Skocz do zawartości

Teczka 3d: początki, conceptarty


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam od niedawna zacząłem się bawić 3d, głównie po to by ułatwiać sobie prace w 2d, tu będę wrzucał pracki 3d jak i concept arty

Edytowane przez Uriel
  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

GoogleSketchUp, świetny i prosty w obsłudze, a bryły są tak złożone, głównie przez to że to przy okazji ćwiczenie żeby szybciej tworzyć co tylko bym chciał.

Napisano

No Uriel bardzo się ciesze że zrobiłeś sobie teczkę, widzę będę miał kolejny ciekawy wątek do przeglądania,świetny początek na sucho bez renderingu ale konkret ;)

Napisano

właśnie miałem strzelać, że Sketchup - też uwielbiam ten program, chociaż ostatnio rzadko mam okazję używać

 

przyjemne prace, detal z wyczuciem, bryła ładnie zakomponowana... tylko hm co to kurde jest? :P

Napisano (edytowane)

i w tym rzecz że miałem nie mówić co to jest, ale stwierdzenie statek kosmiczny o pewnym specyficznym przeznaczeniu jest jak najbardziej na miejscu

Edytowane przez Uriel
Napisano

Skala wiem ale te naprawdę małe detale będę dopiero w 2d robił więc to akurat powinno się zmienić, i jeszcze takie hełmiki

 

Hornedhelmet1.jpg?t=1284566607

Napisano

no hełmiki bardzo fajne, idealne dla armii żywych trupów ;] fajnie by było zobaczyć taką postać ;p

 

btw może byś się zebrał na postać w 2D i jej wersje 3D? :>

Napisano

z jabłkami problemów nie mam, łamię się natomiast jeśli chodzi o perspektywę, z tond w ogóle te moje próby w 3d. Hełmy wyglądają płaskawo tylko dlatego że były odbijane i nie poprawiałem światła.m2.jpg?t=1284643567

Napisano

chelm i miecz bardzo fajne, takie wlasnie konceptowe, kojarza mi sie ze stylem konceptow z warhammera, czyli bardzo pozytywnie :) ze smiglowcem cos jest nie tak. perspektywa i kolor do wymiany ;)

Napisano

No tu już lepiej z perspektywą ale nadal nie czuć tej skali.

Na początku myślałem że to jakiś gun XD ale to jest jakiś barak?

Jest dużo elementów które są od tak, pod nic nie podlegają do niczego nie wydają się służyć (te małe losowe prostokąty).

I czy mi się zdaje czy są miejscami takie drobne wyostrzenia? daj sobie spokój z bajerami, nie maluj textury metalu i rysek, skup się pierw na koncepcie nawet jeżeli miał by mieć tylko dwa kolory ;]

 

Edit hehe tak zastanawiam się że przydało by ci się jak byś zrobił jakiś linoryt XD

Napisano

dzięki za uwagi, jeśli wrzucam coś z miner warsa nie będę mówił czym to dokładnie jest, a odnośnie wyostrzeń tak to są wyostrzenia miejscowe, a z perspektywą lepiej bo na początku zrobiłem model 3d. Może ułożę w przyszłości większą scenę to będzie wiadomo co jest czym :), może jakieś sposoby na oddanie skali, poza rysowaniem miniaturek ludzi, niby są tam okna ale rozumiem że to nie wystarczy

Napisano
... może jakieś sposoby na oddanie skali, poza rysowaniem miniaturek ludzi...

Droga, chodnik, pojazd, statek, tablica, drogowskaz, antena, flaga, suszące się na sznurku gacie ... coś rozpoznawalnego.

Napisano

zdecydowanie brakuje tutaj, jak juz Przybysz wspomnial, suszacych sie na sznurku gaci ;) a tak na serio, to tak jak przedmowcy, gdybys powiedzial ze jest to jakas hi-techowa czesc to by bylo spoko,ale jezeli to ma byc budynek...no nie wiedze tego tak. okna wygladaly dla mnie jak przyciski, dopoki nie przeczytalem opisu. walcz dalej!

Napisano

IMO kiepsko dobierasz rzut kamery. I za bardzo brudzisz. Nie wiem co to za budynek, ale wyglada jak Bisch Silos, ktory oderwał się od statku i dryfuje gdzieś w przestrzeni.

bish.jpg

Napisano

chociaz dalej troche perspektywa kuleje to juz jest duzo lepiej. IMO za szybko przechodzisz w detal. Jak to moj byly wykladowca powtarzal zawsze "od ogółu do szczegółu" :)

Napisano

ogolnie uwazam, ze tej fotki nie było sensu wyciągać. traci na tym Twoj timing. jakbys uznal, ze robisz od podstaw to bys to juz ze 4x zrobił to samo i ten czwarty bylby klase wyzej od tego wypieszczonego klocka. Taka moja rada. Zaczynając rozwijac warsztat nie idz w jakosc, bo tej jeszcze w naturalny sposób nie posiadasz, a ilosci nie zastąpi Ci gapienie sie w ten sam obrazek.

Napisano
Skala wiem ale te naprawdę małe detale będę dopiero w 2d robił więc to akurat powinno się zmienić, i jeszcze takie hełmiki

 

Hornedhelmet1.jpg?t=1284566607

 

Wow, patrząc na te hełmy to przyszło mi do głowy tylko jedno słowo - RUNE.

Napisano

Toporek lux, fajny mroczny koncept, aczkolwiek tarcza troszkę jak płaskorzeźba wyszła, ale może taki był cel? Generalnie bardzo lubię taką technikę detalowania, dużo uszkodzeń, dużo brudu, widać że to swoje przeszło, czyli mniam ; D

Napisano
fajne ale wciąż nie potrafisz pokazać tego jako bryły.

 

Prawda prawda, ale do tego się dochodzi z czasem, wydobycie głębi, malowanie światła i cienia wymaga sporo praktyki.

 

Demoniczna broń i sting mi się bardzo podobają:)

 

I taka uwaga, o ile z wymodelowaniem broni z tego konceptu nie miałbym problemu, jeśli chodzi o stinga, już gorzej.

Koncept jest jedynie od boku, co w przypadku pojazdu zmusza modelarza do zmyślania, często efekt kłóci się z założeniami koncepciarza, który widział to inaczej.

 

Malując wszelakie pojazdy, (tudzież inne obiekty mocno rozbudowane we wszystkich trzech osiach) staraj się robić to najlepiej w zestawie malunku w perspektywie (czyli kocenpt wlasciwy) plus dwa lub lepiej trzy szkice ortograficzne (bok, góra, przód). Ewentulanie do tego co masz możesz dorysować jeszcze szkice góra, przód.

 

pozdrawiam!

Napisano

Uriel, Uriel,Uriel.. z moją wiedzą nie stać mnie na poprawianie Cię,

ale ciesze się że wciąż nie brakuje Ci pomysłów, każdy Twój projekt jest bardzo oryginalny i nie tuzinkowy wśród innych własnych prac.

Sting wymiata;) liczę że jak podciągniesz umiejętności to w myśl powyższych komentarzy wyciągniesz jeszcze z niego tą bryłę ;)

Napisano

no uriel fajowe concepty

z tymi brylami bym powalczyl na twoim miejscu wiecej.

bby bylo zajebiscie..

w zasadzie to nie wiem co by Ci tu polecic.moze jakies przedmioty kartony sobie poustawiaj zobacz jak pada swiatlo.sprobuj narysowac to linearnie potem walorowo.

linearnie tez mozna niezle wydobywac przestrzen. wiesz ciensze grubsze linie itd.itd.

poprobowac warto.

pozdro i bede tu zagladal :)

  • Like 1
Napisano

jak dla mnie ujecie spoko miejscami problem z perspektywa ale spokojnie mozna sie wszystkiego domyslic.Troche hmm jakbym mial zastrzerzenia to masz taki styl bardziej jakbys zabawki projektowal a nie "prawdziwe" statki .Nie wiem w sumie w czym rzecz dlaczego mam takie odczucia . Wydaje mi sie tez ze niektore elemety sa bardziej dopracowane a niektore tak na szybca robione .Ale ogolnie jest naprawde fajnie.

Napisano

Chłopaki czego można się spodziewać po 5h rysunku, ten zabawkowy styl to pewnie przez obrys ale genialnie wyciąga bryłę i głównie przez to mogę zaoszczędzić sporo czasu.

 

leszek_lenia: tak myślę sobie że jak bym dał mu jeszcze 5h to pewnie nie biło by to tak po oczach, i przyznam że zróżnicowanie linij sporo by mu dało, na pewno spróbuję przy następnych pracach.

 

dzięki za uwagi :)

Napisano

Bardzo mi się podoba styl,tylko bryła jakaś miękka mi się wydaje,brakuje jej tej sztywności żeby było czuć że to jakaś stal a nie gombka.

Koncept super,z przyjemnością się ogląda Twoje postępy.

Czekam na więcej.

Napisano

demonica ma cos z proporcjami nie tak, rogi za duze, skrzydla za male ;);) ;) a tak serio to wszystko ladnie, poza symetrią i rękoma...ale ja se nie znam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności