Skocz do zawartości

Teczka 3d: początki, conceptarty


Uriel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 61
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No tu już lepiej z perspektywą ale nadal nie czuć tej skali.

Na początku myślałem że to jakiś gun XD ale to jest jakiś barak?

Jest dużo elementów które są od tak, pod nic nie podlegają do niczego nie wydają się służyć (te małe losowe prostokąty).

I czy mi się zdaje czy są miejscami takie drobne wyostrzenia? daj sobie spokój z bajerami, nie maluj textury metalu i rysek, skup się pierw na koncepcie nawet jeżeli miał by mieć tylko dwa kolory ;]

 

Edit hehe tak zastanawiam się że przydało by ci się jak byś zrobił jakiś linoryt XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za uwagi, jeśli wrzucam coś z miner warsa nie będę mówił czym to dokładnie jest, a odnośnie wyostrzeń tak to są wyostrzenia miejscowe, a z perspektywą lepiej bo na początku zrobiłem model 3d. Może ułożę w przyszłości większą scenę to będzie wiadomo co jest czym :), może jakieś sposoby na oddanie skali, poza rysowaniem miniaturek ludzi, niby są tam okna ale rozumiem że to nie wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie brakuje tutaj, jak juz Przybysz wspomnial, suszacych sie na sznurku gaci ;) a tak na serio, to tak jak przedmowcy, gdybys powiedzial ze jest to jakas hi-techowa czesc to by bylo spoko,ale jezeli to ma byc budynek...no nie wiedze tego tak. okna wygladaly dla mnie jak przyciski, dopoki nie przeczytalem opisu. walcz dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie uwazam, ze tej fotki nie było sensu wyciągać. traci na tym Twoj timing. jakbys uznal, ze robisz od podstaw to bys to juz ze 4x zrobił to samo i ten czwarty bylby klase wyzej od tego wypieszczonego klocka. Taka moja rada. Zaczynając rozwijac warsztat nie idz w jakosc, bo tej jeszcze w naturalny sposób nie posiadasz, a ilosci nie zastąpi Ci gapienie sie w ten sam obrazek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toporek lux, fajny mroczny koncept, aczkolwiek tarcza troszkę jak płaskorzeźba wyszła, ale może taki był cel? Generalnie bardzo lubię taką technikę detalowania, dużo uszkodzeń, dużo brudu, widać że to swoje przeszło, czyli mniam ; D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne ale wciąż nie potrafisz pokazać tego jako bryły.

 

Prawda prawda, ale do tego się dochodzi z czasem, wydobycie głębi, malowanie światła i cienia wymaga sporo praktyki.

 

Demoniczna broń i sting mi się bardzo podobają:)

 

I taka uwaga, o ile z wymodelowaniem broni z tego konceptu nie miałbym problemu, jeśli chodzi o stinga, już gorzej.

Koncept jest jedynie od boku, co w przypadku pojazdu zmusza modelarza do zmyślania, często efekt kłóci się z założeniami koncepciarza, który widział to inaczej.

 

Malując wszelakie pojazdy, (tudzież inne obiekty mocno rozbudowane we wszystkich trzech osiach) staraj się robić to najlepiej w zestawie malunku w perspektywie (czyli kocenpt wlasciwy) plus dwa lub lepiej trzy szkice ortograficzne (bok, góra, przód). Ewentulanie do tego co masz możesz dorysować jeszcze szkice góra, przód.

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uriel, Uriel,Uriel.. z moją wiedzą nie stać mnie na poprawianie Cię,

ale ciesze się że wciąż nie brakuje Ci pomysłów, każdy Twój projekt jest bardzo oryginalny i nie tuzinkowy wśród innych własnych prac.

Sting wymiata;) liczę że jak podciągniesz umiejętności to w myśl powyższych komentarzy wyciągniesz jeszcze z niego tą bryłę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no uriel fajowe concepty

z tymi brylami bym powalczyl na twoim miejscu wiecej.

bby bylo zajebiscie..

w zasadzie to nie wiem co by Ci tu polecic.moze jakies przedmioty kartony sobie poustawiaj zobacz jak pada swiatlo.sprobuj narysowac to linearnie potem walorowo.

linearnie tez mozna niezle wydobywac przestrzen. wiesz ciensze grubsze linie itd.itd.

poprobowac warto.

pozdro i bede tu zagladal :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie ujecie spoko miejscami problem z perspektywa ale spokojnie mozna sie wszystkiego domyslic.Troche hmm jakbym mial zastrzerzenia to masz taki styl bardziej jakbys zabawki projektowal a nie "prawdziwe" statki .Nie wiem w sumie w czym rzecz dlaczego mam takie odczucia . Wydaje mi sie tez ze niektore elemety sa bardziej dopracowane a niektore tak na szybca robione .Ale ogolnie jest naprawde fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki czego można się spodziewać po 5h rysunku, ten zabawkowy styl to pewnie przez obrys ale genialnie wyciąga bryłę i głównie przez to mogę zaoszczędzić sporo czasu.

 

leszek_lenia: tak myślę sobie że jak bym dał mu jeszcze 5h to pewnie nie biło by to tak po oczach, i przyznam że zróżnicowanie linij sporo by mu dało, na pewno spróbuję przy następnych pracach.

 

dzięki za uwagi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności