal sie ile masz lat to demotywatora ladnego zasadzisz;]
Quentin Napisano 3 Maj 2010 Autor Napisano 3 Maj 2010 14 :P. Ale ja zacząłem robić w c4d w wieku 7 lat. Bo mieliśmy w szkole kółko inf i tam braliśmy ten program.
DaRoZ Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 super rzecz! i wielki respekt w takim wieku juz tak trzaskac ;]
Weapon Of Choice Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Klimat jak z Assassin's Creed 2 ;) Chyba już ktoś to wspomniał. Bardzo bardzo bardzo ładna praca... 14 lat? no fcuk..g way ;) 7 lat startowałeś? Wymiatasz.
Tomasz_87 Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Quentin hehehe banan z buzki to ci chyba przez pol roku nie zejdzie co? dumny jak paw bedziesz chodzil po tym jak umiescili na glownej twoja prace ;-) Pracka ok, podoba mi sie tym bardziej jak na twoj dosc mlody wiek, ciekawe co bedzie jak dorosniesz... moze zanim wkroczysz w wiek pelnoletnosci wylądujesz obok Jonkajtysa ;-) kto wie :P zycze sukcesow :)
olaf Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 no widzicie, a jak pracodawca szuka kogoś po studiach z 15letnim stażem to zaraz podnoszą się głosy oburzenia. gut dzob
adam_m Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Gratuluję fronta. Może pokażesz kilka zbliżeń na detal?
CzAk1 Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Świetna praca. Bardzo klimatyczna. Podobieństwo do AC2 na + Gratulacje Fronta. Pozdro
norden Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Hejo! Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś... pozdrawiam Norden Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę: http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza... Edytowane 4 Maj 2010 przez norden
dusiak Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 No ślicznie. Co prawda Canaletto wyprawiał takie cuda już 300 lat temu i choć elewacje mu się nie waliły to twoja praca ma wyjątkowy klimat.... Uwaga jedna: zdecydowanie brakuje gołębi....są one tam wszechobecne teraz .....i przypuszczam, że także kiedyś....ożywiłyby ci ten obraz troszku, nie zatracając atmosfery grozy :D Uwaga2: taaak fajnie by było pooglądać zbliżenia na detale
Quentin Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Hejo! Model budynków itd całkiem fajny jednak na modelu ta praca myśle że się zakończyła na resztę brakło nie wiem czasu umiejętności.. tło i oświetlenie poleciane schematem nr. 3 (nie ma takiego schematu ale na sieci jest mnóstwo prac gdzie dochodzi do liniowego przepalenia krawędzi i saturacja odgrywa dominujaca rolę). Niebo jest z fotografii ale horyzont tej fotografii wykorzystanej w tle nie pokrywa się z horyzontem sceny... skala również (fov fotografii tła i sceny ) nawet w przyblizeniu sie nie pokrywa ponieważ chmurki były (jeżeli to nie jest docięte) fotografowane z dłuższej lufy. Są błędy na UVW na podstawie wieży. Scena jest pusta bez życia z radioaktywnym oświetleniem... Złożenie tych warstw nieprzemyslane. Mozna by jeszcze troche pisać o tym ale generalnie myśle że lepiej bedzie sie przyjrzeć nieco podobnym fotografiom takich miejsc w warunkach oświetleniowych jakie sobie wymarzyłeś... pozdrawiam Norden Jeszcze podam przykład które lepiej zobrazują ci to o czym piszę: http://www.markoljubez.com/wordpress/wp-content//bmw_matte2.jpg Tutaj np. Nie ma silnych kontrastów mimo iż pojawia się takie pragnienie żeby rozświetlić horyzont jasnym kolorowym zachodzącym światłem ; ) ale to pragnienie to prosta droga do zepsucia tego obrazu... grafik widać jest wyczulony i nie traktuje pracy schematycznie tylko dąży do ustalonego celu... osiągnięcia naprawdę tanim kosztem jako takiego realizmu i zachowania sensownej palety w obszarze nieba jak i całej pracy. Tam gdzie fotki/ rendery nie dawały rady podrysował delikatnie brushem... niebo trzyma skalę... widać że wszystko jest jakby z szerokiego obiektywu... poszerzył sobie kadr... żeby pozniej ładnie dociąć.. jak mu sie będzie podobało...czy jak to tam będzie w projekcie.. bo to chyba do jakiejś reklamy tełko... Ta ciemna chmura przez środek jest moim zdaniem... troche z d... i nie siedzi calkowicie ; ) ale to aż tak bardzo nie przeszkadza... No niezła wypowiedź. :) Dzięki za krytykę. Przy następnych pracach postaram się nie trzymać tego "schematu" :] Tutaj inna wersja. To znaczy z tego samego renderu ale kompozycja inna. I ptaki dodane w ps. :) Nad kompozycją w tej wersji siedziałem chyba z 3-4h ale jakoś mi nie podeszła ona... Dlatego wrzuciłem tamtą w pierwszym poście. Wrzucam w hi-res, a zoomy może później jakieś zrobię. http://img260.imageshack.us/img260/174/smsquaremultipasskompoz.jpg Edytowane 4 Maj 2010 przez Quentin 1
3d_operator Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 Ma sie wrażenie, ze za chwilę wszysto zapadnie się do środka ;)
deshu Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Jeju jeju gratuluje! Nigdy mi zapału nie starczyło żeby coś w tę stronę machnąć. norden - może i gadasz z sensem, ale ktoś cie kiedyś okłamał, mówiąc że wielokropek i przecinek to to samo
ttaaddeekk Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 Jeju jeju gratuluje! Nigdy mi zapału nie starczyło żeby coś w tę stronę machnąć. norden - może i gadasz z sensem, ale ktoś cie kiedyś okłamał, mówiąc że wielokropek i przecinek to to samo chyba sie domyslam kto
hamek1990 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 Po prostu 5! Bardzo podoba mi się kolorystyka... i fakt większa rozdzielczość przydałaby się dla uwydatnienia detali, ale mogłoby to spowodować bardziej techniczny niż artystyczny odbiór ;P
Quentin Napisano 9 Maj 2010 Autor Napisano 9 Maj 2010 Pinknie! :) Inspirowane AC2? ;> W sumie to trochę tak. :)
Victorius55 Napisano 9 Maj 2010 Napisano 9 Maj 2010 I bardzo dobrze ;) Tak, czy siak klimacik pierwsza klasa. Czuć powiew renesansu na milę- świetna robota. :)
Marduk Napisano 18 Maj 2010 Napisano 18 Maj 2010 No tak... wszystko pięknie tylko... ktoś już zrobił coś co wygląda identycznie, ale jednak jest w wykonaniu dożo lepsze: Ja rozumiem, że to jest to samo miejsce, ale kadr jest identyczny. Poza tym Twoja praca próbuje oddać klimat tego co stworzyło Digic studio. Więc po co to?
Gość _Kreska_ Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 no faktycznie identyczne prace (oryginalana troszku lepsza), mogles choc slowem wpomniec czym sie inspirowales, a tak to zrobilo sie niesympatycznie:(
Quentin Napisano 21 Maj 2010 Autor Napisano 21 Maj 2010 (edytowane) Kadr nie jest wcale identyczny, a na cgosociety akurat pisałem, że się tym inspirowałem. A poza tym, co to za różnica, chciałem zobaczyć czy byłbym w stanie coś takiego zrobić. Edytowane 4 Czerwiec 2010 przez Quentin
Rekomendowane odpowiedzi