Napisano 6 Czerwiec 200420 l Witam wszystkich po długiej przerwie :)! Chciałem zaprezentować (troszke za namową loozacka :P) swoją pracę, która w przyszłości ma być Rolls-Royce\'em :> Cały model będę wykonywał Nurbsami (co już taką nowością nie jest:D). Jest to mój drugi model, który będę wykonywał tą techniką (pierwszy jest gdzieś w odchłani mojego dysku - nie chce do neigo wracac:P). Narazie mam kawalek boku, który męcze od jakiegoś miesiąca . Tak długi czas robót zawdzięczam swojej kochanej szkole (nie pozdrawiam ;p). A więc przyszedł czas na pokazanie skrinów: Siateczka z surfacem: Inny widok: Z Environment Map (dla bajeru, bo raczej tu nic nie widać:): Siatki z elemntami, dzięki którym modelowanie było urozmaicone, mówiac delikatnie:D : Nadmienie, iż w dwóch miejsach nie ma Continuinty. Jeden element (przejscie do maski) bedzie jeszcze modyfikowany, natomiast dolny prog ulegnie trimowaniu, więc nie musze sie tam bawic w Matchowanie :-) Pozdrowienia
Napisano 6 Czerwiec 200420 l witam ciebie juz od poczatku gdzy zaczynałes robić tą bryczke to pokazywałes mi fotki więc wiem czego sie spodziewac mogłem teraz, ale zaskoczyłeś mnie:). i jak na poczatek to bardzo fajnie:)
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Dawno cię tu nie było i widzę że wracasz na nosorożcu ;) wreszcie ktoś pokusił się żeby zrobić Rollsa. Może być ciekawie, czekam na updaty bo na razie niewiele...
Napisano 6 Czerwiec 200420 l no w końcu :] siatka wygląda jakbyś kochał albo Rebuild Surface albo Curve Network ;) czekam na więcej... pozdrawiam
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Następny model w NURBSach. Jak miło :] Będe musiał się wziąść za swoją bryke :/ Co do modelu to wygląda ładnie, ale czy miejscami nie jest za gęsto ??
Napisano 6 Czerwiec 200420 l no wlasnie, nie znam sie na rhino ale siatka na moje jest troche \"dzika\" straszanie gesta w niektorych miejscach i prawie wogole jej nie ma w innych, ja robie na editable poly, wiedz wzrokowo do innej jestem przyzwyczajony, ale czlek sie cale zycie uczy wiec obaczym co z tego wyjdzie. Ale skoncz go oki??:)
Napisano 6 Czerwiec 200420 l Autor Witam! Miło jet widzieć komentarze :) A więc jesli chodzi o gęstość miejscami fakycznie troche przesadzam, ale gdy uzywam Match surface to lubie miec wartosc (w tangency) 0.00000(0001) :-) czego wynikiem jest taka siatka. Nie wpływa to jednak na gęstość siatki po exporcie, ani nie zwalnia mi kompa znacząco w Rhino, więc moge sobie na to pozwolić. Loozack: Jak wyżej napisałem, kocham Match surface :D Pionier i Por@szek: Oczywiście, że dobren do końca! (teraz ostatnie dwa tygsy budy, a pozniej wiecej czasu na Rajno :) Pozdro :-)
Napisano 6 Czerwiec 200420 l ho ho ...tosh to pierwszy Phantom w Nurbsach :P no nic mi więcej nie jest dane nish życzyć powodzenia i ukończenia projektu :P pozdrawiam...
Napisano 7 Czerwiec 200420 l No triple:) Jednak pokazałeś royce\'a szerszej publice. Czekam na update\'y
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Gdzie kolejne rendery? :> Czekam i czekam, aby cos konkretnego napisać, a tu nic.
Napisano 22 Czerwiec 200420 l Autor Witam :) No cóz, aby topic nie poszedł w zapomnienie zupełnie wrzucam drobny update...drobny, bo nie miałem za dużo czasu ostatnio (szkoła, zaliczenia etc.). Teraz nastał miły czas wakacji :p, więc ruszam z robotą ostro :). A teraz skrinszoty: Mały close up :): No i siatka Nurbs dla bardzo ciekawych(daje linka zeby nie zasmiecac forum rzeczami ktorych nie rozumie wiekszosc uzytkownikow, z cąłym szacunkiem oczyiwscie;d): http://members.lycos.co.uk/triplex321/rols/lampa3.jpg Uchylam rąbka tajemnicy, dotyczącej pracy nad tyłem. Oto otworek na lampke (jeszcze wczesna wersja). Nie wiem czemu ze swiecacym materialem, pewnie chcialem cos kiedys sprawdzic w maxie :D, anyway cos chyba widac:
Napisano 10 Lipiec 200420 l Autor Witam! Zdecydowanie nie jestem zadowolony z tempa swojej pracy...nie zasłaniam się już szkołą, no ale wiecie są wakacje i te sprawy :P Zrobiłem prawie cały przód auta...zostały jeszcze bajerki na atrapie...klape już mam (niewidoczna na renderze bo to nic specjalnego ;P). Jutro mam zamiar zabrać się za słupki i pokazać render boku auta...co z tego wyjdzie zobaczymy :D Oto render (z maxa, bo w Rhino na domyślnym meshu wygląda....gorzej ;-): Pozdrowienia
Napisano 10 Lipiec 200420 l no i co ja moge napisac model super wszystko prosciutkie gladziutkie itp. szczegoly w miare :P sa jak tak dalej pojdzie to bedzie bomba zycze owocniej pracy :D nara
Napisano 10 Lipiec 200420 l powoolootku ci to idzie patrze :/ no jak narazie to bledoF niema tak trzymaj ....rozumiem ze mozesz pracowac i niemiec czasu ale rowniez czekam na finish projecktu :D
Napisano 11 Lipiec 200420 l z kad masz referki jakos niemoglem znalesc :/ asfalton - jesli to jest pytanie to niejest miejsce to zadawanie takowych
Napisano 11 Lipiec 200420 l Autor Witam :) No na pewno speedmodeling to to nie jest :D Ale postaram się coś wyskrobać konretnego do czwartku (bo wyjeżdzam) :) Nie zarabiam tym na życie a chce żeby model był udany (tym bardziej, ze to auto nurbsowe, więc to do czegos zobowiązuje ;P), więc jak już sie zabiore to sie nie spiesze ;) Marcin co do referek to nawet nie pytaj....znalazłem je na SMcars, ale są takie szitowe, że tylko podstawowe linie rysuje w opraciu o printy...reszta to zdjęcia :) Pozdro
Napisano 20 Marzec 200519 l Autor Witam! Pewnie niektórzy już pomyśleli, że projekt uległ "przedawnieniu", ale to nieprawda ;] Wracam z Rolsem na forum..co prawda już bliżej końca niż początku ale jeszcze sporo detali zostało, których tworzenie będę przedstawiał w Wipe. No, ale dosyć gadki, czas na skriny tego co juz zrobiłem: Tylni zderzak: Teraz kawałek boku (głownie zbliżenia na detale listwy itp.) :>: Dalszy ciąg boku..: UWAGA! Należy kliknąć na obrazek, aby zobaczyć jego powiększenie ;)
Napisano 20 Marzec 200519 l Autor Kolejna porcja screenów.... ....felgi: A teraz tylni reflektor plus render (bardzo testowy, chodzi raczej o to aby zobaczyć jak całośc się prezentuje w jako takim lakierze...poza tym dopeiro ucze sie vray'a) i element tylnej klapy: I tutaj siateczka tyłu..topolgia nie jest rewelacjnyna, ale głownie przez to, iż cześci rzeczy nie przewidziałem na początku;] Ale nie wpływa to szczególnie na powierzchnie: No to tyle na teraz, niedługo wrzuce update dachu i wyciętej tylnej klapy i nieco poprawionego przodu :] Pozdrowienia i zapraszam do komentowania, Triple X
Napisano 20 Marzec 200519 l Triple X mozesz mi powiedziec gdzie nauczyles sie tak NURBSow? Chcialbym tak umiec:)
Napisano 21 Marzec 200519 l Piknie.. i tyle wystarczy na ten temat :D Pytanko: przenosisz do maxa standardowym exportem do 3ds ? Czy moze uzywasz powerTranslator ?
Napisano 21 Marzec 200519 l kurcze Triple X, po raz ostatni gościłeś w tym wątku w wakacje, długa przerwa, co cię do tego zmusiło, model niezły, dobrze że kontynuujesz jego modeling, powodzenia EDIT: bieżnik jest po prostu boski, ile poly ma oponka???
Napisano 21 Marzec 200519 l myslem ze juz upadl projekt ale na cale szczescie nie:) pieknie ci to wychodzi nic wiecej nie powiem bo nie ma po co pieknie i juz!! pozdro
Napisano 21 Marzec 200519 l Autor Heayh! Dzięki za komentarze, miło jest widzieć zainteresowanie wątkiem ;) MohSETH - gdzie się nauczyłem...własciwie w domowym zaciszu ;P. Z tym, że nie zaczynałem jak większość od modelowania pierdółek tylko od razu surfacing (nie wiem czy wsyzlo mi to na dobre czy nie..ale chyba tak bo w miare szybko pojąłem istote nurbsów przy skomplikowanych obiektach), ale naprawde sporo pracy poświęciłem temu rollsowi :) Wtorek - Dzięki :) Co do exportu...to narazie są to bardzo wczesne "testy". exporuje normlanie do 3ds..welduje co się da i jade z rednerem. Ale chyba będe exportował do Igesów (chyba ;P) lpshinoda - przerwa...hm złapałem lenia i tyle:D, nie miałem jakoś ochoty żeby go modelować dalej, pzoa tym robiłem jeszcze jeden projekt (Bmw)...ale wróciłem ;P. Co do opony..ma jakies 40 k. faców..mnie to nie odstrasza ;] nielot007 - Tnx ;) Dzisiaj wrzuce jeszcze update'a gotowego tyłu :) Pozdr.
Napisano 21 Marzec 200519 l a myślałem, że to ja jestem leniwy ;) topologia jest miejscami straszna, ale skoro sam to widzisz to znaczy, że w kolejnych modelach bardziej o nią zadbasz :) podziwiam za szczegółowość, tak trzymaj pozdrawiam
Napisano 21 Marzec 200519 l ojjjjj Triple_X network surf rulez ;) nie no ja nie lubie tego typu powierzchni dobrze ze to niema wplywu na mesha bo kiepsko by bylo :). oponka swietna ciagnij dalej koncz :) powodzenie i dzialaj wiecej 2rail niz networkiem lepsza kontrola nad powierzchniami
Napisano 21 Marzec 200519 l Autor Witam :) Tak jak objecałem update...:) Gotowy tył...(generlanie chodzi tutaj o szybe i dach ;): Przód...odbcicia się dziwne troche porobiły ale to ze wględu na niskiego mesha: Kilka szczególików: Podobnie jak w poprzednim poście należy kliknąć na miniaturke :) Pozdro i zapraszam do komentowania, Triple X
Napisano 22 Marzec 200519 l cały model no isiatka są wprost fantastyczne, extra.... dalej.... więcej.... jeszcze!!! pozdro
Napisano 30 Lipiec 200519 l Autor Witam! Po 4-miesięcznej przerwie przyszedł czas na dokończenie Rollsa ;) I oto przedstawiam Wam końcowy efekt modelingu (generalnie brakuje na renderze reflektorów, ale one bedą wyexportowane dopiero przy okazji rednerow z materiałami). Render jest dość duży (jako obraz i jako plik:D), więc widać na nim pewne niedociągniecia wynikające z exportu (dość oszczędnego). Cóż w najbliższym czasie czyt. najprawdopodobniej jutro podeśle rendery tyłu plus detale. Niedługo też dam jakies siateczki:) Teraz pare detali technicznych: - modeling oczywiście Rhino 3 :)... -...za wyjątkiem statuetki która była modelowana w poly w Maxie :D -rendering max 7 + vray :) -ilość poly: obecnie 598k (z tym zapomniałem wyexportowałem małej chromowanej listewki..plus reflektory i jakies male detaliki..wiec troche jeszcze przybędzie) Teraz renderek: UWAGA! Aby powiększyc obrazek kliknij na hmm.."miniaturke" (render docelowy ma bowiem rozdzielczość 2048/1556 :) P.s. Co do wcześniejszych obrazków...z czasem postaram się wyedytować wczesniejsze posty i apdejtować linki, bowiem Panowie z Lycosu usuneli mi konto :/...mam nadzieje ze nie zrobia tego drugi raz:D) P.s.1 Co do czasu realizacji projektu...nie myślcie sobie tylko ze caly okragly rok siedzialem przed Rhino :D Niestety wynika on z mojego lenistwa..a schemat przebiegał mniej wiecej w ten sposob...1 miesiac modelowania...3 miesiace przerwy :D)
Napisano 30 Lipiec 200519 l oooo stary ale straszny błąd znalazłem .... niewybaczalny :/ ..... hehe joke:) a mianowicie to w tym wynalazku znaczki RR na felach się nie obracają razem z kołem więc jakaś szczelinka by się tam przydała do okoła :P
Napisano 31 Lipiec 200519 l O ja pie******* . Bryka Full wypas, ale gdzie niegdzie widac błędy, hyba z exportu :), ale tak jest zajefajnie :)
Napisano 31 Lipiec 200519 l mnie się bardzo podoba, ale mógłbyś dorobić jeszcze teksturki, takie czarne i szyby czarne ( z tyłu ), będzie bardzo fajnie i luksusowo, pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200519 l dopracuj tą statuetkę na masce. głownie chodzi o dokładne wymodelowanie skrzydełek i nóg;-)
Napisano 31 Lipiec 200519 l no wkoncu !! pamietam jak kiedys pokazywales mi poczatki!!!! kurde widzialem ze tak ci to wyjdzie wiedzialem;P bardzo ladnie pozdro
Napisano 31 Lipiec 200519 l noo to dales rade :) oponki tez wyszly fajnie, pokaz tez siatke z maxa jak ci poszedl ten eksport.. aha kiedy rendrey z lakierem :> pozdrawiam i gratuluje skilla :) ps. troche kadr dupowaty :P
Napisano 31 Lipiec 200519 l B-E-A-uuuutifullllll! Swietny samochod, swietne modelowanie, gratulujem i czekam na lakierowanie :)
Napisano 31 Lipiec 200519 l ciakawi mnie jak to będzie z lakierem wygladało ;) już widze te gładkie surfy...
Napisano 31 Lipiec 200519 l szczerze mówiąc to na tym renderze wygląda lepiej niż w rzeczywistości :> pozdrawiam
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor Witam! Następny post i następny render.... teraz tył:>. tutaj niestety jeszcze bardziej widac bledy exportowe, wiem natomiast ze bede musial wyexporotwac od nowa cala tylna klape i jednego fileta (bocznego), ale to już tak jak mówie wszystko przy okazji lakierowania :> (bowiem te rendery są tylko poglądowe:P). Oto i renderek: Co do waszych postów: javor - No tam wokoło jest taka chromowana przystawka (zrobiona w formie filetu;p), ale narazie jej nie widać..jak dojdą materiały to bedzie wszystko ok:) (mam nadzieje;d) mentaller - Hmmm figurka na Rollsie jest mniej skomplikowana od tej co pokazałeś...a moja jest jeszcze mniejs komlikowana od tej co jest na Rollsie :D Poza tym...to jest tylko mały detalik, własciwie miało go nie być..ale jakos tak pustawo było :) kome - Oj tam kadr od razu....patrz na model nie na kadr :D:D Loozack - Ale żes mi zaslodzil ;):D Tenx Pozostali - Dzięki za dobre słowa ;) Dzisiaj jeszcze prawdopodobnie wrzuce jakies inne renderki plus siatki :) pozdr.
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor Witam! Cóż widze, ze strasznie się zainteresowaliście tą figurką ;) ....dla mnie to malo znaczaca ozdoba dlatego wymodelowana jest tak jak jest:) Otot obiecane siatki:
Napisano 31 Lipiec 200519 l Bardzo ładny model. Ciekaw jestem efektu końcowego. Trzymam kciuki. Ps. Widzę że nurbsy stają się coraz bardziej popularne (niewątpliwa zasługa kilku „znanych” osób na forum ;) )...
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor Witam! No cóż wreszcie coś wykombinowalem z tymi renderami....Nie wiem czy to jest final...calkiem prawdopodobne, ale jeszcze będę kombinował troszeczke...aczkolwiek nie za dużo, bo pewnie kolejny rok leci mi na rednerowaniu, a już chciałbym zacząc jakiś nowey projekt :-) No...a więc rendering (co pewnie widać...) wykonany w Vray'u pod Maxa 7 :) Dosyć tej gadki...oto render: Oczywiscie po kliknieciu na 'miniaturke' otworzy sie wiekszy obrazek :) Pozdr.
Napisano 24 Sierpień 200519 l no, no bardzo ładnie ;]. jednak ja bym wolał ujrzeć go w 2 kolorach ;P(tak jak w maybachu). w przednich reflektorach są szybki, prawda? bo wyglada jak by ich nie było... EDIT: pojawi sie znaczek z przodu(taki jak na poniższym zdjęciu)?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto