Skocz do zawartości

Arena Morte Teaser


Qbikster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 47
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Gosc

najs :D

w pierwszym momencie tarcza dziwnie wyglada... jak kula, i scena walki troszeczke

zbyt wolna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy teaserek, powinieneś wrzucić miniaturkę w temacie bo bez niej temat ginie wśród innych (stąd zapewne niezbyt duże zainteresowanie). Bardzo podoba mi się pierwsze ujęcie jak koleś chowa się za tarczą, kolejne rewelacyjne spowolnione ujęcie podczas przecinania zbroi i bardzo fajna muzyka. To co nie do końca mi podchodzi to napisy (wyglądają nieco staroświecko, choć fajnie się w dym zmieniają). Całość jest też trochę chaotyczna (być może po to aby przykryć niektóre błędy w riggowaniu/skinowaniu;) Tak czy siak fajnie się ogląda i raz jeszcze polecam wrzucić miniaturkę, bo taka animka nie powinna ginąć w gąszczu innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super to wyglada :) po pierwszym ujeciu juz mialem kupe w majtakch, niestety reszta gorzej, hmm moze nie tyle co technicznie gorzej, co po prostu nie robi takiego wrazenia wiecie no efektu wow btw. tylko animowaliscie? czy kombajnem calosc?

 

w scenach walki, czuc mocnego bipa postac (babka) rusza sie jak kloda, ale to detal

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość i-riss

Widać dużego ski......duże umiejętności ;) Nie jestem tak dobry i dlatego trudno mi krytykować lepszych ode mnie. Ale jako widz trochę nie kupuję sposobu prowadzenia kamery, chodzi o to szerokie ujęcie. Pierwsze ujęcie z wojownikiem jest świetne. Montaż fajny, tylko właśnie te kadry mi nie siedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobra robota. Dynamicznie, fajnie zgrane z muzą i dźwiękiem. Dobry montaż, czuć rytm ujęć. Animacja, modele, światło też bez zarzutu, na wysokim poziomie. Jednym słowem gratulacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa pierwsze ujęcia cudeńka, ogólnie super, ale według mnie bardzo słabym punktem jest montaż, środek filmu nie jest dynamiczny a chaotyczny, z punktu widzenia grafiki jest fajnie, zatuszowaliście krótkimi ujęciami i szybkim ruchem kamery niedoskonałości, i też dzięki temu nie ma się właściwie do czego przyczepić - ale ja jako zwykły widz nie czuję tego, taki natłok cięć i bezcelowego chaosu zamiast przyciągać, męczy mnie i zniechęca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze

 

- kombajnowalismy całość od modeli po montaż - pomysł na teaser powstał pod koniec realizacji pierwszego etapu prac (konceptów, modeli, textur, animacji testowych) nad projektem więc mieliśy ścisk tyłka przy samym teaserze, patrzac z dystansu widzimy co bysmy zmienili, i to jest dobry znak:) będziemy próbowali wow'ować bardziej in the future.

 

- pani ma połowę stanika żeby chociaż było widać jeden cycek ( taki sobie koncept wymysliliśmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki byl termin realizacji? dupa pekala? w czym renderowana calosc mental? dlugo bedziemy czekac na mejking ofa? jakies detale, z czym byly problemy najwieksze podczas produkcji?

 

dobry pomysl z jednym cyckiem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajnie się ogląda... ale krótko cóż teaser. W jednym momencie 0:18 s -0:19 s razi mnie nienaturalny wyskok z piruetem wygląda jakby była ciągnięta na linkach i tak jakoś nie naturalnie rozrzuca kończyny. W baletkach może by jej to wyszło ale nie w zbroi z mieczem i tarczą. Nie widać w tym ciężaru/dynamiki wyskoku. Startuje z miejsca - rozgwiazda i i głaszcze szabelką przeciwnika Wygląda jak szmaciana lalka. Przeciwnik czeka na jej akrobatyczny występ zamiast zakończyć walkę prostym pchnięciem.

Pozdrawiam i czekam na pełny trailer/intro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm byl kiedys taki kawal o brzydkiej a inteligetnej pani i o pieknej ale niewiernej ;) koncowka tego kawalu odpowiada idealnie na Twoje bicie piany, po prostu wole/imy jesc tort z kolegami niz gowno samemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to wyszło szydło z wora. Dziadek okazał się być niespełnionym absolwentem ASP. Tia

tyle lat nauki a teraz pomimo całego geniuszu muszę się udzielać na forum między ludźmi, którzy sami nie wiedzą co dla nich dobre. Jak ja to znam. Pracowałem już z takimi typami.

Blehhhh!!!!!! Oby nigdy więcej mnie to nie spotkało. Przy okazji pytanie dziadeczku (3d), czy chociaż animacja do "Siedmiu bram Jerozolimy" jest już typem uczty duchowej, która cię zadawala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uczta duchowa :D ladnie powiedziane :) tak czy inaczej napisales "ale za to dla wszystkich." wiec ja napisalem "wole/imy" wiec nie medrkuj mi tu. NO ale trzeba sie przyczepic, wtorny anal_fabetyzm nadal dziala, jak sie niepamieta co sie pisalo 15 min temu to juz jest zle ;) tak czy inaczej ja nadal wole ucieche oka, no jakos niechce mi sie ufac ze ktos w polsce ma cos do powiedzenia, oprocz checi zarobienia kilku zlociszy na swoich artystycznych (my ass) wypocinach. Pozniej ubieraja to w ladne slowka i udaja ze nie sa dziwkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pudło... nie jestem absolwentem ASP... a do tego czuję sie spełniony nawet na tym forum.... jak zauważyłeś lubię tu potryskać humorem który i tak przyjmiesz jako atak na młodzieńczą niezależność... taki bardzo ładny kabarecik....:)).

Nie znam "Siedmiu bram Jerozolimy" ...poproszę o lika... jestem zajety tylko oglądaniem animacji na forum ... no bo nie wiem co jest dla mnie dobre....!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje haslo przewodnie:) brakuje mi tylko rekawiczki do zestawu pro grafika, a Tobie czego brakuje do zestawu pro Artysty? stolca na srodku pokoju?:) [...] ale pewnie zobaczymy to juz za niedlugo ;)

Edytowane przez Adek
wulgaryzm?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Morte

dziadek - jejku, jejku.mam nadzieje ze chociaz Ci to radosc sprawia:P

 

Co do filmiku to zacne bardzo, swietny ten efekt z dymem. Dziwi troszke ten cycek, na starosc kobitka moze wygladac cokolwiek asymetrycznie:P Jak dla mnie na plus bo az sprawdzilem sobie co to wogole ma byc to Arena Morte i chyba o to chodzilo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na złożenie teasera mieliśmy około tydzień czasu. Modele zrobiliśmy wcześniej. Wykorzystaliśmy animacje które zrobiliśmy do testowania. Trzeba było dopasować materiały pod Mentala, oświetlić, dodać kamerę, napisy z dymem, zrobić ujęcie ze zbroją i ostatni kadr i oczywiście wyrenderować + postprocesy i montaż. Nie obyło się bez złośliwości sprzętu. Ogólnie dupy nam pękały jak to sprytnie okresliłeś, ale stwierdziliśmy że zrobimy to jak najlepiej w tym czasie się da.

Jeśli chodzi o making of to będzie tylko trzeba jakoś ułożyć ten materiał - podejrzewam że najwcześniej za 2 tygodnie się za to zabierzemy jak będzie chwila oddechu.

- trochę mało konstruktywnie, ale jak już musisz to wal śmiało.

 

Fajnie wchodzi polemika - nie przestawajcie:) umieram :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pracka

TAka sobie animka. Wykonana dość poprawnie ale sam pomysł, walka.. kompletnie bez polotu i wtórne do bólu.. czyzby brakowało fajnego pomysłu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fajne fajne , sa male usterki :) ale calosc pro.

Pierwsze ujecie goscia super, ale brakuje mu wiekszych odbic w oczach , czy czegos , troszke brak zycia w nich (ktore pewnie straci ;) )

Podoba sie praca kamery.

Cos nie bardzo zgrane wydaja sie byc odglosy krokow do krokow postaci w ostatnim ujeciu.

 

Gratulacje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co poniektórzy podchodzą do tego filmiku jak do artystycznej animacji startującej po złotą palmę w Cannes. Przecież to teaser do gry. Robiony na zamówienie i mający trafić do szerokiego grona odbiorców. I chyba w tym kontekście animka spełnia swoją rolę ;-)

A że technicznie można parę drobiazgów poprawić, to jasne. I pewnie z każdym dniem pracy byłoby tylko lepiej, ale jak na tydzień pracy to jest naprawdę grubo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię, żeby nie oceniać tego filmu. Tylko, żeby robić to przez pryzmat jego... przynależności gatunkowej. Tego dotyczyła pierwsza część mojej poprzedniej wypowiedzi.

 

Co do technicznej strony filmu, to oczywiście masz rację. Konstruktywna krytyka to nic złego. Przy komercyjnych projektach trzeba jednak wziąć pod uwagę czas realizacji. I w tym przypadku, mimo paru niedoskonałości, jak na tak krótki termin, efekt jest naprawdę dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle zmontowany teaser choć osobiście to już rzygać mi się chce od tego "epickiego" klimatu. Walka o wszechświat , boski plan itp odgrzewane hasła jakoś nie przemawiają do mnie na chwilę obecną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na tym forum panuja wieksze wymagania do pomyslow, fabul, scenariuszy niz u studentow polonistyki:) I bardzo dobrze! Jednak mam takie spostrzezenie.

Znaczna czesc fanow Metallicy, Nirvany, Pink floydow czy Queen nie zna nawet jezyka angielskiego, nie maja bladego pojecia o czym sa piosenki! A jednak sa ich wielkimi fanami.

Moze jednak tresc nie jest taka wazna? W podstawach licza sie odczucia.

 

Pomysl jest wszedzie...pomysl jest w ruchu, teksturze, oswietleniu, przejsciu miedzy ujeciami, w wyrazie twarzy, w akcencie muzycznym...pomysly sa wszedzie. Tresc jest wszedzie, bo tresc to takze pewna forma obrazu/odczucia kontynuujacego sie. A czy to odgrzewane kotlety? My ludzie jestesmy do siebie wizualnie bardziej podobni niz obrazy filmowe...moze wiec sami jestesmy za malo oryginalni? Jeszcze to mowienie tym samym jezykiem...dla mnie nuda;)

 

Lukasz jest takze autorem filmu "Historia pewnej papugi" , ktory moim zdaniem jest na miare wysmakowania i estetyki Pixara. Sa tam uczucia, wartosci, jest narracja godna dobrego filmu.

Wiec zakladam, ze jesli Lukasz chcialby lub moglby w tym trailerze zrobic "tresc i pomysl" to by zrobil:)

 

Epicki klimat jest git i nie wstydzmy sie tego. Jednym z wielu przykladow filmowych jest Braveheart, w ktorym Mel Gibson dzieki wlasnie tej energii, epickiej podkrecal ludzi do walki.

Jak chcesz wyrwac panienke na imprezie tworzysz wibracje o podtekscie seksualnym, jak chcesz szybko zasnac wlaczasz sobie w tle tutorial gnomona, a jak chcesz walczyc puszczasz epicka muze.

O ile sie domyslam w tej grze sie nie spi i nie bzyka;) Nie jest to tez intymna historia o nastolatkach, ktore nie odnajduja sie w natloku szkolnych zajec przeplatanych rozmowami o nowych dzwonkach w telefonie.

 

To jest nawalanka! Ma byc prosta i skuteczna i kopac poslady! I tak tez dziala teaser w moim odczuciu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kusanagi: zakladam, ze czytales mojego posta w pospiechu, bo z niego nie wynika to o czym piszesz:)

Nie osmielilbym sie porownywac userow tego forum do nastolatkow nie znajacych angielskiego choc zarowno w byciu nastolatkiem jak i nieznajomosci angielskiego nic zlego nie widze.

 

Jednak jest to przeze mnie tak chaotycznie napisane, ze czytajac szybko mozna polaczyc "wymagajacych grafikow" z "fanami nirvany"....nie mialem takiej intencji:)

Podobnie jak nie uwazam nieznajacych ang fanow nirvany za gorszych..bynajmneij.

Uzylem jako przykladu, ze tresc w pewnych formach schodzi na dalszy plan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności