Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakis czas temu mialem przyjemnosc pracowac nad konfiguratorem modelu Mazdy 6, dzis wrzucam kilka renderow, ktore powstaly przy okazji tego projektu;) Pierwsza praca renderowana w Hypershot'cie pozostale Vray, jak zawsze post w shopie, pozdrawiam.

 

Sam model to remodeling w poly modelu CADowskiego, niedlugo postaram sie tez wrzucic jakies siatki.

 

mazda6shot6b.jpg

 

mazda6side2.jpg

 

mazda6rear.jpg

 

wagon40activeb.jpg

  • Odpowiedzi 36
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niestety lekko sa, docelowo byly wyostrzane i skalowane w dol pod www, a niestety nie mialem czasu renderowac tego jeszcze raz w wyzszej.

 

ponizej wrzucam siate wersji sedan, bude wersje kombi przygotowal Johnzi.

 

wiresg.jpg

Napisano (edytowane)

Świetnie! Wygląda bardzo realnie, swietny detal i renderki (tylko niektóre lekko szumią).

 

pozdrawiam:)

Edytowane przez zolwik
Napisano

lakiery szumia, bo mialy byc lekkie metaliczne flakes (po skalowaniu w dol tak ich nie widac), moze w wolnej chwili renderne jakies high resy juz bez szumu i rozmyc:)

 

Co do oswietlenia to pierwszy shot swiecony hdrka (+ masa posta w shopie;) ), reszta standardowo w 3ds maxie z vray lightami, omni i tym wszystkim co sie chce ladnie potem odbic w lakierze;)

 

Klicek - mi tez sie marzy hehe, autko ma przesliczne ksztalty;)

pozdrawiam

Napisano

ładna siatka już trafiła do mojej kolekcji ;)

jakiś czas temu przeglądałem twoje portfolio fajne rzeczy robisz;)

 

wszystkim się podoba 6 co za świat,

 

powodzenia z kolejnymi renderami

Gość kakaku
Napisano

wow. 2 ostatnie to myślałem, że referki dla porówniania wrzuciłeś. Możesz pokazać bez postprodukcji?

Napisano

Profesjonalka robota , cos w ostatnim renderku jest czerwonego w przednim reflektorze a we wczesniejszych tego nie ma.

Napisano

Podobnie jak wszystko co robisz - to auto to perfekcja pod każdym względem. Absolutne PRO! Graty fronta Piter! 5***** to czysta formalność!

Napisano

baza byl kilkumilionowy model CAD z powywracanymi normalami i ogolnie nieco skaszaniony po imporcie do maxa, ale to i tak jest zdecydowanie najlepsza baza do zrobienia modelu poly w 3ds maxie, model jest dokladny w 99% jesli chodiz o proporcje, a to juz naprawde duza zaliczka zeby isc w strone realizmu. Jak wrzucalem w ta scenke jakis moj stary model robiony 'na oko' z blueprintow to juz niestety nie wygladal tak sympatycznie.

 

Techniczne remodelowanie z CADow to tez sztuka zeby sie utrzymac ze wszystkimi krzywiznami, przedni zderzak chyba pol dnia robilem zanim zaczal wygladac zadowalajaco.

Na necie jest kilka modeli CAD m.in. Jeepa wrangler'a, dodge'a viper'a takze polecam sciagnac i samemu sprobowac przerobic na poly, swietne cwiczenie:)

Napisano

tylko i wylacznie jako refka, siatki z CADa nie da sie poprawic, no chyba ze ktos jest masochista;) tutaj maly zrzut tego jak wyglada siata z bliska przed i po:

 

siatex22.jpg

Gość kakaku
Napisano

nonono, extra model;] Może jakiś mały mof?:D Fajnie by bylo zobaczyc jak wyglada studio (niby mozna sie domyslac po odbiciach, ale to nie to samo co czarno na bialym) i ustawienia rendera, jezeli można prosić;>

Napisano

niestety 'czarno na bialym' nie moge pokazac, lubie udzielac wskazowek, ale niekoniecznie podawac na tacy gotowe rozwiazania;) rzut studia z shota nr4:

 

mazda6setup.jpg

  • Like 2
Gość kakaku
Napisano

super, wielkie dzięki:D

Napisano

a ja białą, obniżam zawieszenie, dodaje spojlery, obowiązkowo szpachluję, dodaję wypasione progi, nowe zderzaczki, żarowki bluelight, skrzynia do bagażnika i hyhy jade na miasto ]:-> - nie mogłem się powtrzymać :D poza tym to dzięki za studio - ląduje na dysku oczywiście. dałbym repa ale nie mogę niestety ;/

Napisano (edytowane)

korzystajac z chwili wolnego, dorenderowalem jeden z shotow w nieco lepszej jakosci (drobne korekty kolorkow w shopie):

 

wagon40activeb2.jpg

Edytowane przez vision3d



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności