Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

2_2010-08-27-173903_g.jpg

 

Jak w tytule:) w koncu udalo mi sie osiagnac zadowalajacy efekt, takze praca laduje w ukonczonych:) Model juz pokazywalem takze w dalszym ciagu jest to polymodeling po oryginalnym CADzie, rendering 3ds max/Vray. Lekka postprodukcja kolorkow w shopie.

Tlo to oczywiscie foto, oswietlane pojedyncza HDRka wlasnej roboty:)

Edytowane przez KLICEK

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 18,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest wybornie! 5*****

Mam jedynie watpliwosci czy beton na pierwszym planie nie traci ostrosci za mocno.

Wydaje mi sie ze jest zblurowana posadzka i nagle idealnie ostre auto. Oczywiscie czepialstwo w zamian za perfekcyjna robote:)

 

Pozdrawiam

Pawel

Napisano
  • Autor

dzieki:) simonhc - niestety jest tak jak piszesz:( na zrobienie hdrki i pare backplate'ow na tym parkingu mialem doslownie 10min, takze bledy w ostrosci zobaczylem dopiero w domu, nauczka na przyszlosc:)

Napisano

Witam

Super obrazek.

Czy czarny pas na scianie garazu nie powinien byc widoczy przez przednia i boczna szybe? ;)

Napisano

Ładne światło i materiały. Szyby deko martwe mi się wydają. Przydałaby się też czarny pas tła w bocznej szybie.

Napisano

Heh no foto i tyle :)

 

 

Ps. ostatnio termin backplate jest dosyć często używany , możesz go troszkę rozszyforwać ? :)

Napisano
  • Autor

oo, dzieki za czujne oko! paseczek sie zapodzial, ale juz to naprawilem:) co do szyb, to niestety ale w takich warunkach oswietleniowych one naprawde niewiele odbijaja:)

 

a tu jeszcze HDRka jakby ktos byl ciekaw, a nie przeglada dzialu Foto:)

 

parking1ldrfinal.jpg

Napisano

Wszysko śliczne :) Mam jednak jedno pytanie: skoro dostałeś model z cada, który miał siatki jakie miał, po co jeszcze raz modelowałeś wóz?

Napisano
  • Autor

Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

Napisano

Nie samowite , mógłbyś zrobić kiedyś jakiegoś tutka i pokazać jak się robi takie cuda? pozdrawiam

Napisano
  • Autor

robi sie bardzo prosto;) dobra hdrka i duuuuzo testow zeby zlapac odpowiednie nateznie swiatla i gamme;) materaiyl uzywam mega standardowe.

Napisano

vision3d, mógłbyś polecić jakiś dobry tutorial na robienie wlasnych mapek HDRI?

Napisano

taaaaaa pliki z CADa to jest to co wszyscy uwielbiają :) Bardzo ładny render, czuć klimat. Troszkę podkręciłbym shaderki, zwłaszcza szyby bo nieco odstają od całości.

Napisano
  vision3d napisał:
Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

 

probuj nastepnym razem "file link manager" wszystkich problemow nie rozwiaze ale jest duzo lepiej (chyba że tak robiłeś ;) )

 

apropos renderu - bajka, bardzo mi się podoba! (ale jak bym mial sie przyczepic na sile, to kolo przednie prawe lata w powietrzu i smiesznie wyglada rozjasnienie prawego reflektora ;) poza tym miod! )

 

greets

Napisano

Wow, dałbym za całość 4 gwiazdki, ale jeśli wziąć pod uwagę, że nieostre tło to tylko wypadek przy pracy a nie brak umiejętności to dam 5 ;) Naprawdę fajne oświetlenie i odbicia.

 

Pozdrawiam.

Napisano

zastanawiam się czy modelowanie samochodów jest tak łatwe, czy może mamy tak dużo świetnych speców od tego - co drugi samochód tutaj pokazywany jest bliski fotorealizmowi, łącznie z tą pracą. Brawo!

Napisano

i-riss : Zdecydowanie to pierwsze.

Graty vision :)

Edytowane przez NV

Napisano

jedno koło sie tylko skręca? Nie wiem czy skala nie jest troche źle dobrana gdy patrze na hdr i na Twoje zdjecie mazdy;) Wysoki ten parking pdziemny ale tak to naprawde Ładne zdjecie zrobiłeś;) Podrecznikowa akcja.

Napisano
  • Autor

kola sa oba skrecone na bank:) no juz sie chociaz tego nie czepiajcie:) parking z tego co pamietam niski nie jest:) w galeriach to prawie zahaczam glowa (1,95m robi swoje), a tutaj zgaduje ze jest cos kolo 2,6-2,8, takze skala nie taka zla;)

Napisano

ale rynna za duza, wymodeluj mniejsza:D

bardzo fajnie wyszlo, nie ma sie czego czepiac:)

Napisano

Poza że świetne, to co tu można napisać? Bardzo świetne? ;P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności