Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

2_2010-08-27-173903_g.jpg

 

Jak w tytule:) w koncu udalo mi sie osiagnac zadowalajacy efekt, takze praca laduje w ukonczonych:) Model juz pokazywalem takze w dalszym ciagu jest to polymodeling po oryginalnym CADzie, rendering 3ds max/Vray. Lekka postprodukcja kolorkow w shopie.

Tlo to oczywiscie foto, oswietlane pojedyncza HDRka wlasnej roboty:)

Edytowane przez KLICEK
  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest wybornie! 5*****

Mam jedynie watpliwosci czy beton na pierwszym planie nie traci ostrosci za mocno.

Wydaje mi sie ze jest zblurowana posadzka i nagle idealnie ostre auto. Oczywiscie czepialstwo w zamian za perfekcyjna robote:)

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano

dzieki:) simonhc - niestety jest tak jak piszesz:( na zrobienie hdrki i pare backplate'ow na tym parkingu mialem doslownie 10min, takze bledy w ostrosci zobaczylem dopiero w domu, nauczka na przyszlosc:)

Napisano

oo, dzieki za czujne oko! paseczek sie zapodzial, ale juz to naprawilem:) co do szyb, to niestety ale w takich warunkach oswietleniowych one naprawde niewiele odbijaja:)

 

a tu jeszcze HDRka jakby ktos byl ciekaw, a nie przeglada dzialu Foto:)

 

parking1ldrfinal.jpg

Napisano

Wszysko śliczne :) Mam jednak jedno pytanie: skoro dostałeś model z cada, który miał siatki jakie miał, po co jeszcze raz modelowałeś wóz?

Napisano

Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

Napisano

taaaaaa pliki z CADa to jest to co wszyscy uwielbiają :) Bardzo ładny render, czuć klimat. Troszkę podkręciłbym shaderki, zwłaszcza szyby bo nieco odstają od całości.

Napisano
Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

 

probuj nastepnym razem "file link manager" wszystkich problemow nie rozwiaze ale jest duzo lepiej (chyba że tak robiłeś ;) )

 

apropos renderu - bajka, bardzo mi się podoba! (ale jak bym mial sie przyczepic na sile, to kolo przednie prawe lata w powietrzu i smiesznie wyglada rozjasnienie prawego reflektora ;) poza tym miod! )

 

greets

Napisano

Wow, dałbym za całość 4 gwiazdki, ale jeśli wziąć pod uwagę, że nieostre tło to tylko wypadek przy pracy a nie brak umiejętności to dam 5 ;) Naprawdę fajne oświetlenie i odbicia.

 

Pozdrawiam.

Gość i-riss
Napisano

zastanawiam się czy modelowanie samochodów jest tak łatwe, czy może mamy tak dużo świetnych speców od tego - co drugi samochód tutaj pokazywany jest bliski fotorealizmowi, łącznie z tą pracą. Brawo!

Napisano

jedno koło sie tylko skręca? Nie wiem czy skala nie jest troche źle dobrana gdy patrze na hdr i na Twoje zdjecie mazdy;) Wysoki ten parking pdziemny ale tak to naprawde Ładne zdjecie zrobiłeś;) Podrecznikowa akcja.

Napisano

kola sa oba skrecone na bank:) no juz sie chociaz tego nie czepiajcie:) parking z tego co pamietam niski nie jest:) w galeriach to prawie zahaczam glowa (1,95m robi swoje), a tutaj zgaduje ze jest cos kolo 2,6-2,8, takze skala nie taka zla;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności