Odan Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Model bomby lotniczej MK.81 oraz racka BRU-42, model w maxie, render w maxwellu, tekstury w photoshopie:) Model robiony dla wlasnej przyjemnosci :) 1
slayer2004 Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Świetny detal, bardzo mi się podoba :). Tekstry wg. mnie dość przekonujące. A może by tak domodelować do tego jakiś samolot co by mógł te bomby podzwigać ;) ?
D4D4L Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Fajne :D Mi sie podoba.... a bylo by jeszcze fajniejsze jak by tam jakas ladna modelka w bikini na nich siedziala haha :D z ladnym oswietleniem :) a z ciekawosci to biale to tylko bomby trzyma czy jeszcze paliwko ?
kliment woroszyłow Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Dobre modele i textury. Faktycznie szkoda ze to wisi w powietrzu a nie jest podwieszone lub na wózku chociaż. Mam wrażenie ze bump na korpusie bomb jest za duży.
Odan Napisano 30 Styczeń 2011 Autor Napisano 30 Styczeń 2011 Dzieki za komentarze :) Co do samolotu to bedzie w najblizszej przyszlosci, zreszta moze w ciagu dwoch tygodni zaloze temat na WIPie, osobny temat zalozylem dla bomb itp bo bedzie ich calkiem sporo, ale nad reszta jeszcze pracuje. PS, to biale tylko trzyma, uzbraja i zwalnia bomby, moze sie wydawac bardzo duze w porownaniu do bomb ale to dlatego ze bomby MK81 to jedne z najmniejszych, poza cwiczebnymi to chyba nawet najmniejsze. PS2 Bump nie jest za duzy, dla przykladu , oczywiscie tak wielkiego nie mialem zamiaru robic wiec wyposrodkowalem miedzy referncjami ktore znalazlem :)
kliment woroszyłow Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Fakt, zwracam honor, ja trafiłem za zdjecia gdzie korpusy są gładkie, ale widać robią i takie i takie. ;) good job!
blinq Napisano 30 Styczeń 2011 Napisano 30 Styczeń 2011 Dobra robota. Też się chciałem do bumpu przyczepić, ale mi wytrąciłeś argument z ręki :) Fajowo teksturki wyszły i materiały.
3d-chocolatee Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 Super materiały, super detale, super render... Czekam na samolot :D
SereCk Napisano 31 Styczeń 2011 Napisano 31 Styczeń 2011 moze sama wartosc BUMPA jest OK, jednak lepiej by bylo zmienic jego SIZE. Rszta BARDZO BARDZO :) Pzdr
peter_f Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Wow!!! Super robota! Ależ modele kapitalne! Świetny detal i teksturki. I do tego bardzo ładne rendery - fajne to podłoże. 5***** A jaki samolot rzeźbisz? Pozdrawiam Piter
infected Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Rewelacja materiały i render. Gratuluję! Kiedy jakieś latadło do tego?
Odan Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 Dzieki raz jeszcze za mile komentarze :) Jesli chodzi o samolot to bedzie ten z obrazka ponizej :) Aczkolwiek uzyskanie detalu adekwatnego do przygotowanych bomb pewnie zajmie troche czasu :)
JacekCichy Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Gdyby nie to że są w powietrzu to powiedziałbym że zdjęcie, świetny detal! Powodzenia w tworzeniu ljetadla! :) 5*
_aser_ Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 No bardzo ładne, jak długo liczyło ci się jedno takie ujęcie w Maxwell'u??
Odan Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 Render do 12SL trwal w przypadku racka i bomb ok 30 minut, jeden z tych renderow byl do 14SL i to juz trwalo ok 1,5 godziny ale jak widac roznicy...nie widac :) Renderowane na i7@3,6GHZ, scena to ok 2 miliona poly, wszystkie mapy displace, diffuse, specular i bump (w ilosci ok 40sztuk) w rozdzielczosci 4096
pabulo Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Wygląda świetnie no ale weźże dorób do tego jakiś wózek chociaż Samolot w tym detalu to będzie coś. Szczególnie ten
goral_44 Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Jeśli robisz TAKIE detale i takie modele, dla własnej przyjemności........ Następny Militarysta. Brakuje tylko Klossa, Rudego i opanujemy Europę. Wspaniałe jest to co zrobiłeś. A 10 w takiej jakości to będzie bajka.
Pussik Napisano 4 Luty 2011 Napisano 4 Luty 2011 Caluśki efekt Twojej pracy niszczy paskudna ziarnista faktura na bombach. :( Taka jakość faktury to może 5lat temu była ok.
Odan Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 Dzieki za kolejne komentarze :) Jesli chodzi o bumpa to jest taki jaki mial byc i taki juz zostanie(zreszta wiecej o nim na pierwszej stronie), a pocieszac sie mozna ze kolejne sprzety burzace i niszczace takie jak AGM-65 czy AIM-9 juz takiego bumpa posiadac nie beda...chociaz bedzie jeszcze JDAM GBU-31...ktory bedzie mial jeszcze wiekszego bumpa i paskudniejszego, ale co zrobic....taki juz swiat :)
flamaster69 Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 bardzo mi się podoba i takie prace dodają mi skrzydeł do walki z swoimi wypocinami. Chce się takie prace szczegółowo oglądać i jest co podziwiać. Jedyne co zauważyłem i pozwalam sobie jako nowicjusz skrytykować, to malowanie bomb, które wygląda trochę nieodpowiednio, ponieważ to które widać na referce to tzw baranek, bardzo gęsta farba malowana pistoletem, wyrzuca krople farby która się trochę rozlewa na boki i stąd taka faktura (wypukłych rozlanych kropek). Twoja tekstura jest jednolicie chropowata a kropki są jakby rozciągnięte (jakby to było zrobione jednym noisem w PS'ie. Dodatkowo, mam pytanie, czy jeżeli chcę zrobić wszelkiego typu 'brudy' na materiale , to muszę każdorazowo do diffuse dawać teksturę a do opacity alfę z tego diffuse, czy jest jakiś knif żeby 3ds 'wiedział' że tekstura jest przeźroczysta? bo zapisuję ją jako png z przeźroczystością albo tiff z alpha ale i tak widzi to jako białe tło.
Odan Napisano 5 Luty 2011 Autor Napisano 5 Luty 2011 Dziekuje za kolejne doglebne rozpracowanie moich bomb :) Ciesze sie oczywiscie z tego faktu, jednak walczyc bede o tego bumpa do konca, referencja ktora przeslalem byla tylko jako przyklad zaj...duzego bumpa, natomiast nie koniecznie sie wzorowalem na nim, bomb i ich malowan czy tez faktur samego metalu jest tak wiele, ze naprawde ciezko cos wybrac, sa malowane nowe bomby o doskonalej fakturze, sa tez takie jak na referencji, a sa i takie malowane recznie. Pamietajmy o jednym głowica bojowa (ta glowna czesc) ma czesto po 30 lat i wiecej, natomiast przedni zapalnik i system statecznikow wraz z drugim zapalnikiem da sie wymienic i ze zwyklej bomby MK zrobic np sterowana laserowo GBU badz sterowanego GPSem JDAMa. Co do Twojego pytania: czarnobiale maski stosuj tylko wtedy kiedy chcesz mieszac dwa rozne materialy, jesli jednak potrzebujesz tylko drobnych zabrudzen rob to w photoshopie. I na koniec jeszcze kilka przykladow bumpa bardziej pasujacego do tego mojego ps. mam ponad 4tysiace zdjec bomb pociskow i rakiet.....moge tak w nieskonczonosc je wysylac ;)
mujas Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 (edytowane) Chciałem napisać że to co zrobiłeś to REWELACJA !!!!! Twoje rendery wyglądają jak fotki i to jest poziom do którego powinno się dążyć, całość kładzie mnie na pysk, zresztą myślę że nie tylko mnie, robiąc samolot w takiej jakość myślę że zjedziesz kompa ale czy to ważne przecież taka jakość musi mieć swoją cenę. Z pewnością jeśli będzie VIP będę go śledził na bieżąco Z mojej strony niskie pokłony i Wielki szacun Edytowane 6 Luty 2011 przez mujas
bbandi Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 No niezłe te pociski, widzę że się dobrze zapoznałeś z referencjami:).
Odan Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Milo mi slyszec kolejne mile slowa:) Nad A-10 juz pracuje moze w tym tygodniu uda sie zrobic temat w wipie. Jesli chodzi o referencje to owszem calkiem spora ilosc ich zebralem...a czasu na ich zebranie poswiecilem...duuuuuuzo :) I cos dla zbulwersowanych faktem lewitujacych bomb;) Dla tej jednej by mi sie nie oplacalo robic...ale skoro beda nastepne...:)
bolitic Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 masz tutaj tak zabójcze światło że co byś nie wrzucił wygląda photoreal :) ale materiał też pewnie robi swoje.
Touch Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Właśnie, wrzuć teapot'a do sceny, zobaczymy jak wyjdzie:))) Świetna sprawa z tymi modelami, materiałami, światłem. Tylko czekać na całość z samolotem. Złota galeria murowana, więc trzymam kciuki, żeby zapału nie zabrakło:) Pozdr
Odan Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Przy najblizszej okazji jak bede wstawiony i dorwe sie do kompa to zrobie render z teapotem;) Co do zapalu do A-10 to go napewno nie zabraknie, troche gorzej z czasem szczegolnie, ze wiosna i lato ida, a te pory roku nie sa zbyt dobre do siedzenia przed kompem...szczegolnie ze codziennie to samo w pracy tez robie ehhh
peter_f Napisano 9 Luty 2011 Napisano 9 Luty 2011 Wygląda to doskonale! I do tego ten typ na A-10. Kocham ten samolot! Nie mogę się doczekać Twojej realizacji!
Odan Napisano 15 Luty 2011 Autor Napisano 15 Luty 2011 A-10 bardzo powoli sie robi, ja w miedzy czasie jeszcze zaczalem testowac octan rendera, ponizej pierwszy wynik weekendowych testow jak i kolejna "bomba" do kolekcji, tym razem pocisk artyleryjski XM982 Excalibur
Rekomendowane odpowiedzi