Skocz do zawartości

Silver Award: Mazda 6 na parkingu


Rekomendowane odpowiedzi

2_2010-08-27-173903_g.jpg

 

Jak w tytule:) w koncu udalo mi sie osiagnac zadowalajacy efekt, takze praca laduje w ukonczonych:) Model juz pokazywalem takze w dalszym ciagu jest to polymodeling po oryginalnym CADzie, rendering 3ds max/Vray. Lekka postprodukcja kolorkow w shopie.

Tlo to oczywiscie foto, oswietlane pojedyncza HDRka wlasnej roboty:)

Edytowane przez KLICEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jest wybornie! 5*****

Mam jedynie watpliwosci czy beton na pierwszym planie nie traci ostrosci za mocno.

Wydaje mi sie ze jest zblurowana posadzka i nagle idealnie ostre auto. Oczywiscie czepialstwo w zamian za perfekcyjna robote:)

 

Pozdrawiam

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo, dzieki za czujne oko! paseczek sie zapodzial, ale juz to naprawilem:) co do szyb, to niestety ale w takich warunkach oswietleniowych one naprawde niewiele odbijaja:)

 

a tu jeszcze HDRka jakby ktos byl ciekaw, a nie przeglada dzialu Foto:)

 

parking1ldrfinal.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pliki jakie dostalem mialy powywalne normale, smooth grupy ktorych nijak sie nie dalo naprawic (kto mial do czynienia z CADowskimi meshami po konwersji na poly wie o czym mowie:)) pozatym jeden model mial ponad 7mln poly, takze pracowac z takim modelem nie mowiac juz o wyrenderowaniu ponad 1000 klatek to lekki hardcore:)

 

probuj nastepnym razem "file link manager" wszystkich problemow nie rozwiaze ale jest duzo lepiej (chyba że tak robiłeś ;) )

 

apropos renderu - bajka, bardzo mi się podoba! (ale jak bym mial sie przyczepic na sile, to kolo przednie prawe lata w powietrzu i smiesznie wyglada rozjasnienie prawego reflektora ;) poza tym miod! )

 

greets

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość i-riss

zastanawiam się czy modelowanie samochodów jest tak łatwe, czy może mamy tak dużo świetnych speców od tego - co drugi samochód tutaj pokazywany jest bliski fotorealizmowi, łącznie z tą pracą. Brawo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kola sa oba skrecone na bank:) no juz sie chociaz tego nie czepiajcie:) parking z tego co pamietam niski nie jest:) w galeriach to prawie zahaczam glowa (1,95m robi swoje), a tutaj zgaduje ze jest cos kolo 2,6-2,8, takze skala nie taka zla;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności