Jump to content

Obiekt 3d: Bomby, pociski i inny morderczy złom


Odan

Recommended Posts

  • Replies 29
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dzieki za komentarze :) Co do samolotu to bedzie w najblizszej przyszlosci, zreszta moze w ciagu dwoch tygodni zaloze temat na WIPie, osobny temat zalozylem dla bomb itp bo bedzie ich calkiem sporo, ale nad reszta jeszcze pracuje.

 

PS, to biale tylko trzyma, uzbraja i zwalnia bomby, moze sie wydawac bardzo duze w porownaniu do bomb ale to dlatego ze bomby MK81 to jedne z najmniejszych, poza cwiczebnymi to chyba nawet najmniejsze.

 

PS2 Bump nie jest za duzy, dla przykladu US_Navy_020417-N-4748O-003_Aviation_Ordnanceman_David_Morris.jpg , oczywiscie tak wielkiego nie mialem zamiaru robic wiec wyposrodkowalem miedzy referncjami ktore znalazlem :)

Link to comment
Share on other sites

Render do 12SL trwal w przypadku racka i bomb ok 30 minut, jeden z tych renderow byl do 14SL i to juz trwalo ok 1,5 godziny ale jak widac roznicy...nie widac :)

Renderowane na i7@3,6GHZ, scena to ok 2 miliona poly, wszystkie mapy displace, diffuse, specular i bump (w ilosci ok 40sztuk) w rozdzielczosci 4096

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za kolejne komentarze :)

Jesli chodzi o bumpa to jest taki jaki mial byc i taki juz zostanie(zreszta wiecej o nim na pierwszej stronie), a pocieszac sie mozna ze kolejne sprzety burzace i niszczace takie jak AGM-65 czy AIM-9 juz takiego bumpa posiadac nie beda...chociaz bedzie jeszcze JDAM GBU-31...ktory bedzie mial jeszcze wiekszego bumpa i paskudniejszego, ale co zrobic....taki juz swiat :)

Link to comment
Share on other sites

bardzo mi się podoba i takie prace dodają mi skrzydeł do walki z swoimi wypocinami. Chce się takie prace szczegółowo oglądać i jest co podziwiać. Jedyne co zauważyłem i pozwalam sobie jako nowicjusz skrytykować, to malowanie bomb, które wygląda trochę nieodpowiednio, ponieważ to które widać na referce to tzw baranek, bardzo gęsta farba malowana pistoletem, wyrzuca krople farby która się trochę rozlewa na boki i stąd taka faktura (wypukłych rozlanych kropek). Twoja tekstura jest jednolicie chropowata a kropki są jakby rozciągnięte (jakby to było zrobione jednym noisem w PS'ie.

Dodatkowo, mam pytanie, czy jeżeli chcę zrobić wszelkiego typu 'brudy' na materiale , to muszę każdorazowo do diffuse dawać teksturę a do opacity alfę z tego diffuse, czy jest jakiś knif żeby 3ds 'wiedział' że tekstura jest przeźroczysta? bo zapisuję ją jako png z przeźroczystością albo tiff z alpha ale i tak widzi to jako białe tło.

Link to comment
Share on other sites

Dziekuje za kolejne doglebne rozpracowanie moich bomb :) Ciesze sie oczywiscie z tego faktu, jednak walczyc bede o tego bumpa do konca, referencja ktora przeslalem byla tylko jako przyklad zaj...duzego bumpa, natomiast nie koniecznie sie wzorowalem na nim, bomb i ich malowan czy tez faktur samego metalu jest tak wiele, ze naprawde ciezko cos wybrac, sa malowane nowe bomby o doskonalej fakturze, sa tez takie jak na referencji, a sa i takie malowane recznie. Pamietajmy o jednym głowica bojowa (ta glowna czesc) ma czesto po 30 lat i wiecej, natomiast przedni zapalnik i system statecznikow wraz z drugim zapalnikiem da sie wymienic i ze zwyklej bomby MK zrobic np sterowana laserowo GBU badz sterowanego GPSem JDAMa.

 

Co do Twojego pytania: czarnobiale maski stosuj tylko wtedy kiedy chcesz mieszac dwa rozne materialy, jesli jednak potrzebujesz tylko drobnych zabrudzen rob to w photoshopie.

 

I na koniec jeszcze kilka przykladow bumpa bardziej pasujacego do tego mojego

070208-N-5345W-030.jpg

US_Navy_041202-N-6495K-032_Aviation_Ordnanceman_3rd_Class_Ashley_William%2C_left%2C_and_Aviation_Ordnanceman_Airman_Ryan_Merritt_move_a_GBU-12_500_pound_laser_guided_bomb_onto_a_bomb_rack_so_it_can_be_placed_on_a_weapons_skid.jpg

US_Navy_050209-N-4308O-001_Lance_Cpl._Joshua_Willis%2C_right%2C_along_with_other_Marines_ordnance_personnel_assigned_to_Marine_Fighter_Attack_Squadron_One_One_Five_%28VMFA-115%29%2C_load_a_GBU-38_500_pound_satellite_guided_bomb.jpg

 

ps. mam ponad 4tysiace zdjec bomb pociskow i rakiet.....moge tak w nieskonczonosc je wysylac ;)

Link to comment
Share on other sites

Chciałem napisać że to co zrobiłeś to REWELACJA !!!!!

Twoje rendery wyglądają jak fotki i to jest poziom do którego powinno się dążyć, całość kładzie mnie na pysk, zresztą myślę że nie tylko mnie, robiąc samolot w takiej jakość myślę że zjedziesz kompa ale czy to ważne przecież taka jakość musi mieć swoją cenę.

Z pewnością jeśli będzie VIP będę go śledził na bieżąco

Z mojej strony niskie pokłony i Wielki szacun

Edited by mujas
Link to comment
Share on other sites

Milo mi slyszec kolejne mile slowa:) Nad A-10 juz pracuje moze w tym tygodniu uda sie zrobic temat w wipie. Jesli chodzi o referencje to owszem calkiem spora ilosc ich zebralem...a czasu na ich zebranie poswiecilem...duuuuuuzo :)

 

I cos dla zbulwersowanych faktem lewitujacych bomb;) Dla tej jednej by mi sie nie oplacalo robic...ale skoro beda nastepne...:)

mk81_with_stand_by_3d_odan-d390bh4.png

Link to comment
Share on other sites

Właśnie, wrzuć teapot'a do sceny, zobaczymy jak wyjdzie:)))

Świetna sprawa z tymi modelami, materiałami, światłem. Tylko czekać na całość z samolotem. Złota galeria murowana, więc trzymam kciuki, żeby zapału nie zabrakło:)

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Przy najblizszej okazji jak bede wstawiony i dorwe sie do kompa to zrobie render z teapotem;)

 

Co do zapalu do A-10 to go napewno nie zabraknie, troche gorzej z czasem szczegolnie, ze wiosna i lato ida, a te pory roku nie sa zbyt dobre do siedzenia przed kompem...szczegolnie ze codziennie to samo w pracy tez robie ehhh

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy